У.Хүрэлсүхгүй Их хурал | News.MN

У.Хүрэлсүхгүй Их хурал

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.27-нд нийтлэгдсэн

У.Хүрэлсүхгүй Их хурал

МАН-ын Их хурал У.Хүрэлсүхгүйгээр үргэлжилж байна. УИХ-ын гишүүнээсээ татгалзсанаас хойш ар гэрийн шалтгаанаар гадаадад суугаа У.Хүрэлсүхийг Их хуралд ирэх байх гэсэн хүлээлт олны дунд байсан. Бүр намын дарга болохын тулд гишүүнээсээ татгалзсан гэх яриа ч гараад байсан юм.

Тэгвэл МАН-ын 27-р Их хуралд У.Хүрэлсүх гишүүн ирээгүй бөгөөд гадаадаас намын нөхдөдөө зөв сонголт хийж, шинэчлэлийг жинхэнэ утгаар нь хийх “сануулга” мэндчилгээг илгээсэн гэнэ. Энэ удаагийн Их хурлаас сонгогдсон МАН-ын дарга таван удаагийн сонгуульд ялагдал хүлээсэн МАН-ыг  дараагийн сонгуульд ялалтад хүргэх том зорилго хүлээж авна. Ямартай ч улстөрийн хүрээнд төдийгүй олон хүнд хүлээлт үүсгээд МАН-ын Их хурал У.Хүрэлсүхгүй хуралдаж байна.

Ш.ОЧ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

tuul 2013-10-27 103.26.194.166

Shudarga mundag zaluu uls turch. Uls turd dahin orj urerei ingeed alga bolj bolohgui shu tand amjilt husie

Avatar

tuul 2013-10-27 103.26.194.190

Shudarga mundag zaluu uls turch. Uls turd dahin orj urerei ingeed alga bolj bolohgui shu tand amjilt husie

Avatar

tsereg 2013-10-27 202.179.11.62

hurelsuh bol jinhene mujik zaluu shuu. ter irnee eh orondoo hairlagdsan zaluu

Avatar

Z 2013-10-27 202.61.97.16

Khural deeree suuj l bna lee shuu dee.

Avatar

Зочин 2013-10-27 202.179.20.173

энэ балайг хэдэн жил хумсалж хулгай хйисэнээ гадаадад гэдсээ илээд идээд хэвтэж байгаа шүү дээ

Avatar

Anxaa 2013-10-27 110.93.21.146

Khurelsukhees aidag nobshnuud ami ni garax shahax yum aa. Ter irj baigaad olon hulgaihcdin tursgiig xuulna daa. Khurelsukh bol jinxene er xun de. olon tumen xuleej bna shu.

Avatar

Anxaa 2013-10-27 110.93.21.146

Khurelsukhees aidag nobshnuud ami ni garax shahax yum aa. Ter irj baigaad olon hulgaihcdin tursgiig xuulna daa. Khurelsukh bol jinxene er xun de. olon tumen xuleej bna shu.

Avatar

Anxaa 2013-10-27 110.93.21.146

Khurelsukhees aidag nobshnuud ami ni garax shahax yum aa. Ter irj baigaad olon hulgaihcdin tursgiig xuulna daa. Khurelsukh bol jinxene er xun de. olon tumen xuleej bna shu.

Avatar

Anxaa 2013-10-27 110.93.21.146

Khurelsukhees aidag nobshnuud ami ni garax shahax yum aa. Ter irj baigaad olon hulgaihcdin tursgiig xuulna daa. Khurelsukh bol jinxene er xun de. olon tumen xuleej bna shu.

Avatar

УГ НЬ БОЛ .... 2013-10-27 103.26.194.140

УГ НЬ БОЛ ХҮРЭЛСҮХ ХАНЦУЙ ШАМЛАН УРА ХАШГИРЧ ҮСРЭН ОРЖ ИРЭЭД МУУСАЙН АВИЛГАЧДЫГ ЭХНЭЭС УХАМСРЫН ШАНАА ӨГӨӨД ЭХЭЛСЭН БОЛ ХУРЛЫН УУР АМЬСГАЛ ГО ГО БОЛОХГҮЙ ЮУ…..

Avatar

Зочин 2013-10-27 103.9.90.130

Ene nuhur zugeer neg durveegui bh aa Irvel bolohgui uym hiigee biz

Avatar

Зочин 2013-10-27 27.123.214.116

??????????? ????????? ?????? ????? ???????? ?????? ??? ????? ?????? ??? ???????

Avatar

ганболд 2013-10-27 202.170.69.66

хөөний цустай хүрэлээ хүү сүхээ бариад орж ирсэнгүй.хүн байтугай ан амьтан хүртэл амьдрахын тулд заншлаач нэг амьтанаа хэсэг хугацаагаар явуулж нутаг шинжүүлдэг.сүхбаатар аймагт хаанаас ч гүйж ирсэн юм нэг бодон гахай нэг багаахан хугацаанд амьдраад энэ цуст алуурчины гарт аймшигтайгаар амь үрэгдсэнийг сүхбаатар аймгийнхан одоо ч харамсан гашууддаг. уг нь бол бусад олон сүрэг гахайгаа дагуулж ирэх нь гэлцэн сүү өргөж ***** шагайх нь бүү хэл үргээхээс эмээдэг байтал энэ сагсуу хар вертолёт хөлөглөн бүхэл бүтэн 40 минут хөөсөөр автоматаар шүршиж алтан амийг нь ийнхүү аймшигтайгаахр бүрэлгэсэн.сүхбаатар аймгийнхан түүнээс хойш хүн алдаг улс амьтан ***** нь ч аргагүй гэлцэн ман-гасуудын намыг жигшин ман-ы урдаас ус цацадаг болсон.тэр заншлаач бодон амиа авч үлдэх гэж амь тэмцэн 40 минут газрын бартаа шон мод тойрон эргэлдэж жргэлдэж аргаггүйн эрхэнд засгийн газрын вертолётонд дийлдэж энэ алуурчины гарт аьм үрэгдэж сүхбаатар жанжины нутаг үүрд зэрлэг гахайгүй болсон гашуун түүх бийг нисэгч бид гүнээ эмэгнэн дурсдаг.

Avatar

kkkk 2013-10-27 103.26.194.149

ter hyyreer yadgiin AN -n daramtig diilehgyi toniloo biz dee

Avatar

Зочин 2013-10-27 103.26.194.65

Chi mongoloos xol baigarai muu adgiin nowsho , chi ard tvmnii munguur kazino togloo bizde zailaa

Avatar

Зочин 2013-10-27 103.26.194.196

МАХН ХЭМЭЭХ ЦУСТ КОМУНИСТ НЭРНЭЭС УЛС ТӨРИЙН УУГАН ХҮЧИНГ САЛГАСАН ГАВЬЯАТАЙ ХҮН. ЦАГ ХУГАЦАА ӨНГӨРӨХ ТУСАМ АРД ТҮМЭН ТҮҮНИЙ ГАВЬЯАГ ОЙЛГОНО. АМЖИЛТ ХҮСЬЕ

Avatar

Зочин 2013-10-27 103.26.194.196

МАХН ХЭМЭЭХ ЦУСТ КОМУНИСТ НЭРНЭЭС УЛС ТӨРИЙН УУГАН ХҮЧИНГ САЛГАСАН ГАВЬЯАТАЙ ХҮН. ЦАГ ХУГАЦАА ӨНГӨРӨХ ТУСАМ АРД ТҮМЭН ТҮҮНИЙ ГАВЬЯАГ ОЙЛГОНО. АМЖИЛТ ХҮСЬЕ

Avatar

Зочин 2013-10-27 103.26.194.196

МАХН ХЭМЭЭХ ЦУСТ КОМУНИСТ НЭРНЭЭС УЛС ТӨРИЙН УУГАН ХҮЧИНГ САЛГАСАН ГАВЬЯАТАЙ ХҮН. ЦАГ ХУГАЦАА ӨНГӨРӨХ ТУСАМ АРД ТҮМЭН ТҮҮНИЙ ГАВЬЯАГ ОЙЛГОНО. АМЖИЛТ ХҮСЬЕ

Avatar

Зочин 2013-10-27 103.26.194.201

yunii toodgor gedeg bilee terengui khural yadahdaa ajilaa yarih bailgui dee.

Avatar

Зочин 2013-10-27 202.21.113.141

hehe neg hulgaich ni dutchihavuu.

Avatar

Зочин 2013-10-27 202.126.91.159

ман ын зуун ямаанд нэг ухна дутжээ

Avatar

Зочин 2013-10-27 202.126.91.159

олон авилгач хулгайчууд юм горьдож байгаа байх

Avatar

Зочин 2013-10-27 202.179.29.255

Hurelsuh ooroo nam baiguulaad zasagt orvol deer dee, mongil orond hoison poulistuudaas iluu shiidver gargaj chaddag zorigtoi zurhtei huu heregtei bn

Avatar

Зочин 2013-10-27 183.81.169.22

alsiin haraagyi yumda

Avatar

Зочин 2013-10-27 221.170.25.253

teneg atss irvel shorond orohoo medej bgaa

Avatar

Зочин 2013-10-27 173.172.122.201

Жинкэн шүрэн толгойдоо энэ эргүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж