Харүмафүжид жилийн хугацаа өгчээ | News.MN

Харүмафүжид жилийн хугацаа өгчээ

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.03-нд нийтлэгдсэн

Харүмафүжид жилийн хугацаа өгчээ

Японы сүмогийн
холбооны Ёкозүнагийн асуудал эрхэлсэн хороо намрын тэмцээнд аваргуудын үзүүлсэн
амжилтын талаар хэлэлцэж, 27 дахь түрүүгээ авсан ёкозүна Хакүхог “Цагийг
эзэлсэн их аварга. Түүнийг зогсоох хүн алга” гэж магтсан бол харин
Харүмафүжигийн талаар янз бүрийн санал гарсан байна. Хорооны тэргүүн Учияма
Хитоши энэ талаар “Гэмтэлтэй байсан гэхэд Харүмафүжи сүүлийн өдөр хүртэл
барилдсаныг үнэлэх хэрэгтэй” хоёр уначихаад тэмцээний голоос гарч ч магадгүй
байлаа. Зодог тайлуулна гэх зэргээр ярьж болох ч өөрийнх нь хүсэл бодлыг
хүндлэх ёстой. Дахиад нэг жил харъя гэсэн санал их гарсан” гэж сэтгүүлчдэд
мэдээлсэн байна.

Эх сурвалж: www.chuhal.mn

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

miga 2013-10-03 49.0.146.169

Avargiig avsan yum chini zodog tailj MGL-doo ireed vndeseer AVARGA boloocheee samuurai nariig orhiod

Avatar

адьяа 2013-10-03 202.70.46.199

Яахав дэ монголчуудаас айж байгаа

Avatar

zochin 2013-10-03 92.240.179.29

ene bol mash zuv arga yum manai undesnii buh iim sestemtei bolomoor yum heden chadah chadhgui yumnuud Doping heregleed l tegeed hereglesen heregleegui geed l ongordog shuud tsoliin huraah heregtei tegvel shudraga nairaagui hunhene mongol naadam mongol buhiin soel garch irne heden sagsuu baginuud nachin hiicheed tseejee delseed bi mongol ulsiin nashin gej Baarand orilood munguu tuluhgui agsam tabiad garaad yavchina butehgui huduunii baginuud

Avatar

Зочин 2013-10-03 182.160.0.8

Mongoliin suuliin 15 jild garsan baahan Dopingiin huuramch Arlsan Zaanuudiig ingeed shudragaar zodgiig n tailuulaad buhuus huuchidug shudraga eruul durem yos hezee heregjij ehleh ve????

Avatar

Зочин 2013-10-03 182.160.33.150

Manai uher mongolchuud yavtsuu bodloosoo sal. Sumod japan ekhner yamar hamaa bnaa

Avatar

Zochin 2013-10-03 103.23.51.3

Byambadorj oo naad sunogooroo yadag um. Avarga shig zodog tailsan bolood Ex orondoo iree!!!

Avatar

Mgl 2013-10-03 103.26.194.33

Ura aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar

aya 2013-10-03 202.70.46.201

bymbadorj chadnaaaaa

Avatar

Зочин 2013-10-03 114.245.6.244

Зөв нь ч зөв системтэй юм байна. Гэхдээ Хакүхо япон эхнэргүй байсан бол яах байсан бол оо!!!

Avatar

zochin 2013-10-03 180.235.168.87

undsenii buhiin holboog ingej shinechileh heregtei…buun luivar, hor, nachinii nairaa gd l uls turchid uursduu ene hord hutgaldaad yavd bhd yu ch gehev ee dee. Battulga gishuun hurtel bi nutgiin zuvluld nachin turuulne gd nehsen mungiig ugsun gd il tod batalsan sh uu. iim bhd ATG yu hgd bnaa………

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.11.192.70

Энэ зөв систем гээчийн чинь ард бүхэл бүтэн үндэстэний соёл, сэтгэхүйн онцлог агуу уламжлал байна шүүдээ.

Avatar

ug ni ih zuv 2013-10-03 202.170.65.182

Ene sumo ug ni ih zuv systemtei ium . chadaj baival avargaa hii chadahgvi bol zodgoo tail aa gej.!!! manaid ih l heregtei system dee.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж