А.Бат-Ялалтад 25 жилийн ял оноолоо | News.MN

А.Бат-Ялалтад 25 жилийн ял оноолоо

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.14-нд нийтлэгдсэн

А.Бат-Ялалтад 25 жилийн ял оноолоо

Банкнаас хоёр сая төгрөг дээрэмдэхээр ороод банкны захирлын нөхрийг буудан хороосон А.Бат-Ялалтын хэргийг өнөөдөр Цагдан хорих 461 дүгээр ангид шүүж, эцэслэлээ. Налайх дүүргийн шүүгчид хэргийг хянан хэлэлцээд, А.Бат-Ялалтад 25 жилийн ялыг онцгой дэглэмтэй хорих ял оноожээ /онцгой дэглэм гэдэг нь чанга дэглэмтэй ялын дараах хатуу дэглэм юм/.

А.Бат-Ялалт нь 2012 оны дөрөвдүгээр сарын 3 Налайх дүүргийн ХААН банкны салбарт “Сурвалжлагч байна. Захиралтай чинь уулзах гэсэн юм” гэж худал хэлэн нэвтэрч улмаар мөнгө дээрэмдэхийг завдах үедээ банкны захирлын нөхрийг буудан хөнөөсөн. Мөн хэргийн газраас зугтах үедээ таксины жолоочийг барьцаалан, оргон зайлах үед нь хууль хяналтынханд баривчилсан билээ.  

Тэрээр хорих ангиас гэр бүлийнхэндээ бичсэн захиандаа “Би энэ хэргийг зориудаар хийгээгүй. Намайг ямар нэгэн зүйл хорлочихлоо. Би үнэхээр хүн буудъя гэж бодоогүй. Банкинд их хүнтэй байсан болохоор захирлаар нь мөнгө бэлтгүүлж авах гэж байсан юм. Гэтэл нөхөр нь хаалга эвдээд ороод ирэх үед сум алдсан. Надад лав нэг хорлол хийсэн байх” гэж дурьдсан байдаг.

Түүний хэргийг Налайх дүүргийн шүүхээс өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард хянан хэлэлцэж, мөрдөн байцаалтад буцаагаад байсан юм. Хэргийг ийнхүү өнөөдөр хэлэлцэж, эцэслэв. 

Д.ЖАРГАЛ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2013-10-14 216.48.163.108

olon hun changa deglemted orj bn shuu. yamar aimaar zerlegjij bnaa humuus. zuvhun medeenii medeellees unshihad.

Avatar

Зочин 2013-10-14 213.132.231.113

Нөхөр нь цуг ажилладаг байсан юм байх даа? Бодоход 2 саяыг боолгож авах гээд захирлын өрөөг дотроос нь түгжээд байж байх… Энэ чинь хардалт давхар харагдаад л байна даа…

Avatar

Зочин 2013-10-14 203.194.115.33

Буудах хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

B 2013-10-14 202.179.2.155

b** barichihaad iu hj ywaan?yah gj jvjigleed bsan nohor we?ter hvn hairan ami!

Avatar

Zochin 2013-10-14 202.179.2.155

Tsaaz awaagvi n yamaidaa,ehendee eerch muuraad l jvjigleed bsan sh de!b** barichihaad iu hj ywaan ter bank nd?!!!

Avatar

зочин 2013-10-14 202.131.247.23

олон нийтийн сувгаар олон гарч байгаа хэргийн эзэд олон жилийн ял авч байгаа нь сайшаалтай

Avatar

зочин 2013-10-14 202.170.68.162

уг нь сайхан залуу даанч дээ. Одоо яахав хийсэн хэргийнхээ үйлийг үүрч дээ.

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.170.68.19

Ганц хүнийг ганц л буудсан юм уу? Онцгой дэглэм өгөх тийм их нөхцөл шалтгаан байсан л юм байх даа. Одоо тэгээд Нийслэлийн шүүх нь шүүхээ өмөөрхийм болуу хуулиа дээдэлхийм болуу?

Avatar

bi 2013-10-14 99.63.173.217

haramsaltai l bna . jaahan huuhdeeree l amitan bn shuu dee . hun aliya gej alaagui l bh ldaa . bid chin heduulehnee . hetsuu l yum bn . uhsen hun bosch irekhgui , ene huuhed hamag saihan zaluu nasaa hunii horvoogoos angid ertuntsud unguruulne gedeg uneheer haramsaltai . sanaatai bish uildel ene ter gej bas yalgaj shalgaj yal ugch bmaar yum daa . 2 han saya tugrugnii tuluu buruu uildel hiij ,sanaandgui hunii amind hurchee hairan saihan huuhed ….

Avatar

Зочин 2013-10-14 98.213.178.0

End tend l shorond orson humuuus Zaluuhan zaluu bank deeremdeed hun alsan, nasand hureegui huuhduud negneee huchindsen …. Nergesen hoino tsagdaa, tv, site uuud n munch shan delgerengui bain bain damjuulaaal ta nar ch sain ajildagiin bna oooo. Unendee ene bdalaaraa bur ch iluu zuil uzeh bhdaa. Ihenh zaluuchuud chine shorond, zarim n bie uneleed, busad n gadaadad. uldsen hed n zailuuul BI BAR ND ORMOORGUI BNA BI SHUNU HONOJ NOM UNSHMAAR BNA HEHE ineedtei ch yum shig. Naad huuhduuuddeee zaluuchuuddaa hyanalt taviaacheee Ger bul bolgond hyanalt tavidag bh heregtei ter Horoonuuud n yu hiidegiiin uridchilan sergiileh arga hemjee uhuulag yuch bhgui Ug n Erunhiilugchuusuu iluuuu Burhanaaas iluuu ard tumend oirhon ter ger bul yaj amidarch bga yu bolj bgag, Ter Horoo gej nerleed bga gazar chine Hyanalt tavij bval zugeer bhiiimdaaa. Ard irgeded chine hamgiin oirhon n udur bolgon ail bolgonooor yavaad huuhed n yaj bn surguulidaa yavj bnuu surguuli deer n yaj bna, Ger bul bolgoniiig hariutssan hun bh heretei de iim tsooohuuuleee baijiiij negniigee shorond hiiseeer bgad hen uldeh n be Elbegdorjguaaaaaaaaa End tend tom tom bultreeeel

Avatar

zochin 2013-10-14 92.240.179.29

odoonii huuhduudiin humuujil gej oooooooooooooo amar argaar bayjah gesen hulduu zaluuchuud ih ba dooooo bayn ailiin etseg ehchuud uneti yum avch ogch huuhdiin humuujliig n ulam shunaltai bolgoj baigaan gai ene

Avatar

Хорлол 2013-10-14 180.235.173.91

Хүмүүжлийн муу суурьтай л хүүхэд байна даа. Хүнд юу эс тохиолдох вэ? амар хялбар, кино шиг л юм бодох юм. Бас хорлол ч гэх шиг. ЗҮгээр байж байгаал ховсдуулсан мэтийн үлгэр ярих гэж оролдох юм

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.23.51.3

zaluu nas bhd 2 say tugrug yu yum bee !!! ajil hiiged l hedhen honogt olnoshd hmmm het zalhuugin gai

Avatar

Зочин 2013-10-14 80.171.119.195

hedhen honogt????? yaj?

Avatar

svk 2013-10-14 202.70.46.204

2 hon sayaar yah gesiin boldoo

Avatar

hetsuu ch ym da 2013-10-14 59.61.16.249

tsaaziin yalgui bolson ni zuv zuitei hereg bolson, communist setgelgeetei shuugch nar udahgui odoo shahagdaj zailah gej bga, ted nar zailchihleer arai gaigui boloh bh gej naidya da, hetsuu ch ym da, Mgl orniig shoronjuulahgaad l bh ym

Avatar

unen 2013-10-14 103.26.194.151

шунахайн сэдлээр бусдын амь насыг санаатайгаар хороосон….хуулинд иим хэллэг байдаг юм.ойлгохгүй бол сайн дахин давтаад уншаад үз! хүн төрөлхтөн ийм л зарчмаар нийгмийн харилцааг зохицуулж ирсэн.эсвэл хүчтэй нь хүчгүйгээ алж талж дээрэмдэж тонж амьдрах юм уу? таарсан ялаа авсан гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2013-10-14 97.83.174.86

Hend ch yuu ch tohioldoj bolno, haramsaitai yavdal, "Am"d yavah uhlees hetsuu…" gej ug baidag, ene zaluud 25 jiliin ***** ugdug baij, tegvel uls ornyi (niitiin) bayalagiig DEEREMDEJ HULGAILJ baigaa etgeeduud yaahlaaraa hedhen jil avsan bolood ungurch baina vee?!

Avatar

yaanaa ene hvmvvs 2013-10-14 59.46.164.199

ene hvmvvs ymar teneg ym be.hvn alsan hvniig urshuunu ch geh shig.uuriinh ni oir dotnii hen negniig alsan bol ingej helehgvi dee.uruwduh hvnee olj ydaj dee.uruwdmuur bwal hvnd hor uchruulaagvi hvniig uruwdulduu.

Avatar

yaanaa ene hvmvvs 2013-10-14 59.46.164.199

ene hvmvvs ymar teneg ym be.hvn alsan hvniig urshuunu ch geh shig.uuriinh ni oir dotnii hen negniig alsan bol ingej helehgvi dee.uruwduh hvnee olj ydaj dee.uruwdmuur bwal hvnd hor uchruulaagvi hvniig uruwdulduu.

Avatar

Zambuulin 2013-10-14 64.235.154.37

Zuv yavahgui bol hatuu shiitgel ugj chaddag horvoo shu

Avatar

haramsaj bna 2013-10-14 184.58.200.174

ene zaluug shorond hiilee geed vhsen hun bosoj ireh bish dee. Gemee uhaarsan bol zaabal shorond hiigeed hereggui yum shig l sanagdlaa. Huniig uuchilj surah uhaan mongol hund dutaj baina daa.

Avatar

haramsaj bna 2013-10-14 184.58.200.174

ene zaluug shorond hiilee geed vhsen hun bosoj ireh bish dee. Gemee uhaarsan bol zaabal shorond hiigeed hereggui yum shig l sanagdlaa. Huniig uuchilj surah uhaan mongol hund dutaj baina daa.

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.26.194.167

Хувь хүн Албан байгууллага Мэдээ мэдээллийн Зарын Онлайн худалдааны Портал болон бусад бүх төрлийн Статик Динамик Хөдөлгөөнт анимайшн бүхий вэб сайтуудыг хийнэ Утас 99807024

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.131.247.23

Yaaa haramsaltai yum odoo 25 tai gej bodohod 50 tai garj irne. Garj ireed yugaa hiihewdee. uneheer haramsaltai. Humuunii amidralaa gej neeree. Boldog bol uneheer gemee uhaaraad tsaashaa uls eh orondoo heregtei hun gej uzwel yadaj 5 jil suulgawal zugeer sanagdaj bna. (Orovdow.)

Avatar

Zzzz 2013-10-14 103.26.194.97

Ene humuus odoo huuhdee zuw humuujuuleechee!! Etseg eh n bolomjiin gee bz dee erhiin teneg ***** bz,buh umiig dairaad bulaagaad deerelheed awaad sursan malnuud l iim buzar hereg hiij bgaam shd!! Bas bat-tuul gd ohin hun buudaj alaad nzuudtaigaa tsogtsosiig n bulsan bz dee? Aimshigiin zerleg bolj bnaa.yalanguya ene uursdiiguu mungutei gd bodchihson bolovsrolgui haltaruud luivar hiij jaahan um olohooroo unen erguutehiimaa ur huuhed n ch yalgaagui deerelhuu adguus zantai blj bnshd!!! Zugeer naad zahiin jishee: gadaa huuhdee salhiluulj bga eej nariig haraarai huuhed n ailiin huuhdiin umiig bulaagaad l uguhgui,togloomiin ezen n umaa awah gheer unuuh n uilna hashgichna,tghed boli minii huu nzdaa butsaagaad ugchih gj heldeg eej tun hovor blson bnlee !! Yu husseniig n l awhuuldag uzuuldeg hunii um minii um gsen setgehui eruusuu suulgahgui bga bhgui yu!! Yag l adguus shig huchtei n huchguigee buyu shirengen oin omogiin huuliar amidardag humuus olon bolood bn!!

Avatar

amiig amiar bh yisto. 2013-10-14 103.26.194.93

talia esto

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.23.51.4

төр засаг ард түмнээ ядууруулж гадны банкуудын мөнгийг оруулж ирэн банкинд байршуулж ард түмэндээ зээл хэлбэрээр мөнгө тараан ард түмнийг хэзээ ч босохгүй өрийн дарамтанд оруулж өөрсдөө хага баяжсан.Энэ залуу бол тэр л ядуучуудын нэг гэж бодож байна.Эзэн Чингис монголчууд биднийг бүгдээрээ баян тансаг амьдарч идээд ч барахгүй асар их баялаг үлдээснийг бид биш гадныхан өнөөдөр завшин Эзэн Чингис хаанд дарамтлуулж гөлөг шиг явсныхаа хариуг төрийн тэргүүнд гарсан хэдэн т1 нөхдүүдийг ашиглан ард түмнээс нь өшөө хорслоо авч байна даа.

Avatar

tugs 2013-10-14 172.56.8.222

9 jil suugaad l ardiin huvsgaliin bayariin orshooiin huulid hamragdaad sullagdana.manai huuli iim baidag yum

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.179.11.170

Эрхийн тэнэгүүдийг. Баяртай 25 жилийн дараа

Avatar

Авилга авсан шүүгчид 2013-10-14 103.26.194.121

Иймэрхүү хүн сэгнүүдийг шууд л бууддаг байх хэрэгтэй. Банк дээрэмдсэн болон дээрэмдэхийг завдсан хэргийг гадаадын орнуудад маш хүнд хэрэгт тооцож ял оноодог, манай хууль, шүүхийнхэн авилга аваад л ял өгсөн болж оронцоглох юм. Энэ зулбасага банк дээрэмдэж хүн алсан байхад шууд л цааз өгөх байсан юм. Хятадын хуулийн байгууллагын хүмүүсийг авчирч хэрэг таслуулдаг болгомоор ч юм уу, тэднээс ядаж ганц нэг юм сурч авахад хэрэг болох байх даа.

Avatar

eej 2013-10-14 182.160.46.255

gevch huuli bol huuli shuu dee. uhsen hun bosoh bish geed l urshuuguud baival mongold amid yavah batalgaa bur alga bolno shuu dee. Hereg hiisen hun dandaa l uuriiguu zuvtguj baidag shuu de. Bas horlol ch geh shig buun muhar suseg.ene huu gemshsen yumgui, zugeer l gemee uuruus holduulah gej aga yadahdaa horlol intr gejee.hen negentei yavj baisan bol ter hun luugee chiheh ni.Hunii mug uzeh gesengui, hun uildeldee mash hyanuur handah heregteig hun bur uhamsarlah yostoi shuu dee.

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.11.194.22

Yu vee bas neg uruvchhun hun garaad irlee. Tanai nuhur ehneriig buudsan bol yah bol doo

Avatar

.... 2013-10-14 78.25.121.75

Ene gantsaaraa eejtei n bish shuudee hvn hiisen hergiihee vil laig edleh l estoi herew yl ogoogui garj ireed chnii huuhdiig alchwal yahuu bs ingeed hairan saihan hvv gd l bj bhuu

Avatar

EEj 2013-10-14 202.179.8.155

Залуу хүн харамсаж байгаа бол арай бага ял өгч болмоор юм. Үхсэн хүн босох биш дахиап нэг монгол хүүгийн амьдралыг үрээд хэн хожих юм бэ. Наад хүү чинь ухаараад улс орондоо нэмэр болж нэг гэр бүл нэг ээжийн сэтгэл амар байр биш үү , бидний монголчууд цөөхөн шүү дээ хайран сайхан хүү хэрэмсалтай юм

Avatar

Зочин 2013-10-14 80.171.119.195

hun alchihaad bhad yu yariad bna. joohon tsarai muutai hunii zurag tavibal chi ingej helehgui bsan bh.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж