Ц.Оюундарь: ҮЗХ-г хэзээ ч хуралдуулж болно | News.MN

Ц.Оюундарь: ҮЗХ-г хэзээ ч хуралдуулж болно

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.03-нд нийтлэгдсэн

Ц.Оюундарь: ҮЗХ-г хэзээ ч хуралдуулж болно

Ардчилсан нам дотор жигүүр байгуулагдаж, намын дарга Н.Алтанхуягтаа Үндэсний зөвлөлдөх хороо /ҮЗХ/ хуралдуулах, ҮЗХ-ны дүрмийг шинэчлэх зэрэг шаардлага хүргүүлээд буй. Жигүүрийнхэн шаардлагын хариугаа энэ  сарын 5-нд 11.00 цагт зохион байгуулах "Үндсэн дүрмээ сахигтун, мөрдөгтүн" нээлттэй хэлэлцүүлгээс өмнө ирүүлэхийг мэдэгдээд байгаа билээ. Энэ талаар АН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ц.Оюундариас тодрууллаа.

-АН-ын жигүүрийнхэн ҮЗХ хуралдуулах шаардлага хүргүүлсэн. ҮЗХ хуралдуулах боломжтой юу?

-Ардчилсан нам дотор байгуулагдсан жигүүрийнхэн намын дарга Н.Алтанхуягт шаардлага хүргүүлсэн. Намын даргын зүгээс энэ шаардлагыг хүлээж авч, танилцаж байгаа. Ер нь бол ҮЗХ-г хэзээ ч хуралдуулах боломжтой. Ардчилсан намын ҮЗХ жилд хоёр удаа буюу хавар, намар хуралддаг. Намар нь есөөс арваннэгдүгээр сарын алинд нь байх вэ гэдгийг бид дотроо шийдвэрлэнэ.

-Намын зүгээс шаардлагыг хэрхэн хүлээж авч байна вэ. ҮЗХ-ны дүрэмд өөрчлөлт оруулах, дүрмээ сахих гэх мэт шаардлага хүргүүлсэн байсан?

-АН үндсэн дүрмээ өөрчлөх талаар өнгөрсөн хоёр жилийн хугацаанд ярьж байгаа. Өмнө нь хэд хэдэн удаа хэлэлцүүлсэн. Дүрэм учир дутагдалтай байна, өөрчлөлт оруулах ёстой гэдгийг ярьж байгаа. Өнөөдрийн улстөрийн орчин, Улстөрийн намуудын тухай хууль манай шинэ дүрэмд хэрхэн нийцэх вэ гэдгийг харах хэрэгтэй. Тиймээс  УИХ-аар Улстөрийн намуудын тухай хуулийг хэлэлцэх хүртэл түр хойшлуулъя гэсэн байр суурьтай байгаа. Жигүүрийнхний тавьж байгаа шаардлага бол зөв. Учир нь үндсэн дүрмээ баримтлах ёстой, алдаатай ч гэсэн дүрмээ сахих ёстой.

-Жигүүрийн зүгээс Засгийн газрын зарим сайд нарт хариуцлага тооцох ёстой гэсэн яриа байна. Энэ нь олон нийтэд АН дотор хагарал явагдаад байна гэх хардлага төрүүлж байна?

-Хагарал гэхээс  илүү цаг үе эрт байгаа дээр алдаа гарсан бол дор нь засаад явъя гэсэн шаардлага байна гэж харж байгаа. Албан тушаал дээр байгаа хүн насаараа суухгүй, хэрвээ тэр хүн алдаа гаргавал хариуцлагаа хүлээх ёстой. Алдаа гаргасан эсэхэд дүн тавих цаг болсон уу, үгүй юү гэдэгт гол асуудал байгаа юм.

Ш.ЧИМЭГ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

сурмаа 2013-10-03 103.26.194.63

энэ эмэгтэй зайлуул өөрийн ухаанаар биш хоол олж идэхийн тулд хэн нэгний буюу элбэгдоржийн талынхны зангаагаар ажиллаж байгаа гэж харж байна.ардчиллынхан тийм л шудрага ард иргэдээ гэж боддог бол одоо болтол сонгуулийн талаар яриад суух хэрэг юу байнаа.ард иргэдийн сонг_олтыг уландаа г ишгэдэг биз дээ.энэ эмэгтэй битгий худлаа шудрага царайлаад байл даа

Avatar

сурмаа 2013-10-03 103.26.194.53

энэ эмэгтэй зайлуул өөрийн ухаанаар биш хоол олж идэхийн тулд хэн нэгний буюу элбэгдоржийн талынхны зангаагаар ажиллаж байгаа гэж харж байна.ардчиллынхан тийм л шудрага ард иргэдээ гэж боддог бол одоо болтол сонгуулийн талаар яриад суух хэрэг юу байнаа.ард иргэдийн сонг_олтыг уландаа г ишгэдэг биз дээ.энэ эмэгтэй битгий худлаа шудрага царайлаад байл даа

Avatar

МАНн ардчилсан үзэлт гишүүн асан 2013-10-03 103.23.51.5

АНн хийж байгаа томилолтоос харахад МАНгаа хуулбарлаад байх юм Ялангуяа нийслэлийн төрийн албаныхан бол МЭнхболдын тарьсан хогийн ургамал шүү дээ Гэтэл томилгоо хийхдээ Энхболын хамгаалалтын хүмүүс /сонгуульд нь тусалсан,ойр холын хамаатан, худ ургууд нь гэх мэт/ нь үлдээд тэднийг эсэргүүцэж хазаарлаж байсан арай шударга үнэлэмжтэйг нь зайлуулаад байх шигээ Оюундарь эмэгтэй хүний гярхаа нүдээр олж харж магад Бас тэр СХДт нэгэнт Сумьяабазар ялчихаад байхад Батдорж мэтийн зүгээр хүний дохио зангаагаар ажиллахыг зөвшөөрдөг хүмүүс гарын үсэг энэ тэрээ зурахгүй байсан Батдорж НӨХГын болсон байналаа Уг нь залуу хүн зоригтой шударга үнэний талд зогссонсон бол арай олон нийтээс зөв үнэлэмж авах байлаа МАНд бас албан тушаал горилоод хүний дохио зангаагаар юу ч хийхээс буцдаггүй залуус олон болсноос унах нүхээ өөрснөө ухсан юм шүү Үүнийг АНн залуус санаарай

Avatar

Эгчмэд эмэгтэй 2013-10-03 103.23.51.5

Манай Элбэгээ ерөнхийлөгч овоо хүн таних хараатай юм уу Оюунгэрэл, Батчимэг, Оюундарь гээд гайгүй сэтгэлгээтэй арай шударгадуу бүсгүйчүүдийг улс төрд оруулж ирээд байхиймаа Төрийн биш төрлийн албыг өөрчлөхөд хамтарцгаагаач бүсгүйчүүд ээ! АНын булхайтай эрчүүдийг хазаарлах чадвар бүсгүйчүүд та нарт л байх шигээ

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.11.194.78

ene huuhen zugeerl kukla yumdoo. ooriim gesen tolgoi bn uu? Erdenebat darga ene ajliig hamaagui iluu hiij baisan bn shuu

Avatar

unshigch 2013-10-03 110.70.57.211

Лондонгийн Отгонбаяр тун зөв зөвлөлгөө өглөө. Ротаци, буухиа хоёр намыг дотор нь тун ч их дайсагнуулдаг. Үргэлж өөрийгөө дээш гаргадаггүй монгол сэтгэлгээнд нутагшхад их хэцүү. Гэхдээ одоо байгаа энэ дүрмээ цаашид яахаа бодох цаг болсон. Одоо фракцийн төлөөлөгчөө ҮЗХ-д оруулах гэж хачин муухай юм хийцгээдэг. Үүнийг ашиглан мөнгөтэй Женько шиг хар захын сэтгэлгээтэй юмуу,С.Эрдэнэ, Батбаатар шиг ах дүү амраг саднаараа намыг дүүргэж омгийн бүтцэд оруулж заваардагаас салах хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2013-10-03 86.68.225.79

SUUULIIN 20 JILD TUR BUZARTAAD BUUS HUUSANDAA BARIGDSAN. SAIN USAND ORUULJ BUUS HUUSIIG NI TUUHGUI L BOL BUZRAASAA HEZEE CH SALAHGUI AN L ENE AJLIIG HIIHEES UUR ARGAGUI.

Avatar

kkkk 2013-10-03 103.26.194.151

ug ni nam ni l ariun yavdaltai bol udaan togtono l doo.ternees altanxuyag,murat,battulga nariin asuudal bish shuu dee.ted bol baisan ch baigaagui ch yalgaagui ee.edgeer xumuus baix xugatsaandaa ariun yavsan bol zalgamj garch ireed urgeljluuleed l yavax baix,xarin ted daraani ochirbat baabar zardiixan shig martagdax bolno.nam l uldene.

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.55

AN xaa ochij ix gaigyi gensek tei bolchixloo.Erdenebattaigaa baisan bol yanaa .Oyunaa tand amjilt.

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.107

Эбэдээ баярла да. Энэ мэт эмэгтэй тэрэнд хэд хэд байгаа байх.

Avatar

Cochin 2013-10-03 121.131.96.158

Ter purevdorj gej yostoi sehtsen gar bnle.Ubeg-n huuliin etgeediin burtgel, hurungiin erhiin burtgeliin tusliig Solongosiin SK companiar guitsetguulj mungu ih idsen de.Odoo ter hamtarch idsen MTG-n darga ni chuluu avaad zugatsan.yostoi Purevdorj Chanluulodoi gesen AN-n garuud turd ogt heregui humuus.

Avatar

Зочин 2013-10-03 202.70.42.26

Лондонгийн Отгонбаяр тун зөв зөвлөлгөө өглөө. Ротаци, буухиа хоёр намыг дотор нь тун ч их дайсагнуулдаг. Үргэлж өөрийгөө дээш гаргадаггүй монгол сэтгэлгээнд нутагшхад их хэцүү. Гэхдээ одоо байгаа энэ дүрмээ цаашид яахаа бодох цаг болсон. Одоо фракцийн төлөөлөгчөө ҮЗХ-д оруулах гэж хачин муухай юм хийцгээдэг. Үүнийг ашиглан мөнгөтэй Женько шиг хар захын сэтгэлгээтэй юмуу,С.Эрдэнэ, Батбаатар шиг ах дүү амраг саднаараа намыг дүүргэж омгийн бүтцэд оруулж заваардагаас салах хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2013-10-03 202.70.42.26

Нам нь ялчхаад байхад жигүүр мигүүр гэж донгосож намаа дотроос нь хэмлэх гэсэн өөр намд зууш өгсөн ийм ашиг завшаан хайгчдыг хэзээч өөгшүүлж болохгүй. АН энэ битгий хэл юмнуудыг туулаад өнгөрсөн. Яршиг төвөг бүгд л но-той дуракуудшдээ: Генсекээ хатуудаа хатуу зөөлөндөө зөөлөн гэж үг бий. Манай хуучин генсек их түшигтэй дүн нуруутай, гал үүрч, унтрааж үзсэн мундаг улс төрч шүү. Ялалтын амт ялагдлын гашууныг хамтдаа туулж дараа нь харж байхад сайхан түүхэхэлдэг. Оюундариа намынхаа залуу үеийг дэмжиж явдагт чинь талархадаг шүү. Хол хүний л зана. Жигүүрт гомдогсод байгаа нь үнэн. Зүтгэсэн хүмүүс ч байгаа намын даргадаа аллергиятай хүмүүс ч байгаа сайтай муутайгаа нийлээд дүүрдэг савын авч яваа хүн тул өндөгөөр жонглёр хйииж байгаа юм шиг байгаарай

Avatar

Tod Otgonbayar, London 2013-10-03 86.140.215.228

МУРАТ НАРТ: ТА нар буруу шаардлага тавьж байна. 1.Тэр ротаци гэдэг чинь намын xатуу гишүүнчлэлгүй, англи мэтийн нэпотизмаас ангид орнуудад xэрэглэxэд тоxиромжтой байдаг юм. Монгол өөрийн онцлогтой орон шүү! Ротаци болоод өнгөрөxөд АН дундуураа гарал үүслээрээ 5-6 xэсэгт xуваагдаад намын эв. нэгдэл гээч юм байxгүй болдог юм даа. Та нар урд нь намын ажил xийж яваагүй зовлонг нь мэддэггүй цагаан гартангууд бололтой. 2. Монголын болон коммунист уламжлалаа одоо ч гээгээгүй сүргийн сэтгэлгээтэй МАН(МАXН) -ын онцлогоос xамааран олж авсан ялалтаа алдаж болоxгүй ! Тэд бүр санаатайгаар, зоxион байгуулалттайгаар ажил унагаж далд улс төр xийxдээ гарамгай. Тэднийг зайлуулж өөрийн xүмүүсээрээ багаа бүрдүүлэx нь зөв! Xарин мэдлэг чадвараараа гологдож байгаа нөxөдөө сургаж өөд нь татаxаа бод. Авилга аваxаар санаарxаж байгаа олон жил ажил төрөлгүй явсан болон шуналтай нөxөдөө болоxгүй гэдгийг нь ойлгуул ! БИ дээрxи xоёр бэрxшээлийг өөрийн биеээр туулж өнгөрүүлсэн гашуун туршлага дээрээ үндэслэн xэлж байна. Xашир, туршлагатай АН -ын олон нөxөд маань үүнийг мэднэ. Мартчиxаагүй бол шүү дээ ! 1996-2000 оныг давтаж болоxгүй,журмын нөxөд өө!

Avatar

Зочин 2013-10-03 202.179.8.156

АРДЧИЛСАН НАМААС АГЕНТЛАГИЙН ДАРГА БОЛООД АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ ХУУЛЬ ЗӨРЧИЖ АРДЧИЛЛЫН НЭРИЙГ УНАГАЖ БАЙГАА УЛСЫН БҮРТГЭЛИЙН ДАРГА Ц.ПҮРЭВДОРЖИЙГ ОГЦРУУЛАХ ЦАГ БОЛЖЭЭ ХУВИЙН КОМПАНИЙНХАА ГОЛДЕН ПЕН ДЭЛГҮҮРИЙН БИЧИГ ХЭРГИЙН МАТЕРИАЛЫГ УЛСЫН БҮРТГЭЛИЙН БАЙГУУЛЛАГАД БАЙНГА ШАХАЖ АШИГ СОНИРХЛЫН ЗӨРЧИЛТЭЙ АРХИВ ЗАССАН ЛУЙВАРЧИН БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2013-10-03 202.179.8.156

АРДЧИЛСАН НАМААС АГЕНТЛАГИЙН ДАРГА БОЛООД АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ ХУУЛЬ ЗӨРЧИЖ АРДЧИЛЛЫН НЭРИЙГ УНАГАЖ БАЙГАА УЛСЫН БҮРТГЭЛИЙН ДАРГА Ц.ПҮРЭВДОРЖИЙГ ОГЦРУУЛАХ ЦАГ БОЛЖЭЭ ХУВИЙН КОМПАНИЙНХАА ГОЛДЕН ПЕН ДЭЛГҮҮРИЙН БИЧИГ ХЭРГИЙН МАТЕРИАЛЫГ УЛСЫН БҮРТГЭЛИЙН БАЙГУУЛЛАГАД БАЙНГА ШАХАЖ АШИГ СОНИРХЛЫН ЗӨРЧИЛТЭЙ АРХИВ ЗАССАН ЛУЙВАРЧИН БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ…

Avatar

LILTON"S BROS 2013-10-03 216.68.164.210

SAIN CH EMEGTEI, SAIHAN CH YAVSAN HUUHEN, SAIN BOLOVSROLTOI, SAIN CH DARGA, SAIHAN CH EEJ, EH ORON ARD TUMNIIHUU UMNU BAIGUULSAN GAVYAATAI, ARDCHILLIIN TULUU HIISEN YUMTAI, AVILGACHDAD ARANGA BOLJ YAVSAN HUN. ZUUNII AVILGACH-HULGAICH OTGONBILEG-IIG ID HUCHTEI UED NI TATAN UNAGASAN HATAN ZORIGTON. MUULAAD BAIGAA HUMUUS NI AVILGACH HULGAICH MAN-GAS NAMIIN HONGILIIN UZUURT SHORONGIIN HAALGAA HARCHAAD BUTSAH GARTSGUI BOLSON NOVSSHNUUD. DARIA – CH SHUU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2013-10-03 103.26.194.34

ehe huuhen bolobsrol dabgui gehdee ih ogtsom hogshirch bga haraddag.. nas ni gaigui shde

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.56

yun hachin yum bichdeg yum

Avatar

Zzzzz 2013-10-03 182.160.3.85

Ene yostoi eoriin teneg avgai.

Avatar

ongorood baina sh dee 2013-10-03 111.192.138.51

Hariutslagagui humuuseesee salah tsag bur hetreed baina shuu hurhan eronhii hudalchaas ehleed hariutslaga tootsmoor baina.

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.91

энэ авгай яг тооцож харагддаа. Ямар ч ажил хийх байтугай, дөр ч үгүй нэгнээр чухал алба айхаа ч мэдэхгүй хашуулах юм. Үр дагаварыг нь ард олон л амсана

Avatar

zochin 2013-10-03 182.160.4.55

***** erguu devsger avgai

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.99

АН -д дандаа энд хэлсэн шиг "дэвсгэр" нь албан тушаал авч байгаа нь нууц биш. Ажил хайхаар Алтанхуяг дээр очиж унтчихаад ир гээд дарга сайд нар нь авч хэлэлцдэггүй юм байна лэ. Оюун ухаан, эрдэм боловсролтой хэзээ энэ монгол улсад байр сууриа олох юм бол.

Avatar

5112 2013-10-03 202.131.233.59

ОЮУНДАРИА … АМЖИЛТ. МУУСАЙН ЛУЙВАРЧИД ЁСТОЙ ӨМДӨНДӨӨ ГООЖУУЛААД ЭХЭЛСЭН БАЙНА. САРАНГЭРЭЛ ГЭХ МЭТ ТУЛИТРААНУУДЫН ДЭРГЭД ЖИНХЭН ДАРГА ШҮҮ…

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.144

Монгол хэлээрээ ядаж зөв бич дэ. Боловсрол байна уу

Avatar

bagsh 2013-10-03 103.9.89.202

Албан тушаалын томилгоо хийхэд АРДЧИЛСАН зарчим огт байхгүй байна шүү. АН аа!!!!!

Avatar

kkk 2013-10-03 103.11.192.34

MAH -d iim hun bna uu gej asuusiimuu erguu dagz min,kkk AH ***** min ahahahhaha

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.3

Iim gensektei baisan tsagt yaj oodlohcv,teneg avgai

Avatar

зочин 2013-10-03 203.91.118.156

Оюундарьд ажлын амжилт хүсье. Шударга, ажил хэрэгч сайн эмэгтэй дээ харин ч.

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.11.194.78

gej neg bu-gs doloogch helev

Avatar

Зочны цаг 2013-10-03 202.170.83.202

Ер нь ҮЗХ-г хуралдуулж болно гэхдээ хүлээгдээд байгаа хуулиудыг хүлээх хэрэгтэй Оюундарь даргыг дэмжиж байна АН-д өөрчлөлтүүдийг авчирч чадаж байгаа

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.150

Ямар өөрчлөлтийг хэлнэ вэ. Тодорхой хэл.

Avatar

Зочин 2013-10-03 124.158.110.91

hnn,… yuy ch yarichhv,.. tag buuurunhiiluv,..

Avatar

Зочин 2013-10-03 182.160.32.32

ESTOI BALIAR, HERUULCH AVGAI

Avatar

Зочин 2013-10-03 202.131.226.86

Teneg avgai hovyn hutguur

Avatar

Зочин 2013-10-03 202.131.231.11

МАН-д байхгүй л генсек дээ… Амжилт хүсье!

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.150

энд МАН дандаа коммент бичээд байгаа юм биш. Андуурч байна.

Avatar

zochin 2013-10-03 125.35.87.18

Altanhuyagiin tald orson teneg avgai

Avatar

Зочин 2013-10-03 103.26.194.150

уг нь Эбэ-гийн дэмээр явдаг л да.

Avatar

bold 2013-10-03 202.131.227.133

teneg avgai, iim avgaichuud toriig samrana shuu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж