Н.Энхболд: Хүн чанар албан тушаалаас үнэтэй | News.MN

Н.Энхболд: Хүн чанар албан тушаалаас үнэтэй

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.29-нд нийтлэгдсэн

Н.Энхболд: Хүн чанар албан тушаалаас үнэтэй

МАН-ын XXVII Их хурал үргэлжилж байна. Намын даргыг тодруулах санал хураалтын сунгаа ид үргэлжилж байгаа юм. Сунгаанд УИХ-ын дэд дарга М.Энхболд, “Шинэчилье” хөдөлгөөний зохицуулагч Т.Аюурсайхан нар өрсөлдөж буй.

МАН-ын даргын төлөөх өрсөлдөөнд УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дарга Н.Энхболд оролцохгүйгээ мэдэгдэж нэрээ татсан. Тэрээр энэ үеэрээ Их хурлын төлөөлөгчдөд хандан дараах үгийг хэлжээ.  

Журмын нөхөд, их хурлын төлөөлөгчид өө

Нам бидэнд ямар тус хүргэх вэ гэхээсээ бид намдаа яаж туслах вэ гэж өөрсдөөсөө асуух цаг ирлээ. Өнөөдөр цөөнх болсон намын удирдлага, намын сонгуультны ажлын хэцүүг бие сэтгэлээрээ мэдэрч яваа хүмүүсийн нэг нь би. Хариуцлагыг нь дэндүү сайн ойлгож байна. Гэвч би зүрхшээхгүй. Энэ намд хэрэгтэй ямар нэгэн зүйл, чанар, туршлага надад байгаа гэж журмын нөхөд маань үздэг бол би зүтгэхэд хэзээд бэлэн байна.

Энэ Их хурал эв нэгдлийн илэрхийлэл болох ёстой. Бусад улстөрийн хүчний зүрхэнд нь шар ус хуруулдаг бидний гол чанар бол манай намын бат цул эв нэгдэл. Бид энэ танхимаас бие биеийнхээ нүдийг эгц харж нүүрэндээ галтай, зүрхэндээ итгэлтэй гарах ёстой.  Ардын намынхан энэ танхимаас бие биедээ цацсан шаврыг нүүрнээсээ арчаад гарцгаахыг харахыг үнэхээр хүсэхгүй байна. Бид бие биеэ хайрлахгүй бол хэн биднийг дэмжих юм бэ?

Улс төрд шударга, цэвэр өрсөлдөөн  хэрэгтэй. Гэхдээ улс төрд хүн чанар түүнээс ч илүү чухал. Би намын даргын өрсөлдөөнд оролцоно гэдгээ зарласан. Гэвч надад хүн чанар, намын эв нэгдэл ямар ч албан тушаалаас үнэтэй. Энэ миний ажил, амьдралын зарчим, гүн итгэл үнэмшил. Ийм учраас би энэ өрсөлдөөнөөс нэрээ татаж байна. Намайг дэмжиж, надад итгэж, урам хайрлаж, зоригжуулж байсан журмын нөхдөдөө чин сэтгэлээсээ баярлалаа. Та бүхэн маань намайг уужуу монгол сэтгэлээр ойлгоно гэдэгт эргэлзэхгүй байна. Би Их хурлаас гарсан шийдвэрийг хүндэтгэн сахиж, эв нэгдэл, намын нэгдмэл цул байдлыг хамгаалахыг өөрийнхөө ч, нөхдийнхөө ч ажил, амьдралын шалгуур гэж үзнэ. Намынхаа Их хуралд амжилт хүсье. Ялалт манай гудамжинд ирнэ. Баярлалаа” гэжээ.

Г.ДАРЬ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

НЭг хүн 2013-10-29 103.26.194.77

Ямар ч гэсэн мэдрэмжтэй хүн юм. Хурлынхаа уур амьсгалыг яг цагт нь зөв мэдэрчээ. Түүнээс биш энэ шалгарсан "Ху" нэг их дарга болохоос татгалзана гэдэг лөө лөө. Бас нэг Брежнев маягийн нохой зан гаргажээ. Ялагдахаас айж, ялагдсан хойноо ялсан хүнээс айж, өрсөлдсөн болохоор алуулна гэж боджээ.Яг л коммунист маягийн бэртэгчин ***** байна л даа.

Avatar

ЗОЧИН 2013-10-29 202.131.235.211

ЯГШДЭЭ ТА. ТАНЫГ СҮ.БАТБОЛД, С.БАЯР НАР НАМЫН ДАРГАД ЗҮТГҮҮЛЖ БАЙСАН.НАМЫН ДАРГЫН СУНГААНД ОРОЛЦООД ЯЛАГДАХАА ТА МЭДЭЖ БАЙСАН. ЯАГААД ГЭВЭЛ 1. ТАНЬД МАН ДОТОР ХӨЛ БАЙХГҮЙ. 2.ЭНЭ ИХ ХУРАЛД М.ЭНХБОЛДЫН ТАЛЫН ХҮМҮҮС ДИЙЛЭНХ ОЛОНХИ НЬ ТӨЛӨӨЛӨГЧӨӨР СОНГОГДСОН. /Н.Энхболд: Хүн чанар албан тушаалаас үнэтэй/ ЭНЭ ТАНЫ ХЭЛСЭН ҮГ ЗҮГЭЭР Л ХАЛХАВЧ ҮГ. ХАРИН ТА ХЭЗЭЭ НЭГ ӨДӨР ТОМ ДАРГА, САЙД БОЛООД ЭНЭ ҮГЭЭ ХЭЛЭЭД ОГЦОРЧ ЧАДАХ УУ АЙН.

Avatar

Зочин 2013-10-29 202.55.191.35

Ochij ochij Stalinii helsen ugeer yariagaa duusgadag argagui l kommunist yumdaa. Tanai gudamj haana baina. Stalin ene ugee Germantai daitaj baihdaa helsen yum. Getel ene hun Mongolyn ard tumentei daitah yum baih

Avatar

ойлгомжгүй юм 2013-10-29 122.254.127.34

Намын даргад өрсөлдөнө гэж хэлж ярьж байхдаа хүн чанаргүй байж,өрсөлдөгч нь гараад ирэхээр хүн чанартай болчихож? Гайгүй гэгддэг улс төрч ингэж ярихаар улс төр ШАЛ ХУДЛАА гэдэг нь үнэнэ бололтой.Н.Энхболд анхнаасаа худлаа ярьж байж,тэгэхээр нэрээ татсан нь зүгээр л наймаа болж таарах нь.Дүр исгэх гэж…

Avatar

t 2013-10-29 24.8.208.163

Alban tushaal munge tugreg hun chanaraas iluu.

Avatar

Зочин 2013-10-29 202.170.70.43

Юун хүн чанар яриад байна. Ер ойлгосонгүй

Avatar

zochin 2013-10-29 103.9.91.85

Ta hyn chanar gargasan bol busad orsoldogchid yaasan bolj bna?

Avatar

MAN 2013-10-29 203.160.55.2

Ene noxor xeden togrog av aa bol

Avatar

Зочин 2013-10-29 202.131.225.254

Харж л байя дүр исгэгч нартай нилээд шургуу үзэхгүй бол бас муу арга ихтэй хүмүүс шүү дээ

Avatar

dooeo 2013-10-29 203.194.114.32

ter aav nas barkhad namiin khyrald ymar pad bna aa tegeed aav ni nas barangyyt darga bologdog iim l teneg nam daaym mani bud mi khum

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.54

МАН-н хамгийн лидер улстөрчдийг олон жилийн өмнөөс нэрийг нь сэвтүүлж,хөлсний сэтгүүлчдээрээ гүтгэлэг бичүүлсээр сонгуульд нэр дэвших боломжгүй болтол нь нэр хүндийг нь унагах ажиллагаа АН-аас явуулж ирсэн. Ж нь: Н.Энхбаяр бол авилгын загалмайлсан эцэг,М.Энхболд бол газрын наймаачин,Багабанди,Нямдорж,С.Баяр гээд бүгдийг нь луйварчин,хулгайч болгоод сурталчлаад байхаар худал юмыг 1000 удаа хэлэхээр үнэн болдог гэдэг ухагдахуунаар яваад байхаар эцэст нь нам нь лидэргүй ч юм шиг харагдуулдаг.Өрсөлдөгчөө намнах нэг арга.МАН-хан ийм юмыг цаашид анхаарах хэрэгтэй.Ирээдүйтэй залуучуудыг нь ч ялгаагүй одооноос сөрөг нам нь онилоод дээрх аргыг хэрэглэж байгааг анхаарах хэрэгтэй.

Avatar

хаха 2013-10-29 202.5.196.254

хуцдаг гөлөг вэ чи

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.54

МАН-н хамгийн лидер улстөрчдийг олон жилийн өмнөөс нэрийг нь сэвтүүлж,хөлсний сэтгүүлчдээрээ гүтгэлэг бичүүлсээр сонгуульд нэр дэвших боломжгүй болтол нь нэр хүндийг нь унагах ажиллагаа АН-аас явуулж ирсэн. Ж нь: Н.Энхбаяр бол авилгын загалмайлсан эцэг,М.Энхболд бол газрын наймаачин,Багабанди,Нямдорж,С.Баяр гээд бүгдийг нь луйварчин,хулгайч болгоод сурталчлаад байхаар худал юмыг 1000 удаа хэлэхээр үнэн болдог гэдэг ухагдахуунаар яваад байхаар эцэст нь нам нь лидэргүй ч юм шиг харагдуулдаг.Өрсөлдөгчөө намнах нэг арга.МАН-хан ийм юмыг цаашид анхаарах хэрэгтэй.Ирээдүйтэй залуучуудыг нь ч ялгаагүй одооноос сөрөг нам нь онилоод дээрх аргыг хэрэглэж байгааг анхаарах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.16

Энэ хүний яриагаар бол М.Энхболдыг эцэг нь нас барсан тул өрөвдөөд намын дарга болгочихсон юм аа даа янз нь, ийм улс төр гэж байх уу

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.197

Нам гэж юу юмб, Намын дүрэм гэж юу юм бэ, хэрхэн эрх мэдлийг гартаан авч идэж уухын тулд түмний хүчийг ашиглах бүлэглэл, тэр тухай заасан баримт юм уу. Нам гэж өнөөгийн байдлаар ашиг сонирхол, шунал хүсэлдээ автсан хэдхэн бөгөөд хэсэг бусаг хүмүүсийн улс төржсөн бүлэглэл болчихоод байна. Намын гишүүд дэмжигчид бол зүгээр л гишгүүр нь. Энэ олон эрх мэдэл эд хөрөнгөнд шунаж тачаадсан луйварчингуудыг дарах ганц гарц бол нэгдсэн ганц удирдлага буюу Ерөнхийлөгчийн засаглал, эсвэл Хаант засаг байсан ч яадаг юмб. Хажууханд орших Казахстаныг хараач, Норсултан гэх Монгол гаралтай Тува эр хичнээн их чадвар ухаантай, жинхэнэ удирдагч эр байнав, бүхэл бүтэн тусгаар улсыг яаж, хэрхэн бие даалгаж тусгаар тогтнуулж хөгжүүлж байнав, гэтэл Монголд намын нэр барьсан, аялдан дагалдсан хичнээн олон луйварчид хулгайчууд юу хийж байнав, дандаа амин хувийнхаа төлөө л үхэлдэж эрх мэдэл идэж уухыг эрхэм болгон хоорондоо хэмлэлдэж байна. Өвөг дээдсийн минь хөлс цус, амь амьдралаа золин байж үр хойч биднийгээ гэж тэмцэлдэн олсон "Тусгаар тогтнол" Өвлүүлж үлдээсэн эх орон, газар нутаг маань зөвхөн нэг муу улс төржсөн бүлэглэл, "нам" гээчийн гараар ороод бусдын хоол болох гэж үү

Avatar

ard 2013-10-29 202.179.20.231

n.enkhbold neree tatsan ni zuv. odoo namaasaa tatgalzakh kheregtei. ene namd yund ni tegtlee khudlaa yaridagaa medseer baij olon avilgach dund udirdakh zuvluld ni tednii tuluu ner nuuree bartlaa khudlaa yarij uuriinkhee neriig baraad yavaad baidag yum be?.

Avatar

????? 2013-10-29 202.179.15.69

???? ???? ???? ????????? ??? ?????? ???????. soniuch.net

Avatar

NARAA 2013-10-29 216.68.164.210

TANAI MAN NERTEI MAFI HUN CHANAR YARIJ JUJIGLEHEE BOLI. TA NAR HARAGDSAN BUHNEE HULGAILJ ZARJ IDEJ UUJ TURIIVCHEE TUNTIILGEHDEE YAMAR HUN CHANARTAI BAISAN YUM BE. TARJ ZAILJ ARD OLNII TARHI UGAAHAA BOLIMOOR YUM. SHOROND OROHOOROO TER HUN CHANATRAA SAIN SURALTSAJ HUMUUJEEREI

Avatar

ajiglagch 2013-10-29 202.179.26.37

miegombo guiai nas barsan gej sonsloo. xuuni ene odor darga bolloo gej oilgoloo. ene xumuus xiisen yumtai bx…nam mon adil…bx bish xiideg bgaasai…

Avatar

dooeo 2013-10-29 203.194.114.32

ter aav nas barkhad namiin khyrald ymar pad bna aa tegeed aav ni nas barangyyt darga bologdog iim l teneg nam daaym mani bud mi khum

Avatar

dooeo 2013-10-29 203.194.114.32

ter aav nas barkhad namiin khyrald ymar pad bna aa tegeed aav ni nas barangyyt darga bologdog iim l teneg nam daaym mani bud mi khum

Avatar

aglyy 2013-10-29 203.194.114.32

yg ni byrkhan m.enkhboldiig darga bolj bolokhgui geed baikhad dolignyyr yum nyyd tom tenrgtrj bna daa ene nam estoi khereg alga

Avatar

yostoi ***** 2013-10-29 146.7.16.228

avilgach novshid hun chanar baihgui

Avatar

aglyy 2013-10-29 203.194.114.32

yg ni byrkhan m.enkhboldiig darga bolj bolokhgui geed baikhad dolignyyr yum nyyd tom tenrgtrj bna daa ene nam estoi khereg alga

Avatar

Зочин 2013-10-29 182.160.37.12

Мангаруудын иймэрхүү "хүн чанар" л улс орныг сүйрүүлж өөрсдийгөө мөхөөгөөд байгаам даа

Avatar

Зочин 2013-10-29 202.21.106.106

МАН-н хамгийн лидер улстөрчдийг олон жилийн өмнөөс нэрийг нь сэвтүүлж,хөлсний сэтгүүлчдээрээ гүтгэлэг бичүүлсээр сонгуульд нэр дэвших боломжгүй болтол нь нэр хүндийг нь унагах ажиллагаа АН-аас явуулж ирсэн. Ж нь: Н.Энхбаяр бол авилгын загалмайлсан эцэг,М.Энхболд бол газрын наймаачин,Багабанди,Нямдорж,С.Баяр гээд бүгдийг нь луйварчин,хулгайч болгоод сурталчлаад байхаар худал юмыг 1000 удаа хэлэхээр үнэн болдог гэдэг ухагдахуунаар яваад байхаар эцэст нь нам нь лидэргүй ч юм шиг харагдуулдаг.Өрсөлдөгчөө намнах нэг арга.МАН-хан ийм юмыг цаашид анхаарах хэрэгтэй.Ирээдүйтэй залуучуудыг нь ч ялгаагүй одооноос сөрөг нам нь онилоод дээрх аргыг хэрэглэж байгааг анхаарах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2013-10-29 74.14.85.39

quitter!

Avatar

zochin 2013-10-29 96.25.135.109

Namiin khogjloo ,Mongol ulsaa bodson son bol iim muu dolignuur zan gargahgvi l bsan yum daa! Ta ooroo ene namiig shinechlekh estoi gej ard tvmen khvsen khvleej bhad ,ooroo tatgalzaad zavaan khar shunaliin tulamd aviachaad beleglechih yum.Daanch yavdaa MAN -g ingeed murchihlaa N.Enkhbold guai ! Odoo ongorson 2016 on dahiad l yalagdal . Shine darga shinechlene gehdee esregeer ni Mongoliin gazar nutgiig bvhleer ni zarna khaana khooson zai bna geed l shinshilj ogno ene bol vnen !

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.129

Юуг олон гудамж болгож хуваачихаад эв нэгдэл яриад унав. "Би намын даргын өрсөлдөөнд оролцоно гэдгээ зарласан. Гэвч надад хүн чанар, намын эв нэгдэл ямар ч албан тушаалаас үнэтэй" гэчихжээ бас. Яаж ингэж өгөөмөр дүр эсгэж чадаж байна аа, энэ нөхөр улстөржөөгүй байхдаа харин аюулын хүн чанар үнэртүүлж байсан байж болох л юм зайлуул, одоо бол ердөө л бусадтайгаа адилхан шуналын тулам болсон шүү дээ. Аргагүй ээ, "НАМ" гээч улстөржсөн бүлэглэлийн нэрийг барьж, гараа ч хөдөлгөлгүй зөвхөн худлаашааснаар хэрхэн эрх мэдэлд хүрч, идэж ууж болдогийг биеэр үзэж амташсан хэнбугай ч ингэж хэлэх нь зүйн хэрэг л дээ. Нам гэдэг үнэхээр хүнийг худалч хулгайч луйварчин жүжигчин гээд маш олон янзын мэргэжил, хорт дадал зуршил, туршлагыг зэрэг эзэмшүүлдэг улстөржсөн аюултай бүлэглэл юм даа. "Хүн чанар" гэжшаахын оронд гайгүй ашигтай тохиролцоонд хүрч зохьцож чадлаа гээд үнэнээ өччихдөг болоосой хар өтнүүд

Avatar

agi 2013-10-29 27.123.214.110

MAN ev negdlee zarlalaa Odooch diildkuun dee

Avatar

xxx 2013-10-29 202.21.96.90

yun ch gunigtai uhaaral ve … odoo tanai namd ta 2 -in hen ch darga bolood nemergui de, neree baasdahiin nemer kkk, uvchtei shunaltanguudiin cugluulga bolson ni batlagdavaa gej … esvel daramtluulsan u , mungu avsan u – uhaarsan bol namaasaa garmaarin

Avatar

Tugsoo 2013-10-29 182.160.35.130

Ene 2 namd aly laid ny sain ch yum bi muu ch yum bi, haltaruud zerleg bolhoor yu ch heleed oilgohgui dee

Avatar

zochin 2013-10-29 182.160.43.133

NOVSHIIN JUJIGCHIN.

Avatar

Зочин 2013-10-29 88.73.59.58

JUJIG..JUJIG..NUDNII BULAI ZARAILSAN LUIVARCHIN KOMMUNISTUUD…

Avatar

Мгл 2013-10-29 103.26.194.173

Иим нэг хувь хунии бялдуучлал хэв хэмжээ нь болчихсон нам. Ямарч улс орноо бодсон удирдлаггуй

Avatar

Зочин 2013-10-29 182.160.37.53

Бас хүн чанар манар гэдгийг мэддэг байх нь муу гуйлгачин чинь….үзэн ядаж байна….энэ намын хулгайчуудыг….

Avatar

zochin 2013-10-29 84.191.173.187

Н.ЭНХБОЛД ОО ЗӨВ ШИЙДВЭР ГАРГАЖЭЭ. М.ЭНХБОЛД ИНГЭЖ УЛАЙРЧ БАЙХАД НӨГӨӨ МУУ НАМАА УЛАМ ОЛОН ХУВААЖ ТЭРСЭЛДҮҮЛЭХИЙН НЭМЭР. МЭДЛЭГТЭЙ ЧАДВАРТАЙ ӨӨРТӨӨ ИТГЭЛТЭЙ ХҮНИЙ ЗАН ГЭЖ ШИЙДВЭРИЙГ ЧИНЬ ХҮНДЭЛЖ БАЙНА. АЛБАН ТУШААЛ,НАМЫН ДАРГА АМИДРАЛЫН ГАНЦ ЗОРИЛГО БИШ БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2013-10-29 182.160.37.53

Хар залуугаасаа авилгажиж хүний нулимс цусаар тэжээгдэж өссөн, өөрийгөө том улс төрч гэж өргөмжилсөн энэ хөдөөний хархүү одоо чааваас л байна даа….

Avatar

zochin 2013-10-29 103.26.194.28

khuuramch hun baij ard irged ni yaduurald orood zovj baikhad hendee hun chanar gargaad bnaa

Avatar

зочин 2013-10-29 49.0.134.174

Нэр нь цэвэр хүн бол Нямаагийн энхболд байсан шүү дээ. М.Энхболд дарга болоод Манай нам муу нэртэй дарга нараасаа сальж чадахгүй болсноороо 2016 онд дахин ялагдах магадлал өндөр болов шивдээ Нэг доошилохоороо аливаа юм тогтодоггүй гэдэг үнэн бололтой

Avatar

z 2013-10-29 103.26.194.28

tiim shdee hoo 1924 ond ch biluu yag ingeed uhej baisan yum MAHN arai deer baikhaa

Avatar

Зочин 2013-10-29 202.179.27.95

Hun chanar gej imgej jujig tavihiig helehgui!

Avatar

Man 2013-10-29 103.26.194.208

Hun chanar yarisan ene hun ugaasaa chadahgui l dee

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.43

Нам гэдэг үнэхээр хүнийг худалч хулгайч луйварчин жүжигчин гээд маш олон янзын мэргэжил туршлагыг зэрэг эзэмшүүлдэг аюултай бүлэглэл юм даа. Хүн чанар гэжшаахын оронд гайгүй тохиролцоонд хүрч зохьцож чадлаа гээд үнэнээ өччихдөг болоосой хар өтнүүд

Avatar

mgl 2013-10-29 103.26.194.158

huuchnii ugur tolgoi M.Enhbold ni yaj namaa shinechilne gej bodoj bna aa, ene namiihan…. Unen butehgui nuhduud neg namd orchihson, ineedtei…..

Avatar

Зочин 2013-10-29 180.235.168.189

Туршлагатай, тулхтай, ноён нуруутай, хал үзсэн төрийн түшээ хүн гэдэг нь хэлж байгаа үгнээс нь харагдаж байна. Энэ хэлсэн үгний утгыг ойлгохгүй байгаа зарим хүмүүст юу ч гэхэв дээ. Энэ зөвхөн МАН-ын Их Хурлын төлөөлөгчдөд биш бүх ард түмэнд хандаж хэлсэн үг байна. Бие биеэ хайрлах сэтгэл, хүн чанар, эв нэгдэл мандтугай, монголчууд аа!

Avatar

Dorj 2013-10-29 182.160.3.90

Чи хүн чанар битгий хэл чоно зан гаргаад ч дарга болж чадахгүй шүү дээ.Чамайг тоож сонгох хүн танай намд байхгүй

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.9.91.98

Юун хүн чанар вэ сонин юм. Энэ намд эрүүл хүн байдаг болов уу

Avatar

Зочин 2013-10-29 112.72.13.129

yun hun chanar ve, uhej baisan shouchid

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.120

Ardchilsan nam huurugduj baij m enkhboldiig dargaar ni taviulchaad udahgui ardiin namiin dargiig avilgatai temtseh gazar barivchillaa gej duulian tarij enkhbayariin araas oruulaad ene namiig burmusun bulshilj uursduu hyazgaargui idehiin shunal ni tolgoi dotor ni duurch baigaa Ardchilsan namiin luivarchid ta naraas iluu idehees dutahgui shuu dee ner tsever hun gargaj uls ornoo deeremchdees avaraasai sertsgee

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.120

Ardchilsan nam huurugduj baij luivarchin m enkhboldiig dargaar ni taviulchaad udahgui ardiin namiin dargiig avilgatai temtseh gazar barivchillaa gej duulian tarij enkhbayariin araas oruulaad ene namiig burmusun bulshilj uursduu hyazgaargui idehiin shunal ni tolgoi dotor ni duurch baigaa

Avatar

Юуны хүн чанар вэ??? 2013-10-29 103.26.194.123

Та нарт угаасаа хүн чанар байхгүй шдэ,хуйвалдаан зохион байгуулчаад.Миеэ чинь та нарыг үхтэл дарамталдгаа дахин харууллаа. Улс төрөөс овоо холдох нь гэсэн чинь бас милийгээд гарч ирэх нь ***** гэж

Avatar

Зочин 2013-10-29 49.0.159.223

ямар муу муухай үгийг бүү тоо хийх ажлаа л хийсэн шиг хий .

Avatar

zo hin 2013-10-29 27.123.214.116

elenzgiin chin xun chanar muu m*****

Avatar

zo hin 2013-10-29 27.123.214.116

elenzgiin chin xun chanar muu m*****

Avatar

Tugsbileg 2013-10-29 111.192.162.52

Kitchen all-Doloon Boldog company-ii guitsetgex zaxiral Ganboldiin Batbold ta aaviinxaa neriig bodood URUU tulnu uu?

Avatar

Зочин 2013-10-29 203.194.114.20

ene ovgorch bui luivarchin komunistin huu bolon jolooch USA-n Washington DC-d baidag manai elchin saidin yamand ajildag!ted oorin chadlaar tiishee yavsan gedegt hench unemshihgui!!!mon Tuv aimgin Batsumbert an hiij yavaad gal tavij ih hemjeeni oi shatsani nohon tolborig luivarchin komunist hezeech tolohgui!

Avatar

Уншигч 2013-10-29 1.126.127.241

Oilgosongui eeee.ойлгосонгуй ээээ Юун хун чанарын тухай Яагаад хун чанар даргад нэр дэвшихэд саад болов……

Avatar

zochin 2013-10-29 103.26.194.50

M Enhboldiin aav nas barsan.

Avatar

zochin 2013-10-29 202.170.80.26

yunii hun chanar yum bol?? yasan bolood hun chanar ni hatgasan yum bol?? bolohgui yum hiisnee medeed hun chanar ni hodolson yum uu?? oilgosongui. butehgui yum hiisen baagii darga bolchuul suuld dahiad muugaa heluulbel hetsuu yum daa. ternees arai gaigui ni garval amar yum uu gej bodov uu? esvel hun chanar yarij bgad M.Enkhbold ni gazriin naimaachin gej duuduulaad asuudal hetsuudvel Tugjildeh geed bn uu?? bodoh l asuudal bn.

Avatar

оюу 2013-10-29 202.179.15.156

Уг нь Н.Энхболд гишүүнийг ноён нуруутай улс төрч гэж боддог байлаа.Саяхан чуулганы шууд нэвтрүүлгийг үзээд байж байтал ерөнхий сайд руу занаж энэ суудалд удаан суухгүй ээ харна энэ тэр гээд өөрт нь баймааргүй үг хэлдэг байна шүү.Монгол хүн нэгнээ занаж зүхсэн хүнийг хүн биш гэж нэрлэдэг. Хүн чанар энэ хүнд байхгүй байх оо.

Avatar

zochin 2013-10-29 202.170.80.32

er

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.11.192.34

нэрээ татаж чадна гэдэг чинь том улс төрийн соёл.юу нь муухай байгаа юм. харин ч жудагтай эр хүн шиг шийдвэр гаргажээ

Avatar

зочин 2013-10-29 212.186.178.178

хийж чадахгүй нь ойлгомжтой.эртхэн нэрээ татсан нь зөвөө.хүн өөрийгөө мэднэ гэдэг энэ дээ.амжилт хүсье.

Avatar

kkkk 2013-10-29 202.126.91.67

ineedtei yum ingelee geed ed hezee ch oorchlogdohguieee itgeltei bj bolno

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.26.194.139

ялалт манай гудамжинд ирнэ л гэх юм. ардын намын олигархуудын гудамж хаана байдаг юм бэ. зайсан эсвэл гүнтийн гудамж уу.

Avatar

hehe 2013-10-29 180.235.181.91

haha boli boli zugeer l havchaad bn geech!

Avatar

Зочин 2013-10-29 202.21.106.167

M.Enkhbold tuuniig tatgalzahiig shaardsan yum bolow uu

Avatar

Зочин 2013-10-29 112.72.13.139

yamar teneg hun be.yu yariad bgaan be.

Avatar

ЧД иргэн 2013-10-29 202.179.26.221

За яахав дээ. Өөрийн шийдвэр өөртөө л зөв байх. Гэхдээ энэ бол дан ганц албан тушаалын асуудал биш юмаа. Уг нь, олон жилийн түүхтэй намын дарга болох хүнд өнөө үед улс орны ирээдүйн хөгжил, 2016 оны сонгууль, намын шинэчлэлийн асуудал гээд хүн чанаараас илүү том чухал зүйл баймаарсан гэж бодогдох юм. Тэр тусмаа улс төрч хүн асуудалд ингэж сэтгэлийн хөдөлгөөнөөр хандаж арай л болмооргүй. Тэхлээр мань хүнд улс төрийн хатуужал бас л суугаагүй нь харагдаж байна. Мөн намын даргын сонгуулийг дан ганц албан тушаал гэж явцуу ойлгож байгаа нь улс төрийн хувьд дэндүү харалган байгаагийн шинж. Ийм хүн намын даргад өрсөлдөөхөө ийнхүү больж байгаа нь бараг дээр ч байж мэдэх юм…

Avatar

Зочин 2013-10-29 49.0.159.223

бас ч хүндэтгэх шалтгаан гарсан шиг байна даа

Avatar

Зочин 2013-10-29 103.10.22.34

МОНГОЛ ЭР ХҮН ГЭДЭГ ИЙМ Л БАЙДАГ.

Avatar

Zochin 2013-10-29 103.11.192.34

Hun chanar gej ene shuudee

Avatar

zochin 2013-10-29 122.254.115.85

saihan ***** yum da novshnuud

Avatar

Bogi 2013-10-29 121.155.124.22

M.Enhboldodoo chihduulcenuu 2 uruvdmuur gar. M.Enhbold ene namiig turgend n oruulna gej bugd l bodoj bn harin ene ni Miegiin huugiin huvid ashigtai um gej oilgohoor bn. Tuunees bish namaa bodood neree devshuulehgui baihiig oilgohtoigoon tolgoi bj taaraa

Avatar

zo123 2013-10-29 103.26.194.61

er khun shig ug khelj onoogiin niigemd dutagdaj bui khun chanariig deedelsen tand sain saikhaniig khusie.

Avatar

зочин 2013-10-29 203.194.115.156

Ам ажил 2-н хир зөрчилдөг болоо…Ард хэн нь хэн бэ гэдийг санй мэднэ. Иймд илүү зүйл ярих хэрэггүй…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж