Үнэтэй морьдыг хэнд зарах вэ? | News.MN

Үнэтэй морьдыг хэнд зарах вэ?

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.08-нд нийтлэгдсэн

Үнэтэй морьдыг хэнд зарах вэ?

Хоёр, гуравхан жилийн өмнө дөө, хотын төвөөр янзын сайхан тоомсог унасан цагдаа нар эргүүл хийдэг байлаа. Зэгзийсэн сайхан дүрэмт хувцастай цагдаа нар хотын төвөөр эргүүл хийж яваа нь сайхан л харагддаг байв. Хаа нэгтээ, хотын төв талбайд хааяа нэг хомоол гаргахыг эс тооцвол тэдгээр морьд үнэхээр “гоё” байлаа. Морьтон монголчууд нийслэл хотдоо эргүүл хийх гэж гаднаас өндөр үнээр эрлийз морь худалдаж авсныг шүүмжилсэн нь ч, басхүү гоё харагдаж байгааг сайшаасан нь ч бий. Хэл ам, маргаан дагуулсан тэдгээр морьдын хэргийг харин гаргаж чадсаныг эс мэдэх. Хамгийн гайхалтай нь тэднийг зарахаар болжээ. Хол зам туулж чадахгүй, тэсвэр тэвчээр муутай, тусгай тэжээлээр хооллодог, тэр нь чамгүй үнэтэй гээд асуудал их тул ийн шийдсэн гэнэ. Цагдаагийн дундаж бүрэлдэхүүнтэй тасгийн жилийн төсвөөс хэтийдсэн мөнгийг тэдгээр морьдод зарцуулж буй тул худалдаж, борлуулах арга хамгийн зөв шийдвэр болж таарсан бололтой. Цагдаагийнхны төсвөөс чамгүй хумсалж байсан тэдгээр үнэтэй морьдыг тэгээд хэдий үнээр, хэнд худалдах юм бол доо?

Т.ОД

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2013-10-08 203.91.118.178

uu ene morid chini ix sain shilj avsan morid gesen shuu, minii sonssonoor aduulj bsan neg nuxur ni nalaixiin naadamd ch biluu baga nasand uya soilgo xiilgui shuud l uraldaad turuulsen, darga nar ni medeed arga xemjee avsan gene lee shuu, yamar ch bsan ***** aduundaa bol mundag um bna lee xurdtai ch um bilee, uur busad ***** aduutai uyach nar azargand ni guugee gishguulex geed l buun l erel sural bdag gesen, avaxad unee aldaxgui l bx

Avatar

Зочин 2013-10-08 202.131.225.196

Зарах хүн нь аль хэдийн тодорцон, ярицан байгаашдээ.

Avatar

д тэмүүжин 2013-10-08 202.179.2.18

адуугаар бөөлждөг орон гаднаас үнэтэй морь аваад л, дараа нь авсан морио хааш нь хийхэв гэж бөөн асуудал болоод л, ер нь манай амьдрал нэг иймэрхүү л өнгөрдөг.

Avatar

zochin 2013-10-08 202.179.26.74

HELEH CH UG ALGA!!! HEND ZARHAA MEDEHGUI BAIH YU BAIDGIIN HEN SANAACHILJ ANH AWCHIRSIIN? TER HUND NI OGOHGUI YU!! HARIN AWSAN UNEER NI DEER NI IDSEN HOOLNIIH NI UNIIG NEMJ ZARAARAIDAA… MALNAASAA DOR MALNUUD MINI!!!BAT-UULD OG!!!

Avatar

Зочин 2013-10-08 202.70.42.242

toomsogt hairtai ni darga bolohoor toomsog avaad, tsetsegt durtai darga bolohooroo tsetseg taviad ingeed l bval guilgachin baidlaasaa garahgui dee ene oron

Avatar

asd 2013-10-08 202.131.248.54

ter heden moriig turiin munuur avahuulaad hen neg ni uuruu haymdhan avah gej baigaan baina l gej buuj baina. Yamar neg medee hurtel ingej oilgogdohoor boltol ni idej uuj zavshij baina geheer mun alj baigaan shuu.

Avatar

ДОВДОН 2013-10-08 202.179.13.27

Мэнгэтэд зар…Тэр төрөөс хулгайлсан мөнгөөрөө бүгдийг нь авна….

Avatar

д тэмүүжин 2013-10-08 182.160.33.122

монгол хүн хийснийхээ дараа бодож эхэлдэг. Уг нь морь худалдан авахаасаа өмнө сайн бодож тооцоолдог аргачлал дэлхий нийтэд түгээд олон зуун жил болж байгаа аж.

Avatar

z 2013-10-08 202.131.225.197

puuh, bas tiim yum bdag bsimu? medmeer yum bn

Avatar

çî÷èí 2013-10-08 103.26.194.132

ßàæ ÷ áîäñîí íÿìäîðæ,ñàíäàã-î÷èð õî¸ðûí õèéñýí ãýìò õýðýã.

Avatar

Зочин 2013-10-08 203.194.115.114

neg gadaad nuhur naadmaar harchihaad yamar hachin yum, Mongolchuud mongol morindoo durgui bolsiimuu geed gaihaad baisan yum dag. Erguu novshnuudiin mungu ideh l arga shuu dee

Avatar

zochin 2013-10-08 112.72.13.152

mungu idex argaa olj yadax uym aa neeree delxiin taliig ezelsen surxii morid n xaachiwaa

Avatar

zochin 2013-10-08 112.72.13.152

mungu idex argaa olj yadax uym aa neeree delxiin taliig ezelsen surxii morid n xaachiwaa

Avatar

Зочин 2013-10-08 182.160.7.248

Үгүй нээрээ арчаагүй тэнэг мөнгө л авч байвал юу ч хийхээс буцахгүй тэнэгүүд авчээ. Хаана байна тэр сүрхий Чингисийн дэлхий талыг эзлэсэн энэ тэр гээд байсан морьд чинь хотдоо хүртэл эргүүл хийх морьгүй болчихсон юм шиг

Avatar

Зочин 2013-10-08 202.21.113.141

yu hudaldan avch bgaagaa manai maanaguud daanch meddeggui ni haramsaltai.

Avatar

mongol hun 2013-10-08 103.26.194.112

Мэдэхгүйдээ бишээ,сэтгэлгүйдээ,итгэлгүйдээ,шуналтайдаа! Суурин иргэншлийн удамтай амьтас чинь баахан байшин сав,мөнгө ,хөрөнгө цуглуулж хураах сонирхолтой.Аргагүй ген нь цаанаас нь шаардаад байгаашдээ

Avatar

Зочин 2013-10-08 180.235.186.5

монгол морь шиг тэсвэр тэвчээртэй нь байхгүй

Avatar

МУНДАХГҮЙ 2013-10-08 103.26.194.35

МАНАЙХ ШИГ ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ОЛОН ТЭРБУМТАНТАЙ, АЛДАРТ МАНЛАЙ ОЛОН АДУУЧИНТАЙ ГАЗАР АВАХ АМЬТАН ЗАХААС АВАН ШҮҮДЭЭ, АЛДАРТ АДУУЧИН УЛААН, БУД, АПУ БАТХҮҮ ГЭЭД ЯВЖ ӨГНӨ ДӨӨ, ЭРҮҮГИЙН ХУЛГАЙЧУУД НЬ ХҮРТЭЛ АВНА ДАМБЫН ХИШГЭЭ, ШАР ЭНХЭЭ, Ч. ЭНХТАЙВАН,БУРХАН ХАЛДУНЫ ХЭН Ч БИЛЭЭ…..ХОШИН ШОГИЙНХОН БАС ЮУ ГЭЖ ДУТАХАВ ОНОН, АГЛУУ, БООЁО….

Avatar

irgen 2013-10-08 203.91.119.18

zaawal gadaadaas mori awchirch baihaar mongol aduugaa unaad yawbal yasiin

Avatar

Зочин 2013-10-08 202.131.235.211

Түрийвч нэг Сандаг-Очир генерал, Нямдорж сайд 2-ын мөнгийг өсгөсөн морьд гээ биздээ.

Avatar

Зочин 2013-10-08 103.11.194.78

bi negiig avhiimsan, haayaa neg unaad hotoor yavj bauhad goe l yum shig bndaa

Avatar