МАН-ын бүлгийн хурал дуусав | News.MN

МАН-ын бүлгийн хурал дуусав

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.09-нд нийтлэгдсэн

МАН-ын бүлгийн хурал дуусав

УИХ дахь МАН-ын бүлэг ээлжит бусаар өнөөдөр үдээс хойш хуралдлаа. Уг хуралдаанаар Засгийн газраас өргөн мэдүүлсэн 2014 оны нэгдсэн төсвийн тухай хуулийн төслийг хэлэлцэн, байр сууриа нэгтгэсэн байна. Маргааш УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар дээрхи хуулийн төслийн эхний хэлэлцүүлгийг хийх учраас өнөөдөр ийнхүү тус бүлэг хуралджээ.  Гэхдээ бүлгээс дээрх асуудалтай холбогдуулж албан ёсоор хэвлэлийнхэнд мэдээлэл хийсэнгүй.

Г.ДАРЬ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

jiriin negen mongol 2013-10-09 103.9.90.82

odoo MAN MAHN-g demjeed yaahiin!???? olon jil mongol ulsiig muljluu!! yaahaw MAHN manai ulsad tusgaar togtnol awchirsan bayarlllaa!!! gehtee delhii dayar hugjuud yawaad baihad MAHN bol Mongoliig muljuud hamag gazar-n zaraad hamag tusuw-g idseer unuudriig hurgesen garuud shte! harin odoonoos ehleed ted ih idej uusan humuuustei ni hariutslaga tootsoj baina zuw shte! bi erunhiilugchiin songuilaar ter bat-erdene awargad sanalaa uguj baigaa humuusuudiig erduusuu oilgoogui!!!! Ardchilal gedeg yum chin garj ireed malchidad ni maliin taraaj uguud humuusuuded ni gazrin huwiarlaj uguud!Ardchilaliin buyand bid gangan utas barij gangan mashin unaj goyo restaurant orj goyo hool idej, chuluutei yaridag bolson!!Ardchilal garch irj bid nariin bolovsroliig uneledeg bolson!! hen ni sain mundag bolovsroltoi ni deeshee garj amjilt olj baina! terniigaa dagaaad ard irgediin dund mun kompaniudiin dund ursulduun gedeg yum bie bolson, ursdulduun bie bolhoor humuus bolon kompaniud iluu erchimteigaa hugjij bolovson bolj baina gesen ug shude! Enhbayar, S Bayar Bat-erdene awargiin orond ursuldsun bol bas yaai gehew bolovsroltoi humuus!!! odoo MAN yaaj baina tend neg gishuun ni hun hutgalaj, tend neg ni heden terbuumaar idej… iim l baina shte! medeej AN-d ch bas yanz buriin humuus baigaa gehtee erunhii bodlogooroo bol zuv yawj bn odo! ANd evsel hereggui! dangaarraa zasag barij togtvortoi zasgiin gazar baiguulah estoi!!!! 4 jil bish 8-12 geh met!! yag unende yariad baiwal yariaad l baina! …) HUMUUUSUUDEEEEE ERUN ARDCHILAL GEJ YU BAIDAGIIN YAMAR TUUHTEI YAMAR ZORILGO ERUN YU BAIDAGIIG UNSHAARAI, MUN HUWISGAL GEJ YU BAIDAGIIN MAN MAHN GEED L TA NAR UNSHAARAI SUDLAARAI! unuudur bid songuuli uguh ardchilal ge yu ve huwisgal gej yu ve gedgiig ogt oilgohgui sanalaa uguj baina shude! bid nariin songoltoos bid nariin ireedui amidral hamaarna!

Avatar

АРЧИЖ ХАЯГТУН 2013-10-09 103.26.194.3

ОЛОН ЖИЛ ТӨР БАРЬЖ ТОГЛОСОН , МОНГОЛ ОРНЫ БАЙГАЛИЙН БАЯЛГИЙГ ЦӨЛМӨЖ, УНАГАН БАЙГАЛЬ,ЭКО СИСТЕМИЙГ БУЛШИЛЖ,ГАДААДЫН БАНКНЫ ХУВИЙН ДАНСНУУДАД ВАЛЮТ БОЛГОН ТҮГЖСЭН ,ХЭДЭН ҮЕЭРЭЭ ХООЛТОЙГОО ГЭЖ СЭТГЭН,ЯРВАЙЖ ДЭЭГҮҮР ХАРСАН ТЭРБУМТНУУД МАН НЭРТЭЙ ЛУЙВРЫН ОРОМЖИНДОО ХУЙВАЛДСАН МЭДЭЭ УЛИГ БОЛСООР УДЖЭЭ.ДЭЛХИЙН УДАМ ДАМЖСАН ЯЗГУУРТАН ,ДЭЭДСҮҮД ГАНЦХАН ХУВЬ ЗАХИАЛАН ХИЙЛГЭДЭГ ХУВЦАС , ЭДЛЭЛЭЭР МАХАН БИЕЭ ӨВЧ БҮРХСЭН АМЬТАС АМЬ ТЭМЦЭН ҮХЭР БУУГАА ТАВЬЦГААЛАА.ЗАЛЬТАЙ ЗАЛЬТАЙ ГЭХЭД ХУВЬ ТАВИЛАНГ ЗАЛИЛСАН ЗАЛЬТАН БАЙДАГГҮЙ ХОРВОО ГЭДГИЙГ ОЙЛГОМООР ДОО.ДОГМАТИК КОММУНИСТ ҮЗЭЛТЭЙ ТЭД ЗАСРАЛ ХҮМҮҮЖЛИЙГ ОЛОХООСОО НЭГЭНТ ӨНГӨРСӨН РЕЦИДИВИСТҮҮД,ХЭД ДАХИН ТӨРӨЛ АРИЛЖСАНЫ ДАРАА Л ЖААХАН Ч АТУГАЙ ГЭГЭЭРЧ МАГАДГҮЙ.ОДОО НЭР ТӨРТӨЙГӨӨР ТАТАН БУУГДАЖ БАЙГААГАА ДЭЛХИЙД ЗАРЛАВАЛ , МОНГОЛЧУУД ӨГӨӨМӨР АРД ТҮМЭН ТУЛ ЯЛЫГ НЬ УУЧЛАН ХЭЛТРҮҮЛНЭ,ДАВРААД АГААР АТГАХ ГЭЖ САРВАЛЗВАЛ ТЭНГЭРТ НИРГҮҮЛНЭ. ГҮЙЦЭЭ.

Avatar

nam gedeg bol 2013-10-09 103.26.194.145

Nam gedeg bol Zasgiin erhiig avahiin tuleeh buleglel gesen todorhoilolt baidag ajee. Tiim uchraas MAN ene zorilgiinhoo tulee yavj Zasgiin erhiig dahin avah talaar sain ajillah heregtei bolno doo. sayahan neg shuleg shig tolgoi holboson uria loozun garsan baisaniig ard tumen shuumjlesen baisan shuu.Tuuniigee bulegeeree sain heleltsej Mongoloo jinkheneer ni hugjuuleh zuv plan bolgoj olnii demjleg avah ni zuitei dee.

Avatar

ДОВДОН ах нь 2013-10-09 103.26.194.59

МАН МАНгас сөнөтүгэй МАНАЙ УЛС МАНДТУГАЙ……….

Avatar

Тусгаар тогтнолын ордон 2013-10-09 58.143.152.31

Баян орны тэрбумтны хувийн байшингаас ч долоон дор шавар тагз барьчихаад түүнийгээ мянга мянган жилийн түүхтэй Монгол ороны Тусгаар тогтнолын ордон гэж нэрлэж, Монгол орныг гутаан доромжлож байгаагаа ухаарч байна уу, МАНгарууд аа, наад муу Тусгаар тогтнолын ордон нэртэй шавар тагзыг чинь Араб, Америк, Европ, Японы баячууд харвал шоолсоор элэг нь татна.

Avatar

Коммунизмтай мөхөх үү, Монголоо авч үлдэх үү. 2013-10-09 58.143.152.31

МАН 1921 онд Ардын хувьсгал гээч юм болсон нь худал, Д.Сүхийн домог зохиомол гэдгийг үнэнээр нь Монголчуудадаа хэлээгүй цагт мөн 1939 онд гадны шахалтаар Монголын сор эрчүүдийг хядаж Монгол үндэстнийг сэтгэх толгойгүй болгосон мөн нэгдэлжүүлэлт хэмээх дээрмийн ажиллагаагаар Монголчуудыг амжиргаанаас нь салган гуйлгачин сэтгэлгээтэй болгож, Монгол бичгийг харь бичгээр солин Монгол хэл, соёлыг эвдсэндээ МАН нь Монголчуудаас уучлал гуйгаагүй цагт хэзээ ч шинэчлэгдэж чадахгүй, яг үнэндээ Шинэчлэл гэдэг бол МАН-ын хувьд мөхөл, МАН дахиад хэдэн жил тэсье гэвэл, Монголчуудыг коммунизын үеийн сэтгэлгээнд нь аль болох удаан барьж, гуйлгачин сэтгэлгээг нь хөөрөгдөн, элдэв халамж, бэлэн мөнгө тараах гэх мэт популист бодлогоор хуурч мэхлэн, ЗГ-ыг нь байн байн огцруулж, УТ-ийн хувьд тогтворгүй болгон, Монгол орныг ядуу, Монголчуудыг гуйлгачин сэтгэлгээтэй хэвээр нь байлгах хэрэгтэй болно. МАН-ын үйл ажиллагааг ямар нэг аргаар зогсоож, Монгол орон коммунизмаас салж чадсан Азийн анхны орон болох уу, эсвэл МАН-ын нөлөөн дор ядуу хэвээр байсаар мөхөх үү.

Avatar

Монгол орон Азид анх коммунизмаас 2013-10-09 58.143.152.31

МАН-ын үйл ажиллагааг ямар нэг аргаар зогсоож, Монгол орон коммунизмаас салж чадсан Азийн анхны орон болж чадах уу.

Avatar

Коммунизм ба Ази, Европ. 2013-10-09 58.143.152.31

Коммунизм гэгч юм Ази болон Европийн ялгааг бүрэн харуулж байна. Коммунизм анх Европод үүссэн мөртөө, одоо Оросыг тооцохгүй бол Европод огт байхгүй болсон бол Азийн орон Хятадад зүсээ хувиргасан хэвээр байгаа, Хойд Солонгост яг хэвээр, Лаост ч гэсэн байгаа харин Монголд МАН зүсээ хувиргасан дүр үзүүлээд л байж байна.

Avatar

Шинэчлэл гэдэг бол МАН-ын хувьд мөхөл 2013-10-09 58.143.152.31

МАН 1921 онд Ардын хувьсгал гээч юм болсон нь худал, Д.Сүхийн домог зохиомол гэдгийг үнэнээр нь Монголчуудадаа хэлээгүй цагт мөн 1939 онд гадны шахалтаар Монголын сор эрчүүдийг хядаж Монгол үндэстнийг сэтгэх толгойгүй болгосон мөн нэгдэлжүүлэлт хэмээх дээрмийн ажиллагаагаар Монголчуудыг амжиргаанаас нь салган гуйлгачин сэтгэлгээтэй болгосон бас Монгол бичгийг харь бичгээр сольж Монгол хэл, соёлыг эвдсэндээ Монголчуудаас уучлал гуйгаагүй цагт хэзээ ч шинэчлэгдэж чадахгүй, яг үнэндээ МАН байхгүй болчихвол МАН-ын нэрээр амьдрагчид хоолноосоо салах учраас шинэчлэгдэхийг хүсэх ч үгүй, Шинэчлэл гэдэг бол МАН-ын хувьд мөхөл, МАН дахиад хэдэн жил тэсье гэвэл, Монголчуудыг коммунизын үеийн сэтгэлгээнд нь аль болох удаан барьж, гуйлгачин сэтгэлгээг нь ашиглан элдэв халамж, бэлэн мөнгө тараах гэх мэт популист бодлогоор хуурч мэхлэн, ЗГ-ыг нь байн байн огцруулж, УТ-ийн хувьд тогтворгүй болгон, Монгол орныг ядуу, Монголчуудыг гуйлгачин сэтгэлгээтэй хэвээр нь байлгах хэрэгтэй болно.

Avatar

Шинэчлэл бол МАН-ын хувьд мөхөл 2013-10-09 58.143.152.31

МАН 1921 онд Ардын хувьсгал гээч юм болсон нь худал, Д.Сүхийн домог зохиомол гэдгийг үнэнээр нь Монголчуудадаа хэлээгүй цагт мөн 1939 онд гадны шахалтаар Монголын сор эрчүүдийг хядаж Монгол үндэстнийг сэтгэх толгойгүй болгосон мөн нэгдэлжүүлэлт хэмээх дээрмийн ажиллагаагаар Монголчуудыг амжиргаанаас нь салган гуйлгачин сэтгэлгээтэй болгосон бас Монгол бичгийг харь бичгээр сольж Монгол хэл, соёлыг эвдсэндээ Монголчуудаас уучлал гуйгаагүй цагт хэзээ ч шинэчлэгдэж чадахгүй, яг үнэндээ МАН байхгүй болчихвол МАН-ын нэрээр амьдрагчид хоолноосоо салах учраас шинэчлэгдэхийг хүсэх ч үгүй, Шинэчлэл гэдэг бол МАН-ын хувьд мөхөл, МАН дахиад хэдэн жил тэсье гэвэл, Монголчуудыг коммунизын үеийн сэтгэлгээнд нь аль болох удаан барьж, гуйлгачин сэтгэлгээг нь ашиглан элдэв халамж, бэлэн мөнгө тараах гэх мэт популист бодлогоор хуурч мэхлэн, ЗГ-ыг нь байн байн огцруулж, УТ-ийн хувьд тогтворгүй болгон, Монгол орныг ядуу, Монголчуудыг гуйлгачин сэтгэлгээтэй хэвээр нь байлгах хэрэгтэй.

Avatar

МАН хэзээ ч шинэчлэгдэхгүй 2013-10-09 58.143.152.31

МАН хэзээ ч шинэчлэгдэхгүй МАН 1921 онд Ардын хувьсгал гээч юм болсон нь худал, Д.Сүхийн домог зохиомол гэдгийг үнэнээр нь Монголчуудадаа хэлээгүй цагт мөн 1939 онд гадны шахалтаар Монголын сор эрчүүдийг хядаж Монгол үндэстнийг сэтгэх толгойгүй болгосон мөн нэгдэлжүүлэлт хэмээх дээрмийн ажиллагаагаар Монголчуудыг амжиргаанаас нь салгаж гуйлгачин сэтгэлгээтэй болгосон, Монгол бичгийг харь бичгээр сольж Монгол хэл, соёлыг эвдсэндээ Монголчуудаас уучлал гуйгаагүй цагт хэзээ ч шинэчлэгдэж чадахгүй, яг үнэндээ МАН байхгүй болчихвол МАН-ын нэрээр амьдрагчид хоолноосоо салах учраас шинэчлэгдэхийг ч хүсэх ч үгүй, шинэчлэл гэдэг бол МАН-ын хувьд мөхөл, МАН дахиад хэдэн жил тэсье гэвэл Монголчуудыг коммунизын үеийн сэтгэлгээнд нь аль болох удаан барьж, аль болох ядуу байлгах хэрэгтэй, тэгэж байж л МАН дахиад хэдэн жил тэснэ.

Avatar

олигтой ажиллахгүй байна 2013-10-09 203.194.115.159

бүлгийн нөхдүүд олигтой ажиллахгүй байна.Нэр төр, эд хөрөнгөндөө баригдаад тэд юу ч ххийхгүй, хүний өөрийн ноходтой нийлээд улс орноо цөлмөж байна.Би энэ намын гишүүн хүн.Увайгүй, олон түмнээсээ хол хөндий, тухайн цагтаа өөрсдийн хүмүүсээр өөрийгөө хүрээлүүлж байсан намын нэрээр дарга болсон навсалзуур амьтад яаж олигтой байхав.Чуулган дээр ярьж байгаа байдал, гаргаж байгаа мэдэгдэл хөөрхий дөө.Улс орон нам гэдэг бүлэглэлээс салаасай билээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж