МАН-ынхан чуулганыг хаяж гарлаа | News.MN

МАН-ынхан чуулганыг хаяж гарлаа

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.18-нд нийтлэгдсэн

МАН-ынхан чуулганыг хаяж гарлаа

МАН-ын гишүүд чуулганы үдээс хойшхи хуралдаанд   лоозон барьж суулаа. Тэд  өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүн,  болох мах, гурил, шатахуун, барилгын  материалын үнэ  хэдэн  хувиар өссөн талаар бичиж, ширээн дээрээ тавьцгаасан байсан юм. Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг  чуулганы хуралдаанд "Үнэ тогтворжуулах" хөтөлбөрийн хүрээнд хийж хэрэгжүүлсэн төслүүдээ танилцуулж, цөөнхийн гишүүд асуулт асуух  байв.  Энэ үеэр МАН-ын гишүүд  статистикийн газраас гаргасан судалгаагаар өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний үнэ  өссөн байхад Ерөнхий сайд үнийн өсөлтийг тогтворжуулсан гээд байна. Тэгвэл яагаад ийм судалгаа гарсныг  тайлбарлаад өгчих" гэсэн юм. Ерөнхий сайд энэ асуултад салбарын сайд нар хариулт өгнө гэсэн боловч  "Асуултад  Ерөнхий сайд өрөө хариулахгүй бол сонсохгүй"   гэснээр   МАН-ын гишүүд хуралдааныг  орхин гарлаа.

Засгийн газрын цагаар зөвхөн цөөнхийн гишүүд асуулт асуудаг. Асуулт асуух гишүүд ийнхүү хуралдааныг орхин гарсан тул  Засгийн газрын цаг өндөрлөлөө.

С.ОТГОН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

xxxxxxxxxxxxxxx 2013-10-18 103.26.194.140

oros hyatad bvgd adilhan omhiii sanaatai oron minii mongoliin ard tvmniii itgeleer yaaj togolloodoo dendvv genen tcailgan saihan setgeltei mongolchuuudaa orowdoh yumddaa 300 jil hujaaguudad darluulj 40 jil omhii orsuudad hamag seheeten uhaanttan erhemseg deedsvvdee hyaduulj odooo hvchin mohos boljee tor barij baigaa ene heden yumnuud ihen ni oros hyatadiiin erh ashigiiig hamgaaalj dagaj mongolchuudaa shulj moljij baihaas eh oron owog deedsiinhee gej boddog hvn tcoohon yumaa mongol gedeg vg bol delhiid bvtneer ni ezelj anhnii enhtaiwniig ene delhiiid togtooj baisan ene delhiid hamgiiin aguuu uls mongolchuudaaas ooor yamarch uls eniig hiij chadaagvi chadahch gvi iim saihan vvh tvvhtei aguu mongol ulsiiinhaa irgen bolsondoo bayarlaj eh ornoo oligtoihon shig awj yawmaar yumaa erhem 76 gishvvnee ems ohid ni hyatadiiin ***** bolj vr hvvhdvvd ni agaar usaar bohirdoj gajigtai bolj erchvvd ni arhi uuj agsan sogtuu tawij erhemseg deedsvvd ni guilgachin tcarailj gadnaas tuslamj hvsej baidag ene arail baij bolohgvi zuilee mongolchuudaa

Avatar

xxxxxx 2013-10-18 103.26.194.115

ene mongoliin tord moongol ulsiiig mohooh gej garsan hujaagiiin buuniii nohoinuud gartcan yumuu haashaaa yum beee niigem ter araayaaraaa zawaarch baina deedeh ni holoo olohgvi bol doodoh ni yaaj zogsoj chadhawdee ene erhem gishvvd darga nard uhamsar shudarga yos gej algaa dan hyatadiin buunii nohoi bolson nowshnuud mongoliig yaduu zvdrvvv zowlont amidralruuu tvlheed baihiimaa yaanaa mongolchuudaa eh ezen chingis haanaaraa owgolj tceejee deldehees oor uhamsar uhaangvi heden hvmvvs bolj vldeed hyatadiin gart orohl vldej baih shiwdee mongoliin min huwi zayaag burhan iweeg omhii hujaagiin door orj owog deedsiiinhee neriig baasdaj baisnaas bvgdeereee vhtcen deer biz

Avatar

buruu zamaar budaa teej bn 2013-10-18 80.111.236.150

Or zeel tabij ajillah um bol surguuliin huuheduuded z zasagiin gazar ajillaj zadna. Tanii huuhed tednii huuheduudiin harmainaas mongiig odoo abz baigaatai adil um. Ard tumenii orond oruulaad oorsodoo bayjaad bolson boloogui buteen baiguulalt hiij huur baigaad ard tumen min ***** huurtaarai Ene ih ayltai umnuud bolj baigaa. Une togtborjuulsam umgui bas l hubidaa mongo abah ajil bolj baina. Hojim n mongolzuud amaa barij oilgon doo

Avatar

shine hulgai 2013-10-18 80.111.236.150

Une togtborjuulsan um baihgui Harin une togtborjuulah nereer 3 ih nai togrog abz hubidaa hereglesen gene Ene baidalaa ireh jil bas hiih geed baigaa gene Mongoloos oor iim um hiij luibarddag uls delhiid baihgui umdag

Avatar

zochin 2013-10-18 103.26.194.87

Ichihgui hudlaa ***** yumaa ene MAN Erh barij bhad naad zahiin jishee ghed benzinii une hedeer heden udaa yaj usluu AN hiisen ajil bii oyutolgoig awrah gj bvdreed bgach zvgeer suuhgui gdgee haruulsan

Avatar

zochin 2013-10-18 103.26.194.52

Ichihgui hudlaa ***** yumaa ene MAN Erh barij bhad naad zahiin jishee ghed benzinii une hedeer heden udaa yaj usluu AN hiisen ajil bii oyutolgoig awrah gj bvdreed bgach zvgeer suuhgui gdgee haruulsan

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.21.106.106

Бүх юмны үнэ өсөөд хүнд хэцүү байна.Ажилтай хүмүүсийн цалин мөнгө юу ч болохгүй байхад ,орлогогүй хүмүүс ямар хүнд байгаа нь ойлгомжтой.

Avatar

ХҮН 2013-10-18 103.10.23.127

ЁРӨНХИЙЛӨГЧ ЁРӨНХИЙ САЙД ИХ ХУРАЛЫН ДАРАГ НАРАА ХИЙЖ ХЭРЭГЖҮҮЛЭЖ БАЙГАА АЖИЛ ГЭРЭЭ ХЭЛЭЛЦЭЭР ЧИНЬ АРД ТҮМЭНД ИЛ ТОД АРД ТҮМЭНИЙ ХЯНАЛТАНД БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ ЭНЭ Л ИХ ДУТМАГ БАЙНА ҮҮНЭЭН ИЛ БОЛГОХГҮЙ БОЛ ХИЙСЭН АЖИЛ ЧИНЬ САЛХАНД ХИЙСЭЖ МУУ МУУХАЙ НЭР ЗҮҮНЭЭ ХЭДЭН ЛУЙВАРЧАД ҮҮНИЙГ ЧИНЬ АШГАЛАЖ ЗЭЭЛИЙН МӨНГИЙГ ЧИНЬ ИДЭЖ УУНА ДАХИН СОНГОГДОХГҮЙ ШОРОНД ЯВАХ БОЛНО ИЙМ УЧАР ОДООЛ ИЛ ТӨД БАЙХ ХЯНАЛТ ШАЛГАЛТ ХАРУУЦЛАГ ӨНДӨР БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ АРД ТҮМЭНДЭЭ ИТГЭЛ ОЛИЙ ГЭВЭЛ ИДЭХ УУХ САНААРХАЛАА ТАТАХ ХЭРЭГЭЙ

Avatar

ЯДУУ АРД ТҮМЭН 2013-10-18 103.10.23.127

ҮНИЙГ ХАРИНЧ БОЛОЛЦООНЫ ХЭРЭЭР БАРИЖ БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ ӨНӨӨГИЙН ЭНЭ ҮНИЙН ӨСӨЛТ БОЛ МАН ИЙН ХИЙЖ ХЭРЭГЖҮҮЛЭЖ ИДЭЖ УУЖ СХУЛГАЙЛАЖ ЛУЙВАРДАЖ ХЭЭЛ ХАХУУЛЬ АВЧ АРД ТҮМЭНИЙГ ЗЭЭЛИЙН МӨНГӨӨР ХАЛАМЖАЛЖ БАЙСАН ИЙ ГАЙ ГАРЧ БАЙНА ҮҮНИЙ ТОД ЖЭШЭЭ НЬ ОЮУНТОЛОЙН ТАВАН ТОЛГОЙН ГЭРЭЭ ХЭМЭЭХ ЛУЙВАР МӨН ЗАМБАРААГҮЙ УХСАН ГАЗАР ШЭРГЭСЭН ГОЛ УС ХОРЪДСОН МАЛ ХҮН ЭНЭ БҮХИЙ ГАЙГААР ӨНӨӨДӨР МОНГОЛ УЛС ХЭЦҮҮХЭН БАЙНА АРД ТҮМЭНЭЭ ГЭЖ БОДООД ЗУУХАНД ГАЛЛАХ ГАЛЫГ НЬ ОЙРТУУЛАЖ БАЙГАА ХҮНД БУРУУ БАЙНА УУ ХАРИН ХЭТ ХӨРӨНГӨЖСӨН ЛУЙВАРЧАДЫН ХӨРӨНГИЙГ ХЯЗГААРЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ШАТХУУН ГУРИЛ МАХ ЗЭРЭГ ӨРГӨН ХЭРГЭЛГЭЭНИЙ ЗҮҮЛИЙГ УЛСЫН МЭДЭЛД АВАХ ХЭРЭГТЭЙ ДУРААРААН ДУРГАЖ ҮНЭ ХӨРӨГДӨХИЙГ ЗОГСООХ ХЭРЭГТЭЙ ХУВИААР ХӨДӨЛМӨР ЭРХЭЛЭГЧДИЙГ ДЭМЖЭХ ЭЛДЭВ ШАХАЛТ ДАРАМТ ҮЗҮҮЛЭХЭЭН БОЛОХ ХЭРЭГТЭЙ ХУВААР ХӨДӨЛМӨР ЭРХЛЭХЧ НАР ОЛОН БОЛВОЛ ҮНЭ ЯАНДАА БУРНА АРД ТҮМЭН НИЙТЭЭР САЙХАН АМЬДАРАХ БОЛНО

Avatar

Зочин 2013-10-18 203.169.51.170

yostoi maanag nuhur baina daa chi

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.179.12.92

уг нь талхны үнэ нэмэгдвэл талхчидийн орлого өсмөөр юм даа. махны үнэ нэмэгдвэл малчдын амьдрал дээшлэнэ виздээ.

Avatar

Зочин 2013-10-18 186.93.102.238

ingedeggui gedgiig 10 jiliin 7 r angiin huuhed medne dee. Zuvhun damlagchid bolon AN-iin oligarh Altanhuyg, Saihanbileg, jenko Battulga, ajnai Bat-Erdene, Bold metiin nuhduud l bayjina daa

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.179.12.92

1 дүгээр гурилын үнэ жилийн турш 550 төг байлаа шүү дэ.МАН хэзээ ард түмний амьдрал руу орж үнэ мэддэг байлаа даа.Дээдчүүдийн иддэг дээд гурил үнэ өссөн байх о.Чадалтай нь дээд гурилаа луувантайгаа холиод иднэ л биз.Ард түмнээ битгий орхиорой Ерөнхий сайд аа.Хэд нь 1 дүгээр гурил хэд нь ДЭЭД гурил иддэг билээ гэж ТА МАН аас асуухгүй дээ.Цаадуул чинь мэдэх болов уу.

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.179.12.92

Ардчилсан намын бодлого зөв шүү

Avatar

Зочин 2013-10-18 203.169.51.170

AN taigaa hamt sunuurei

Avatar

MAN 2013-10-18 182.160.44.161

MAN -GARUUDIN UED UMNII UNE USUUGUI BSAN GEJ L HUDALAA b** GONGINOOROI DOO. UMNII UNE HED DAHIN USUUD BARILGA, HUNS, BENZIN GEH MET USUUD ARD BID HOHIRSOOR BSAN. AN- N UED UNE USJEE, GEHDEE MASH IH AJILIIG HIIJ BN. UNIIN USULT TURUUCHIIN TUR BARIGCHIDAAS SHILJIJ IREJ BGAAG UHAMSARTAI HUN BOLGON MEDEJ BNAA. YALGAA IH SHUU MAN-GARUUDAA……..

Avatar

Зочин 2013-10-18 110.93.21.146

AH UDAXGUI UNAX NI TODORXOI BOLJEE, a**s NAM DUUSJEE,

Avatar

M 2013-10-18 112.72.13.65

Manai Elbegdorj guai sugars ache. Ene uls oron hetsuudlee….

Avatar

МАНгар 2013-10-18 103.26.195.132

Сөрөг хүчин байж сурч байгаа МАНгаруудад баяр хүргье!

Avatar

Zocnin 2013-10-18 74.134.222.168

Hogchino

Avatar

mongol=afrik gejee 2013-10-18 103.26.194.158

Mongolchuudiin amidral mash hund Afrikiinh shig bolloo gesen setgegdel bichsen bainaa. Mongolchuudiin 53 huvi arhind durtai bolson gesen medee baidag. uhaanaa uuchihsan sogtuuchuudiin niigem yaduurah ni gartsaagui. muu tur sul zasagtai ard tumen ingej arhin dalaid jivj debiluudiin oron bolj suireh ayultai boldogiig merged ert deer uees aildsan baidag ajee. Chingis khaaniihaa zurgiig arhinii lonkon deer naachihaad l Mongol uusaar… UIH-iin gishuudee nudee neegeechee.sogtuuchuudaa olj harah heregtei boljee.

Avatar

Zochin 2013-10-18 103.26.194.63

SAIN BNA TA NAR HAYAJ GARAH HEREGTEI

Avatar

Zochin 2013-10-18 103.26.194.169

mongol ardiin nam ta nar mongolooroo ovgolson humuus shuu odoo l ene Altanhuyagiig unagahgui bol ta nariin ner hund unana shuu

Avatar

МАНгар 2013-10-18 103.26.195.132

Avilgachdiin NAM

Avatar

Urtei hun uudluhgui 2013-10-18 103.26.194.139

ardiin namiihaan ta nar ovoo sh dee ali bolgon dooshoo orj yavah uu sain bna altanhuyag uuruu l sonsoh heregtei shuu dee hunees ug sonsoh chadvargui hun yaj ard tumnii ugiig sonsoh yum

Avatar

s 2013-10-18 76.16.137.71

bi zondoo helsendee mangaruudad bitgii nuur og gej iim l novshnuud baigaa um nuur ogvol ***** ogdog luivarchid

Avatar

zochin 2013-10-18 182.160.8.173

ene bayarlachihsan hujaanuud MAN-g ustgaj ezen suuh geed l uheldej bna aaa daa!

Avatar

Зочин 2013-10-18 203.169.50.193

hun gutgedeg muuhai baliar bodoltoi gar vee

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.26.194.23

МОНГОЛЧУУДЫН ОЛОНХИЙН АМЬДРАЛ МАШ ХҮНД БАЙНА.ҮНИЙН ӨСӨЛТ, ВАЛЮТЫН ХАНШИЙН ӨСӨЛТ, ТАТВАР ХУРААМЖИЙН ӨСӨЛТ МОНГОЛЧУУДЫГ АФРИКЧУУД ШИГ ЯДУУРУУЛЖ БАЙНА. ҮҮНИЙГ МЭДЭХГҮЙ ТӨР БАЙГАА БОЛ ТЭР СОХОР ТӨР ЮМ

Avatar

MANgar 2013-10-18 103.26.195.132

Walut osood chamd yag yamar gai bolood baina? Harin ch zasgiin gazraas une togtworjuulah hotolbor yawuulsanaar uniin osolt baga baigaa. Bas tatwarin yamar nemegdel chamd daraa bolood baina? Hudlaa sensaats tarisan MANgariin zahialgat bichigch

Avatar

MAN uurtai baina 2013-10-18 103.26.194.144

MAN-iin uuriig hurgesen baina. Mongolchuud "HUN HELEEREE" gedeg dee. yaagaad mal shig huleeree ajillaad baidag bolov oo, taminee.

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.26.194.87

man -yn khognuudaa ta nar mongol ulsyg zasgiin erkh barji baikhdaa suiruulchikheed yu geji khutsatsgaagaad baina aa. pizdanuud mini ulsynkhaa tuluu ajillaji chadakhguy yum bol mongoloos zailtsgaaghaach

Avatar

би 2013-10-18 103.26.194.12

МАН далд ор далд ор, улс орныг хоосолж цөлөмж хоосолж өгчөөд, бөөн цулайсан луйварчид ичихгүй цээжээ дэлдээд пээдийгээд байхаар бүүүүр ой гутчихийн.Байгуулагдсан цагаасаа нүгэл хийсэн нам Их хурлаараа тарж 1 удаа ч гэсэн буян үйлдвэл таарна.

Avatar

аргагүй зээл авсан 2013-10-18 103.10.21.119

МАН засгийн эрхэнд байхдаа хавтгай мөнгө тарааж, идэж ууж байсан учираас мөнгө дуусан. данс улаасан гээд байсан яриа яваад байсан даа. сайн ажиллая гэвэл зээл авахаас өөр арга байгаагүй. зээл авсан өрх айл ямар байдаг биллээ тансаглаад байддагүй биздээ. гэхдээ зээл аваад идчээгүй хөрөнгө оруулалт хийсэн гэхдээ өнөөдөр идэх талханд биш барига, уулзвар гарц, орон нутгийн зам. хөдөө 30-50КМ цагтай донсолгож явах хар замаар 80-100км цагтай явах эдийн засгийн хувьд 50% ялгаатай асуудал. зээл дуусаад юмтай үлдэнэ. зээлтэй байгаа гээд гадныхан хавчиж байнаа тээ үгүй шүү бас МАН. би иргэн байна захиалгат бичлэг биш

Avatar

баруун аймаг 2013-10-18 103.10.21.119

баруун аймагынхан мэднээ Баянхонгор, Дэлгэрийн тал гээд яаж шороон замаар явдаг билээ. би энэ зун Ховд явсан Дэлгэрийн талыг өдөртөө багтаад туулчих юмсан гэж бодож явсан хүн хар зам дээр гараад 1 цаг 30 минут явж туулсан. энэ бол эдийн засгийн хэмнэлт шүү. эргээд хөдөө байдаг барааны үнэ буух шалтгаан.

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.29.144.90

сөрөг хүчин ингэж ажиллах ёстой ок

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.29.144.90

сөрөг хүчин ингэж ажиллах ёстой ок

Avatar

хаха 2013-10-18 103.10.21.119

хойшоо их чангаадаг юм байна тээ. гүйх нохойд гүйхгүй нохой цаад гэж. өөрйин хувийн өс хонзоноо жаахан дарж үз эхлээд улс ороноо бод

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.26.194.25

Shal buruu tiishee guij baihad ni saad hiihgui bol bid nariig chirch allaa

Avatar

Зочин 2013-10-18 27.123.214.114

Irgedee bodoochee.arai dendej baina.

Avatar

Зочин 2013-10-18 27.123.214.114

Irgedee bodoochee.arai dendej baina.

Avatar

Зочин 2013-10-18 27.123.214.114

Dendej baina

Avatar

irgen 2013-10-18 202.55.190.6

Ene MAH-garuud dandaa l hasah onoo avah zuil hiij baih yum aa. tenderiin lobby hiij ter bum terbumaar huvaaj iddeg tosluudiig ni zogsooson chin odoo booj uhehees naaguur baina daa. MAH-iihan mah, talhnii une meddeg bil uu? Namiin darga ni mah 1200 hurlee gej heldeg. sangiin ded said ni talh 300 gej heleed talh hoch avdag. ene nam ch yavtsgui bolj dee.

Avatar

HHHHHHHHHHHHHHHHHH 2013-10-18 203.169.48.142

ХОХЬ НЬ БИД ӨӨРСДӨӨ СОНГОО БИЗДЭЭ

Avatar

Зочин 2013-10-18 182.160.1.125

Bid yah gej MAXH – g 20 jil songovoo!!!

Avatar

иргэд 2013-10-18 202.179.10.150

Өө юун сайн юм бэ? чуулган хаях нь байтугай УИХ-ыг бүр мөсөн хаяад яваасай,чадахгүйлдээ,ихэнх нь иргэдээсээ сонгогдоогүй,нэгч хүний санал аваагүй,намын даргын үзэмжээр арын хаалгаар жагсаалтаар УИХ-д орж ирсэн улсууд яваад өгсөн ч бараг дээр биздээ.

Avatar

иргэн 2013-10-18 212.186.178.178

Манай Ерөнхийлөгч амьд уу та минь ээ, үхсэн юм болов уу, ер дуу нь гарах аа байж.

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.179.20.232

Ebi odoo duugaraxgvi ee. daxin songogdox gej zobox bish

Avatar

ogii 2013-10-18 175.96.147.133

AN ch itgel evdlee dee, bas l yazaitlaa idej uuj bnashtee

Avatar

njuty 2013-10-18 202.179.10.150

Ийм төр засагтай байсанаас хүй нэгдлийн байгуулалтай байх юмсан,энэ нам гэж нэг мамыг төрөөс зайлуулдаг арга чарга алга уу

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.179.24.147

Erguu dagznuud

Avatar

Зочин 2013-10-18 180.149.78.26

MAN neg musun 1hudagtaa bugd ochioo odoo zaigaa taviaa hugshin golduu uvuu nar mini

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.179.24.147

ajlaa hiij chadahgui yum bol zailaach MANGARUUDAA

Avatar

Зочин 2013-10-18 49.0.157.69

Цалин тэтгэвэр нэмэхгүй байх арга л даа. АН-ынхан амьдралаас үнэнхүү тасарсанаа харууллаа мөн 1 жилийн хугацаанд хагартлаа баяжжээ.Одоо ард түмэн биднийгээ харах цаг болсоон.

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.131.225.254

Хаях багадана та нар одоо бүр гарах хэрэгтэй энэ улс орныг бүрэн дампууруулж байна энэ янзаараа явбал хойтон хавар жинхэнэ дампуурсан улс болно Ардчилал гэдэг чинь нүдээ царчихгүй худлаа хэлж болохгүй бүрэхгүй байгаа зүйлээ болж байна бүтэн байна сайхан байна гэж худлаа хэлэхийн нэр арай биш баймаар юм даа

Avatar

Зочин 2013-10-18 84.98.186.86

IKH YUM AMJUULJ HIIGEGUI CH GESEN AN-IIN HIISEN YUM BAGA GELTGUI END TENDGUI HARAGDAAD BGA YUM BISHUU? MAN ZASAG BARIJ BAISNA BOL YANA DAA IREGNII DAIN GAZRAN BGA.

Avatar

tulga 2013-10-18 211.226.249.38

cham shig yduu setegdeg gard end tend barisan udahgui evdreh zam, daraa jil baihgui boloh tarimal zuleg hiisen ym bolj haragdaj baigaa bhdoo.

Avatar

Зочин 2013-10-18 103.11.192.34

Зөв Ардын нам ингэж тэмцэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.131.225.254

Албаар ингэж монголчуудыг доромжлоод байдаг юм байхдаа доллар 1400 байсан одоо 1700 болчихоод байна үүнийг дагаад импортын бүх бараа үйлчилгээ өсчихөөд байхад үгүй ээ сайхан байна гээд чичрээд дайраад доромжлоод байх юм даа АН гишүүд ийм л хүмүүсийг гаргаж өөрсдийгөө болон монголчуудыг доромжлуулах байсан гэж үү дулаан цахилгаан усны суурь хураамж нэрээр нэмэгдээд байна цагаан будаа1400 байсан аа одоо 2500 болчихоод байна, Ардчилалын буянаар сурагчын хувцас 25,000 байсан одоо 70-120 мянга болчихоод байна

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.70.42.242

harin tiime une togtrvorjuulah hotolboroos iluu valutiin hansh hamaagui chuhal uzuulelt

Avatar

Зочин 2013-10-18 84.98.186.86

TA NAR MAN-DOO L GOMD TED L MEDSEER BAIJ DAMPUU EDIIN ZASGIIG HUCHEER BARIJ BAISAN. ODOO ZAD TAVIHAA SUUR ARGAGUI SH DEE.

Avatar

1111 2013-10-18 202.179.20.165

Энэ зочин үнэгүй гударсаар байгаад сурчихсан байна. Ганцхан манай улс ийм болчихоогүй байна. Дэлхий даяараа хүнд байна.Харин ч татвар зээлийн мөнгийг амаараа оруулаад бөгсөөрөө гаргаад хаячихаагүй байна. Чи улаанбаатарыг тойроод нэг яваад үз. (зөвхөн замыг хар) чиний муулаад буй АН чинь МАН-ы 20жил хийж чадаагүй хотын замыг 8сарын дотор ямар болгосныг хар.Чамд сар болгон өгсөн 21 төгрөг чамд одоо байгаа юу.Өдийд шорлонд ялгадас болгочихсон байгаа даа. Харин АН одоо байгаа мөнгийг ялгадас болгохгүйн тулд бүтээн байгуултанд зориулж байна.

Avatar

zochin 2013-10-18 69.80.96.130

??? ???????, ??????? ?????? ??? ?????? ??????? ??????? ??? ??? ???…

Avatar

Nambusard 2013-10-18 80.129.23.235

Цаг нь болохоор эвдэрчихдэг цагаан хоолой . . .

Avatar

Зочин 2013-10-18 202.131.235.2

MAN gar

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж