Турк, Брунейд харилцан визгүй зорчино | News.MN

Турк, Брунейд харилцан визгүй зорчино

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.23-нд нийтлэгдсэн

Турк, Брунейд харилцан визгүй зорчино

Бүгд найрамдах Турк Улсын Ерөнхий сайд Рэжэп Тайип Эрдоан өнгөрөгч дөрөвдүгээр сард манай улсад айлчлах үеэр хоёр улсын иргэдийг харилцан визгүй зорчуулах тухай Санамж бичигт гарын үсэг зурсан юм.

Уг Санамж бичгийг хэрэгжүүлэх хүрээнд Иргэд харилцан зорчих тухай Монгол Улсын Засгийн газар, БНТүрк Улсын  Засгийн газар хоорондын хэлэлцээрт монголын талаас тус улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Б.Батхишиг, түркийн талаас ГХЯ-ны Консулын газрын Ерөнхий захирал, Элчин сайд Шакир Факили нар энэ сарын 10-нд гарын үсэг зурлаа. Ингэснээр манай хоёр улсын иргэд 30 хоногийн дотор харилцан визгүй зорчих юм. Мөн Монгол Улсын Гадаад харилцааны яам, Бруней Даруссалам Улсын Гадаад хэрэг, худалдааны яам хооронд ноот бичиг солилцсоны дагуу энэ оны 8 дугаар сарын 1-нээс дипломат болон албан паспорт эзэмшигчид 14 хоног хүртэл харилцан визгүй зорчиж эхэллээ гэж Гадаад харилцааны яамнаас мэдээллээ.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Boldod 2013-10-23 103.26.194.121

yasan ih zantai sonin hun ve? icheech!!Chamaig hen elit geh um ve?? hehe

Avatar

ЛУ. БОЛД 2013-10-23 180.235.176.145

Жирийн та нар америк япон герман санад австрали швед яваад байхаар бид элитүүд ангараг гараг нисэлтэй биш.

Avatar

Zochin 2013-10-23 192.236.51.67

Turk Syria-iin tsagaachdaar duursen, bas terroristuud ch bgaa, iim orond visagui zorchij yah yum be, Huuz sahaltai tolgoigoo alchuuraar booson garuud busdiin bichig barimiig ahiglaad orood irvel yahiin.. shal teneg yum hiij bhiin…

Avatar

zochin 2013-10-23 202.55.191.57

Turkishtei visagui boldog buruu bna Mongol hun ekh orondoo aidas huidesgui amidramaar bna shdee Bold oo yu bolj bnaa

Avatar

zochin 2013-10-23 96.25.135.109

German bolon evropiin ulsuud Turk durvegsdees aij bhad manaihan yu khiigeeed bna ve? Udahgvi l muslamuudaar dvvrchee ,deer ni khujaa yandaa !

Avatar

Зочин 2013-10-23 85.182.32.64

usa, europe, japan solongos canada oros geh metiin ulsuudad l visagui 30-iin heleltseer hiih heegtei. gehdee gadniihand bolomj ogohguigeer hariltsan zereg zoruulj visagui 30 zorchihoor bolgoh heregtei,. tuunees bish germanuud visagui mongol ruu mongol n visatai german ruu gej iim teneg yum hiij bolohgui

Avatar

Boldod 2013-10-23 103.26.194.61

CHI ajlaa sain hiigeech! Yagaad Mongol irgediin image iim muu bna?? Yagaad darga nar vizagui zorchi yostoi???ingiin irged visa -tai zorchih yostoi um ve? TA NART uur hurch bna!! MONGOLIIN irged hun bish um u? Yagaad darga nar gej iluu erkh edleh yostoi um ve?? Chamd engiin irgediin visa nii asuudal hamaagui um l bna daa??? BIDEND irgedee boddog GADAAD hergiin Said heregtei!

Avatar

ЛУЙВАРЧИН Лувсанбандангын.БОЛДОД 2013-10-23 183.81.169.22

ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ТУРК,БРУНЕЙ ВЭЭ.АРДЫГ БҮҮ ДОРОМЖИЛ.АРДАД АНУ ЯПОН СОЛОНГОС ШВЕД АВСТРАЛИ КАНАД ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА, ЛУЙВАРЧДАА

Avatar

irgen 2013-10-23 103.26.194.6

TA nar yagaad dandaa l diplomat bolon alban passporttai humuus visagui zorchino! gedeg um ve? Busad Mongoliin irged hun bish um u??? UUR hurchihlee,,,

Avatar

Зочин 2013-10-23 80.171.119.154

bitgii laliin shashintai ulsuud ruu visagui 30 bolgood bai. turkuud zambaraagui. odoo baahan turk ireh yum bna. ta nar iim hereggui ulsuudtai iim heleltseer hiihiin orond irged chini ali uls ruu iheer yamar zorilgoor yavj bna sudalgaa too harj bgaad ter ulsuudttai heleltseer hiih heregtei, undesnii ayulgui bdliin bodlogo gej baidagggui ee?????????????????

Avatar

Зочин 2013-10-23 221.187.5.39

turk ruu buh humuus 30 honog visagui, turkuud ch yalgaagui visagui.

Avatar

1111 2013-10-23 120.35.75.231

diplomat alban passport visagui boloh chin heden guzeetei darga nart l hamaatai biz de, ene tuhai ern medeeleleh ch hereg bhgui shu de, aimar bayarlaad orson chin tenegtdeg bn shd

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж