“Гоё” бизнес | News.MN

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.18-нд нийтлэгдсэн

“Гоё” бизнес

Ямар ч өрсөлдөгч байхгүй, бас гомдол тавих хэрэглэгч үгүй, тэгсэн мөртлөө мөнгө нь шууд төлөгдөж байдаг, жилийн дөрвөн улиралд эргэлдэж байдаг бизнестэй бол гоё уу? Бүтээгдэхүүн нь зарагдахгүй, шатчихвал яана, өөр өрсөлдөгч гарч ирээд илүү сайныг хийгээд зах зээлээс шахвал яана гэж санаа зовох огт хэрэггүй. Энэ хорвоод байхгүй энэ гоё бизнесийн тод жишээ хогны ногоон уут. Улаанбаатар хотын айл бүрт сар бүр 15-ыг үнэгүй өгнө, мөнгийг нь хотын захиргаа төлнө. Бас албан байгууллага бүрт зарна. Авахгүй бол хогийг чинь ачихгүй гээд дарамталчихна. Энэ жил гэхэд 17 тэрбум төгрөг зарцуулж байгаа гэсэн. Хэдэн сургууль, хэдэн цэцэрлэг барих бол… Та тооцоолоод үзээрэй.

Бас мөнгө төлөгч байгууллага нь хэзээ ч уут чинь чанаргүй байна гэж гомдол гаргахгүй. Мэдээ хэрэг үнэгүй авч байгаа айл өрхүүд хэзээ ч түүнийг нь муулахгүй, мууллаа гээд ч яах билээ, дээрээс хүчээр өгчих юм чинь. Угаас чанар, хэрэгцээ, шаардлага ярилгүйгээр мөнгө төлж чаддаг “байгууллага” ганцхан төр л байдаг юм хойно.

Ийм нэг сайхан бизнес хийж байгаа хүмүүст үнэхээр атаархах юм аа. Яавал ийм гоё бизнестэй болох вэ?

Ер нь тэгээд энэ Монгол Улсад зөвхөн төртэй холбоотой бизнес л цэцэглэн хөгжиж байгаа биш үү?

А.ТУЯА

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.9.90.130

Sain l uut baina lee Zuslangaas hogoo hiigeed hogiin tseg baraaduulaad hayachihad zugeer baidag uym Huduu yavahdaa bas avaad yavbal zugeer shuu 2 davharlaj bgaad hogoo hiigeed avch ireed hayachihad zugeer uym baina lee urd n delguuriin 100-giin uutand l hogoo hiine oligtoi uym bagtahgui l bdag bsan shuu dee

Avatar

Tarhi ygaalt 2013-10-18 71.61.2.120

Ingej amid jvjig togloj bhaar hujaagvi mgl bval vasan em be,,bidnii nytag devsgert Ted jargaj ,,bid zovj bna ,,,,davar san tor

Avatar

Зочин 2013-10-18 112.72.13.153

Гялгар уут хэрэгцээнээс хасагдсан биздээ махннамын шийдвэр байсан болохоор буруу байжээ одоо ардчилсан уут байгалд хоргуй байхшинэзасаг ямар мундаг ухаантай зуйлбодож олвоо гайхалтай манай улс одоо лнэг хогжихбайх

Avatar

Хогоо ялгаж хаяж суръя 2013-10-18 58.143.154.90

Хогоо ялгаж хаяж суръя, пластик, металл, цаас, хүнсний зүйл гэх мэтээр хогоо ялгаж хаяж нь дахиж хэрэглэх зүйлийг дахин хэрэглэж нэг ёсондоо байгаль дэлхийгээ хамгаалж байга хэрэг шүү. Орчин үеийн хүмүүсийн хог хаягдлийн бараг 90% нь гэх мэт дахиж ашиглах боломжтой хаягдал болчихсон. Хэсэг хугацааны дараа тэр үнэгүй тараагаад байгаа уут үнэтэй болно, уутны үнэнд үйлчилгээний байгууллагын хог зайлуулахад зарцуулж байгаа зардал шингэчихсэн байгаа учраас тэр, дараа нь хогийг ундааны сав г.м. пластик, лааз г.м. металл, хоолны хаягдал, жирийн хог гэх мэтээр бүх хогийг ялгаж хаядаг болгож сургаж эхлэнэ. Орос, Хятад, Монгол гэх мэт хоцрогдсон орнуудаас бусад хөгжингүй орнууд бүгд хогоо ялгаж хаяад хэвшихсэн шүү, Япон, Солонгос гэх мэт оронд очиж үзсэн хүмүүс мэдэж байгаа байх.

Avatar

Зочин 2013-10-18 203.194.115.122

taanuudiin muruudul boldog duraaraa durgidag ameerkd chin lav neg ih surtei nariin yalgaad suid boldoggui dee,

Avatar

Zochin 2013-10-18 202.179.7.6

Er ni ulsin ajild orod biznes xix ni xamagui ashigtai bolj bnaa

Avatar

Zochin 2013-10-18 202.179.7.6

Er ni ulsin ajild orod biznes xix ni xamagui ashigtai bolj bnaa

Avatar

Zochin 2013-10-18 202.179.7.6

Er ni ulsin ajild orod biznes xix ni xamagui ashigtai bolj bnaa

Avatar

Zochin 2013-10-18 202.179.7.6

Er ni ulsin ajild orod biznes xix ni xamagui ashigtai bolj bnaa

Avatar

Зочин 2013-10-18 203.194.115.122

ene neg hachin ungaval uragdchihaar hugiin uutand n hogoo hiihgui oor chanartai boh bat uutand hiigeed tavichihsan baival torgoh yum gesen, iim l kommunist setgelgeeneesee salaagui huuramch ardchilagchid daa

Avatar

zochin 2013-10-18 180.235.168.53

Nuguu taraaj b.gaa сөхiin ajiltanguud ni barag l uguhgyi zunduuniig ger luuguu zuuguud naasan iim shinechlel hereggyi ee bat yylee

Avatar

Зочин 2013-10-18 180.235.168.53

Nuguu taraaj b.gaa сөхiin ajiltanguud ni barag l uguhgyi zunduuniig ger luuguu zuuguud naasan iim shinechlel hereggyi ee bat yylee

Avatar

Зочин 2013-10-18 180.235.168.53

huuchin hereglej b.san ariyn nertei uut ih sain l b.san daa er ni tegeed oron suutsnii ulsuud hogoo uutand l hiij hayad surchihsan baidag sh dee nogoon ch b.nuu har ch b.na uu uutand l hiij b.bal boldoggyi ym baih daa

Avatar

[[[[[[ 2013-10-18 103.26.194.83

Ямар ч ядуу иргэд хогны уут олдож таарна. Тэрний оронд хогийн сав нэмэхгүйдээ. Аргагүй тэнэг малнууд юм аа

Avatar

Ulshvv 2013-10-18 202.126.89.251

Zob bostsgooe edniig het dabruulj bolohgvi hvrz bariad ch hamaagvi temtsie

Avatar

Zolboot 2013-10-18 202.126.89.251

Vvl udahgvi gedes ni hagarnaa.hesgiin ahlGch nartaa oligtoi tsalin ogch chadahgvi baij ooriinhoo tvriibchee tvntiilgej bainada kazino tulga vvl 2 tegj l bai ta nariig gesgeeh tsag irnee luibarchidaa,,!!!

Avatar

д тэмүүжин 2013-10-18 202.179.13.187

энэ уут нь ямарч нүхгүйь хүүхэд толгойдоо углавал бүтэж үхэх юм байна лээ. Англи улсад гялгар хүүдийн хүүхдийн тогойноос том тохиолдолд хүүдийний хаа нэгтээ заавал хэд хэдэн нүх гаргаж түгээх хуультай. Зөрчвөл тухайн компанийн үйл ажиллагааг зогсоож эрхийг хураадаг. Одоо алуурчид энэ хүүдийг ашиглан хүн ***** болно доо, яадаг билээ дээ

Avatar

Зочин 2013-10-18 58.143.154.90

МАНгар минь чи цоорхой уутанд дуртай юм бол Англируугаа тонил, миний мэдэхийн Орос, Япон, Солонгос, Хятад дээр нь Монголд цоорхой уут зардаггүй. Энэ чинь хүмүүсийг хогоо ялгаж хаяж сургаж байгаа ажлын эхлэл нь за юу, хэсэг хугацааны дараа тэр үнэгүй уут чинь үнэтэй болно, уутны үнэнд үйлчилгээний байгууллагын хог зайлуулахад зарцуулж байгаа зардал шингэчихсэн байгаа учраас тэр, дараа нь хогийг ундааны сав г.м. пластик, лааз г.м. металл, хоолны хаягдал, жирийн хог гэх мэтээр бүх хогийг ялгаж хаядаг болгож сургаж эхлэнэ. Орос, Хятад, Монгол гэх мэт хоцрогдсон орнуудаас бусад хөгжингүй орнууд бүгд хогоо ялгаж хаяад хэвшихсэн мэдэв үү, МАНгар аа.

Avatar

д тэмүүжин 2013-10-18 202.179.2.65

ма лаа хүүхэд бүтэж үхсэний дараа наад хэвшлээ сараачаарай

Avatar

д тэмүүжин 2013-10-18 202.179.13.187

хамгийн тэнэг нь та хогоо энэ уутанд л хийхгүй өөр уутанд хийвэл аймаар үнэтэй торгох юм гэсэн. яахаараа ингэж мөрөөрөө хогоо гялгар хар юм уу цагаан хүүдийд хийж хаяад сурчихсан хүмүүсийг хэлмэгдүүлдэг юм санаачилдаг байнаа

Avatar

УХААНТ ард түмэн минь, 2013-10-18 202.179.29.91

Арай ч дээ, ингэж нүгэлийн нүдийг гурилдаж болох уу??? УХААНТ ард түмэн минь, төрийн бус ардын байгууллага байгуулцгаая.!!! монголд байгаа иргэдийн төлөөх байгууллагууд худалдагдсан, хугацаа нь дууссан, гар хөлгүй, чих хэлгүй болцгоосон, арга билгийн нүдгүй болчихсон… ХАРИН одоо бид бүгд байдаг бүх л мэргэд өвгөдөө урдаа бариад удирдуулаад Эх орноо Жинхэнэ Ардчилсан Шударга ёст нийгмийг өөрсдөдөө хойч үедээ бахархалтайгаар авчрая.!!! ЭНЭ эрх мэдэлтнүүд албан түшмэдүүд гэсэн нэртэй празитууд монголын мөнгөөр зугаалж идэж ууж зугаацаж наргиж ДУУСАХГҮЙ НЬ…!!! ялалтыг хүсвэл ялалт ирдэг. hi.success2013@yahoo.com

Avatar

УХААНТ ард түмэн минь 2013-10-18 202.179.29.91

УХААНТ ард түмэн минь, төрийн бус ардын байгууллага байгуулцгаая.!!! монголд байгаа иргэдийн төлөөх байгууллагууд худалдагдсан, хугацаа нь дууссан, гар хөлгүй, чих хэлгүй болцгоосон, арга билгийн нүдгүй болчихсон… ХАРИН одоо бид бүгд байдаг бүх л мэргэд өвгөдөө урдаа бариад удирдуулаад Эх орноо Жинхэнэ Ардчилсан Шударга ёст нийгмийг өөрсдөдөө хойч үедээ бахархалтайгаар авчрая.!!! ЭНЭ эрх мэдэлтнүүд албан түшмэдүүд гэсэн нэртэй празитууд монголын мөнгөөр зугаалж идэж ууж зугаацаж наргиж ДУУСАХГҮЙ НЬ…!!! ялалтыг хүсвэл ялалт ирдэг. hi.success2013@yahoo.com

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.179.29.91

Ц, ЭЛБЭГЭЭ ЭРГЭДЭЭС КО* ҮНЭЛГЭЭ АВАХ ГЭЭД ЯНЗ БҮРИЙН БАШИР АРГА ЧАРГААРАА ДОЛИГОНОЖ ЭЦЭС СҮҮЛДЭЭ ХОГНООС САЛАХ НЭРЭЭР ХОГ ТАРААЖ МӨНГӨ ХУЙВАЛДАН УГААЖ ХАМСААТНУУДАА ТЭТГЭСЭЭР БАЙНА. ХАРИН АРД ИРГЭД *ЧИХЭРИЙН ҮЙРМЭГ*, ОНЧ МЭРГЭН ҮГЭЭР ХУУРТАЖ ЯДУУРСААР… БИДНИЙ МӨНГӨ ХЭНД Ч ХЭРЭГГҮЙ ҮЛЭЭХЭД УРАГДМААР УУТАНЦАР БОЛЧИХСОН ЯВНА. БИД ДЭЛГҮҮРИЙН УУТ ТОР ХАЙРЦАГ ШУУДАЙ САВАНД ХОГОО ХИЙГЭЭД БОЛООД Л ИРСЭН…!!! MONGOLIA.9911@YAHOO.COM

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.26.194.77

zohizol muutai uut baina. yun ch tom yum be? Udur bolgon hog gargaj hayana shuu dee! zaashdaa dunduur ni huvaaj 30 shirheg bolgoson ni deer. uul ni gal togoonii hogoo tusad ni savladag yum. odoo nogoon uutandaa niiluulj hayah yumuu?

Avatar

Зочин 2013-10-18 203.194.115.122

Ene henii shahaanii businessiig ard irgeded hucheer tulgaad bainaa? Bat Uulee? chamaig sain sain geed baihaar arai hetreed baigaa yum bishuu, Hog hiih uut oldohgui baigaa bolood l gudamj hogtoi baigaad baina gej l bitgii tenegteerei.

Avatar

sukhee 2013-10-18 202.21.106.170

хог хиих уут нэрээр мөнгө идэж байгйй ни тодорхой шүү дээ

Avatar

зочин 2013-10-18 182.160.1.232

Хогны уут егч бснаас хог тvvдэг хvmvvсээс хогоо худалдаад авчаасаа, тэнэг менге идэлтэй зогсоо!!

Avatar

Зочин 2013-10-18 182.160.37.97

Delguurees yum avsan uutandaa hogoo hiigeed hayaad bolj l baisan. Bas yun nogoon uut ve iluuyum bishuu!

Avatar

zochin 2013-10-18 75.86.173.179

Ardchilsan nam bugdeere icheesei. Ene zasgiin gazriig hurdan ogtsruulah heregtei baina ard tumen baidag bol. Idej uuj hanasan bol zailaachee bugdeeree sanalaaraa.Ahij uls orniig doroituulahaa bolimoor yumaa. Xar hel amnaas aihgui baina uu?

Avatar

Ambii bat uul 2013-10-18 203.194.114.106

Uul darga ichij amidaraach yu dytalaa gej iim khugiin yum khiideg yum be byrkhan kharj baigaa shuu baataraa

Avatar

сумын овгор 2013-10-18 202.179.20.173

татварын монгоор тоглохоо болиочээ. тэрэнд орвол хогийн машин хогийн сав нэмэх хэрэгтэй

Avatar

gutarch baina 2013-10-18 182.160.7.144

nadad law neg ch uut uguugui, ene tur zasag odoo hognii uutaar mungu ugaadag boloo shiwdee

Avatar

зочин 2013-10-18 103.23.51.4

ёстой гоё бизнэс байна даа. бөөн мөнгө хулгайлаа байхдаа. өөрсдийгөө хулгайч гэж бодож байгаа бол уу, үгүй бол баяжчихлаа гэж бодож байгаа бол уу

Avatar

suuu 2013-10-18 180.149.78.26

hot huduunii humuuseer duursen bolohoor ingej aygalj bgaam hogoo hayah uutgui ail gej bh uu

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.26.194.107

Ugui er. Hun hogoo hayah uutaa belduuleed baihdaa yahav dee. Hognii uutyg razmer razmeraar uildverleed delguurt hyamdhan zarna uu gehees hogiin uut ail orhoor taraana gedeg bol ineedtei, shivshigtei, baij bolomgui zardal. Tatvar tologchdiin mongiig yaj uren taran hiidgiin neg jishee.

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.26.194.82

Ashgui ene uutnii tuxai yaria garlaa. Zun zuslandeer 2 avgai ireed ail bolgond ugj bgaa uuttai xolbootoi card Ail bur avax yostoi 10000 tug geed xucheer uguud yavsan shdee. Chingeltei duurgiin zasag dargiin bichigtei. Tegd ter uut ch ireegui cartiig n ch ashiglaagui shdee ene talaar medex xun bn u

Avatar

Зочин 2013-10-18 180.235.176.163

chma si mongoo ogchdog yumnud bhad ted tegj yavahgui yadgiin

Avatar

badrah 2013-10-18 103.23.51.4

hogiin uut gj iim yum bdguin yum uzeegui humuusiin nudiig gurilaar huurch baigaamuu

Avatar

badrah 2013-10-18 103.23.51.4

hogiin uut gej nerleheesee ichmeer yum hogiin duurgeegui bhd tasarch,tsoorch terneesee es yum blsn, tegeed bs unsee hurtel hiine geed bgaashuu, ungahar uragddag tsaas gedeg shig yag adilhan uut, yadaj hognii uutaa ch gesen standartaarn hiicheed daraa ni heden ter bumiin tor gj yariach

Avatar

Зочин 2013-10-18 112.72.13.195

ямар уут хаана тарааж байгаа юм. Манайх лав аваагүй. Аягүй бол хийгээгүй байж хийгээд тараасан гээд л сул мөнгө цохих юм биш үү.

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.26.194.26

Яг vнэн ёстой гоё бизнес. Энэ л лав хотын даргынх байх. Шууд бярдаад л хийж байна даа.

Avatar

Зочин 2013-10-18 182.160.4.108

hereggui uutaar yahin biznes gedeg n oilgomjtoi hotiin soel yarisan jinhene hodoonii garuud l durtai bga biz eswel bodit amidralaas tasarsan yadaj gadaa yu boldogig medehgui awgai nar l demjij bga biz.. hog uhdag humuus naad uutand chin bnuu delguuriin uutand bnuu hamaagui urj tastaad dotorh hogiig n gudamjaar neg tsatsdag iim niigemd bgaa gedgee medehgui heterhi tengert hoorson yumnud gazardasai

Avatar

Зочин 2013-10-18 203.194.115.206

teneg bisn xarin mongo idex argaa sain meddeg xumuus bna

Avatar

Zochin 2013-10-18 202.131.226.86

Ямар ч ядуу иргэд хогны уут олдож таарна. Тэрний оронд хогийн сав нэмэхгүйдээ. Аргагүй тэнэг малнууд юм аа

Avatar

татвар төлөгч 2013-10-18 112.72.13.75

наад малнууд чинь харин мануусыгаа мал гэж бодоод, итгээд татварт төлсөн мөнгийг угаах аргаа олчихож. татварын мөнгийг зүгээр цохиж авчихаад, дээрээс нь бас ААН-үүдээс хүчээр шахсан уутандаа их хэмжээний мөнгө луйвардаж байна. за малнууд нь тэгээд уутны бизнест шахуулаад л байх уу, ааайн. энэ дээр суусан луйварчид ч даварч байна даа…..

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.70.46.11

uut n henjeeni huvid songolttoi bval zugeer bn. ter taraaj ugch bga uut n heterhii tom ym blee, manai hogiin savand tomdood manaih ashiglahgui l bga

Avatar

Hotiin iregen 2013-10-18 103.26.194.62

Mungunduu bish hotiin hugsjil nuur tsarai, humuusiin zuv hevshild oruulj jinhene hotiin ergen setgelgee bii bolgoh ajilluudiin l neg gej bodoj bgaa. Ternees bish buh malaa zaraad hotod orj ireed neg bolson boloogui mashin avchihsan hog shulsee haa saigui hayaad namaig hen toodgiin nohoig hen saadgiin gesiin mayagtai nuhduudiin sulshee goijuulj hugjiliin zorigtoi alham hj bgaa humuusiig ***** doosh n hii!

Avatar

Зочин 2013-10-18 112.72.13.75

тэгээд тэр хөдөөний мангаруудын эсрэг ингэж мөнгө угаахаас өөр арга олдохгүй байгаан биз дээ. яг ш дээ.

Avatar

БИ БИ БИ БИ 2013-10-18 103.26.194.125

ЭРХЭМ ХҮНДЭТ ЭРХ МЭДЭЛТЭН, ТЭРБУМТАН ЭРХЭМСЭГ НОЁД ОО , БИ 3 Р ЭЭЛЖИНД ОРМООР БАЙНА , НАДАД БЯЛУУНААСАА БИШ ЮМАА ГЭХЭД ЯДАЖ ҮЙРМЭГНЭЭС НЬ ЖААХАН Ч БОЛТУГАЙ ХАЙРЛААЧ ,ГУЙЖ БАЙНА , СӨГДӨН МӨРГӨЖ ЗАЛБИРАН ГУЙЯАА, ТЭГЭХ ҮҮ…

Avatar

zochin 2013-10-18 202.21.114.10

avaad uztsen hun bgamuu ? bairnuudaar ugduggui ymu?

Avatar

uut taraax tsag ni boloogyi 2013-10-18 103.26.194.77

Neg xeseg ailiin xyyxdyyded tsetserleg barij ogox mongoor toglojee. Arai l tsag ni ertdej

Avatar

зочин 2013-10-18 202.179.13.199

ингэж төрийн мөнгөөр тоглохоо болиочээ тэрний оронд өөр чухал зүйлд зарцуулвал дээр байна энэ тийм нэн шаардлагатай тулгамдсан асуудал мөн үү цаана чинь олон асуудал байна хэн нэгний бизнесийг ингэж дэмжихээ болиочээ дэндүү харамсалтай байна

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.21.113.141

Yumiig mungonii nudeer bish, oor untsgoos n harj surah heregtei Tuya guai.

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.21.113.141

Uut taraaj baigaa n ug n zuv sh de. Harin ch 3-4 turliin uut ugoh heregtei, hogoo yalgaj hayaj baihiin tuld. Ingej baij hogoo zuv gazar soyoltoi hayaj surna, ternees bish zugeer hogoo hogiin savand hiigeerei gej yarij heleed hognoosoo salj chadahgui gedeg n oilgomjtoi.

Avatar

Зочин 2013-10-18 112.72.13.75

тэгвэл өөрөө хог ухдаг тэнэмэлүүдэд зориулж өөр тусгай өнгийн уут түгээж ухуулъя гэж тэнэгтээч.

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.55.191.35

яг үнэн гоё бизнес байна даа

Avatar