Хятад-Оросыг холбох үүргийг Казахстан хүлээжээ | News.MN

Хятад-Оросыг холбох үүргийг Казахстан хүлээжээ

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.04-нд нийтлэгдсэн

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

kkkk 2013-10-04 103.26.194.92

xolboo l biz dee,yund ni booj uxex geed sain muugaar bicheed baigaa yum be? zaaval bidnii xusleer baix estoi yum uu? tertee tergui kazakiin tal xuvi ni orosuud yum chin medeej shuu dee.xarin kazakuudiin tal xuvi ni mongol ugsaaniix gedgiig medexgui l bna daa manai 2 xorshuud.ugui zugeer oros xyatad 2 xogjij baival boloo sh dee.oros xyatad 2 xorshid min mon ch olon mongolchuud bii dee.ted xezee ch mongoloo gesen setgeltei baigaa.bid l tedniigee gaduurxaad boloxoos bish.tegexeer ene tomor zam xaaguurch yavsan bidend ashigtai.

Avatar

Зочин 2013-10-04 68.34.59.81

ashgui mongoliig dairsangui

Avatar

Lotte 2013-10-04 1.209.100.130

Транс Азийн энэ шугам 2004 оноос эхэлсэн. Орос-Грузины дайны vер барилгын ажил нь тvр саатсан бх. 2014 онд ашиглалтанд орох юм гэсэн. Энэ нь Транс сибирийн ТЗ буюу тvvний хэсэг болсон Транс монголын ТЗ-н орсолдох чадварыг бууруулж буй бvтээн байгуулалт мон vv гэвэл мон. Казахстан энэ дээр улс орноо бодсон зов шийдвэр гаргаснаар зовхон Хятад, Ази битгий хэл дундад ази ойрхи дорнодын ачаа урсгалыг татах шугамд стратегийн оролцогч болж чадсан. Уг нь монгол улс Транс монголын корридорын орсолдох чадварыг нэмэгдvvлэх тослийг 2005 онд хийж эхэлсэн боловч одоо болтол ажил болгож чадаагvй. Орон зайгаар харж Назарбаев энэ ажлыг улсдаа ашигтайгаар Хятадтай шуурхай тохиролцож чадсан. Манайд харамсалтай нь тийм у. т дутаад бна. Ямар нэг нолоонд автахгvй судалсан улсуудынхаа зовлож байгааг ойлгож ажилдаг лидер, монголын у.т манай эх оронд дутаад бна. Ихэнх нь хоорхий гадна дотны ямар нэг нэткэтэй ийм том мега тосол сонсоод ойлгосон дvр эсгэхээс, орондоо ороод ногоотохоо л бодож 4 жилээ онгороож бна. Фортуна уг нь хийх естой местэн дээрээ л бга хvн дээ. Хvн нь ч шунал нэткэ багатай бх

Avatar

mongol 2013-10-04 66.108.254.128

ene hoyor gaihaliin sonirholiig hasag odoo uureh n dee. saixan bsanaa baina

Avatar

mongol 2013-10-04 66.108.254.128

ene hoyor gaihaliin sonirholiig hasag odoo uureh n dee. saixan bsanaa baina

Avatar

kjhjk 2013-10-04 202.131.233.59

avarga 2hon horshtei uls ali alind ni ay tal aldahgui baih heregtei dee.

Avatar

Зочин 2013-10-04 112.72.13.142

Ер нь Назарбаев бол маш том стратегич, ухаантай улс төрч шүү дээ. Ард түмнээ жаргааж чадаж байвал заавал ямар тогтолцоо байх нь нэг их сонин биш. Эртнээс нааш төрийн гол үүрэг бол ард түмний сэтгэлд хүрсэн бодлого явуулж байгаа. Сая Монгол, Орос, Хятад гурван орны эрдэмтдийн хурал болсон юм. Тэр хурал дээр тээврийн яамны сайд байсан нэг буурал өвгөн "Өргөн төмөр зам тавих ёстой. Тэглээ гээд түүгээр гучин сая тонн нүүрс тээвэрлээд буулгаж ачихад жилдээ 150-хан сая долларын алдагдал гаргах тооцоо байгаа" гэж элийрч байгаа юм даа. Тэр төмөр замаар зөвхөн нүүрс зөөгөөд байхгүй, хятадын хүнсний аюулгүй байдал бодит асуудал болон босож ирээд байна. Энэ тохиолдолд монголд ургуулсан хүнсний ногоо, үр тариа тэдний хувьд аминд орох бүтээгдхүүн болно. Дээр нь мах болон ноос, арьс ширийг ч түүгээр тээвэрлэх тоолонд гурван доллар алдаад байх уу? Хятадаас оруулж ирэх тоног төхөөрөмж болгонд гурван доллар алдаад байх юм уу? Тийм ухаанд нь ухна ишиг үхсэн тэнэг малуудыг улс төрөөс холхон зайлуулах юмсан.

Avatar

Энэ зам монголоор дайрвал монгол мөхнө. 2013-10-04 103.23.51.3

Энэ зам монголоор дайрвал монгол мөхнө. Ухаантнуудаа

Avatar

TUMUR 2013-10-04 216.68.164.210

EUROPOOS CHINA YAVAH DUT ZAM NI KAZAHSTANAAR DAIRCH BOLNO. SIBIRIEES CHINA RUU YAALT CH UGUI MONGOLOOR DAIRSAN ZAM TOVCH. GEHDEE UHAANTAI HUN UULIIG DAVDAGGUI TOIRDOG GEJ ERTNII UG BAIDAG . MONGOL ULSS OROS CHINA 2-IIN HOOROND UUL(SAAD) BOLJ BAIGAA BAIH . TEGVEL MONGOLIIG TOIROH NI OROST ASHIGTAI BAIJ BOLOH L YUM.

Avatar

харж л байя 2013-10-04 122.254.125.24

Салан тусгаарлагч ихтэй, цөл ихтэй нутгаар тэр урт зам нь явна.Торгоны зам гэх шиг нэр өгөөд сүржигнэж л байна.Эдийн засгийн нэг их ашиг гарах болов уу.Ер нь манай дарга нар оросын эдийн засгийн талаар хэр мэдлэгтэй юм бол.Оросууд нефть газаа хойд мөсөн далайгаас хайж эхэлсэн.Сибирийн нефть газ олборолтын өртөг ихэссэн. Энэ тухайгаа их нууна.тэр өндөр өртөг шингэсэн шатахууныг манайх л авдаг.тэгтэл нефтьгүй солонгосоос адилхан үнэтэй орж ирж л байдаг.Бас Казахстан тийм ч ардилсан улс биш дунд зууны султан эмиртэй явж л байна.Казахууд назарбаевдаа дургүй удаан хугацаанд оросын нөлөөнд байхыг нэг их хүсэхгүй л байх. Бас хятадууд тэнэг биш оросуудтай хийсэн гэрээ байнга цуцлагдаг үнэ нь байнга өөрчлөгддөг болохоор тогтвортой хэр удаан хамтрах бол.Ер нь түүхий эдээ зөөгөөд дуусч л байгл дээ.

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.145

СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.179.20.207

Монголчууд чинь их муухай ааштай улсууд хоёр хөршийгөө их муулна даа Олон долоог юм хуцаж байж хүмүүсийн дургүйг их хүргэнэ УИХ дээрээ хүртэл бие биенээ хуужааа гэж дуудацгаана Бензинээ дотоодынхооо үнээр өгч байгаа Оросыгаа бензинээ үнэгүй өгсөнгүй гэж харааж зүхнэ Тэгээд ч Орос Хятад хоёр Казахтан Монгол хоёрын дундуур хиллэдэг Монголыг алгаасаад Харбин Чита Амур мөрнөөр хилээдэг улс юу гэж заавал дундуураа ямар нэгэн орныг оруулахав дээ Хэнд ч ойлгомжтой шүү дээ Энэ зураг бол дөнгөж нэг суваг нь Цаашлаад алс дорнодоор нэг шугам тавина Оросууд Дальний Востокоо гаазаар хангаад илүүдлийг нь Хятад Вьетнам Солонгос Сингапур гэх мэт Азийн агуу их зах зээл рүү татах сонирхол байгаа Казакстанаар дайрч байгаа шугам алсдаа Энэтхэг рүү чиглэнэ Монгол бол ерөөсөө хэнд ч сонирхолгүй нэг жижигхээн орон

Avatar

ИХ ХУЦАХ ЮМАА 2013-10-04 103.26.194.118

СОГТОХООРОО БИ ТЭРНИЙ УДАМ ГЭЖ СОЛИОРНО,ДЭЛХИЙН ЮМ БОЛГОНЫГ АВАХ ГЭЖ МУГУЙДЛАНА,БҮХ САЙН САЙХАН МОНГОЛООС ЭХТЭЙ ГЭЖ ХАДУУРНА, ГЭТЭЛ ЖААХАН МОНГОЛЫГ ДЭЛХИЙ МЭДЭХГҮЙ, ХИЛ ДАВАХААР ЧАЙНЭ ЮУ ГЭЖ АСУУХ ЮМ, МОНГОЛ ГЭХЭЭР МЭДЭЖ БАЙГАА АМЬТАН АЛГА,ТЭР ДЭЭГҮҮРЭЭ , МӨН УУЛ УУРХАЙН ХЭД НЬ Л ГАДАРЛАДАГ ЖИРИЙН ИРГЭД НЬ ЕР СОНСООГҮЙ ГЭХ ЮМ…..ГЭТЭЛ БИД ЧИНЬ НЭГ ИХ ЦЭЭЖЭЭ ДЭЛДСЭН УЛСУУД

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.126.89.180

Хэтэрхий мэдлэггүй харанхуй байна аа. Манай Монгол Улсын боловсролын систем хэтэрхий хоцрогдсон муу байгаа болохоор улс нь яаж хөгжих вэ дээ.Шинжлэх ухаан гэдэг юмыг хэтэрхий холдуулаад бөө ламаа хэтэрхий залаад нэг иймэрхүү улс болдог юм байна.Казахууд болхоор машин гар утас галакси үйлдвэрлэж байна шүү

Avatar

Др 2013-10-04 202.179.22.88

Ийм холоос тээвэрлэсэн түүхий эдээр бараа бүтээгдхүүн үйлдвэрлэж хэдээр зарж хэдийн хэмжээний ашиг олох вэ дэлхийн зах зээл дээр өрсөлдөж чадах уу Нөгөөтэйгүүр оросууд үнийн бодлого дээр хэзээ ч уян хатан байж чаддаггүй дэлхийн ЗЗ байга үнэтэй зардаг Энэ мэдээлэл үнэн гэдэгт эргэлзэж байна Тэгвэл сая яах гэж хятадын төмөр зам эрчим хүчний сайд нар нь Монголтой худалдаа тээвэрийн хөрөнгө оруулалтын гэрээ байгуулсан юм

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.179.22.88

Энэ шал худлаа мэдээлэл шүү

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.23.51.4

манайхан яахавдээ хятадаас дор өмхий санаатай болчихсон улс…Худлаа хий хардаад л муу санаалаад газа доогуур хамаг байгалийн баялаг алт эрдэнсийг зөөчихнө нтр гэж муу санаалаад дэлхийн технологийн дэвшилээс айн дураараа татгалзсан даа хөөрхий хуучин хүү….

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.73

Ìîíãîë îâîã àéìãóóäûã ¿íäñýðõýã áîëãîõ ¿¿ðãèéã Ìîíãîë ë ëàâ ¿¿ð÷ ÷àäàõã¿é. Êàçàêóóä ã¿éöýòãýõ áàéõ ºº. Ýíý àëòàíõóÿã ãýæ íýã áàëàé þì òóðêóóäòýé ë àõ ä¿¿ áîëîõ ñîíèðõîëòîé àìüòàí.

Avatar

zochin 2013-10-04 103.26.194.110

Bid urdaa neg tom luu hoinoo hvchit tom baawgaitai baisan bol odoo hajuu hawragnaas tonshih bas neg bvrgedtei bolson baina tsaad hasguud chin manaa tumur zamd ezemshih gej baigaa gesen shvv za tegeed bid engeed bid ungursun tsagtaa amidarch bvh yumaa ireedvidee naidaj suuj baita l ali hediin orsiin buriaduu shug uvur mongol shig bolj medheer l bn shvv

Avatar

zochin 2013-10-04 103.26.194.110

Bid urdaa neg tom luu hoinoo hvchit tom baawgaitai baisan bol odoo hajuu hawragnaas tonshih bas neg bvrgedtei bolson baina tsaad hasguud chin manaa tumur zamd ezemshih gej baigaa gesen shvv za tegeed bid engeed bid ungursun tsagtaa amidarch bvh yumaa ireedvidee naidaj suuj baita l ali hediin orsiin buriaduu shug uvur mongol shig bolj medheer l bn shvv

Avatar

Дэлхий бөөрөнхий 2013-10-04 209.117.62.227

Зураг дээр ингэж харагдаж байгаа ч, дэлхий бөөрөнхий шүү дээ. Хамгийн дөт зам Монголоор л дайрна, дэлхий бөөрөнхий учраас, глобус дээр эсвэл, Google Earth-р үзээрэй

Avatar

Зочин 2013-10-04 92.224.176.183

tiim gejuu?

Avatar

Зочин 2013-10-04 92.224.176.183

delhii chini havtgai

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.24

hamgiin dut zamiig Oros Hyatad 2 chi bid 2 oor zaalgahuu, hend hamaatai yum,hujaanuudiin tuv aziig ezleh tuluvluguund chi yuund durlaav

Avatar

Дэлхий бөөрөнхий 2013-10-04 209.117.62.227

Зураг дээр ингэж харагдаж байгаа ч, дэлхий бөөрөнхий шүү дээ. Хамгийн дөт зам Монголоор л дайрна, дэлхий бөөрөнхий учраас, глобус дээр эсвэл, Google Earth-р үзээрэй

Avatar

Ene bol 2013-10-04 27.123.214.113

Ene bol sain bodoh zuil.Bid Evropoos tasarch bgaa ajee.Tegvel? Khurdan hugjihiin tuld Beijintei tumur zamaar oirtohoos oor zamgui bolj bgaa yum bishuu! Yahav,Raaash dargaa?

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.24

chi huduu baij baigaad irsiimuu,ugaasaa tumur zam uragshaa Beejin ordog yum,bayalagaa uursdduu ashigtaigaar naimaalchihaj chaddaggui hevtej tiim olon salaa zamaar yaah geed baigaa yum

Avatar

4 2013-10-04 202.126.89.251

Монголын хилээс холгүй юм байна. холбочихож болдоггүй юм болов уу

Avatar

Зочин 2013-10-04 92.224.176.183

zurgiig n harval yamar ch eruul hun ingej l tavihaar yum bna. yu gej teer hoiguur mongoloor dairuulah ve?

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.61.97.101

Залуусаа Хамаг баялаг манай хажууд сибирт байна. Москва Бээжинг холболоо гээд баялаг нүүхгүй ш дээ. Энэ 2 гүрэн бага буурай улсуудыг өөртөө нэгтгэж, дээрэлхэж баялагыг нь зөөж байгаа ш дээ. Бага буурай улсууд нь ой санамжаа сэргээгээд эхэлсэн задрал явагдах нь тодорхой болсон ш дээ. Энэ төсөл нь цаашдаа нэг их ашиг өгөхгүй байхаа.

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.120

Êàçàêóóä ìàø ¿íäñýðõýã àðä ò¿ìýí. Àôãàíèñòàíóóä ìºí àäèë. Òèéì óëñ õ¿÷èðõýã áîëäîã. Ìàíàéõàí ãýæ ºâºð ìîíãîë, áóðèàäóóäàà àä ¿çýýä, õîéíî óðä î÷èõîîðîî ÷ õàæèãëààä áàéäàã áèç äýý.

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.23.51.4

Mongol uls Kazakstanii hajuud chigchii huruund ch hvrehgve bolchihson yum bn leee !!! Ataarhmaar !!! manaih shig neg hvnnv mvnnvv chingiss haan maan yariad, bid nar tom bsn geel baidag uls baihgve bh Nazarbaev gej aguu hvn yumaa !! Daranguilagch geh yum Manaid lav tiim lag hvn baihgvedeg baisan bol Kazakstan shig bolchihson bgaa

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.24

tsaad hasguud chin Chingis Hunnug bulaah oroldlogoo ogt orhiogui shdee, yer n aguu tuuhtei tsuun hun amtai undesten tuuh,tuuhen humuuseeree yamagt baharhaj baih yostoi. ***** mart! martval hujaajina! gej mednee?

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.120

ìîíãîëîèä ãýýä ýíý êàçàê, êèðãèç, ìîíãîë, áóðèàä, ÿêóò, òóâàíóóä îðäîã.Îäîî 50 ÷ õ¿ðýõã¿é æèëèéí äàðàà áóðèàäóóä áàñ ìîíãîë áèø þì øèã áîëîõ âèé äýý.

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.120

ÿìàð ìîíãîë÷óóä áèø. ººðñäºä íü õàìãèéí ýäèéí çàñàã÷ ë çàì áàéíà ø äýý. Ìîíãîëä ÿìàð õàìààòàé þì áý. ëààãàà èäíý ¿¿, ëîîëîéãîî èäíý ¿¿.

Avatar

Зочин 2013-10-04 182.160.3.211

Fucking Kazahstan there never been a state named in a Human history…Stupid Russian Dolls….

Avatar

bi 2013-10-04 203.194.116.20

Ugaasaa Orsuudiig toirch Europoos Asia hurtel tumur zamiin koridor baiguulah tusul buur ertnees ehtei. Europoos Turk, bolon dundad aziin heden ornuudaar damjuulan OROSiin TZtai ursulduhuits tusul heregjuuleheer bolson. Sanhuujilt ni europoos garch basian. Manaih oroltsoh bolomjtoi baisan ch Orosuudiin daramt shahaltaas bolj tatgalzaj baisan. Raash guai ene talaar sain medne.

Avatar

Зочин 2013-10-04 27.123.214.116

gazriin zurgaas harwal bidend hamaagui ashigtai ym bishuu bid tuwa , buriad , yakut ,owormongoltoigoo holbootoi bhadl bolooshdee

Avatar

.. 2013-10-04 124.158.109.140

Ashgui dee. Mongol mini oorsdoo medleg, technology uildwerlej hogjih bolno. Hoorhii khasguud bugd achigch nar boloh ni dee. haahhaha

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.116.20

Yaduu mongolchuud hunii gar daguulj harmaargui bn

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.58

Түрэгжсэн монголын мэргэд, хэрэйд омгууд монголоос тусгаарлаж өөрсдөдөө хасаг гэсэн нэр өгч монголын хамгийн ашигтай газарыг эзэгнэжээ. Одоо яая гэхэв. Бидэнд Япон, солонгос, турк, америк байгаа. Угаасаа Орос, Хятад задрах нь ойлогомжтой ш дээ. Үр дүнгүй хөрөнгө болох бий дээ.

Avatar

Zochin 2013-10-04 103.26.194.29

Yag unen heljee

Avatar

Энхбат-д 2013-10-04 202.21.111.10

Энхбат гишүүнээ та мэтээс нь болоод байгаа гэдгийг ойлгодоггүйээ хэрвээ төмөр замаа монголоор дайруулаад татчихдаг та мэт нь байгаль орчин бохирдууллаа гээд тэмцээ

Avatar

Зочин 2013-10-04 203.194.115.24

Oros Hyatad 2 iin dund gantshan Mongol baidag gej bodood baigaa yum bish biz dee.Urnu Dorniig holboson tuuhen zam n ch ugaasaa tuv aziar dairdag baisan bolohoos bish Mongoloor dairch baigaagui. bid chin yurunhiiduu als bogluu gazriin humuus shdee,kazakhstan hugjih l baih,gehdee buun hujaatai l uldeh baih daa

Avatar

Зочин 2013-10-04 41.194.80.2

Mongold ireedui algadaa hoorhii ulam buur l hoorhiiloltei baidald orood bh shig

Avatar

ded 2013-10-04 202.70.40.52

Yamar geechiin tuuhii medee ve?

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.12

Zugeeree, Mongolyg guina…tsag ni udahgui irne!!! Amerikiin tuhaid bol, Mongolyn gol tunsh yum shuu!!! Ergelzeh hereggui…tsag ye ondoo bson!!!

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.179.20.249

Amerkud Mongolig Hyatadad hudaldachihna

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.12

Zugeeree, Mongolyg guina…tsag ni udahgui irne!!! Amerikiin tuhaid bol, Mongolyn gol tunsh yum shuu!!! Ergelzeh hereggui…tsag ye ondoo bson!!!

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.12

Zugeeree, Mongolyg guina…tsag ni udahgui irne!!! Amerikiin tuhaid bol, Mongolyn gol tunsh yum shuu!!! Ergelzeh hereggui…tsag ye ondoo bson!!!

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.179.20.249

Amerkud Mongolig Hyatadad hudaldachihna

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.12

Zugeeree, Mongolyg guina…tsag ni udahgui irne!!! Amerikiin tuhaid bol, Mongolyn gol tunsh yum shuu!!! Ergelzeh hereggui…tsag ye ondoo bson!!!

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.12

Zugeeree, Mongolyg guina…tsag ni udahgui irne!!! Amerikiin tuhaid bol, Mongolyn gol tunsh yum shuu!!! Ergelzeh hereggui…tsag ye ondoo bson!!!

Avatar

Мгл 2013-10-04 103.26.194.115

Аль дээрээс хэрэгжуулж байсан тосол, монголчууд энд пад байхгуй. Угаасаа шулуухан зам байгаа биздээ

Avatar

Зочин 2013-10-04 182.160.6.41

Kazakuud chine oorsdoo shineer mash ih gazriin tosnii olborlolt hiigeed teriigee shuud hujaa ruu hooloigoor damjuulah olon terbumiin tusultei yaj ch bodson tegj hamtatguulsan n tedendee deer biz. Bid ch dutahgui oor olon gartsuudaaraa ediin zasgaa hugjuuleh heregtei Mongolchuud tedentei tedengui 4000 jil ediin zasag, niigem, baigali n buren zohildoj orshij chadsan undesten bolno.

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.179.20.249

Konservni lazaach hiij chaddagui

Avatar

Guest 2013-10-04 103.26.194.117

Laaz hiij yaahii malaa? tertee tergui laaztaigaa orj irdeg umiig hiine ch gh shig unen ***** malnuud bhiimaa.

Avatar

Warta 2013-10-04 199.7.158.52

Mongols Tom bolomj bna daa.

Avatar

Зочин 2013-10-04 202.21.113.141

daanch amerikiig dagaj ih daldaganasan yumaa.

Avatar

Зочин 2013-10-04 103.26.194.111

Казахстаныг Оросууд атгадаг учраас төсөлд амархан ялсан Харин төсөл Афганистаны Талибуудын бай болно

Avatar

Зочин 2013-10-04 101.168.213.58

Eniig tsaad durved mal daa, uzuuleech. Mongolchuudiin huvi zayag buruu tiish ni zalsaniih ni shiitgeliig burhan hurteeh biz ee. Ene ubs-iin mal uls baitugai, urh geree ch avch yavah chadalgui aimtan yum das.

Avatar

зочин 2013-10-04 182.160.37.207

Монголыг 2 хөрш нь наад талдаа ойшоож, цаад талдаа үл ойшоож, Казакстаныг сонгожээ. Монгол АНУ гэдэг ах руугаа их гүйдэг нь 2 хөршид яаж таалагдах билээ. Манай "мэргэн" гадаад бодлого "бай"-гаа онож байгаа болов уу?

Avatar

funny 2013-10-04 202.170.68.130

kkk really? very grazy

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж