Ч.Отгочулуу: Гурван том ажлын хэсэг байгууллаа | News.MN

Ч.Отгочулуу: Гурван том ажлын хэсэг байгууллаа

Хуучирсан мэдээ: 2013.10.01-нд нийтлэгдсэн

Ч.Отгочулуу: Гурван том ажлын хэсэг байгууллаа

Оюутолгойд үүсээд байгаа асуудлыг хэлэлцэхээр Английг зорьсон Монголын багийнхан Лондонд болсон уулзалтынхаа талаар мэдээлэл өглөө. Хоёр талын хэлэлцээр эерэг, дулаан, бүтээлч уур амьсгал дунд өрнөсөн гэдгийг Уул уурхайн яамны Стратеги, бодлого зохицуулалтын газрын дарга Ч.Отгочулуу мэдээлсэн юм. Монголын талаас нийт 22 асуудлыг хэлэлцээрийн ширээний ард барьж орсон бол хөрөнгө оруулагчийн зүгээс найман асуудлыг хөнджээ. Нийтдээ 30 асуудлыг Лондонд хэлэлцсэнээс хувь нийлүүлэгчид 15 асуудал дээр санал нэгдсэн байна. Харин үлдсэн 15 асуудлыг Монголд хэлэлцэх бөгөөд шаардлагатай яаралтай гэдгээр нь ангилж, гурван том ажлын хэсэг байгуулахаар болжээ. 2000 ажилчинг цомхотгож, далд уурхайн хөрөнгө оруулалтаа зогсооход хүргэсэн Оюутолгой төслийн нэмэлт хөрөнгө оруулалтын асуудлыг арванхоёрдугаар сар үед шийдвэрлэгдэх бололтой. Тэр болтол ажлын хэсгийнхэн 15 асуудлаар нарийвчилсан судалгаа хийх гэнэ. 

Уул уурхайн яамны Стратеги, бодлогын газрын дарга Ч.Отгочулуу:

-Оюутолгойн бүлэг ордод хамаарах  тусгай зөвшөөрөл гуравдагч этгээдийн нэр дээр байгаа асуудлыг нэг тийш нь цэгцэлж Оюутолгой компанийн нэр дээр шилжүүлэхээр болсон.  Ингэснээр Монголын талд өгөх үр өгөөж дээшилж,  төсөл хэрэгжих хугацаанд Монголын талд оногдох ногдол ашиг 1,4 тэрбумаар өсөх бололцоо бүрдсэн. Мөн шийдвэрлэгдээгүй үлдсэн асуудлаар хоёр тал ажлыг хэсэг гурвыг байгууллаа. Аравдугаар сарын долооноос буюу ирэх нэг дэх өдрөөс ажлын хэсгийнхэн ажилдаа орно. Нэгдүгээр аждын хэсгийнхэн Оюутолгойн эхний ээлжийн хөрөнгө оруулалтын зардал юунаас болоод яагаад хэтэрсэн бэ гэдгийг судална. Төслийн зардал анхны гэрээнд тусгаснаас хоёр тэрбумаар нэмэгдсэн асуудлыг шалгуулахаар Монголын Засгийн газар болон, хөрөнгө оруулагч “Рио-Тинто” компани тус тусдаа олон улсын аудитын шалгалт оруулсан бөгөөд шалгалтын үр дүнг хооронд нь тулгах зохих ёстой зардал мөн эсэхийг хэлэлцэнэ.

Хоёр дахь ажлын хэсгийнхэн Оюутолгойн бүлэг ордын  геологийн нөөцийг тогтоох, ТЭЗҮ-ийг хэлэлцэнэ. Харин гурав дахь ажлын хэсгийнхэн далд уурхайн бүтээн байгуулалттай холбоотой нэмэлт санхүүжилтийг ярилцана. Өөрөөр хэлбэл зарим нэг зарчмын болон үл ойлголцлын зөрүүг арилгахаар ажлын хэсгийнхэн аравдугаар сарын 7-ноос ажилдаа орох юм. 

“Эрдэнэс МГЛ”-ийн дэд захирал Г.Тэмүүлэн:

-Хувь нийлүүлэгчид зардлын болон техникийн, ТЭЗҮ болон төслийн асуудлаар өнгөрсөн долоо хоногийн турш Лондон хотод хэлэлцээр хийгээд ирлээ.  Далд уурхайн санхүүжилтийн асуудлаар ажлын хэсэг байгуулсан. Хөрөнгө оруулагчийн зүгээс хэдэн жилийн дараа зэсийн үнэ дэлхийн зах зээлд эрс унах төлөвтэй байгааг дуулгасан.  Учир нь  манай Оюутолгой шиг зэсийн том орууд энэ тэнд их илэрч байгаа. Тиймээс  аль, аль талынхаа ашгийг бодолцож, 2017 оноос зэсийн олборлолтыг нэмэгдүүлсэх, экспортод гаргах  зэсийн баяжмалын хэмжээг  өсгөх шаардлагатай байгааг дуулгасан.  Далд уурхайн санхүүжилтын талаар 2-3 долоо хоногийн талаар тодорхой мэдээлэл өгнө. Ажлын хэсгийнхэн ажилдаа ороогүй байхад мэдээлэл өгөх нь зарчмын хувьд таарахгүй. Ямарч байсан зарчмын болон ойлголцлын зөрүүг арилгахын төлөө бид өдөр шөнөгүй ажиллаж байна.

Хэлэлцээрт оролцсон нөхдүүд ийн мэдээлэл өглөө. Тэдний хэлснээр 30 асуудлын 15-ыг нааштайгаар шийдвэрлэсэн бол үлдсэн 15 асуудлыг нь Улаанбаатарт хэлэлцэж шийдвэрлэх бололтой. Гэхдээ зардал, техник, санхүүжилт, ТЭЗҮ гээд төсөлтэй холбоотой маргааныг энэ удаад нэг тийш нь шийдвэрлэж хувь нийлүүлэгчид нэг завин дээр сууж яваагийнхаа хувьд үл ойлголцлоо арилгах ёстой гэдэгт санал нэгдсэн байна.

Ж.ЭРХЭС

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2013-10-01 103.26.194.21

СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358 СХД Ар Гүнтэд Эрүүл тэгшхэн Фермерийн зориулалттай 5га газар яаралтай зарна. Жич Байр машин санаанд нийцвэл оролцуулж болно. ХУД 10-р хороо Морингийн даваанд 8*8 хэмжээтэй апалкаар бариад тоосгоор өнгөлсөн мансарттай, шалны халаалттай, бохирын системтэй, Блокон гражтай тохилог өвлийн сууц 0,5 хашаа зарна. Утас: 88030503 91535358

Avatar

Mgl 2013-10-01 103.26.194.20

Ene muusain lalaguud iin chaddag gej yu ve? Udam damjsan khulgaich luivarchid l bna. Tsag ch naashilj bna daa.. Ene Ardchilliinkhan MAN ii khulgaich naraas mongo avch khyykhdii ni ajild oruldag novshnuud yum uu! Ingekhii ni medsen bol khairan sanalaa daraagiinkhad oorchilnoo!

Avatar

ZZZ 2013-10-01 124.158.124.207

ЭРХЭСЭЭ, МЭДЭЭГЭЭ АЛДААГҮЙ БИЧЭЭЧ!!!

Avatar

Зочин 2013-10-01 103.26.194.14

Битүү хатуу юм ярьж толгой эргүүлэх хэрэггүй.Уулзалт ажил хэрэгч байдалд өрнөхөөс эерэг дулаан байдалтай өрнөдөггүй юм. Хэлэлцсэн 30 асуудлаа уулзалтын протоколтойгоо ил тавьж байж ард түмний өмнөөс ажилласнаа илтгэвэл зохилтой.

Avatar

F dun 2013-10-01 103.26.194.3

Ter hamgiin baruun tald suuj bgaa chuhal tsarait ni iluudjee.

Avatar

Зочин 2013-10-01 1.115.192.249

Eserguu commentuudiig hytadiin tagnuuluud bichij baigaa gedgiig l sain medej baina. Manai tsereg tsagdaa ene asuudliig avch uzdeg boloosoi.

Avatar

том орд 2013-10-01 128.68.126.132

ТОМ ОРДУУД ИЛЭРСЭН НЬ УНЭЭН!!!! ГАНЦ ЮМ ХЭЛЬЕ!!!! ТЭР ОРД ДОТОР БАЙГАА ЗЭСЫН ПРОЦЕНТ НЬ БАРАГ ДАЛАЙН УСАНД БАЙГАА ЗЭСИЙН ПРОЦЕНТТОЙ АДИЛ ТУЛ ЯА Ч ОЛБОРЛООД АШИГГГУЙ!!!! ХУДЛААГААСАА РИОГЫНХАН АЙЛГАЖ БАЙГАА ЮМАА!!! ЗЭСЫН ХЭРЭГЛЭЭ ОЙРЫН 200 ЖИЛ ОСНО! !!! ОДООЧ. ХЭРЭГЛЭЭ НЬ ЦАГ МИНУТ СЕКУНД ТУТАМ БАЙНГА ИХЭСЧ БАЙГАА НЬ УНЭЭН!!! ЗЭСГУЙ БОЛ ТОГГУЙ!!! ТОГГУЙ БОЛ САРМАГЧИНГААС НЭЭХ ХОЛ ЯВАХГУЙ Л ДЭЭ!!! ХУЖА ЭНЭТХЭГ 2 ООС БОЛЖ ИХЭСЧ БАЙГАА ЮМ!!!

Avatar

n 2013-10-01 182.160.5.212

Esergvvtsliin tsyglaan xiix bolov yy bvxel bvten vndesten tor zasagiig doromjilson ymnyydiig xooj gargaval taarna.Mongol yls bas 76 oor dyygarax xvntei gedgiig medryylj oilgyylval taarna.Myy xogiin ymnyyddiig.

Avatar

n 2013-10-01 182.160.5.212

Ta nar odoo boliochee bitgii tegj xydlaa shaaj baildaa myy novshnyyd chadaxgyi mongol ylsiig xoxirooson ymnyydiig xooj gargaj chaddag xvnd n ogox xeregtei mongol ylsiin tavsan shaardlagiig bielvvlj chadaxgyi bj olon ym dongosdog ymnyydiig xooj gargaval taarna.End xyral xiix ym bol ochij jagsaal tsyglaan zoxion baigyylax xonshoortoi gazar bn yy.Myy novshnyydaad ene oron chi ter 76 malnaas oor ezentei gedgiig medrvvlex xeregtei.Xarin byy shiidemgyi ochoori kkk

Avatar

zochin 2013-10-01 122.201.18.193

xunii baasan deer orj ajillax xetsuu.ene bol yamarch mergejil deer baidag shuu dee.zasaj chadaxgui baij xunii unetei mashiniig segleed xayadag zasvarchin nertei mongonii luivarchdiin ajiliig xunii ***** gedeg yum tuuniig zasax yamar xetsuug medex uu? tuuntei adil ene zaluus omnox bayartsogt nariin baasan deer xaltiraxguixen shig nuuree ulelzuulan baij baga ch gesen ur duntei geree xiisend talarxay.xen xunii xiigeed baix ajil bish dee.ene deer muulaad bgaa novshnuud tiim l mundag baisan bol oligtoixon bair suurin deer suugaad uls ornoo avaad yavax ni yasan yum bol doo.xoshuu nemexeer xuruugaa nemdee.magadgui yu ch chadaxgui l yumnuud ingej soliorch baidag yum.

Avatar

keke 2013-10-01 202.126.89.154

Xyrdan neg tiishee n shiideed ajlaa erchimchyyleechee

Avatar

Зочин 2013-10-01 202.21.106.104

Үлгэр сонсоод, хүүхдийг чихрээр хуурахтай адил юм болждээ. Эдгээр хүмүүс эхлээд обьектоо тал бүрээс нь бүрэн судалж гартаа оруулахгүйгээр хэзээ ч олигтой үр дүнд хүрэхгүй ээ. Энэ 2 баньд жолдонодоо жолдоно Нэгэнт тохиролцсон наймаанаасаа ХО-чид буцаж байгааг энэ 2 баньд яаж ойлгох вэ? Ийм шившигтэй адал явдлыг дэлхий нийтээр харж, дүгнэлт хийж байгааг манай эрхэмүүд даан ч ухаарахгүй юмдаа.

Avatar

Зочин 2013-10-01 203.91.113.10

bolj de zarchimaa toxirno gedeg tom zuil.

Avatar

zochin 2013-10-01 202.126.89.174

hyamd uneer bayalagaa zarah gej uursduu guij ochih gej. Hudlaa chadahgui baisan yumbol yah gej hamraa suhuj hurungu oruulagchidiig huusun yum be m*****

Avatar

Зочин 2013-10-01 120.21.54.71

Hn

Avatar

Зочин 2013-10-01 103.29.144.82

Харилцан тохироод урагшлая. Элгээрээ мөлхөж элс долоох гээгүй юм бол манайхан дуугүйхэн харж л бай. Буцааж авлаа гээд өөрсдөө чадахгүй, баяжмал ходоодонд зохихгүй өлсөж үхнэ шүү гуйлгачингуудаа

Avatar

Зочин 2013-10-01 202.170.67.19

Рио Тинтотай наймаалцаж байгаагаа ажил гэж битгий яриач

Avatar

j 2013-10-01 202.70.44.26

Gishuud odoo ingeed il tod neelttei bolj BAIGAA n sain hereg de, za teged ajillaad baij de amjilt

Avatar

LUIVARIIN AJILLGAA. 2013-10-01 202.21.113.141

RIO bolon mongoliin avilgach erh barigchid zalilangiin shinjtei operats yavuulah uedee turshlagagui zaluuchuudiig ashigladag ni unen bolj taarch bna da. yugaa ch medehgui zaluusiig iim l yumand ashiglah gej yavuuldag bna. yag tsereg shig. tushaal avsan bol guitsetge. gol zohion baiguulagchid ni ERUNHIILUGCH BOLON UNGURSUN BOLON EDUGEEGIIN ERUNHII SAID NAR. 34 HUVIIG AVAH GEJ YAVSAN BOLJ BNUU. UGAASA 34 MONGOLIIN TAL GEJ BODOJ BLAA.

Avatar

zoic 2013-10-01 202.131.226.86

Ish chaavaas yu shiidsen yum be. Ene Otgochuluu gej nohor Angliar yarij chaddag yumuu yadaj. Deer neg Forumd Panel discussion d orohiig harsan ichij uhmeer yamar ch utga holbogdolgui heden ug holbood l yamar ch buruu duremgui yaridag yum. Iim l yumnuud ondor avaad baihaar ene Mongol uls yaj hogjih ve. Rio giihon Otgochuluun ene Temuulen nariig ahaard dotroo ineed ni hurch suusan biz

Avatar

Зочин 2013-10-01 103.9.89.82

Оюутолгойн ТҮЗ-ийн гишүүд шинэчлэгдэж одоо л нэг нээлттэй болж эхэлж байна. Өмнө нь таг дуугүй юу болж байгаа талаар мэдээлэл өгдөггүй байсан шүү дээ. Энэ бас дэвшил. Залуу хүмүүс өөрөөр сэтгэж, их зүйл хийнэ гэж найдаж бас итгэж байна

Avatar

зочин 2013-10-01 94.230.244.123

хаана тэр том ордууд нь ирээд бгаа юм тодорхой баримттай ярь л даа Рио тэгж ярь гэсэн уу,,,одоо тэнд ч тийм том орд илэрлээ энд ч ийм том орд илэрлээ гэж толгой угааж бгаад зовшооруулэх санаа бна уу,,

Avatar

Зочин 2013-10-01 103.23.51.4

2007 үйлдвэрлэгдсэн,2012 оны 12 сард монголд орж ирсэн,дизель,автомат, 2800 сс хөдөлгүүртэй Wrangler jeep машиныг яаралтай хямд зарна.Утас:94166277

Avatar

zochin 2013-10-01 203.91.119.90

tegeed yu shiidsen bnaa??

Avatar

zochin 2013-10-01 203.91.119.90

shiidsen yamarch asuudal algaa…londond ochix yamar hereg baisan yum boldoo…?

Avatar

kk 2013-10-01 202.170.80.26

eldev yanziin comment bichilgui uursdiinhuuruu unshij dotroo tungaa gj megeed ha ha

Avatar

Зочин 2013-10-01 27.123.214.113

Dald uurhai hezee ajilj ehleh Bol gsn 2000 ajilchid gerte zuragtaa golrood suujin todorhoi hel hezee ajilluulaarai humuusiig ajild n butsaaj awhaa………..!!!!!!!?

Avatar

Зочин 2013-10-01 27.123.214.113

Dald uurhai hezee ajilj ehleh Bol gsn 2000 ajilchid gerte zuragtaa golrood suujin todorhoi hel hezee ajilluulaarai humuusiig ajild n butsaaj awhaa………..!!!!!!!?

Avatar

Зочин 2013-10-01 202.55.191.35

logikgui fundament n mash muu hiigdsen mash muu gereeg ene hed n baitugai uurchilj zasch chadahgui bizdee huurhiis.

Avatar

Zochin 2013-10-01 202.72.247.135

Yu ch oilgosongui, ene chin ugaasaa l hsen bh estoi l ajil bn sh dee. Gol n ajil hezee ehleh vee????/

Avatar

Зочин 2013-10-01 202.131.233.59

Хэлж ярьж байгаа нь нилээд болгоомжтой байна.

Avatar

Зочин 2013-10-01 202.131.233.59

Шижигнэсэн залуучууд даа. Өмнөхүүд шигээ цээжээ дэлдэж, муусайн новшнууд гэж хараахгүйгээр арай болгоомжтой үзэж байна шүү

Avatar