Орон сууцтай холбоотой гомдол дийлэнхийг нь эзэлж байна | News.MN

Орон сууцтай холбоотой гомдол дийлэнхийг нь эзэлж байна

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.14-нд нийтлэгдсэн

Орон сууцтай холбоотой гомдол дийлэнхийг нь эзэлж байна

Нийслэлийн Уирдах ажилтнуудын Шуурхай зөвлөгөөнөөр нийслэлийн Онцгой байдлын газраас 10 дугаар сарын 06-ны өдрийн 08.00 цагаас 10 дугаар сарын 13-ны 08.00 цаг хүртэл  Шуурхай мэдээллийн төвийн 310005 утсанд ирсэн иргэдийн санал, хүсэлт, гомдлын талаар танилцууллаа.

7 хоногийн хугацаанд  иргэдээс 76 санал хүсэлт, гомдол, мэдээлэл ирсэн бөгөөд зохих журмын дагуу ирсэн асуудлыг холбогдох байгууллага, албан тушаалтад мэдэгдэж 91 хувийг нь шийдвэрлэжээ.

Нийт өргөдөл, гомдлын хамгийн их буюу 46,6 хувийг Орон сууц нийтийн аж ахуйн удирдах газар, Сууц өмчлөгчдийн холбоотой гомдол эзэлж байгаа бол цахилгаан эрчим хүч доголдсон асуудлаар 23,7 хувь нь буюу 18 иргэн нийслэлийн Шуурхай мэдээллийн төвд ханджээ гэж Нийслэлийн Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс мэдээллээ.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2013-10-14 202.126.89.172

нийслэлийн шуурхай мэдээллийн төв гэсэн сайхан нэртэй боловч яг иргэдэд асуудал гарахаар утсаа авдаггүй, авсан ч асуудал шийдвэрлэдэггүй. захын дүүргийн нэр хороололд тог байнга тасардаг, тэр үед залгахаар авдаггүй. эрчим хүчний диспечер нь хэзээ тог ирэх ямар шалтгаанаар тасарсан тухай мэдээлэл өгдөггүй уцаарладаг. Нялх хүүхэдтэй, өвчтэй эсвэл өндөр настай хүмүүстэй айл хэдэн цаг тог тасарч, хэзээ ирэхийг мэдэх боломж байхгүй байна. ШУУРХАЙ НЭРТЭЙ АЛБА АА

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж