О.Насанбурмаа Дэлхийн шигшээд барилдаж чадахгүй болжээ | News.MN

О.Насанбурмаа Дэлхийн шигшээд барилдаж чадахгүй болжээ

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.23-нд нийтлэгдсэн

О.Насанбурмаа Дэлхийн шигшээд барилдаж чадахгүй болжээ

Монгол улсын гавьяат тамирчин Очирбатын Насанбурмааг Дэлхийн тулааны их спортын наадмын үеэр болох Оросын шигшээ Дэлхийн шигшээгийн халз барилдаанд барилдана гэсэн мэдээлэл монголчуудыг багагүй баярлуулаад байсан билээ. Тэгвэл О.Насанбурмаа Дэлхийн шигшээд багтаж, Оросын шигшээгийн тамирчин Юлия Пронцевичтэй барилдах боломжгүй болжээ. Учир нь Монголын чөлөөт бөхийн холбооны зарим нэгэн хариуцлагагүй ажилтны гайгаар О.Насанбурмаагийн мэдүүлэг, анкетийг зохих хугацаанд нь Олон улсын бөхийн төрлүүдийн нэгдсэн холбоонд өгөөгүй бололтой. Ингэснээр манай тамирчин монголчуудынхаа бахарлхыг төрүүлж, дэлхийн шигшээд барилдах сайхан боломжоо алджээ.О.Насанбурмаатай барилдах Оросын тамирчныг Дэлхийн цомоор манай бөх ялж байсан юм байна.

Р.ГЭГЭЭ

Эх сурвалж: www.NEW.mn

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2013-10-23 109.70.248.5

Ene enhbayar gej usan tolgoi zailaachee

Avatar

enkhbayar 2013-10-23 103.26.194.68

Muu teneg malaa!!! Chi chuluut buxiin holboond ajildag umuuu??? chuluut buxiin xolboonii ajiliig cin saijpuulax gj bicij bxad chi ymap ***** mal wee? dagwaga awragiin bapuun gap ni uu??? bapiin svvl bolsonoos batganii tolgoi bolson deer gj medxvvv malaa???? BASXVV gdg xvn ta nuusiin daisan umuu? Ta nap basxvv shg ajilj chadaj bgaa muu?? saynii delxiin awragad opoltsoxod xolboo xeden tugpug gapgasan um! gants tugpug gapgasan umuu? ene delxiin awragad B.naranbaatar zapdal mungiin gapgasan gee zdee? Mongold nam tuluulsun ih hupliin gishvvn chuluut buxud dagwaga awpagiin KAMAND 2 shig xepegQ um algaa!!!

Avatar

Зочин 2013-10-23 180.149.78.26

челеет бехийхен А.Басхvvг явуулахаар шийджээ араас нь хэн байгаа бол!

Avatar

Зочин 2013-10-23 94.247.245.34

ene enhbayar gej nereer setgegdelee bichsen hun Bashuu gedeg choloot bohiin holboog suiruulsen hunii suns ni bichsen baih yum.***** nohoi hutsaj l baig, Temeen jin yavj l baina. Tetgevertee garah bolson gedgee martaagui biz. Zaluuchuudad zaigaa tavij ogson chin deer dee. Ooriig ni baihad choloot boh amjiltgui unaltand orson,odoo busad humuus avch ajillaad amjilt garaad ireheer bitgii ataarhaachee. bashuu chamd olon surpriz beleg humuus barih geed beldej baigaa,hiisen nugel chin tolgoi deer chin tun udahgui buuna daa, chinii nugelees bolood ah duu hamaatan sadan,ur huuhduud ni hohirch baigaag chi oilgohgui baigaa gej uu? belegee avahaar bie-ee beldej bai. Um Mani Bad Mi Hum

Avatar

enkhbayar 2013-10-23 103.26.194.80

2009onii dainii delxiin awraga shalgapuulax temtseend tamipchdaa xotspooj mash tom aldaa gargasaaan!!! ene jiliin Delxiin awragiin tsemtseend dvpmee sain sudlaagvi mun dasgaljuulagc tamipcdaa dvpmee sain sudluulaagvi!!! enees bolj bexbayr xojigdson n xolboonii xapiutslaggviees bolsoon mun mandaxnapan medaliinxaa ungiig xuwipgax bololtsoo bsaaan! mongoliin chuluut buxiin xolboo eeljit xuplaa xiix boloogvi umuu??? Nasanbupmaaagiin ene asuudal baga um bish mash tom aldaa! chuluut buxiin xolboonii darga napiin bichgiin dapga napiin bicgiin dapgiin ajiluudiig xoopondoo naimaa xelbepeep shiljvvlen naimaaltsdag boljee xapamsaltai bn!!!

Avatar

Зочин 2013-10-23 119.40.98.42

Yamar shigshee baisan yahav ee, ene hariutslagagui ajiltanaa bailgaad bh yumuu, tsaashid delhiin avargiin meduulgiig ni hotsroochikh vii dee.

Avatar

Мөнхжарг***** 2013-10-23 103.23.51.4

Сонгомол, Чөлөөт нь ч бас дан европынхон байна лээ. Оросууд сүртэй гарууд Европын шигшээ баг гээд нэрлэчихгүй, Дэлхийн шигшээ баг гэж нэрлээд байгаа юм даа. Дөнгөж саяхан Сонгомолын баг нь дэлхийн шигшээ хэмээгчийг 6 : 1 – ээр ялжээ. Манай агуу хүүхдүүд, бөхчүүл гээд их л хөөрөөгдсөн байна лээ.

Avatar

Мөнхжарг***** 2013-10-23 103.23.51.5

Оросын сайт дээр дэлхийн шигшээ гэсэнбайна лээ. Гэхдээд дандаа европынхон байна лээ. Европын шигшээ гэвэл зохионо. Япон, Монгол, Хятадаас айж байхгүй юу? Өнөөдөр Сонголмол, чөлөөт, эмэгтэй чөлөөтийн Дэлхийн шигшээ, Оросын шигшээтэй барилдах юм байна лээ. Ганцхан тивийн төлөөллийг дэлхийн шигшээ гээд байхдаа яахав. Зүгээр л Оросуудын шоу. Эмэгтэйд нь гэхэд 2 – оос бусад нь ЗХУ – ын бүрэлдэхүүнд байсан улсууд байна лээ. 7 жингийн 5 нь ЗХУ гэсэн үг. Зүгээр л Оросуудын шоу. Каори Ичо, Саори Ёшидо, О. Насанбурмаагүй дэлхийн шигшээ гэж юу байхав дээ.

Avatar

Зочин 2013-10-23 94.247.245.34

taiavn baitsgaa,ene temtseend delhiin shigshee bag oroogui bainaa

Avatar

Зочин 2013-10-23 103.26.194.31

zuv delhiin avargad tyyntei yzsen ni deer

Avatar

zochin 2013-10-23 64.235.154.36

Shal teneg ym. Hariutsaj bgaa ym bol ajilaa hariutslagatai hiij hariutslagatai handah heregtei shuu dee. Terend orohiig husej bgaa nuhduud zunduu bgaa shuu dee.

Avatar

Зочин 2013-10-23 109.167.249.10

Ene Oogii geed bgaa hun uhaantai yum jinhene ooroo mal yum aa, end delhiin shigshee oroogui, dandaa evropiinhon orj bgaag oilgohgui mal yum aa

Avatar

Зочин 2013-10-23 202.179.26.129

оросууд өөрсдөө дийлэх хүнээ дуудаад самбо элдэв зодооноороо нэр хүндээ өсгөдөг байхгүй юу юм л бол давхиж очоод байх хэрэггүй

Avatar

Oogii 2013-10-23 62.47.254.96

Yeeeeee arai ch dee iim yaman deer aldaa gargadag malnuud bh gej ,, ter bolgon tamirchniig delhiin shigsheed duudahgui shuu dee,,,

Avatar

Oogii 2013-10-23 62.47.254.96

Yeeeeee arai ch dee iim yaman deer aldaa gargadag malnuud bh gej ,, ter bolgon tamirchniig delhiin shigsheed duudahgui shuu dee,,,

Avatar

Oogii 2013-10-23 62.47.254.96

Yeeeeee arai ch dee iim yaman deer aldaa gargadag malnuud bh gej ,, ter bolgon tamirchniig delhiin shigsheed duudahgui shuu dee,,,

Avatar

Oogii 2013-10-23 62.47.254.96

Yeeeeee arai ch dee iim yaman deer aldaa gargadag malnuud bh gej ,, ter bolgon tamirchniig delhiin shigsheed duudahgui shuu dee,,,

Avatar

Мөнхжарг***** 2013-10-23 103.23.51.5

Битгий худлаа бич. Дэлхийн шигшээ багт орсон хүн яахаараа улсаасаа мэдүүлэг өгдөг юм. Оросууд Дэлхйн шигшээ нэрийн доор дан Европынхонтой, тэр дундаа 2 – оос бусад жинд / Польш, Финлянд / Хуучин СССР – йинхэнтэйгээ барилдахаар болсон байна лээ. Оросын бөхийн сайтаар орж үүнийг харж болно. 67 – ын бөхөө ч өөрчилсөн байна лээ. Монгол, Япон, Хятад, Энэтхэг, Казакстан, БНАСАУ, АНУ, Канад, Кубагүй Эмэгтэй бөхийн дэлхийн шигшээ баг гэж яаж байж таарах вэ дээ.

Avatar

Зочин 2013-10-23 103.26.194.2

arai denduu yma ingej blohguish de ta nar odo

Avatar

Зочин 2013-10-23 109.167.249.10

Ene temtseen chin zugeer l shou gedgiig medej avtsgaa humuusee, ner toriin araas bitgii uhaan aldan araas ni hoogood bai, tegsen tegeegui delhiid manaihang tanij medej baigaa, cholootiin ohiduud ih zantai bolj oddiin ovchin tusah yanztai haragdaad baigaa. End tend ochij shoudaad arhi uuj agsam sogtuu tavij bgaag tsagdaa naraas duulsan shuu.

Avatar

tegeed 2013-10-23 202.179.27.109

ter tenegiin ner n xen yum be….

Avatar

Зочин 2013-10-23 202.126.91.170

Холбооны нехдууд тун хариуцлага муу байна. Хувь тамирчин оролцохдоо гол нь биш. Дэлхийн багт урьж оролцуулна гэдэг чинь нэр терийн болон улс орны том сурталчилга. Муу байна.Насанбурмаагийн хувьд энэ жил чансаад нэгд явж байгаа дэлхийн бех. Хувь хун еерт нь хэцуу л байгаа байх даа. За тэмцээн нэгээр ямар дуусах биш.Золбоотой байна аа хе

Avatar

Зочин 2013-10-23 103.23.51.6

tiim teneg baij taarahuu. toriin baiguullagiin ajilchid yoron l neg iimerhuu garuud l baidagshd

Avatar

Зочин 2013-10-23 202.179.26.129

за сүртэй юм нэг шоу барилдаанд оролцох хэрэг юу байна

Avatar

NMB 2013-10-23 182.160.34.184

l a lariin p…a-guud yavuulahgui yasiin. Oros niseh ongotsnii zardalaa haramlaa biz novshnuud.

Avatar

Зочин 2013-10-23 103.26.194.71

Чөлөөтийн хариуцлаггүй бдлыг хэдэн жил ярьж бнаа Засарахгүй юмаа

Avatar

зочин 2013-10-23 103.26.194.32

угаасаа наад олимпийн хороо, спортын холбоодод ажиллаж байгаа хүмүүс чинь тун чадваргүй, биеэ тоосон хүмүүс байдаг юм. дарга нарын л хамаатан садангууд байдаг юм шиг байгаа юм

Avatar

Зочин 2013-10-23 202.170.68.86

araichde

Avatar

tugsu 2013-10-23 112.72.13.163

hariutslaga bas dahin hariutslaga……………. toots…….

Avatar

aagii 2013-10-23 103.11.192.46

tegeed hariutslaga tootstson yumuu

Avatar

bg 2013-10-23 117.16.54.28

Nasanburmaag dandaa gaduurhaad bgaa yum bishuu? Ene neg bish heddeh ni bolj bn shdee. Davgaa mahan tolgoi ajilaa hiigeechee. Uurshige bish uuruusuu havi iluu humuuseer hureeluulehgui bol chinii ajil ch uragshlahgui dee. Deer ni tanil tal mal ene teree haya.

Avatar

Pee+ 2013-10-23 202.131.225.197

yuruus ene hariutslaga gedgiig mash sain uhamsarluulah ymsan

Avatar