Т.Энхболдсодонг Төв аймгийн хориход саатуулжээ | News.MN

Т.Энхболдсодонг Төв аймгийн хориход саатуулжээ

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.14-нд нийтлэгдсэн

Т.Энхболдсодонг Төв аймгийн хориход саатуулжээ

“Чоно” группын захирал Т.Энхболдсодонг Авлигатай тэмцэх газраас саатуулан шалгаж эхэлжээ. Түүнийг ямар хэрэгт сэжиглэн, шалгаж байгааг албаны эх сурвалжаас тодруулахад “Т.Энхболдсодонг бусдад их хэмжээний хахууль өгсөн, авсан байж болзошгүй гэх авлигын хэрэгт сэжигтнээр татан шалгаж байна.  Өнгөрсөн пүрэв гаригт түүнийг баривчлан, одоогоор  Төв аймгийн Цагдан хорих ангид саатуулж байгаа. Байцаалт авч эхлээгүй байна” гэв.

Албан бус эх сурвалжийн мэдээллээр Т.Энхболдсодонгийн мэдэлд “White house” зочид буудал, “Strings” шөнийн клуб, “Мишээл экспо” худалдааны төв, “Торго салон” “Blue sky” барилга зэрэг  чамгүй олон байгууллага байдаг аж.

Д.ЖАРГАЛ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bibita 2013-10-14 103.26.194.22

Ta nar. Vnheer iim sain medeed bgaa ym uu esbel amnaasaa garsan vgsiig helne vv. ene hvn bol mgld hvn bolgonii durtai heregtseenii zviliig hiisen. Yu 20 jild. Iim bolohuu ch geh shig. Deegvvr bgaa hvmvvs toriin baiguulagt ajillaj bgaa hvmvvs. Vnheer bayn tansag ordod amdarch bna tegbel bizness hiij bgaa hvn hodolmorloj olson ymand n ataarhaj suusnaas naad zalhuu archaagvi bdlaa orhij hodolmor hii tegvvl ta. Iim bolj boloh ym !!!!!!!

Avatar

Зочин 2013-10-14 182.160.3.179

Shinechilliin zasag Mongold huuliig uneneer n heregjuulj baigaad ard tumen mash bayrlaj baina. Ene chigeeree shudragaar huuli yosiig togtoovol ard tumen ta buhniig 2016, 2020 onuudad ch songoj bolno!

Avatar

Зочин 2013-10-14 182.160.3.179

Shinechilliin zasag Mongold huuliig uneneer n heregjuulj baigaad ard tumen mash bayrlaj baina. Ene chigeeree shudragaar huuli yosiig togtoovol ard tumen ta buhniig 2016, 2020 onuudad ch songoj bolno!

Avatar

Neeree 2013-10-14 126.47.230.16

Ene enhboldsodongiin selmen barilga barisan gazar n MIATiin mongo ugaasan hergeer shorond orson Erdenebilgees say dollaraar hudaldaj avsan gazar gesen shuu. Ene barilga tootsoo buruu barigdsan geed neg heseg ashiglaltand avahgui baisan, ih avilga ogch baij komisst huleelgen ogson bha. Heterhii ih ideh amind haltai gej

Avatar

Neeree 2013-10-14 126.47.230.16

Ene enhboldsodongiin selmen barilga barisan gazar n MIATiin mongo ugaasan hergeer shorond orson Erdenebilgees say dollaraar hudaldaj avsan gazar gesen shuu. Ene barilga tootsoo buruu barigdsan geed neg heseg ashiglaltand avahgui baisan, ih avilga ogch baij komisst huleelgen ogson bha. Heterhii ih ideh amind haltai gej

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.26.194.6

Yaaj ch biznes hiigeef mongold ingej undiih hetsuu hudlaa daa. Enkhbayar selmen barilgatai holbootoi teheer ene hun avilgiin zagalmailsan etsegtei holbootoi baij l taaraa

Avatar

Jiriin neg sosed baina. 2013-10-14 202.179.27.208

Ene hunii aav eejiig sain medne. Hujaa bish. Aav ni manai aldartai jujgchnii ah baisan.Eej ni ch sain hun bii.Eej aaviig ni ***** oroltsuul. Yag uursdiin hudulmuruur garch irsen. Tuhain ued hen hurdan ovsgootoi hudulj alsiig harsan ni hojoo biz dee. Zah zeeliin ued buruu zuil hiij bayajaagui humuus.Ter ercheeree udiig hurgesen gej boddog.Uursduu yum ehelj hiij amidraldaa risk hiij uzeegui baij ingeh heregggui.Bayjsan negendee ataarhah hereggui. Buruu bulhaitai zuil hiihgui hun gej itgej baina.

Avatar

san***** 2013-10-14 69.151.152.204

Baruunihand yaj bogino hugatsaand biznesiin asar ih amjilt uzuuleh talaar lekts unshmaar hun baina. Ene bol unen record shuu

Avatar

Зочин 2013-10-14 182.160.37.156

энхбярыг л дахин хэлмэгдүүлэх хэрэг зохиож гаргаж ирээд байгаа юм биш үү?

Avatar

unen 2013-10-14 76.170.117.163

20 jiliin dotor yaj iim ix xorongonii ezen bolj chadaj bna. mongold yamar neg uildber barisan uu, getel ugui shuu. xichneen tom uildber, bur mashinii uildber barisan ch iim ix xorongiig iim bogini xugatsaand oloxgui l bolob uu daa. exs enxbayriin ulaan xamgaalagch..

Avatar

Jaki 2013-10-14 103.26.194.4

Ta nar amniihaa hereer bas bichih heregtei amand orsnoo zgr l bich gej heleegvi. Yasan sain 90. Onii ym gej ta medej bnaa ta ooroo bas hamaatai. Bish niz dee !!!! Mgl chuudaa ta nar ydaj hvnii neriig tomoor bichij suraagvi ym uudaa bolovsrol n iim hernee bvdvvlgeer hvn doromjolhoo. Bolimoor. Bna !!!!

Avatar

Зочин 2013-10-14 83.81.19.57

Tumurhuyagiin huugees ih ch yum garna daa. Zorigiin heregeer ch shalgahad iluudehgui.

Avatar

Hujaa 2013-10-14 76.218.69.21

Tom chono bn daa.hujaatai niileegui bol yahav tegsgeed ongoroohgui yu daa.

Avatar

zochin 2013-10-14 99.38.249.127

Ah enhbatiinh n huuhed anar gedeg nuhur bii, ter n yerunhii architector natsagdorjiin orlogch, bas l ardiin namdaa unencheer zutgej barilgiin compayydiig n zambaragui barilga bariulahad n tus dem boldog gar hul n.munguu ugsun hend ch uilchilj ard tumnii bairnii uudend barilga barih zuvshuurliig n ugchihdug suiheetei er dee

Avatar

3 dahi ueiin hujaa nar 2013-10-14 166.181.3.211

Avgai ni hujaagiin ***** ooroo bas ***** gar sh dee Er ni avilgal heel hahuuliig mongold suurshuulsan humuus bugd hujaagiin erliizuud sh dee

Avatar

3 dahi ueiin hujaa nar 2013-10-14 166.181.3.125

Avgai ni hujaagiin ***** ooroo bas ***** gar sh dee Er ni avilgal heel hahuuliig mongold suurshuulsan humuus bugd hujaagiin erliizuud sh dee

Avatar

3 dahi ueiin hujaa nar 2013-10-14 166.181.3.20

Avgai ni hujaagiin ***** ooroo bas ***** gar sh dee Er ni avilgal heel hahuuliig mongold suurshuulsan humuus bugd hujaagiin erliizuud sh dee

Avatar

tavan erdene 2013-10-14 108.98.156.80

ene avilgach ali deer ued 1996 onii ued odoo baigaa Misheel Expo -huuchin Tavan erdene baisan zahiig huuli busaar umchilj avsaniig mash sain sanaj baina,ter ued ex ih hurliin gishuun Badamdamdin zahiral n baisan,hoeul avilga ihch avaltsaj ter ued ulsiin umch baisan Tava-erdene zahiig buh aguulah tumur zamtai n hamt avch baisaan,iimd Badamdamding davhar shalgaval ene hunii uh um garna daa,novshiin hun chanargui gulug baisan heveeree shiv dee…

Avatar

Зочин 2013-10-14 182.160.0.151

Shinechilliin zasag Mongold huuliig uneneer n heregjuulj baigaad ard tumen mash bayrlaj baina. Ene chigeeree shudragaar huuli yosiig togtoovol ard tumen ta buhniig 2016, 2020 onuudad ch songoj bolno!

Avatar

Зочин 2013-10-14 182.160.0.151

Shinechilliin zasag Mongold huuliig uneneer n heregjuulj baigaad ard tumen mash bayrlaj baina. Ene chigeeree shudragaar huuli yosiig togtoovol ard tumen ta buhniig 2016, 2020 onuudad ch songoj bolno!

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.26.194.87

Ajil hiij chadahgui atchaagui gichiinii ug ataarhaad amia horlooch

Avatar

ураг***** 2013-10-14 112.72.13.110

ёстой зөв хүнээ онилж баяр хүргье атг-н залууст

Avatar

harts 2013-10-14 202.179.26.57

дарамталж мөнгө гаргуулах гэжийгаан

Avatar

Яна 2013-10-14 112.72.13.110

сэлмэн барилгад нь энхбаярын 25 сая доллар орсон гэдэг, асуудал бий байхоо энэ хүнд, лав л оройгүй баян хүн юм гэсэн лав л 30-аад компани бий байх шүү эхнэр нь Торго салоны захирал хүүхэн монголд байхгүй үнэтэй беантли унадаг !юм гэсэн 450,000$ долларын үнэтэй гэхээр арай л биш байгаа биздээ, бид ямар капитализмд ороод 200 жил болж байгаа биш 20 жилийн дотор тасартлаа баяжина гэж хэзээ ч байхгүй шдэ саяхан л бүгдээрээ 3 хаалгатай улаан автобусандаа зүүгдэж сууцгаагаад л хоёр идэхгүй хоосон хонохгүй ижил тэгш явж ирсэн биздээ яалт ч гүй луйвар доо шалгах нь түмэн зөв!!!

Avatar

Зочин 2013-10-14 182.160.3.146

Заазууран барилгаа ямар эх үүсвэрээр барьсан бэ.Яагаад заавал төрийн ордон руу заазуур далайсан бэ.

Avatar

зочин 2013-10-14 103.26.194.78

би 180 мянган төгрөгний тэтгэвэр авдаг. тэхэд энэ хүн.

Avatar

zochin 2013-10-14 202.21.106.167

Xudlaa bailgui dee.Ulaanbaatart xvn xaraxad gaigui gants barilga bosgoson zaluu gej bodoj bna.

Avatar

Mongol 2013-10-14 103.26.194.8

Solongoschuudtai ikh dalijignaad baisiin ugsun n unen unen …

Avatar

u 2013-10-14 103.26.194.130

Enhbayrt blue sky.g bosgohdo avilga ugsun gej bga

Avatar

tsogo 2013-10-14 103.26.194.50

tamiin togoonii ulgeruid mini odoo bolno shde uneheer idej uusan ch yumu ugui ch yumu hereg ni shiidegdsnii daraa l bolmoor yum

Avatar

tsogo 2013-10-14 103.26.194.50

tamiin togoonii ulgeruid mini odoo bolno shde uneheer idej uusan ch yumu ugui ch yumu hereg ni shiidegdsnii daraa l bolmoor yum

Avatar

Зочин 2013-10-14 122.202.235.225

Evii evii. Enkhboldsodongiin baga hatan solongos nohroo huurch yavaa Ariunmaa gegch hiimel hamartai huuhen odoo yanaa

Avatar

Зочин 2013-10-14 86.27.249.243

Чонод ажилладаг Ариунмаа бага хатан нь юм уу?

Avatar

aimaar 2013-10-14 112.72.13.237

одоо ч мөнгөтэй бас боловсролтой хүнд цөвүүн цаг байна даа

Avatar

Зочин 2013-10-14 112.72.13.110

tenegtene biz chi

Avatar

gjv 2013-10-14 103.26.194.146

Za hudlaa barij surjigneed daraa n buruuguie gd l yavj bdgshdee

Avatar

nhhhj 2013-10-14 180.149.78.26

abilgach

Avatar

ха ха 2013-10-14 112.72.13.110

Т.Энхболдсодон нь Монголын тэргүүн баячуудын жагсаалтын 13 дугаарт 536 сая ам долларын хөрөнгөөрөө жагссан юм, ёох ичээсэй энэ хүн энэ их хөрөнгөнөөсөө, ямар билл гейтс биш

Avatar

aidas 2013-10-14 103.26.194.128

za ene ch yaahav tiim l yum bailgui TSAAD EZDIIG NI BARIACHEE hurtsaa hulgaichaa chi ehleed uuriigoo shalga daa

Avatar

atsnuud 2013-10-14 221.187.5.39

odoo genet bie muutaigaa medeed tumen ovchin toochood emnelgeer yavaad ehlenee.

Avatar

vnen 2013-10-14 202.55.182.82

Sv .batboldiin hvn shdee sain shalga

Avatar

***** 2013-10-14 103.26.194.160

Zyyiiiteii. Bariad, xoriod, shalgaad, shyyxeed, suulgaad baimaar xymyys Enxbold meteer yrgeljilj baigaad bayartai baina. Xyn moljij xoljchood eriin saindaa businessman bolson met baidag baagiinuudiin tarii ni tanigdtal bulaigii ni delgee

Avatar

Зочин 2013-10-14 203.160.55.21

hunii muud durtai shizoonuud

Avatar

Зочин 2013-10-14 27.123.214.116

Enhbayariin balag duusahgvi dee .

Avatar

Зочин 2013-10-14 27.123.214.116

Enhbayariin balag duusahgvi dee .

Avatar

Зочин 2013-10-14 27.123.214.116

Enhbayariin balag duusahgvi dee .

Avatar

Бср 2013-10-14 103.26.194.162

Хотын захиргаа нэг үүлзвараас нэг тэрбүмиигмүнагадагийг эрх биш мэднэ биз дээ. Эрхэм шалгагч нараа. Эсвэл шаалгүүлчихсан үү.

Avatar

Bold 2013-10-14 103.26.194.8

Шалгаж байгаа.шалгуупж байгаа бүгдээрээ нийлээд тү-р халз ярилцлаганд орье.

Avatar

иргэн 2013-10-14 202.21.112.154

Шоронд хорилоо, баривчиллаа гэж хүний нэр хүндэд халдахаас биш, суллалаа, буруугүй байж гэсэн мэдээллүүдийг нь ер цацахгүй юм аа. Баривчлаад шоронд хоригдсон гэж зарлагдсан хүмүүс нь сул явж л байх юм, хэрэг хийгээгүй болоод сулласан байж таараа, гэтэл цагаатгаж цайруулсан мэдээг нь санаатай гаргахгүй юм

Avatar

Зочин 2013-10-14 110.93.21.146

enxbayartai ix xolbootoi xun gesen asuudal bosox ni de.

Avatar

Зочин 2013-10-14 110.93.21.146

enxbayartai ix xolbootoi xun gesen asuudal bosox ni de.

Avatar

bi 2013-10-14 202.131.232.227

yanaaa

Avatar

..... 2013-10-14 203.194.115.111

Яг зов хунээ барьж эээ.

Avatar

НЭШНЛ ЖИОГРАФИК 2013-10-14 103.26.194.144

ДЭЭРХИ СУВГААР ГАРДАГ ДАА , УЛАЙН ДЭЭР ООЧЕРОО ХҮЛЭЭСЭН АРААТАН, ЖИГҮҮРТЭНГҮҮД. МАНАЙД БИЗНЕС ХИЙХ ЯГ АДИЛХАН , НЭГ ШИНЭ БИЗНЕС СЭДЛЭЭ , МАРГААШ НЬ ООПТООРОО ХОШУУРААД ДАМПУУРАА , АНХ ЭХЛЭХЭД ХАЖУУ ХАВИРГА МЭРНЭ , ДУНД ШАТАНД ОЧВОЛ МХГ ,ХАЛДВАР АРИУН ЦЭВЭР , ХОРООН ЦАГДАА , ТАТВАР ЭНЭ ТЭР ГЭЭД ЕСӨН ШИДИЙН ХУВАЛЗНУУД ШАВНА , ЗА ТЭГЭЭД МОНГОЛДОО ЖААХАН ТОЛГОЙ ӨНДИЙВӨЛ УЛС ТӨРЧИД ТӨРИЙН БУУЛГАН ДОР РЕКЕТЛЭНЭ , ЭЭДЭЭ ХЭЦҮҮДЭЭ ХЭЦҮҮ , ЯАЛТ Ч ҮГҮЙ НАМ , СПОНСОР , УЛС ТӨР ГЭСЭН ДАВААНУУДАА ЭЭЛЖ ДАРААЛАН ДАВАХ ХЭРЭГ ГАРНА , БҮДЭРЧ БОЛОХГҮЙ , НЭГ БҮДЭРВЭЛ ДУУСАА , ГОЁ , БАС ХӨГЖИЛТЭЙ ШҮҮ , ЭЭ БҮҮ ҮЗЭГД .

Avatar

Araichdee mgl oron 2013-10-14 103.26.194.21

Mgl ulsiin huuli haana bn medee vzeh bgond hervvl esbel ATG aas barij horson gesen medee ajil toroloo hiij. Bgaa. Hvmvvsiin bugsiig n uhaal dagaad. Ybj. Bdag hvmvvs mgloor dvvren bna ternii orond deed zasaglal togtbortoi. Bj ard tvmnee hairlaj deer suuj bgaa hvmvvs ANMAH baahan l ter bum togrog tiim tosobt iim tosobt l geh ym ter chin ard tvmnii nvdend haragdahgvi. Bna shvv!!!! Mgl ulsiig yag vneniig helhed. Biznesschvvd abch. Ybaa ym shig sanagdaj bna ybaad vzbel mgliin ediin zasag odoo arai. Dendej bn hed. Bj bgaagaa. Haraachee !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.131.235.70

Давгүй зүйлүүдийг бүтээн босгосон хүн юм биш үү.

Avatar

Araichdee mgl oron 2013-10-14 103.26.194.67

Mgl ulsiin huuli haana bn medee vzeh bgond hervvl esbel ATG aas barij horson gesen medee ajil toroloo hiij. Bgaa. Hvmvvsiin bugsiig n uhaal dagaad. Ybj. Bdag hvmvvs mgloor dvvren bna ternii orond deed zasaglal togtbortoi. Bj ard tvmnee hairlaj deer suuj bgaa hvmvvs ANMAH baahan l ter bum togrog tiim tosobt iim tosobt l geh ym ter chin ard tvmnii nvdend haragdahgvi. Bna shvv!!!! Mgl ulsiig yag vneniig helhed. Biznesschvvd abch. Ybaa ym shig sanagdaj bna ybaad vzbel mgliin ediin zasag odoo arai. Dendej bn hed. Bj bgaagaa. Haraachee !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.179.20.144

Udur bolgon shoron baribchilgaa. MAH-iin v-d iim baigaagvi ee

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.21.113.141

tiimee MAN iin ued hulgaich nariin altan ue ni bailaa. odoo mungun uedee yavj bna.

Avatar

dr 2013-10-14 202.131.227.50

Businessman hun ajilaa amjuulahiin tuld mash olon hund surtliig davj baij neg business hiideg shuudee. tuunii neg jishee ni ene bndaa. ene hun turiinhund ajilaa yavuulahiin tuld mungu tulsun baigaa nuguu hed ni ichihgui neleen ih mungu nehj avsan baij taaraa. mun ursuldugch nar ni uund oroltsoj tuunii businessigg todorhoi baidlaar unagaaihiig zorij baigaa ch um uu

Avatar

ТУШААЛ 2013-10-14 103.26.194.37

МАРШАЛ ЧОЙБАЛСАНГИЙН ӨӨРӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ ИЛЧЛЭХ АЛДАРТ ТУШААЛ ОДОО ГАРВАЛ ЭНЭ ОЛОН ТЭРБУМТНУУДААС НАРАНД ҮЛДЭХ ХҮН БАЙХГҮЙ Л БОЛОВ УУ ,ТЭГЭЭД МӨРӨӨРӨӨ БАЙХГҮЙ , УЛС ТӨРД ОРЖ ОРОН ГҮРНЭЭР ТОГЛООД ,ТВ ГЭЭР ОРОЙ БҮР МЭДЭМХИЙРЭЭД БАЙВАЛ ЯАХАВ , ВОР ДОЛЖЕН СИДЕТЬ В ТЮРЬМЕ.

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.179.20.224

Авилгал өгнө гэдэг бол төрин албан хаагч ямар нэгэн байдлаар авилгал өгөхийг шаардсан эсвэл далд санагаар ажлыг нь удаашруулсан хав дарсан үед л авилгал өгнө шүү дээ Ямар ч бизнест мөнгө илүү гарна гэж хаана ч байхгүй 10 мянган төгрөгийг ч зүгээр салхинд хийсгэдэг хүн гэж хаана ч байхгүй Тиймээс авилгал байна гэдэг нь ердөө төрийнхөний л асуудал Төр өөрөө авилгал авах боломжийг нь бүрдүүлээд элдэв хэрэгтэй хэрэггүй дүрэм журам батлаад л тэрнийх нь дагуу явна гэхээр үнэхээр боломжгүй байдалд хүргэдэг маш олон мухардмал хууль тогтоомжуудаа цэгцлэх цаг нь болсон

Avatar

todorhoi. 2013-10-14 202.21.113.141

ene nuhuriig huuli hyanaltaas multarch zugatahad tusalj huuli busaar demjin tetgej bsan ulsturchid alban tushaaltnuud yaahch ugui uldene. uuruu ch yaahch ugui.MANAN gedeg tom sendikat mongoliig bazaj bhad ene bol zugeer l buleleluudiin hoorondoh temtsel. bayalgiin tuluuh temtsel.

Avatar

Зочин 2013-10-14 182.160.7.19

Энэ ер нь юу л болоод байна аа. Хааяахан нэг нет үзхээр дандаа л шоронд хийлээ хорьлоо гэдэг мэдээлэл гардаг болж. АТГ ажлаа сайн хийгээд байгаам болов уу эсвэл хэлмэгдүүлээд байна уу. Учирыг нь олход хэцүү болжээ. Авилгал өгөөгүй аваагүй хүн гэж энэ төрийн үед бараг гарахгүй байх даа. Энэ АН, МАН, МАХН, МҮАН-ын удирдах зөвлөлд байгаа болон намын бага хурлыг гишүүдийг бүгдийг нь сайн хараад бодоод үзээрэй. Алтанхуяг ерөнхий сайд байна. Тэр дүү охиных нь хэрэг юу болсон. Женко хэдий хэмжээний авилгал өгч байж тэр олон ТӨүйлдвэрийн газруудыг хувьчилж авав. Бүгдээрээ сайн дураараа хэргээ нэг хүлээвэл таарна

Avatar

d 2013-10-14 103.9.90.130

Alivaa ih mungu bayalag heterhii ih bol gemt uildelees garaltai gej ug baidag shdee … Muusain luivarchin avilgachid aij amidarsugai !

Avatar

ЯМАР БАЯН ХУЛГАЙЧ ВЭ 2013-10-14 103.26.194.29

ЖАСТ БАТХҮҮГИЙН АЙЛД ӨРГҮҮЛЧИХСЭН АХ ДҮҮ НЬ БИШ БИЗ , АДИЛХАН ХАРАГДАЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2013-10-14 192.81.0.203

Баривчилгаа, нэгжлэг, Төв аймгийн шорон- энэ үгс цаг агаарийн мэдээнээс олон болжээ. 37 оны үнэр үү юу вээ?

Avatar

gggg 2013-10-14 202.5.203.122

Medee bolgon deer ter barigdav, teriig shuuv gesen medee l baih yum daa

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.26.194.98

naadhii chin naiz n gej NATUR TOUR XXK zahiral bas ENHBOLD gej nuhur bii ter bas aihtar avilagach nuhur bii

Avatar

irgen 2013-10-14 182.160.0.44

yamar tvgshvvrtei um we bvgdiig ni l barij xoriod bx um XYWIIN kompaniig yaxaaraa xoridog um we AWILGAI og gedgiigee xiigeech ee TYILSHICH bnaa

Avatar

zochin 2013-10-14 202.55.190.6

avilgal ogoogui bas avaagui bol tugshih hereggui ee.

Avatar

San***** 2013-10-14 180.149.78.20

Hogshoon ajil hurdan buteehiin tuld heden mald yum ogohgui bol hiihgui bna. AN, MAN ali ni ch adilhan. AN-iinhan harin hansh ni bur ondor bna. Avilgal avsan nohduudaa bari horiochee. Ogsiig ni bish…

Avatar

Зочин 2013-10-14 103.26.194.115

ugsun gedgee il tod zarlaad helchihvel yu gej shorond barij horiod bhav dee. Avilgaliin ur dund hurdanhan amjuulaad avsan ajiluud ni huviin erh ashig mungunii shunaliig guitselduuleh l yumnuud bgaa biz dee

Avatar

Kilo 2013-10-14 103.26.194.176

Mongold shudargaar hodolmorloj byjij baigaa Hun baidag ym uu…bugdl luivarchin avilgalch nohduud…..delxiin zax Zeeld buteegdehuunee gargasan negch ovoo biznesmen alga daa…..bugd ene jijig hen ulaanbaatar dotroo ydarsan ard tumnee huurch hulihdaj heden togrog iin saax ym daa………ternii negen ene biz.

Avatar

Зочин 2013-10-14 202.131.238.78

avilgal gedeg avsan ugsun gedegeer bol hetsuu l yum bna daa. huviin tom kompany-ii zahiral avilgal avna gej yu baihuu avilgal gedeg chini zuvhun turiin alba turiin mungutei holbootoi zuil. harin ih hemjeenii avilgal ugsun baij bol magadgui l yum ugsun bailaa gehed barivchilahaar huuliin zaalt bdaggui bish biluu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж