МЧБХ нарийн бичгийн даргаа өөрчилжээ | News.MN

МЧБХ нарийн бичгийн даргаа өөрчилжээ

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.12-нд нийтлэгдсэн

МЧБХ нарийн бичгийн даргаа өөрчилжээ

Монголын чөлөөт бөхийн холбооны Тайлангийн хурал өнөөдөр болж, холбооны ойрын зорилт, үйл ажиллагаа, амжилт, цаашид авч хэрэгжүүлэх бодлогын талаар хэлэлцжээ. Хурлын үеэр МЧБХ-ны ерөнхий нарийн бичгийн дарга Э.Сайнсанаа хүндэтгэх шалтгаанаар ажлаа өгч, шинэ ерөнхий нарийн бичгийн даргаар, FILA-гийн Техникийн зөвлөлийн гишүүн, олимпийн зэрэглэлийн шүүгч Б.Төмөрбаатар томилогдсон талаар Монгол чөлөөт бөхийн холбооноос мэдээллээ.

Б.БИЛЭГ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Сам***** 2013-10-12 124.158.124.171

Yunii chin FILA-iin Tekhnikiin gishuun gej? bas uurtuu hudal,zohiomol alban tushaal ugch soliorch baihdaa icheech, yumand joohon ch gesen sanaa zovoh ene ter gj yum chamd bn uu.

Avatar

Зочин 2013-10-12 180.235.172.58

hoorhiis ene door bichij bgaa humuus bugd bashuu, baasanhuu gej 2 pezda nar l bna sh dee. ichij amidraarai, shivahigiig chin delgene shuu. hereg huuchirah bish

Avatar

Зочин 2013-10-12 180.149.78.20

чадах уу

Avatar

Зочин 2013-10-12 103.26.194.113

ajillah heregtei shuu. saya bol zasgaas ogson mongonii huchind cholootiinhon amjilt uzuulsen, esregeeree holboo ni ih muu oroltsson gedgiig bi helmeer baina. ajil hiideggui, show huudug dagvaad ene ugiig hurgeesei

Avatar

Зочин 2013-10-12 180.149.78.20

kkk

Avatar

ганхуяг байна 2013-10-12 180.149.78.20

Давгаа аварга аа чи хужаагын ***** хөхдөг болоо юу.

Avatar

Зочин 2013-10-12 180.149.78.20

х***а даргатай болов.хятадын зуун гэж үнэн юм аа.***** хужаагаа дэмжихийг ч үзүүлж б.а.халхууд яаж ч чадахгүй б.а.дагвадорж бас ***** юм биш үү.

Avatar

Zochin 2013-10-12 180.235.172.58

Bashuu gej hun gantsaaraa olon jil noerhoj viznii naimaa hiideg, mongo iddeg luivariin holboo ajilluulj baisan, zalguulaad Sereeter gej hun ter zanshilii ni urgeljiluulsen, odoo TV-r viz gargaj zuuchilana gej zar tavibal yasan yum be??????

Avatar

Zochin 2013-10-12 180.235.172.58

Bashuu gej hun gantsaaraa olon jil noerhoj viznii naimaa hiideg, mongo iddeg luivariin holboo ajilluulj baisan, zalguulaad Sereeter gej hun ter zanshilii ni urgeljiluulsen, odoo TV-r viz gargaj zuuchilana gej zar tavibal yasan yum be??????

Avatar

Zochin 2013-10-12 180.235.172.58

Bashuu gej hun gantsaaraa olon jil noerhoj viznii naimaa hiideg, mongo iddeg luivariin holboo ajilluulj baisan, zalguulaad Sereeter gej hun ter zanshilii ni urgeljiluulsen, odoo TV-r viz gargaj zuuchilana gej zar tavibal yasan yum be??????

Avatar

Zochin 2013-10-12 180.235.172.58

Bashuu gej hun gantsaaraa olon jil noerhoj viznii naimaa hiideg, mongo iddeg luivariin holboo ajilluulj baisan, zalguulaad Sereeter gej hun ter zanshilii ni urgeljiluulsen, odoo TV-r viz gargaj zuuchilana gej zar tavibal yasan yum be??????

Avatar

Zochin 2013-10-12 180.235.172.58

Bashuu gej hun gantsaaraa olon jil noerhoj viznii naimaa hiideg, mongo iddeg luivariin holboo ajilluulj baisan, zalguulaad Sereeter gej hun ter zanshilii ni urgeljiluulsen, odoo TV-r viz gargaj zuuchilana gej zar tavibal yasan yum be??????

Avatar

Зочин 2013-10-12 27.123.214.110

suirsen holboo

Avatar