Отгон Төрийн нарийн америк школь барина | News.MN

Отгон Төрийн нарийн америк школь барина

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.16-нд нийтлэгдсэн

Отгон Төрийн нарийн америк школь барина

Шинэчлэлийн Засгийн газар 16 яамтай. Яамдын харьяанд багтах агентлаг, газруудыг нэг гараар удирдахад салбар хариуцсан сайдаас гадна Төрийн нарийн бичгийн даргын ур ухаан, хурд, хүч хэрэгтэй. Тэгвэл тэрхүү эрч хүчийг үзүүлж ажлаа гартаа оруулж чадсан эрхэм бол Хөдөлмөрийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга П.Гантулга гэнэ.

Отгон Төрийн нарийн гэх тодотголыг зүүх болсоор багагүй хугацааг үдэж байгаа тэрээр олон нийтийн дунд хамгийн их хар төрүүлж, хэл ам таталдаг Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангийн үйл ажиллагааг ил тод болгохоор шийдсэн байна. Хэрвээ та  Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан иргэн, аж ахуйн нэгжийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах бол Хөдөлмөрийн яамны вэб сайтад ороход л нээлттэй байх гэнэ. Америкт боловсрол эзэмшсэн түүний хувьд их мөнгө эргэлддэг санг олон нийтэд нэлттэй байлгах нь хамгийн чухал хэмээн үзсэн бололтой. Бусад яамд ч энэ жишгээр ажиллаж тэр олон сангуудынхаа үйл ажиллагааг олон нийтэд нээлттэй болгоосой доо. Тэр цагт хар хор арилж, татвар төлөгчдийн мөнгө юунд зарцуулагдаад байгааг иргэн бүр мэдэх боломж бүрдэнэ шүү.

Г.ШАРХҮҮ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2013-10-16 203.194.115.254

отгон төрийн нарийн ч гэх шиг, америк школь ч гэх шиг үнэхээр солиорох юм аа.

Avatar

zochin 2013-10-16 103.26.194.90

helnii kurst suugaad 1 semester suugaad l America d bolovsrol ezemshsen bolchih yumaa..,

Avatar

Зочин 2013-10-16 122.201.28.98

Amjilt husye! Buh yum jijig zuilees l ehelne shuu dee!!

Avatar

Зочин 2013-10-16 202.70.44.146

школь-энэ зөөлөн хэлэгддэг юм харин школ гээд хэл дээ энэ хатуу байгаа бииз за энэ ч яахав

Avatar

Зочин 2013-10-16 65.49.14.143

mongolchilson helber ni zgr школ

Avatar

Зочин 2013-10-16 202.70.44.146

школь гэдэг чинь монголчилсон хэлбэр гэж ойлгож байна нээх асуудал алга даа манайхаан тайвшир сайн юмийг хүлээн зөвшөөрч сурааачээ

Avatar

Ha ha 2013-10-16 64.46.5.222

Shkola gehiig yu genuuu???? Bichne gej burah yumaaaa

Avatar

Зочин 2013-10-16 202.70.44.146

ok

Avatar

Зочин 2013-10-16 65.49.14.153

Школа l gdg bsiimdaa,bas oorchlogdtson yum bolov uu??? kkkkk

Avatar

золоо 2013-10-16 202.70.44.146

эх орон маань хөгжих цаг болсоон. залуучууд гарч ирж байж л шинэчлэл эхэлнэ.ажиллаад бай ажиллаад бай

Avatar

admin 2013-10-16 202.70.44.146

ug ni vg, vildel ni zov l ym. bvhniig tsag hugatsaa haruulna

Avatar

hi 2013-10-16 202.70.44.146

mongolchuud tamiin togoonoosoo hezee garah we, nuli har ataarhal chaavas gej

Avatar

z 2013-10-16 112.72.13.194

Шархүү!Сам ты школь!

Avatar

Зочин 2013-10-16 202.21.113.141

tegvel tarhigui nuhur bj tarlaa

Avatar

Зочин 2013-10-16 103.26.194.159

Zaluu Hun yumiig yaj medhev harj l baihaas kkk

Avatar

Зочин 2013-10-16 27.123.214.117

Hudlaa bichihee boliochoo saidinhaa dohiogoor ajilladag byalzuuhai tegeed saidinhaa zeeluudiig il tod bolgoh um uu.

Avatar

Зочин 2013-10-16 27.123.214.117

Hudlaa bichihee boliochoo saidinhaa dohiogoor ajilladag byalzuuhai tegeed saidinhaa zeeluudiig il tod bolgoh um uu.

Avatar

РАВДАН 2013-10-16 202.179.27.153

ЭНЭ ЗУНЖИНГАА Л СУРГАЛТАНД НЬ СУУСАН ДАГ. БИ ЖИЖИГХЭН Л ДЭЭ. ТАТВАР ДЭЭР БОЛОХООР АШГИЙН, НӨАТ-Н, ХХОАТ-Н ТАТВАР АВНА. НД ДЭЭР НДШ АВНА. ЗЭЭЛ ХҮСЭХЭЭР ЧАМАЙГ ЖДҮ ГЭЖ НОТЛОХ ЮУ БАЙНА ГЭЖ ДААПААЛНА. СҮҮЛИЙН БҮТЭН 5 ЖИЛ Х ТАЙЛАН ГАРГААГҮЙ НАМАЙГ Л ИНГЭЖ БАЙГАА ЮМ ДАА. ТИЙМЭЭС ТА НАР БИТГИЙ ХУЦААААААА.

Avatar

РАВДАН 2013-10-16 202.179.27.153

ЭНЭ ЗУНЖИНГАА Л СУРГАЛТАНД НЬ СУУСАН ДАГ. БИ ЖИЖИГХЭН Л ДЭЭ. ТАТВАР ДЭЭР БОЛОХООР АШГИЙН, НӨАТ-Н, ХХОАТ-Н ТАТВАР АВНА. НД ДЭЭР НДШ АВНА. ЗЭЭЛ ХҮСЭХЭЭР ЧАМАЙГ ЖДҮ ГЭЖ НОТЛОХ ЮУ БАЙНА ГЭЖ ДААПААЛНА. СҮҮЛИЙН БҮТЭН 5 ЖИЛ Х ТАЙЛАН ГАРГААГҮЙ НАМАЙГ Л ИНГЭЖ БАЙГАА ЮМ ДАА. ТИЙМЭЭС ТА НАР БИТГИЙ ХУЦААААААА.

Avatar

hi 2013-10-16 103.26.194.5

Zovooo zov.baga bagaar l shinechileh heregtei shd.ugaasaa ene sand hatuu gar heregtei.bolj

Avatar