Сагсчид БНСУ-ын багт 76:68-аар хожигдлоо | News.MN

Сагсчид БНСУ-ын багт 76:68-аар хожигдлоо

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.10-нд нийтлэгдсэн

Сагсчид БНСУ-ын багт 76:68-аар хожигдлоо

Монголын сагсан бөмбөгийн шигшээ багийн тамирчид Зүүн Азийн наадмын өрсөлдөөний талбарт өнөөдөр хоёр дахь тоглолтоо хийж, БНСУ-ын хүчирхэг багт ялагдал хүлээлээ. Өчигдөр эхний тоглолтдоо Гуамын багийг 83:71 харьцаатай буулган авсан Монголын сагсан бөмбөгчид энэ удаад Өмнөд Солонгосын багт 68:76 (15-25; 22-18; 17-15; 14-17) харьцаатай хожигдлоо. Тус тоглолтод Монголын багаас Т.Санчир 23 оноо авч, багаа тэргүүлсэн бол Б.Одбаяр 19, О.Сэргэлэн 8, Б.Билгүүн 7 оноо тус тус авчээ.

Монголын шигшээ багийн тамирчид Зүүн Азийн наадмын сагсан бөмбөгийн тэмцээний “А” хэсэгт БНСУ, Тайвань болон Гуамын багийн хамт багтсан бөгөөд дараагийн тоглолтоо маргааш Тайванийн багийн эсрэг хийнэ.

С.ЦЭЛМЭГ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2013-10-10 89.17.44.92

Taiwaniig hojsono uu

Avatar

zochin 2013-10-10 89.17.44.92

Taiwaniig hojsono uu

Avatar

зочин 2013-10-10 182.160.34.61

Өмнөд Сологосын хүчтэй багтай энэ тэнцүү тоглоно гэдэг бахархмаар амжилт шүү.Монголд сагсан бөмбөгийн спорт үнэхээр хөгжиж байгаа,манай тамирчид илт сайжирсан,одоо харин энэ мөнгөтэй компаниуд жаахан мөнгө хаяад дэмжээд өгвөл Азидаа топд ороход ойрхон болсон.

Avatar

zochin 2013-10-10 202.55.182.82

manaihan dajgvi shvv bolj bn gehdee hojigdoh hamgiin tom shaltgaan chine hamgaalalt ham.taal saijruul dovtolgoog bol hiij chadnaa amjilt

Avatar

Зочин 2013-10-10 202.126.89.251

emegtei bag ni yavna geed bsan yu bolson um boloo

Avatar

Sagsan bumbugt hairtai negen 2013-10-10 202.131.226.98

Mongol ulsad sagsan bumbug gedeg sport iim hurdatstai usch hugjij baigaa ni ilt baina. zaluus suralzaj baina. BAgiin sport gedeg bol shal uur. Bid hicheej baina, hicheesen zuilee chadaj baina. yabsan temzeendee heden ulsiig hojij baina. ene chin amjilt. HUn am zoontoi ene hugjij bui jijig ulsaas ehnii eeljind iim amjilt gargaj baina gedeg bol amjilt. UShuu iluu zutgej beltdej amjiltaa ahiulaarai.

Avatar

t 2013-10-10 103.26.194.61

manaihan tedniig hojih shahsan baina shuu. hojil oirhon baina

Avatar

Зочин 2013-10-10 119.40.98.130

hojigdson bn hsde. sain bna geed bhiin yun sain bdiin

Avatar

setgelten 2013-10-10 202.179.20.178

sain bna shuu solongosiin bagt iim toonii zeruutei xojigdono gedeg chini manai zaluus sain bna shuu tsaashidiin togloltond amjilt xuseye taiwaniig zaaval budaa bolgooroi !!!! amjilt !!!

Avatar

Зочин 2013-10-10 65.49.14.59

chamlahaargui amjilt,tsaashid ulam saijrana, sain bn zaluusaa, solongosin bag ch sain shuu dee

Avatar

zochin 2013-10-10 202.72.243.135

Залуустаа амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2013-10-10 202.170.68.130

Manai sagschid mundag boljee ireedui gereltei bna aa amjilt

Avatar

Зочин 2013-10-10 103.26.194.29

sain bainaa, Umnud solongos bol sain bagtai, er ni ene yanzaaraa bol udahgui tedentei en tentsuu togloh l yum baina

Avatar

Зочин 2013-10-10 103.26.194.96

Sain bn..taivaniig zaaval ch ugui hojihyg eruuye!!!

Avatar

Зочин 2013-10-10 103.26.194.119

Sain bn..taivaniig zaaval ch ugui hojihyg eruuye!!!

Avatar

Ахмад тамирчин 2013-10-10 180.149.93.40

маш сайн тоглосон байна. эхний үед алдсан хэдэн тооны зөрүү нөлөөлсөн байна. эхнээсээ жаахан сүрдсэн юм бхдаа. Аль ч багтай нь тоглож хожиж болно шүү. Хичээгээрэй залуусаа. Амжилт

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж