&#34О.Чулуунбат татвараас зайлсхийсэн&#34 | News.MN

&#34О.Чулуунбат татвараас зайлсхийсэн&#34

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.28-нд нийтлэгдсэн

&#34О.Чулуунбат татвараас зайлсхийсэн&#34

"О.Чулуунбат 1.5 тонн алт хадгалж, татвараас зайлсхийсэн"

УИХ-ын гишүүн Ц.Нямдорж "Алтан Дорнод Монгол"-ын захирал С.В.Паушокийн  “Etv”  телевизэд онлайнаар өгсөн ярилцлагадаа өөрийг нь гүтгэсэн гэх асуудлаар хэвлэлийн хурал хийлээ. Тэрээр "МАН-ын XXVII их хуралтай зэрэгцээд  зохион  байгуулалттай, захиалгаар хийсэн ярилцлага. ОХУ-ын иргэн С.В.Паушок, Монгол Улсын Засгийн газар хоорондын маргаан Арбитрийн шүүхэд байхад буюу  2008 оноос  хэлэлцээр хийе гэх далд дарамтыг С.В.Паушок байнга үзүүлж байсан. Тухайн үед хуулийн хүрээнд маргааныг шийдүүлэхээр  болсон  юм.  Маргаан явсаар  2011 онд  168 хуудас бүхий Арбитрийн шүүхийн шийдвэр гарч, бүх асуудлыг Монголын талд нааштайгаар шийдвэрлэсэн. Үүнд дургүйцсэн С.В.Паушок Монгол Улсын дотоод хэрэгт оролцох, эмх замбараагүй байдал үүсгэх далд явуулга хийлээ" гэсэн юм. Тэрээр өөрийгөө Хууль зүйн сайдаар ажиллаж байхдаа гэнэтийн ашгийн 68 хувийн татварыг тойрсон залилан хийх, Монголбанкаар дамжуулж мөнгө угаадаг байдал газар авсан байсныг зогсоосон гэв. Энэ үеэр сэтгүүлчид  УИХ-ын гишүүн Ц.Нямдоржоос зарим асуултад хариулт авлаа.

-Таныг С.В.Паушок "Алтан Дорнод Монгол" компанийн асуудалтай холбож байна.  Ямар үндэслэлээр ийм  ярилцлага өгсөн гэж үзэж  байна вэ?

 -С.Баяр, Сү.Батболд, Н.Мөнх-Оргил бид дөрвийг дурдсан байсан. Энэ маргаан С.Баярын Засгийн газраас эхлээд Сү.Батболдын Засгийн газрын үед дууссан учраас тэгэж ярьсан   байх. Намайг тэдний гар хөл, тэр байтугай аллага зохион байгуулсан гэсэн байна лээ. Машинаа барьж яваад  нас барсан хүний үхэлд буруутгасан  байгаа юм.

 -МАН-ын их хурлын үеэр зориуд ийм ярилцлага гаргасан гэж  та хэллээ. Хэн зохион байгуулсан гэж үзэж буйгаа хэлж болох уу?

-Эдийн засгийн хөгжлийн дэд сайд О.Чулуунбат  байх магадлалтай.  О.Чулуунбат Монголбанкны ерөнхийлөгч байхдаа Гэнэтийн ашгийн 68 хувийн татвартай холбоотойгоор "Алтан Дорнод Монгол" компанийн 1.5 тонн алтыг хадгалж татвар төлөхөөс зайлсхийх боломж олгосон. Үүнээс нь болж С.В. Паушок Монголын Засгийн газраас 1.5 тэрбум ам.доллар нэхэмжилж, Арбитрийн шүүхэд хандсан. Харин би Хууль зүйн сайд байхдаа энэ асуудлыг хуулийн хүрээнд нь шийдвэрлүүлсэнд С.В.Паушок хорсч яваа.

-С.В.Паушок Монголын  хууль хяналтын  байгууллагад шалгагдаж байхдаа оргон зайлсан. Түүнийг хилээр гаргахад хууль хяналт, хил гаалийнхан тусалсан юм  гэдэг зүйл ч  яригддаг?

-Намайг 2008 онд Хууль зүйн сайдаар ирэхэд С.В.Паушок хилээр гарчихсан байсан. Хууль хяналтынхан оролцсон эсэх нь баримтаар нотлогдоогүй. Ер нь Монгол Улсын хил хамгаалахад амаргүй. Хоёр хөрштэй 10 мянга гаруй км газраар хиллэсэн. Газар нутгаа сайн мэддэг нутгийн хүнтэй танилцахад л  хилээр гарчих  боломжтой гэдэг ойлголтыг надад өгсөн.

С.ОТГОН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

moogii 2013-10-28 94.109.37.93

ene nym dorj hogshin chawgantsaas dor hervvl hiij yawhiimaa mongolchuudiig hoorond ni muuduulj baiwal sanaa ni amardag tsaashaa sanaatai nutagt ni hoshiglood yawuulwal taarahiin

Avatar

zochin 2013-10-28 202.170.85.26

zailuul daa ene neg chaawaas gemeer hun ihhurald suugaad l baih yum.osh honzon sanasan shud zuusan tootsoonehsen. tegeed ooriigoomongoliin tor geed bodchihson orowdoltei ch er hun dee

Avatar

Зочин 2013-10-28 183.177.97.14

2 хар хэрээ нэгийгээ хар болгох гээд ч яах вэ? Мэдэж байсан юм бол тухайн үедээ зогсоох нь яасан юм. Нямдорж иймэрхүү юмаар дандаа шантааж хийдэг албан тушаалын луйварчин. Чулуунбат бол манай гадаад валютаар дилер байхдаа тоглож гадаад луу гаргасан валютын луйварчин. Тухайн үед ямар хууль үйлчилж байна түүнийг л дагах ёстой. Одоо тэр хууль өөрчилөгдөө л биз. Хууль баталдаг хүн ингэж ярьж яаж чадаж байна аа. Өөрснөө хуулийг яаж гажуужуулж болдогыг эндээс л харах хэрэгтэй. Дээр нь мөнгө л бол мөнгө гэчихжээ. Чи тэр луйвар, хар тамхи, хүний наймаанаас олсон хар мөнгөөрөө өөрөө үр хүүхдээ тэжээж явдаг юм байгаа биз, монголын ард түмэнт тэр цус нулимс болсон мөнгө хэрэггүй

Avatar

Зочин 2013-10-28 183.177.97.14

2 хар хэрээ нэгийгээ хар болгох гээд ч яах вэ? Мэдэж байсан юм бол тухайн үедээ зогсоох нь яасан юм. Нямдорж иймэрхүү юмаар дандаа шантааж хийдэг албан тушаалын луйварчин. Чулуунбат бол манай гадаад валютаар дилер байхдаа тоглож гадаад луу гаргасан валютын луйварчин. Тухайн үед ямар хууль үйлчилж байна түүнийг л дагах ёстой. Одоо тэр хууль өөрчилөгдөө л биз. Хууль баталдаг хүн ингэж ярьж яаж чадаж байна аа. Өөрснөө хуулийг яаж гажуужуулж болдогыг эндээс л харах хэрэгтэй. Дээр нь мөнгө л бол мөнгө гэчихжээ. Чи тэр луйвар, хар тамхи, хүний наймаанаас олсон хар мөнгөөрөө өөрөө үр хүүхдээ тэжээж явдаг юм байгаа биз, монголын ард түмэнт тэр цус нулимс болсон мөнгө хэрэггүй

Avatar

Зочин 2013-10-28 183.177.97.14

2 хар хэрээ нэгийгээ хар болгох гээд ч яах вэ? Мэдэж байсан юм бол тухайн үедээ зогсоох нь яасан юм. Нямдорж иймэрхүү юмаар дандаа шантааж хийдэг албан тушаалын луйварчин. Чулуунбат бол манай гадаад валютаар дилер байхдаа тоглож гадаад луу гаргасан валютын луйварчин. Тухайн үед ямар хууль үйлчилж байна түүнийг л дагах ёстой. Одоо тэр хууль өөрчилөгдөө л биз. Хууль баталдаг хүн ингэж ярьж яаж чадаж байна аа. Өөрснөө хуулийг яаж гажуужуулж болдогыг эндээс л харах хэрэгтэй. Дээр нь мөнгө л бол мөнгө гэчихжээ. Чи тэр луйвар, хар тамхи, хүний наймаанаас олсон хар мөнгөөрөө өөрөө үр хүүхдээ тэжээж явдаг юм байгаа биз, монголын ард түмэнт тэр цус нулимс болсон мөнгө хэрэггүй

Avatar

Зочин 2013-10-28 183.177.97.14

2 хар хэрээ нэгийгээ хар болгох гээд ч яах вэ? Мэдэж байсан юм бол тухайн үедээ зогсоох нь яасан юм. Нямдорж иймэрхүү юмаар дандаа шантааж хийдэг албан тушаалын луйварчин. Чулуунбат бол манай гадаад валютаар дилер байхдаа тоглож гадаад луу гаргасан валютын луйварчин. Тухайн үед ямар хууль үйлчилж байна түүнийг л дагах ёстой. Одоо тэр хууль өөрчилөгдөө л биз. Хууль баталдаг хүн ингэж ярьж яаж чадаж байна аа. Өөрснөө хуулийг яаж гажуужуулж болдогыг эндээс л харах хэрэгтэй. Дээр нь мөнгө л бол мөнгө гэчихжээ. Чи тэр луйвар, хар тамхи, хүний наймаанаас олсон хар мөнгөөрөө өөрөө үр хүүхдээ тэжээж явдаг юм байгаа биз, монголын ард түмэнт тэр цус нулимс болсон мөнгө хэрэггүй

Avatar

Зочин 2013-10-28 183.177.97.14

2 хар хэрээ нэгийгээ хар болгох гээд ч яах вэ? Мэдэж байсан юм бол тухайн үедээ зогсоох нь яасан юм. Нямдорж иймэрхүү юмаар дандаа шантааж хийдэг албан тушаалын луйварчин. Чулуунбат бол манай гадаад валютаар дилер байхдаа тоглож гадаад луу гаргасан валютын луйварчин. Тухайн үед ямар хууль үйлчилж байна түүнийг л дагах ёстой. Одоо тэр хууль өөрчилөгдөө л биз. Хууль баталдаг хүн ингэж ярьж яаж чадаж байна аа. Өөрснөө хуулийг яаж гажуужуулж болдогыг эндээс л харах хэрэгтэй. Дээр нь мөнгө л бол мөнгө гэчихжээ. Чи тэр луйвар, хар тамхи, хүний наймаанаас олсон хар мөнгөөрөө өөрөө үр хүүхдээ тэжээж явдаг юм байгаа биз, монголын ард түмэнт тэр цус нулимс болсон мөнгө хэрэггүй

Avatar

Зочин 2013-10-28 203.191.56.5

Нутгийн хүнтэй яривал хил гарчихдаг гээд сууж ярьж байдаг сайд байсан хүн байх уу Энэ хүн галзуурсан хүн байсан байна

Avatar

ubcaa gej 2013-10-28 183.81.169.22

neeree tiim baina shuu,minii tanidag ubcuud bugd tiim baix yum,doodxi cetgegdeltei 100 xubi sanal neg baina.

Avatar

Зочин 2013-10-28 112.72.13.137

Харваас энэ олигтой амьтан биш ээ!!! Ийм юмаар улсаа ,хуулиа бариулж байсан цагт еедлене гэж байхгvй,Дайсагнуулсаар л дуусгана! Идсэн уусныгаа нуух гэж амь тэмцэн суугаа нь тодорхой!20жилийн емне ямар хедеений гар байлаа,еерее ч мартчихсан яваа!зургаа хараарай!!!ямааны мах л иддэг байсан биз дээ

Avatar

Uvs 2013-10-28 27.123.214.116

Uvsaa geheer heruulch hun muutai sanaa muutai zalitai hun l sanaand oroh umdaa

Avatar

Зочин 2013-10-28 27.123.214.116

Uvsaa geheer heruulch hun muutai sanaa muutai zalitai hun l sanaand oroh umdaa

Avatar

Зочин 2013-10-28 27.123.214.116

Uvsaa geheer heruulch hun muutai sanaa muutai zalitai hun l sanaand oroh umdaa

Avatar

ddd 2013-10-28 203.91.119.90

ene huniig uvsiihan l demjine busad n NO

Avatar

chest imeyu 2013-10-28 202.70.46.202

Baatar generalin muug ih uzsendee,odoo ene chadaltai shudarga zaluuchuud ayulaas hamgaalah baiguullagad ajillahad hetsuudee..

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.179.10.150

Ямар их сандарч байхым.Улсынхаа эмзэг сул талыг хүртэл яриад л…Дөнгөж ярилцлага гарангуут л яаран сандран мэдээлэл хийгээд л… төрийн хүн шиг.төрийн сайд байсан хүн шиг буурьтай байхгүй дээ.ямар нэг но-гүй бол…

Avatar

Paushok mon uu 2013-10-28 103.26.194.131

tv-geer garch baigaa nohor Paushok bish l baina daa. ETV-g shuuhed og Nyamdorj guai

Avatar

Paushok bish 2013-10-28 103.26.194.131

tv-geer garch baigaa nohor PaushETV-g shuuhed og Nyamdorj guai

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.142

Андуураагүй бол С.В.Паушок Дорнодын Орос Монголын хилийн боомтоор гарсан Хариуцлага алдсан гаалийн ажилтан шийтгүүлсэн гэж сониноос уншсан санагдахийн Оросууд хариуцлаггүй бодит явдлыг ашиглаж бодлогоо тулгадаг тактикаар Дэлхийд номер нэг шүү

Avatar

иргэн 2013-10-28 112.72.13.143

Боргодог нохой шиг сонин хүн юмаа.

Avatar

Nergui 2013-10-28 182.160.35.130

Ta narig Bol haltar maluud l gene ter gudamjni hodolgond oroltsoj baigaag haraach ,erooso l zerleg maluud

Avatar

Bataa 2013-10-28 182.160.35.130

Omhii halhuudaa ta nar Bol taming togoonii ugaadas uneheer shudarga hun garch irne geheer shees chini goojij baigaa baih, mal ta narin derged setegdeg hun, haltar maluud malnaasaa dor maalaarai

Avatar

Зочин 2013-10-28 112.72.13.153

Buuljis hurmeer hun lde erunhiiduu

Avatar

Zochin 2013-10-28 49.0.158.44

Ene Numdorjig kharahaal booljis tsutgaj oi gutah ym

Avatar

nemba 2013-10-28 27.123.214.118

nyamdorjiig oroldoh gesen humuusiin uudgui yawuulaga l bn. hen ch gesen hun oroldwol hariu barinshde.chuluunbat bol jinhen uls turiin ***** .nyamka ta zorigtoi baigaarai .

Avatar

Зочин 2013-10-28 27.123.214.109

Санхүүгийн наад захын ойлголтгүй Нимка ахад Батсүх мэтийн санхүү ойлголтгүй нөхөрийн өөрөө хулгайч сэтгэлтэй Тул бусдыг хардасных нь гор одоо хүртэл дуусаагүй бгаа нь харамсам бна даа

Avatar

Зочин 2013-10-28 27.123.214.109

Санхүүгийн наад захын ойлголтгүй Нимка ахад Батсүх мэтийн санхүү ойлголтгүй нөхөрийн өөрөө хулгайч сэтгэлтэй Тул бусдыг хардасных нь гор одоо хүртэл дуусаагүй бгаа нь харамсам бна даа

Avatar

Зочин 2013-10-28 27.123.214.109

Санхүүгийн наад захын ойлголтгүй Нимка ахад Батсүх мэтийн санхүү ойлголтгүй нөхөрийн өөрөө хулгайч сэтгэлтэй Тул бусдыг хардасных нь гор одоо хүртэл дуусаагүй бгаа нь харамсам бна даа

Avatar

Зочин 2013-10-28 182.160.41.58

Булавч бултайна даравч далдайна гэгчээр мэнгэтийн булхай их бий дээ.

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.21.113.141

UVSCHUUDAA TA NAR YAMAR AD ALBIN MONGOL TURLUU YAVUULCHIHSIIN BEE.

Avatar

ADILXAN XAP XOH XEREENYYD 2013-10-28 183.81.169.22

MUU XAP n**** CHIN ERT XELEXGUI DANDAA XEZEE XOINO OMXII CALTAANAACAA XAP DEBTEREE GARGAJ IRJ SHEES BAACAA YHERTYYLJ BAIX YUM.

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.197

Nyamkag UURIINH NI BARISAN GRAASHD HORI

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.35

Хаа очиж энэ баяд эр үндэслэлтэй юмыг баримттай ярьчихаад байх юм. Хуульчийн хувьд ч чадварлаг юм шиг байгаа юм. Шударга зоримог хэлчихдэг болохоор нь МАН энэ тэртэй холбоотой нь хамаагүй би дэмжчихдэг юм. Тэр муу хулгайч луйварчин Паушок бол яг л Вандановорхуу новшшүүдээ. Тэрнийг хаацайлж эх орныхоо баялгийг цөлмүүлж, нууж хааж гаргаж өгсөн алмасууд бол хэдэн халтар төгрөгөөр Монголыг худалдахаа юман чинээ бодохгүй жинхэнэ урвагчид, бууны нохдууд шүү дээ. Тэр Чулуунбат гэж урагшаа харсан 5 нүхтэй нөхөр бол яг тийм амьтадын нэг нь

Avatar

Zochin 2013-10-28 49.0.158.44

Booljis Nymka omhii amaa tat

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.111

Paushok zatknis.Chuluunbat 1.5 terbum dollar Mongolchuudaas luivardchihsan baihad Nyamkag dairch baigaa chini ta nariin sanaa ni er.

Avatar

Зочин 2013-10-28 182.160.2.61

Энэ адгийн тэнэг мөртлөө До яамны сэтгэлгээтэй өгөр мал тэгээд тэр үед нь хуцаж байхгүй яасан мал вэ…

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.63

Mongolchuud aa, ene asuudal bid nar negdmel bodoltoi bval zugeer bh shuu!!! Neg muu luivarchin, hulgaich oros Mongol ulsyg, Mongol turiig doromjiilj, yu durtaigaa chalchij bolohgui bhaa!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.16

Mongolchuud aa, ene asuudal bid nar negdmel bodoltoi bval zugeer bh shuu!!! Neg muu luivarchin, hulgaich oros Mongol ulsyg, Mongol turiig doromjiilj, yu durtaigaa chalchij bolohgui bhaa!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.28

Mongolchuud aa, ene asuudal bid nar negdmel bodoltoi bval zugeer bh shuu!!! Neg muu luivarchin, hulgaich oros Mongol ulsyg, Mongol turiig doromjiilj, yu durtaigaa chalchij bolohgui bhaa!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.37

Mongolchuud aa, ene asuudal bid nar negdmel bodoltoi bval zugeer bh shuu!!! Neg muu luivarchin, hulgaich oros Mongol ulsyg, Mongol turiig doromjiilj, yu durtaigaa chalchij bolohgui bhaa!!!

Avatar

МЭНГЭТ 2013-10-28 183.81.169.22

Ц.НЯМДОРЖ Ер нь Монгол Улсын хил хамгаалахад амаргүй. Хоёр хөрштэй 10 мянга гаруй км газраар хиллэсэн. Газар нутгаа сайн мэддэг нутгийн хүнтэй танилцахад л хилээр гарчих боломжтой ГЭНЭЭ. ИЙМ ХАРИУЦЛАГАТАЙ НУУЦЫГ ИНГЭЖ ХАМААГҮЙ ЯРЬЖ БОЛДОГ ЮМУУ,АА ЛАА ЛАА.ЭНЭ л***р ӨЧНӨӨН ЖИЛ ХЗЯ-НЫ САЙД ХИЙХДЭЭ ХАРЬЯАНДАА БАЙДАГ ХХЕГ-Г ЗҮГЭЭР ТЭЖЭЭЖ БАЙСАН БАЙХНЭЭ. ХЭЛЭХ Ч ҮГ АЛГА.ОДОО ЭНЭНИЙ ҮГЭНД ИТГЭДЭГ ХАЛХ БАЙТУГАЙ ДҮРВЭД Ч БАЙХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2013-10-28 84.98.186.86

UNHEER SAIN SAID, SAIN ZASAG BAISAN YUM BOL YAGAAD MONGOL HUGIHGUI ZUVHUN TEDNII TOIRON HUREELEGCHID HET BAYCHAAD BNA VE? EDNII ZASGIIN UYED YAGAAD MONGOLD GAZRIIN TOSNII UILDVER BARIULAHGUI MONGOLCHUUDIIN ERUUL MEDNIIN TULUU TER UEYINN ZASGIIN GZAR YAGAAD SANAA TAVIHGUI BASIAN BE? YAGAAD GEHEER ENE OROS TEDNII GADNAAS HSATAHUUN ORUULJ IRDEG BUSINESS-D SAAD BOLJ BAISAN YUM. OLIGARHIUDAA UMUURUUD BGA HUMUUS TA NAR BUGDEEREE AGAARIIN BOHIRDOLD HORDOJ BGA BIZDEE? TENEGUUD. ED NAR CHIN UURSDUU BOLOHOOR NUUDLIIN SHUVUU DSHIG UUR ORON LUU NISEED YAVCHDAG YUM SHU UDEE.

Avatar

батчимэг 2013-10-28 103.26.194.157

нямкагийн талд би баттай зогсоно .

Avatar

БАЯН СЭЛЭНГЭ 2013-10-28 103.26.194.42

НЯМДОРЖ ГИШҮҮН ЗӨВ Л ЯРЬСАН БАЙНА Ш ДЭЭ , ТЭР ПАУШОКИЙН ГАР ХӨЛ БОЛСОН ЭРХМҮҮД ИЧИЖ АМЬДРААЧ .

Avatar

Zochin 2013-10-28 49.0.158.44

Hen ch bish bolsonoo mederdeggui malnaas door amitan zailbal taarna

Avatar

л.эрдэнэчимэг 2013-10-28 103.26.194.72

манай Нямкагаар мөн ч их оролдох юм гээч , хуцдаг нохойнууд,

Avatar

залхагч гуайд 2013-10-28 103.26.194.164

залхаад хийх юм олдохгүй бол ***** хийж өөрийгөө баясга , чамд огт хүртээлгүй , новшоо . АРВИН .

Avatar

ADGIIN MUDAK NYAMDORJ 2013-10-28 202.170.70.21

ENE ADGIIN MUNHAG NYAMDORJ UCHIR UTGAGUI BORGOHOO BOLIVOL YASAN YUM BE?! ENE AMITNAAS BUR ZALHAJ GUITSLEE.

Avatar

САРАНГЭРЭЛ 2013-10-28 103.26.194.73

ӨӨРИЙН ГЭСЭН БӨНДГӨР БАЙХГҮЙ МАЛНУУД , БУСДЫГ ДАГАЖ ИХ НАМИРАХ ЮМ АА , МАНАЙ НЯМКА ШИГ ЖИНХЭНЭ МУЖИК ХАА БАЙНА , БУСАД ШИГ НЭР ХҮНД , ОЛБОГ ШИРЭЭГЭЭ БОДОЖ ХУДЛАА ЖҮЖИГЛЭДЭГГҮЙ , ХАРЫГ ХАРААР , ЦАГААНИЙГ ЦАГААН ГЭЭД ЗОРИГТОЙ ХЭЛЧИХДЭГ ,НОЁН НУРУУТАЙ ХҮН . ӨӨРИЙНХ НЬ ХЭЛСНЭЭР СУМ Л АМЫГ НЬ ХАМХИЖ ЧАДНА .МОНГОЛ ТӨРД ИЙМ Л ШУДАРГА ХҮН ҮГҮЙЛЭГДЭЖ БАЙНА . МАНАЙХАН ХУДЛАА ХОШГИРУУЛДАГ САЛБАЙДАЙ НАРЫГ ДАГАН БАЯСААД ХОЛ ЯВСАН НЬ ҮГҮЙ Л БАЙГАА БИЗ ДЭЭ .

Avatar

. 2013-10-28 103.26.194.15

Nyamka ah ene udaad zov aildlaa. Unen unen…

Avatar

ЭНЭ МЭНГЭТ ҮҮ 2013-10-28 183.81.169.22

Ер нь Монгол Улсын хил хамгаалахад амаргүй. Хоёр хөрштэй 10 мянга гаруй км газраар хиллэсэн. Газар нутгаа сайн мэддэг нутгийн хүнтэй танилцахад л хилээр гарчих боломжтой ГЭНЭЭ. ИЙМ ХАРИУЦЛАГАТАЙ НУУЦЫГ ИНГЭЖ ХАМААГҮЙ ЯРЬЖ БОЛДОГ ЮМУУ,АА ЛАА ЛАА.ЭНЭ л***р ӨЧНӨӨН ЖИЛ ХЗЯ-НЫ САЙД ХИЙХДЭЭ ХАРЬЯАНДАА БАЙДАГ ХХЕГ-Г ЗҮГЭЭР ТЭЖЭЭЖ БАЙСАН БАЙХНЭЭ.АА ЛАА ЛАА ХЭЛЭХ Ч ҮГ АЛГА.

Avatar

Зочин 2013-10-28 112.72.13.36

Chuka muuhai luiwarchin. zalitai etgeed

Avatar

зочин 2013-10-28 202.179.10.150

Нямкагаас бусад нь хүн биш дуракууд тийм биздээ,тэр жил тжр шөнө монголд ганцхан хүн унтаж хоносон тэр нь нямка байсан гээ биздээ.

Avatar

зочин 2013-10-28 202.179.10.150

Нямкагаас бусад нь хүн биш дуракууд тийм биздээ,тэр жил тжр шөнө монголд ганцхан хүн унтаж хоносон тэр нь нямка байсан гээ биздээ.

Avatar

зочин 2013-10-28 202.179.10.150

Нямкагаас бусад нь хүн биш дуракууд тийм биздээ,тэр жил тжр шөнө монголд ганцхан хүн унтаж хоносон тэр нь нямка байсан гээ биздээ.

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.58

Bi Nyamkad neg ih hairtai hun bish l dee..harin ene tohioldold bol Mongol huniihee tald orno!!! Neg muu tenuulch orosoor Mongolchuudygaa muuluulahgui shuu!!! Dotroo bol yaj ch muulj bno!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.43

Bi Nyamkad neg ih hairtai hun bish l dee..harin ene tohioldold bol Mongol huniihee tald orno!!! Neg muu tenuulch orosoor Mongolchuudygaa muuluulahgui shuu!!! Dotroo bol yaj ch muulj bno!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.117

Bi Nyamkad neg ih hairtai hun bish l dee..harin ene tohioldold bol Mongol huniihee tald orno!!! Neg muu tenuulch orosoor Mongolchuudygaa muuluulahgui shuu!!! Dotroo bol yaj ch muulj bno!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.117

Bi Nyamkad neg ih hairtai hun bish l dee..harin ene tohioldold bol Mongol huniihee tald orno!!! Neg muu tenuulch orosoor Mongolchuudygaa muuluulahgui shuu!!! Dotroo bol yaj ch muulj bno!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.117

Bi Nyamkad neg ih hairtai hun bish l dee..harin ene tohioldold bol Mongol huniihee tald orno!!! Neg muu tenuulch orosoor Mongolchuudygaa muuluulahgui shuu!!! Dotroo bol yaj ch muulj bno!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.117

Bi Nyamkad neg ih hairtai hun bish l dee..harin ene tohioldold bol Mongol huniihee tald orno!!! Neg muu tenuulch orosoor Mongolchuudygaa muuluulahgui shuu!!! Dotroo bol yaj ch muulj bno!!!

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.72.245.252

ийм авилгачдаар л хуулий батлуулна гэж сонгох юм

Avatar

shuluuhan heleh saihan 2013-10-28 175.208.114.29

busdiin medehgui ch shuluuhan heleh ugee helchihdeg bas er hyn yum aa O. Chuka bol mergeshsen luibarchin gedeg n bas l unen shyy dee

Avatar

shuluuhan heleh saihan 2013-10-28 175.208.114.29

busdiin medehgui ch shuluuhan heleh ugee helchihdeg bas er hyn yum aa O. Chuka bol mergeshsen luibarchin gedeg n bas l unen shyy dee

Avatar

Zochin 2013-10-28 124.158.93.50

Mongoliin hilchid hil hamgaalah erunhii gazariihniig aihtar doromjilloo doo ene nuhur

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.126.89.176

Хахууль өгч л хил давсан байгаа шүү дээ. Худлаа өргөн уудам нутаг гэж яриад яана. Үнэхээр л хаа сайгүй хахуулиар баяжих боломжтой байсан болохоор л та нар хүний амийг тоолгүй засгийн эрхийн төлөө алалцаж 2008 оны 7 сарын 1-нд ард түмнээ буудсан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.179.8.134

БҮХ МУУ ЮМЫГ ЭНЭ ХҮН ГАНЦААРАА МЭДЭЖ БАЙДАГ ЮМ БИШ БИЗ.ДАНДАА Л ӨӨРӨӨ ЗӨВ ХАМТ АЛХАЖ БАЙСАН ХҮМҮҮС БУРУУТАН БОЛСОН БАЙХ. ЯМАРЧ БАЙСАН Л НО ТОЙ ДОО

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.126.89.166

ene tal deer ch nayamkagiin zov baihaa

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.126.89.166

ene tal deer ch nayamkagiin zov baihaa

Avatar

зочин 2013-10-28 103.23.51.4

Нямдорж гуай их жаахан хүн чанаргүй хүн юм даа. Хамт зүтгэж явсан нөхдөө нэг их муулах юм. Үнэнийг хэлэхэд өнгөрсөн 20 жилд татвар, авилгал, хээл хахууль гээд бүгд л байсан шүү дээ. Энэний л төлөө олон хүн улс төрд орсон. Ард түмэн тэнэг биш шүү дээ. Бүгдийг л харж байгаа. Зарим нь өөрсдийнхөө хүчээр баяжчихсан юм шиг л үр хүүхэд нь орчлонгоос тасарчихсан хүмүүжилтэй байх юм. Энэ нийгмийг ийм болгосон юм чинь эргээд хэн нэгнээ буруутгалгүй бүгдээрээ яаж засаж залруулахаа бодох хэрэгтэй шүү дээ. хамгийн ахриуцлагагүй хүмүүс улс төрчид л байна.

Avatar

иргэн 2013-10-28 203.194.114.127

арай ч үгүй байлгүй дээ ХИЛ ХАМГААЛАХ АЛБА ны ажлыг ингэж доош нь хийж болохгүй байлгүй.

Avatar

Zochin 2013-10-28 202.126.89.176

Mongol ulsiin hil haldashgui darhan bish gj Nyamdorj hellee. Iim hun said, gishuun baih gj dee, yaltai yum dee

Avatar

Мгл 2013-10-28 103.26.194.160

Энэ хулгай дээрэм бухнииг нуун дарагдуулж шантаажилж байсан дурак одоо хилииг хаагуурч нэвтрэх боломжтой гэж мэдээлэл хиидэг боллоо

Avatar

ZOCHIN 2013-10-28 202.21.119.98

ENE ERGUUG SAIN SHALGAH HEREGTEI DEE IH YM GARNA DAA MONGOLIIG ZAHAAS NI ZARAAD TAGNAAD BAIGAA HUN ENE NAYMKA SHUU DEE

Avatar

ZOCHIN 2013-10-28 202.21.119.98

ENE ERGUUG SAIN SHALGAH HEREGTEI DEE IH YM GARNA DAA MONGOLIIG ZAHAAS NI ZARAAD TAGNAAD BAIGAA HUN ENE NAYMKA SHUU DEE

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.130.156.71

Сайхан дурак даа… ёстой л "юун гуя"… болж байна. Хууль зүйн сайдад "манай хилийг хаагуур л бол хаагуур давчихна" гэдэг хариулт хангалттай байдаг юм байх. Цаад орос нь өгсөн авсанаа яриад унавал мөн ч олон хүн балрана даа, энэнээс авахуулаад.

Avatar

ЗОЧИН 2013-10-28 103.26.192.190

Энэ хүн яаж ийм өндөрлөгт хүрсэн байна. Ярьж хэлж байгаас нь ямар нэг хариуцлагатай дүгнэлт хийх боломжгү юм. Одоо нөгөө Чулуунбат нь гүтгүүллээ гэвэл бас л олон шат дамжсан шүүх хурал болох байхдаа.

Avatar

Юун гуя ? 2013-10-28 202.131.226.133

Мах алга болчихлоо гэхээр юун гуя, би аваагүй гэдэг шиг л юм болж байна.

Avatar

Зочин 2013-10-28 202.179.20.136

хэн ч бай хамаагүй нутгийн хүнтэй уулзаад л хил гардаг сайхан л бна

Avatar

Zochin 2013-10-28 124.158.93.50

Ene s**-kyydaas ushuu ih yum garah baih shuu

Avatar

Зочин 2013-10-28 103.26.194.33

ene duralk khuniig shuud l gutgechikh yum aa

Avatar

sandarch bn daa 2013-10-28 103.26.194.10

yasan ikh sandarch bn daa nootoi doo

Avatar

Jilo 2013-10-28 103.26.194.20

Nymdorjoos ih ym garan daa .shudarga dur isegcheed olon muu zuil hiisen hundee.orondoo huuli zasdag Hun shuu dee.ter huuliin neg ugnii zaana hichneen hunii amidral,hichneen ih mongo ergeldej baigaa Bol.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж