“Авар”-ын захирал мэдээлэл хийлээ | News.MN

“Авар”-ын захирал мэдээлэл хийлээ

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.24-нд нийтлэгдсэн

“Авар”-ын захирал мэдээлэл хийлээ

Токио хотын төвд Монгол Улсын  компани 5.1 тэрбум иенээр үнэлэгдэх газрыг, 10 давхар барилгын хамт дуудлага худалдаагаар авсан гэх мэдээлэл дуулиан тариад байгаа. Энэ газрыг өндөр үнээр худалдан авсан "Авар” компанийн  үүсгэн байгуулагч нь Ч.Мичидмаагийн төрсөн ах Ч.Эрдэнэбат юм. Тиймээс энэ явдалд Их аварга Д.Дагвадорж, УИХ-ын гишүүн Д.Сумъяабазар нар холбоотой, Японы Засгийн газрын шахалтаар Хойд Солонгосчуудтай хэл амаа амархан ололцдог монголчуудыг ашиглаж байна гэх зэрэг мэдээлэл цацагдаад байгаа.

Үүнтэй холбогдуулан Ч.Эрдэнэбат дөнгөж сая мэдээлэл хийлээ. Тэрээр цэвэр бизнесийн зарчмаар  газрыг авсан,  ямар ч улс төрийн оролцоо байхгүй гэж мэдэгдлээ. Түүнээс  зарим асуултад хариулт авлаа.

-Японы шүүх  шийдвэр гаргахаа хойшлуулсан гэсэн. Дуудлага худалдаагаар газрыг авсан байхад яагаад шүүхийн  шийдвэр нь  гарахгүй байгаа юм бэ?

-Японы болон Монголын хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр  дуудлага худалдаатай холбоотой  янз бүрийн мэдээлэл цацагдсан. Үүнтэй холбоотойгоор түр хойшлоод байна. Уг нь өнгөрсөн долоо хоногийн хоёр дахь өдөр шүүхийн шийдвэр гарах байсан. Удахгүй шүүхийн шийдвэр гарах байх. Үүний дараа бидний зүгээс олон нийтэд шаардлагатай мэдээллийг өгөх болно.

-Компанийнхаа талаар танилцуулаач. Ямар чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг компани юм бэ?

-Энэ компанийг иргэний үнэмлэх дээр байдаг гэрийн хаяг дээр байгуулсан. Намайг хөдөө явсан хойгуур хаяг андуурагдсан асуудал гарсан байсан. Компанийхаа хаяган дээр би амьдардаг.

-Дуудлага худалдаанд яаж оролцсон бэ?

-Манай компани үйл ажиллагаа явуулдаггүй. Харин Японы хуулийн компаниар дамжуулж энэ дуудлага худалдаанд оролцсон. Үүнд тухайн компани хэдэн төгрөгийн хөрөнгөтай байх нь хамаагүй.

-5.1 тэрбум иен гэдэг их мөнгө. Ямар эх үүсвэрээс энэ мөнгийг бүрдүүлэх вэ?

-Гадаадын хөрөнгө оруулалтын сангаар дамжуулан асуудлыг шийдвэрлэнэ. Японы шүүхээс шийдвэр гарсны дараа энэ талаар тодорхой мэдээлэл өгч болно.

-Үүний цаана Д.Дагвадорж аварга байгаа, Хойд Солонгост хулгайлагдсан иргэдээ авчрахын тулд Японы Засгийн газар ийм алхам хийж байгаа гэх мэдээлэл байна?

-Аль ч улсын Засгийн газрын оролцоо байхгүй. Цэвэр бизнесийн зарчмаар явж байгаа асуудал. Миний дүү Ч.Мичидмаагийн нөхөр Д.Сумъяабазар гишүүн болохоор тэгж хардаж байгаа байх.     

С.ОТГОН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zoshin 2013-10-24 203.91.119.14

neg mongol irgen oodoo garwal uls orond heregtei shvv dee manaihan ataarhaad muu um baiwal bbayrlaad gvigeed svid boloh umaa kkkkkkk

Avatar

ene bas shunaltai Durak 2013-10-24 112.72.13.164

luivraar es bol komunisttuudiin l mongo baij taaraa,ene durakad yamar mongo bh vee,tsaad deer suugaa shunaltai xed n olj ogoo biz dee

Avatar

malchin 2013-10-24 49.0.129.43

Hoid solongosiin mongo gedeg ni unen baih. Ternees bish tiim ih mongotei yu bol mongold mongo ugaah ni iluu hyalbar baih. Neg tom uildver oruulaad ch yum uu. Hoid solongos bolohoor zaaval ter barilgiig av geed sanhuujiltee hiine biz dee

Avatar

Ene chin harin yeneg gar uu 2013-10-24 103.26.194.12

Saihan hudlaa ***** gar ve. Hurungu oruulaltinn bank, san hezee ch baishin, gazar hudaldaj av gej zeel olgodoggui yum. Ur ahsig uguh ireeduitei biznesiig sonirhon gehees. Joohon huuhed huurch baigaa yum shig yarivaa. Ter mungunii eh uusver n ergelzeetei uchraas l yaponuud jiirhesen bna. Buruu gariin mungiig ugaaj tsevershuulehed l iim asar ikh mungiig iimerhuu ul hudlukh hurungu hudaldaj avahad zoriuldag yumdaa.

Avatar

tur 2013-10-24 134.139.231.236

tokyo hotod mongol baishin sunderlen gdg chn shn zuil gj bdj bn. bid ulam bur iluu gadaadin zah zeelruu handah heregtei ter baitugai l ym avj edelj hergeldg shde mongolchud zuv gj bdj bn

Avatar

Зочин 2013-10-24 103.26.194.149

Ярвагнасан , толгой муутай хачин амьтас. Эднии монго гэж юу байдгиин

Avatar

qwe 2013-10-24 103.9.90.130

Whahaha ***** bz ??? Yu genuu uil ajillagaa yavuuldaggui heden tugrugtei baih ni hamaagui gen uuu ? Hergiin uchir mongol avsandaa bishih hemjeenii huuli bus mungunii asuudal yarigdaj baigaa bolohoor l ter baihda

Avatar

zochin 2013-10-24 112.72.13.113

durtai bol xen ch avch bolno shy de

Avatar

Zochin 2013-10-24 203.169.49.40

Mongold byrtgelgui iim ix dald ediin zasag boditoi baigaag l xaruulj bn. Bokhchuud xezee l tatvar baitugai suusan Taxiniixaa mongiig ch ogdoggui bultdag biz dee? Mongoliin ard tumen tedniig tiim bolgoson yum. Tiimees tatvargui mashinii tom naimaa xiideg ted mongotoi baixgui bol xen mongotoi baix yum. aan?

Avatar

Tegeed hyataduudad zarah baisan yum baih daa 2013-10-24 91.231.169.123

Harin Mongolchuud avch baigaad bayrlah heregtei.Yamar tegeed zugeer ch avch baigaa bishdee.hyataduud avsan bol harin ch ingej chagnaj murduj mushguhgui duugai l baih ni oilgomjtoi Mongol geheer odoo davhragiin yalgaa gargaad baina uu ugui yuu…!!!

Avatar

Japan Mongol ulsiin dotood heregt oroltsohoo boli 2013-10-24 91.231.169.123

Ene chini odoo yu bolj bainaa.Buhel buten ulsiin dotood heregt oroltsoj setguulchideeree tagnah chagnah murduh uil ajillagaa yavuulaad baigaa yum bish uu.Mongol uls Japan ulsiin neg muj bish gedegiig japanuud hatuu oi tolgoindoo ortol medej av!!!

Avatar

Зочин 2013-10-24 182.160.32.62

ter duudlaga hudaldaand ni shuud oroltsoj boldoggyi tiim erhgyi ch yumuu tiim gadaadiinch yumuu yamar neg kompani yumuu bayan hyn tsaana ni baina,tegeed 3 dagch etgeedeer damjuulan hudaldaj avah geed baigaa yumuudaa gej oilgoloo.

Avatar

Зочин 2013-10-24 182.160.32.62

Манай компани үйл ажиллагаа явуулдаггүй geheer yaaj mongotei boloh yum.

Avatar

Зочин 2013-10-24 66.87.72.230

Yil ajillagaa yvuuldaggvi tegeed yasan ih mongotei um? Hodoo jiriin malchin neted orood gar utas bariad bna, ymar jungled ochson bish.

Avatar

Neg muu huuchin ***** hel Japaniig avyaldaa 2013-10-24 91.231.169.123

Japanii gazar nutagiig buheld ni hudaldaad avah hurungu ch Mongold baival yaahav Japanuudaa.

Avatar

Зочин 2013-10-24 202.70.40.2

Үгүй ээ нэг нь гадаадад үл хөдлөх хөрөнгө аваа л биз. Юун сүртэй юм. Тэгээд л тамын тогооны үлгэрдээд байдаг юм энэ хүмүүс … Яадгийн гадаадынхныг гайхтал мөнгөтэй л байна.

Avatar

Барзаак. 2013-10-24 175.45.176.140

Барзайсан хар юмны байж байгаа царайг ээ!!

Avatar

anton 2013-10-24 202.179.27.69

huniig baga dormjiloo

Avatar

Барзаак. 2013-10-24 175.45.176.140

Барзайсан хар юмны байж байгаа царайг ээ!!

Avatar

Барзаак. 2013-10-24 175.45.176.140

Барзайсан хар юмны байж байгаа царайг ээ!!

Avatar

Зочин 2013-10-24 180.43.63.128

Zugeer hoid solongosoos mongo avch aad orsn umaa geed helcheechde hudlaa nuuj ntr 85 000 000 000 terbum togrog zugeer neg gard baigaad bdag sonin shde japanchud medeed naad naimaag ni boliulchina da onigootoi um zugeer unenee helne biz

Avatar

Зочин 2013-10-24 103.26.195.135

haanaas orj irsen yamar munguur avsaniig shalgah ni zuv shuu dee manaid l shalgadaggui bolohoos iim hemjeenii mungu olohiin tuld ulsad ugsun tatvar hed baih yostoi ve haanaas garch irsen mungu gedeg ni jaaval shalgagadah yostoi mungu

Avatar

zochin 2013-10-24 103.26.194.33

dagbaa cumya nar oorsdiin byar chadlaar mongotei bolson xumuus nobshiin olgiarxuud bish

Avatar

Зочин 2013-10-24 202.179.20.164

Учир нь олдох байлгүй дээ Монгол хүн яагаад байр авч болохгүй гэж

Avatar

Nbn 2013-10-24 112.72.13.8

zov shdee 3 ornii hoorond manaih tal aldahgui l baih heregtei

Avatar

x 2013-10-24 110.175.204.43

za har tamhi, zevseg biee uneleeguil ym bna.zuuchlaad dundaas n mongo tcohivol bolj l bna.

Avatar

Зочин 2013-10-24 202.55.180.4

нөгөө АНУ ын шахалтаар баталагдсан мөнгө угаахтай тэмцэх хууль энэ тэрийг тэгээд яах болж байнаа. Хувь хүнээс болж улс маань хохирох бий дээ. Даахгүй нохой булуу хураанаа гэж

Avatar

Зочин 2013-10-24 202.5.194.156

Хувь хүн Албан байгууллага Мэдээ мэдээллийн Зарын Онлайн худалдааны Портал болон бусад бүх төрлийн Статик Динамик Хөдөлгөөнт флаш анимайшн вэб сайтуудыг хийнэ Утас 99807024

Avatar

Зочин 2013-10-24 202.5.196.170

Ха Ха Ха. Манай компани үйл ажиллагаа явуулдаггүй. Татвар төлөөгүй. Гэхдээ 50 сая доллартай. Хэ Хэ Хэ.

Avatar

ИЧ 2013-10-24 103.29.144.82

Угаасаа Долгорсүрэн зааны хүүд нарын л ажил шдээ. Эрдэнэбатаа чи байхгүй хаягаа өгч хүн цчулуу хөөлгөөд, нохойд барьдаг мод болоод явж байхаасаа ичээч. Сумьяабазар хэрэг хийсэн хүн УИХ-д шургадгийг мэднээ.

Avatar

Зочин 2013-10-24 180.235.185.65

ДЭЭРХ АСУУДАЛД ДУРГУЙЛХААД БАЙХ ЮМ АЛГОО.

Avatar

АТГ 2013-10-24 182.160.1.25

Yamar business iim ih ashig ogdog um ene tsever shalgah heregtei asuudal bna daa

Avatar

Зочин 2013-10-24 203.91.119.100

Мөнгө угаасанч яадгийм битгий хардацгаа. Чадахгүй ядуу атаархагчид

Avatar

Зочин 2013-10-24 203.91.112.198

mungu medeej ugaaj bga

Avatar

hehe 2013-10-24 202.21.113.22

51 saya dollar aar ochij ochij hoid solongosiin bairiig avah uu , ene bair hoid solongosiin huvid mash chuhal bair yum. japan d tsaachid vil ajilgaagaa yavuulahiin tuld yaj igeed avch vldeh sonirholtoi baigaa.tehiin tuld manai ulsiin tuslamj shaardlagtai bilee.manaihan ter bariin hoid solongosuiin munguur avch uguh gej baigaa yum shuu dee.ene zaluu yahav tusalsan geed 10 say $ shagnal d n avah biz de

Avatar

Mongol hun geheer zaaval dord baih eostoi yum uu 2013-10-24 91.231.169.123

Mongol hunii ner turiig olon ulsad doromjilj zaaval dord yaduu baih eostoi gej uzesen Japanii shuuhiig olon ulsiin shuuhed ugch Mongolchuudaas uuchilal guihiig shaardaj bna!!!!

Avatar

Зочин 2013-10-24 112.72.13.154

мөнгө угаах зорилгоор л байгуулждээ энэ компанийг хэнийх гэдэг нь сонин байна өөрийнхөө амьдардаг байсан хуучин гэрийнхээ хаягаар ийм компани байгуулаад л явж байдаг сонин байна шүү эрдэнэбатаа чи тэр урт цагааны зүүн талд байдаг 4 давхар цагаан байрыхаа мухрын орцонд одоо амьдардаггүйшдэ мэдийшдэ ёстой юун мөнгө вэ???

Avatar

Zochin 2013-10-24 202.179.20.249

Yun xereg, yamar xereg, xen xereg xiicheev

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж