Бага хурал эхлэх гэж байна | News.MN

Бага хурал эхлэх гэж байна

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.31-нд нийтлэгдсэн

Бага хурал эхлэх гэж байна

МАН-ын Бага хурлын анхдугаар хуралдаан Тусгаар тогтнолын ордноо эхлэхэд бэлэн болоод байна. Уг хурал 16 цагт эхлэхээр төлөвлөгдсөн ч хоёр цаг орчим хойшлон эхлэх гэж буй аж. Өнгөрөгч өдрүүдэд хуралдсан Их хурлаас сонгогдсон Бага хурлын 310 гишүүн МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга болон Удирдах зөвлөлийн гишүүд, Хяналтын хорооны бүрэлдэхүүнийг батлах юм. МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн даргын өрсөлдөөнд УИХ-ын гишүүн асан Ж.Сүхбаатар, “Үнэн” сонинын эрхлэгч Ж.Мөнхбат, Гадаад харилцааны сайд асан Д.Цогтбаатар нараас сонгогдох магадлал өндөр байна.

Э.ЭНХ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2013-10-31 103.26.194.38

Сүхббатар нь хол дээр дээ. Юм үзсэн. Гол нь намаа зөв харагдуулна.

Avatar

gishuun 2013-10-31 112.72.13.71

Suxbaatariig demjij bn.

Avatar

J.Suhbaatart 2013-10-31 27.123.214.114

Songuuliin huulind Har Mashin oruulj yalagduullaa,
Shinechleliin ih hurliin durmiin shinechleliig jonhuu bolgoj Namiig sunuuluu!!!
Odoo bas darga boloh muruudultei yamar gaitai daisan be?

Avatar

J.Suhbaatart 2013-10-31 27.123.214.114

Songuuliin huulind Har Mashin oruulj yalagduullaa,
Shinechleliin ih hurliin durmiin shinechleliig jonhuu bolgoj Namiig sunuuluu!!!
Odoo bas darga boloh muruudultei yamar gaitai daisan be?

Avatar

bat 2013-10-31 27.123.214.115

Erhbish ireeduigee harval Munkhbat ni deer dee. Ter MAN-iin huuchin jaaznaas arai tusdaa baij chadah zaluu. Unuudur MAN-d zaluu, shine zurh zorig heregtei. Sukhbaatar bol yanshaa emgen met, Tsogtbaatar ni bolohoor dulii uvgun shig dur turhtei humuus dee. Yadaj ugiig ni humuus sonsoh hun songoy gevel Munkhbat nuguu 2-oosoo hamaagui deer

Avatar

bat 2013-10-31 27.123.214.115

Erhbish ireeduigee harval Munkhbat ni deer dee. Ter MAN-iin huuchin jaaznaas arai tusdaa baij chadah zaluu. Unuudur MAN-d zaluu, shine zurh zorig heregtei. Sukhbaatar bol yanshaa emgen met, Tsogtbaatar ni bolohoor dulii uvgun shig dur turhtei humuus dee. Yadaj ugiig ni humuus sonsoh hun songoy gevel Munkhbat nuguu 2-oosoo hamaagui deer

Avatar

иргэн 2013-10-31 202.179.22.204

Яг Сүхбаатар явж харагдаачээ.Харин Мөнхбат л голлолж байсан биздээ.Занданшатар Сүхбаатар Энхтүвшин 3 яг юу хийсэнийг нэр дэвшигч нь үнэлгээ өгнө дөө.Хөдөө хотын сурталчилгааг Мөнхбат л хийсэн шүү дээ.Тийм мундаг болосролтой юм бол ерөнхийлөгчийн сонгуулийр гарсан хууль бус үйлдэлийг таслан зогсоож чадаагүй биздээ.Шүүхэд өгч чадаагүй биздээ.АН-ханы найраанд орсон биздээ Сүхбаатар болон 2 дарга нар нь хэн хэнгүй л мэдэж байгаа биздээ..Энхболдын урьдаа барих хүн бол Мөнхбат.Сүхбаатар,Цогтбаатар 2 бол бас л төв баригч нар шүү дээ.

Avatar

Зочин 2013-10-31 103.26.194.43

Ж.Сүхбаатар бол өндөр боловсролтой бас үзэл бодолдоо үнэнч хүн Саяын Ерөнхийлөгчийн сонгуулиар үнэндээ Ө.Энхтүвшин , Ж.Сүхбаатар , Г.Занданшатар гурав л улаа эргэтэл явсан даа Одоо чанга дуугараад байгаа эрхмүүд хаа явсан юм бэ???

Avatar

nuhduu 2013-10-31 124.158.74.2

Tsogtbaatar chin baigali orchnii said bsan shdee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж