Хван Хэ Тэ: Өөрөө авсан юм шиг л баярласан | News.MN

Хван Хэ Тэ: Өөрөө авсан юм шиг л баярласан

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.01-нд нийтлэгдсэн

Хван Хэ Тэ: Өөрөө авсан юм шиг л баярласан

Хван Хэ Тэ: Н.Түвшинбаярыг алтан медаль авахад өөрөө авсан юм шиг л баярласан

 

БНСУ-ын Инчон хотод Азийн спортын 17 дахь их наадам амжилттай үргэлжилж байна. Тэмцээн зохион байгуулагч орны жүдо бөхийн эмэгтэй багийн дасгалжуулагч Хван Хэ Тэтэй ярилцсанаа хүргэе.

-Сайн байна уу, тантай дахин уулзаж байгаадаа баяртай байна?

-Надад ч мөн ялгаагүй. Ингэхэд манай оронд болж байгаа бага олимп өөрт чинь хэр санагдаж байна вэ?

-Бүх зүйлд сэтгэл ханамжтай байгаа. Харин таныг Солонгосын эмэгтэй багийн дасгалжуулагчаар ажиллаад зогсч байна гэж бодсонгүй?

-Жүдогийн ертөнцөд олон жил хүчээ өгөн хөлсөө урсгаж явахдаа Хван Хэ Тэ зодог тайлсныхаа дараа юу хийх талаар бодож явсангүй. Би дэлхийн аварга, олимп гээд бүхий л том тэмцээнд орсон. Өдөр алгасалгүй бэлтгэл хийж, тэмцээн уралдаанд тогтмол оролцдог тийм л амьдралын хэмнэлтэй байлаа. Гэхдээ өмнө нь дийлдэг байсан бөхөө барахаа болихоор хүн өөртөө эс хүсэвч нэг асуулт тавьдаг юм билээ.

-Ямар асуулт вэ?

-Барилдахаа болих уу гэж.

-Тэгээд?

-Энэ асуултад би эргэлт буцалтгүйгээр больё гэж хариулсан даа. Биеийн хүч нь бөхөөгүй ч сэтгэлийн хүч нь уначихаар тамирчин хүн зорилгоо олж харахаа больчихдог юм билээ. Их спорт бол яах аргагүй хатуу тоглоом. Эргэлзсэн хүн дэвжээнд дахин хэзээ ч тэмцэж чадахгүй. Сэтгэл зүйн давуу байдал нь жүдоч хүнд ус, агаар мэт хэрэгтэй зүйл л дээ.

-Гаргасан шийдвэртээ харамсч байгаагүй юу?

Харамслаа гээд ч яах вэ дээ.

-Тантай нэгэн үе дэвжээнд өрсөлдөж байсан Н.Түвшинбаяр энэ тэмцээнээс алтан медаль авлаа. Танд ямар санагдаж байна вэ?

-Н.Түвшинбаяр Азийн тоглолтоос медаль авч байгаагүй юм. Тэгээд алтан медаль авсанд нь өөрөө авсан юм шиг л баярласан. Би түүнийг дэвжээнд гарахад нь бараг л хамт барилдсан даа. Дэвжээн дээр бид өрсөлддөг ч буугаад найзууд юм шүү дээ.

-Жүдогийн татамид барилдаж байсан хүн дэвжээний гаднаас шавийгаа барилдахыг харж суух ямар бол?

-Шавь нарыгаа дэвжээнд гарахад өөрөө барилдаж байснаас илүү бухимдах тохиолдол олон гардаг. Заримдаа яах гэж дасгалжуулагч болов оо гэж өөрийгөө зүхдэг. Гэхдээ шавь нар маань медаль авах үед бухимдал тайлагддаг. Тэр үед хамгийн сайхан мэдрэмж төрдөг. Одоо тэгээд жүдотой нэгэнт хутгалдсан болохоор эндээс гарах аргагүй юм даа.

-Уучлаарай, та Лондоны олимпоос бараг л медалиас атгаад алдсан. Дэвжээнээс буух тэр үед юу бодогдсон бэ?

-Юу бодогдохов. Өөрийгөө зэмлэсэн. Надад итгэж найдаж байсан олны дэмжлэгийг хөсөрдүүлсэндээ харамссан. Медалийн төлөө хоёр удаа барилдаад ялагдсан гэж бодохоор аймшигтай санагдаж билээ.

-Мөнгөн медалийн төлөөх барилдаанд Н.Түвшинбаяр хөлөндөө хүнд бэртсэн. Уг нь та тухайн үед хүлээж барилдсан бол ялах магадлалтай байлаа?

-Урагшаа явж барилдахыг дасгалжуулагч маань хэлсэн болохоор үгнээс нь зөрөх эрх надад байхгүй. Би тэр барилдааны бичлэгийг олон үзсэн. Санамсаргүй хөшсөн боловч санаатай мэт телевизийн дуранд буусан байна лээ.

-Хэрэв тэр барилдаанд та ялсан бол Тагир Хайбулаевтай алтан медалийн төлөө барилдах байсан?

-Та түүнийг ялах байсан уу гэж асууж байна уу. Тагирыг ялах боломж байсан бол мөнгөн медалийн барилдаанд бэртэлтэй хүнтэй тийм муу барилдана гэж юу байхав. Тэгэхээр би хэмжээндээ тултал барилдсан байгаа биз дээ.

Д.ЖАВХЛАН

Эх сурвалж: www.polit.mn

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mongol huuhnuudee solngosiin gar hul bolohoo bolio 2014-10-01 50.172.199.186

Genen itgemtgii mongolchuudiig yaltai bilee.naiz zaluudaa hulhiduulah burtee hudal ugend huurtan uuchildag ohin shig l baih yum.Ene solongos chin Tuvshinbayariin huliig albaar gemteegeed yalagdsaniihaa daraa mongolchuud ruu alchuuraa shidej, hogiin sav ushigluj buun yum bolj baisan nuhur.Ter hu unuudur genet burhanii elch boloogui n lav.Solongosuud mongolchuudaas yalgaatai n mash udaan ush sanamtgai hunuus.Ineej magtaj baigaad araas durdeg zantai.Yer n bol ene nuhur emegtei judogiin ahlah dasgaljuulagch n shuudee. Teheer solongos avgaichuudiin uildel ene nuhurtei salshgui holbootoi.Solongosiin elchin saidiin yam heden mongol ohiduudaaraa sanaatai buruu orchuulga taraah, karmaanii setguulch ohiduudaaraa iimerhuu tarhi ugaalta hiilgehee bolivol taarna.Ene medee bol ali 7 ,8 honogiin umnu garsan huuchin medeeg dahin dahin saituudad taraaj baigaa n solongosiin elchin, bolood zarim neg solongostoi yavalddag yaska mongol jingeruudiin hiij bui ajil gedgiig uhaar.Chono honi boldiguitei adil.Solongoschuud mongol zurhtei bolno gej baihgui

Avatar

zochin 2014-10-01 202.170.68.233

so d bas iim hun shig hun bdgiin bna.

Avatar

civil 2014-10-01 202.70.42.102

Do not bark nonsense

Avatar

civil 2014-10-01 202.70.42.102

Chi bitgii hutsaa

Avatar

Зочин 2014-10-01 103.229.120.131

ene solongosiin elchingees olon um zahilgaaar bichuulj bnaa.ta nar ter shangri la deer samsung chin bgaa bitgi gal taviaad bai luvir hiiigeed bai.umhii novshnuudso hun harhaar muuhai haragdaad bgaa odoo.

Avatar

Зочин 2014-10-01 103.10.23.120

bitgii hudlaa doldigono muu omhii solongos. tanai hog shig baraa buteegdehuuniig chini dahij hergelehgui

Avatar

zochin 2014-10-01 162.224.228.235

er ni nyyren deeree ineegeed ardaas gedeg ynen,er ni os samamtgii hymyys… Amerkyyd ch yalgaagyi nyyren deeree bainga l ineeseglej baidag hernee zarim ni bas l 1 iimerhyy dee,gehdee iim hogiin zang bidnii mgl chyyd dyyraih hereggyi ee.Mgl chyyd maani ilt daavyy yulaad l bgaa …Yum negeeree dyysahgyi ee .Osohirhoj ed nartai hereldeed yuhav,,Gehdee l sagchid sain togloson ch yu yunii tyhand hyrelgyi temtseen dyndaa ch oroogyi shahyy bhad l so daslgaljyylagch, solongoc hytadgyi l ih hoorgoj magtsan…magadgyi ed nariin setgel zyuin dairalt ch yum blyy dee, hen medehv e.hoorgood l magtyylaad hojigdood bna gedeg yu gesen yg baih ve…..Deesh ni shid byr deesh ni shid gazardahdaa byuts ynadag gedeg shig l yum boloh sahahsan shyy,,,

Avatar

zochin 2014-10-01 162.224.228.235

er ni nyyren deeree ineegeed ardaas gedeg ynen,er ni os samamtgii hymyys… Amerkyyd ch yalgaagyi nyyren deeree bainga l ineeseglej baidag hernee zarim ni bas l 1 iimerhyy dee,gehdee iim hogiin zang bidnii mgl chyyd dyyraih hereggyi ee.Mgl chyyd maani ilt daavyy yulaad l bgaa …Yum negeeree dyysahgyi ee .Osohirhoj ed nartai hereldeed yuhav,,Gehdee l sagchid sain togloson ch yu yunii tyhand hyrelgyi temtseen dyndaa ch oroogyi shahyy bhad l so daslgaljyylagch, solongoc hytadgyi l ih hoorgoj magtsan…magadgyi ed nariin setgel zyuin dairalt ch yum blyy dee, hen medehv e.hoorgood l magtyylaad hojigdood bna gedeg yu gesen yg baih ve…..Deesh ni shid byr deesh ni shid gazardahdaa byuts ynadag gedeg shig l yum boloh sahahsan shyy,,,

Avatar

wq 2014-10-01 112.72.11.67

vneheer saihan yariltslaga ugsun yum shig sanagdlaa magadgvi tamirchin hvn l ene hvnii yariltslagiig oilgono shvv neeren

Avatar

Зочин 2014-10-01 182.160.8.224

Mongoliin Tur ch gesen buh tender hamtiin ajillagaanaasaa umhii solongosuudiig haaj haruigii n hed nugalj uguurei. Bidnii uvug deedes edniig amid uldeesen n mash buruudsan yum udahgui bid tedniig delhiigees burmusun archih bolnoo udahgui.

Avatar

Зочин 2014-10-01 182.160.8.224

Mongoliin Tur ch gesne buh tender hamtiin ajillagaanaasaa umhii solongosuudiig haaj haruigii hed nugalj uguurei. Bidnii uvug deedes edniig amid uldeesen n mash buruudsan yum udahgui bid tedniig delhiigees archih bolnoo udahgui.

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.70.46.206

aan nuguu yalagdchaad uurlaad baidag So chin dasgaljuulagch boltsiimuu 🙂

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.70.46.206

aan nuguu yalagdchaad uurlaad baidag So chin dasgaljuulagch boltsiimuu 🙂

Avatar

Зочин 2014-10-01 50.172.199.186

Genen uher mongolchuudiig ardaas n hutgalaad urdaas n ineehed l boloo.Ene ***** chin Tuvshi bayariin huliig herheer ge teej baisan ***** .solongosuud gadnaa ineej baivch dotroo madh ih ush sanamtgai humuus.Uuruu olimpod aluulsan sharhaa heden huuhnuudeeree avahuulj baigaa tsarai n ene.Solongosuud daisnaa magtah, daisan luugaa Ineeh 2-iig zugeer l udur tutamiin bolgoson humuus.Ya amerikuud ineej baigaad ajilgui bolgodog shig.

Avatar

Guest 2014-10-01 103.9.90.229

NEWS.MN solongos ezentei yumuu ingj helsn blaa ch gsn eniig n zaawal niitleh hereg bnuu urvagchid

Avatar

Зочин 2014-10-01 58.235.206.253

yag zow ytgatai orchuulga ed nar n hiigdsen bol er hvn shig l shudarga yrisan baina

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.131.238.146

Maluud min gants hoyor sportiin temtseenees bolood solongosuudtai zodoldood bur dain zarlah uu, chadahgui baij hudlaa computeriin araas iluu dutuu yum aashhaa bolij uzee!. Hen hojih yum be? Erguu tsarailsan Mongolchuudiin omnoos ichij baina.

Avatar

Зочин 2014-10-01 182.160.37.197

49.0.184 tiim shde odoo medej bgaa yum uu http://www.polit.mn gsn bolowch tsaad bodlogo n solongosin tald uilchildeg yum

Avatar

Зочин 2014-10-01 182.160.5.108

Solongosiin zahialgaar iim tarhi ugaasan hortoi uguulluud gargahaa bolyo. NEWS.MN-iihen eh ornoo hedhen tugruguur hudaldahaa bolio. Mongoliin ner hund status buhnees unetei!!

Avatar

Ухаантан 2014-10-01 49.0.184.239

NEWS.MN гэж Солонгосын байгууллага юмуу даа? Энэ нийтлэлийн гол санаа нь Солонгос хүмүүсийг муу биш гэдгийг харуулахыг л зорьсон байна!!!!!

Avatar

нэра 2014-10-01 127.0.0.1

Энэ чацганы шавь нар хогоо хийсэн гээ биз дээ

Avatar

ахх 2014-10-01 127.0.0.1

Энэ чацганы шавь нар хогоо хийсэн гээ биз дээ

Avatar

ttt 2014-10-01 49.0.133.119

Ene So chine harin er hun bna shd

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж