Хуулийн төслүүдийг өргөн барилаа | News.MN

Хуулийн төслүүдийг өргөн барилаа

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.10-нд нийтлэгдсэн

Хуулийн төслүүдийг өргөн барилаа

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн санаачилсан "Төсвийн тухай хууль”-д нэмэлт өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийг  Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга П.Цагаан, Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Л.Дашдорж нар УИХ-ын дэд дарга Л.Цог, УИХ-ын гишүүн Ц.Оюунбаатар, Д.Ганбат, Б.Бат-Эрдэнэ, З.Баянсэлэнгэ нарын гишүүдийн санаачилсан “Өршөөлийн тухай хууль” -ийн төслүүдийг дөнгөж сая УИХ-ын дэд дарга Р.Гончигдоржид өргөн барилаа.

УИХ-ын дарга З.Энхболд Женевт болж буй  Олон Улсын Парламентын Холбооны 129 дүгээр Ассамблейд оролцож байгаа тул хуулийн төслийг УИХ-ын дэд дарга Р.Гончигдоржид өргөн барьсан юм.

С.ОТГОН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2013-10-10 202.179.8.3

энэ мэдээг уншиж утгыг нь ойлгох гэж мөн их зовлоо. Сэтгүүлчдэдээ найруулга зүйн хичээл заагаач ээ. Дунд сургуулийн хүүхдээс долоон дор юм бичих юм

Avatar

zochin 2013-10-10 103.26.194.149

setguulch taslal tavihaa aldsanaas utgiin aldaa garaad bna sh dee

Avatar

ger bul 2013-10-10 27.123.214.113

Urshuuliin huulia hurdan batalj uguurei hurdan. Shorond helmegdej orson humuusiin ger buluud huleej bnaaa

Avatar

Ерөнхийлөгч санаачилсан гээд байна шдээ 2013-10-10 202.126.91.180

"Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн санаачилсан "Төсвийн тухай хууль”-д нэмэлт өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийг Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга П.Цагаан, Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Л.Дашдорж нар" гэж бичсэн байна залуусаа. Тэгэхээр ерөнхийлөгчийн санаачилсан хуулийг түүний цэргүүдийн ерөнхийлөгчийн өмнөөс өргөн барьж байна гэж ойлгогдохгүй байна уу?

Avatar

Зочин 2013-10-10 202.21.111.218

Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга П.Цагаан, Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Л.Дашдорж нар huuli sanaachlah subject bish shu mongol ulsin huuliar, erunhiilugch, IUH-in gishuud, zasgiin gazar iim erh edeldegiig medehgui bol medej av

Avatar

Зочин 2013-10-10 103.23.51.5

за чи дут,нэг л их мэдэмхийрч цэцэрхсэн комьпюторийн араас том б аасан амьтан

Avatar

Зочин 2013-10-10 202.170.70.43

С. Отгоноос асууж байна. Цагаан, Дашдорж нар хууль санаачлаад өргөн бариад байгаа нь үнэн юм уу???

Avatar

Зочин 2013-10-10 202.170.70.43

Цагаан Дашдорж нар чинь хууль санаачлах эрхтэй билүү??

Avatar

Зочин 2013-10-10 202.170.70.43

Цагаан Дашдорж нар чинь хууль санаачлах эрхтэй билүү??

Avatar

Зочин 2013-10-10 202.170.70.43

Цагаан Дашдорж нар чинь хууль санаачлах эрхтэй билүү??

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж