8 хувийн хүүтэй зээл яаж авах вэ? | News.MN

8 хувийн хүүтэй зээл яаж авах вэ?

Хуучирсан мэдээ: 2013.06.28-нд нийтлэгдсэн

8 хувийн хүүтэй зээл яаж авах вэ?

Хүн хүндээ хэлж өгье

Монголбанкнаас орон сууцны 8 хувийн зээлийн журмыг батлаад удаагүй байгаа ч арилжааны банкууд зээл хүссэн иргэдийн хөлд дарагдаад байна. Хөтөлбөрийн эхний 8 хоногт  8712 өрх өмнөх зээлээ 8 хувийн хүүтэйд шилжүүллээ. 251 тэрбум төгрөгийн зээл дахин санхүүжүүлсэн байна. Найм хоногт 403 өрх 17,1 тэрбум төгрөгийн шинэ зээл авчээ. “Цалинтай л бол байртай” болох 8 хувийн хүүтэй зээл олгож эхэлсэн 8 хоногт 9115 иргэн үр дүнг нь хүртлээ. Нэг өрх дундчаар дөрвөн хүнтэй байдаг учраас 40 шахам мянган хүн хамрагдсан нь нэг аймагтай тэнцэнэ.
Өмнө авсан өндөр хүүтэй зээлээ 8 хувьтайд хэрхэн шилжүүлэх, шинээр хамрагдахад хэрэгцээ шаардлагтай мэдээлэл бэлтгэн хүргэж байна.

Шинээр зээл хэрхэн авах вэ?

18 нас хүрсэн, тогтмол ажил орлоготой Монгол улсын иргэн бүр хамрагдах эрхтэй. Хот, хөдөө гэлтгүй орон даяар энэ хөтөлбөр хэрэгжих юм. Зээл хүссэн иргэн :

  • Банк санхүүгийн байгууллагад хугацаа хэтэрсэн, чанаргүй зээлийн өргүй байх;
  • Өрхийн гишүүний аль нэг нь “Төрийн албан хаагчдыг орон сууцны зээлд хамруулах журам” болон “Иргэдийг жилийн 6 хувийн хүүтэй орон сууцны хөнгөлөлттэй зээлд хамруулах харилцааг зохицуулах журам”-ын дагуу авсан орон сууцны зээлгүй байх;
  • Сүүлийн нэг жил байгууллагадаа тогтвор суурьшилтай ажилласан байх;
  • Хувиараа бизнес эрхлэгчийн хувьд 2-оос доошгүй жил тогтмол үйл ажиллагаа эрхэлсэн байх;
  • Зээлийн хугацаанд амь насны даатгалд даатгуулах;
  • Зээлдэгчийн өрхийн татварын өмнөх орлогын 45 хувь нь зээлийн сарын төлбөрт хүрэлцэхүйц байх ёстой юм.

Та орон сууцны 8 хувийн зээл авахын тулд юуны өмнө бүрэн ашиглалтанд орсон, 80 м2-аас багагүй талбайтай шинэ, эсвэл одоо ашиглагдаж байгаа хуучин орон сууцнаас сонгон, хөтөлбөрт хамрагдсан аль нэг банкинд хандана уу. Орон сууцны 8 хувийн ипотекийн зээлийг Монголбанкны шалгуурыг давсан “ХААН”, “Хас”, “Худалдаа хөгжлийн банк”, “Голомт”, “Хадгаламж”, “Тээвэр хөгжлийн банк”, “Эрэл”, “Капитрон”, “Кредит”, “Улаанбаатар хотын банк”, “Төрийн банк”, “Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банк”, “Чингис хаан банк”, “Капитал” гэсэн  14 банк олгож байна.

Та байраа сонгосны дараа доорхи нийтлэг материалыг бүрдүүлэх бөгөөд нарийн мэдээлэл нь  банк тус бүрээс хамаараад бага зэрэг өөрчлөгдөнө.

Үүнд:

  • Зээлийн өргөдөл,
  • Цахим үнэмлэх, 1 хувь цээж зураг
  • Оршин суугаа хорооны тодорхойлолт
  • Орон сууц худалдах, худалдан авах гэрээ
  • Орон сууцны өмчлөх эрхийн  гэрчилгээ
  • Зээлийн барьцаанд тавигдсан эсэх талаарх үл хөдлөх хөрөнгийн лавлагаа
  • Хөдөлмөрийн гэрээ
  • Ажил олгогч байгууллагын тодорхойлолт (ажилласан жил болон цалингийн хэмжээг заасан)
  • Нийгмийн даатгалын дэвтэр
  • Гэрлэлтийн гэрчилгээ
  • Өрхийн болон Бизнесийн орлогыг баталгаажуулах баримт бичиг
  • Банкнаас шаардсан бусад баримт бичиг

Та материалаа хэр хурдан бүрдүүлэхээс шалтгаалаад зээл гарах хугацаа харьцангүй өөр байх бөгөөд банкнаас зээл олгох тухай шийдвэр гарсаны дараа та худалдагч талтай худалдах, худалдан авах гэрээ хийж урьдчилгаа 30%-ийг худалдагч талын дансанд шилжүүлнэ. Ингээд банктай зээлийн барьцааны гурвалсан гэрээ хийнэ. Барьцааны гэрээ хийсний дараа харъяа дүүргийн үл хөдлөх хөрөнгийн газарт гэрээг бүртгүүлнэ.

Эд хөрөнгийн барьцааны /ипотек/ гэрээг улсын бүртгэлд бүртгүүлэхэд бүрдүүлж өгөх баримт бичгүүд:

1.    Зээлийн болон барьцааны  гэрээ /гэрээнд заасан бол нотариатаар гэрчлүүлсэн байна/
2.    Нотариатаар гэрчлэгдээгүй гэрээний хувьд иргэний үнэмлэх, насанд хүрээгүй хүний төрсний гэрчилгээний хуулбар
3.    Эд хөрөнгө өмчлөх эрхийн улсын бүртгэлийн гэрчилгээ
4.    Зээлдүүлэгчийн албан ёсны бичиг баримт, зөвшөөрөл, биеийн байцаалтын хуулбар
5.    Үйлчилгээний хураамж: 0.05% , яаралтай бол 0.1%
6.    Эд хөрөнгийн барьцааны  эрхийн улсын бүртгэлд өөрчлөлт орсныг бүртгэхэд  5000 төгрөг
7.    Барьцаалбар үйлдсэн бол хавсаргах /үйлчилгээний хураамж 3000 төгрөг/
8.    Мэдүүлэг бөглөнө.
Мэдүүлэгт дээр дурьдсан нотлох баримтуудыг хавсарган хүлээлгэн өгч буцах хуудас /тасалбар/ авна. Мэдүүлэг хүлээн авснаас хойш энгийн үйлчилгээг 3 хоногт, яаралтай үйлчилгээг ажлын 8 цагт багтаан бүртгэнэ. Үүний дараа банкиндаа очиж үл хөдлөх хөрөнгийн гэрчилгээг банкинд барьцаалснаар банк худалдан авагч талд зээлийг бүрэн шилжүүлнэ. Ийнхүү та орон сууцандаа ороод, авсан зээлээ 20 жилийн турш, 8 хувийн хүүтэйгээр эргэн төлөх юм.

Хуучин зээлээ 8 хувьтайд хэрхэн шилжүүлэх вэ?

Арилжааны банкуудад орон сууцны зээлийн үлдэгдэлтэй иргэд 8 хувийн хүүтэй зээлд шилжүүлэх боломжтой. Ингэхийн тулд  Зээлдэгч зээлээ шилжүүлэх хүсэлтээ өмнө нь орон сууцны зээл олгосон арилжааны банкны  салбар, тооцооны төвд хандаж гаргана.

Зээл шилжүүлэхэд тавигдах шаардлага нь шинээр ипотекийн зээл авахад тавигдах бүх шаардлагатай ижил бөгөөд зээлдэгчийн гараар бичсэн өргөдөл, зээл хүсэгч, хамтран зээлдэгчийн  цахим иргэний үнэмлэх болон банкнаас шаардах бусад материалыг бүрдүүлснээр жилийн 8 хувийн зээл рүү шилжүүлэх боломжтой юм.

Бэлтгэсэн “Миний хаяг: Монгол” санаачилгын гишүүн, Barilga.mn-ийн сэтгүүлч Б.Цолмонтуяа

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

105 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Erdenetuya 2013-06-28 197.210.85.11

Нэгдүгээрт, би бол монгол улсын иргэн Эрдэнэтуяа, бизнесээ дэмжихийн тулд 85,000 долларын covid19 тусламжийн санг надад үнэгүй олгосон ectbank сангийн хамт олонд талархаж байгаагаа илэрхийлье.
Хэрэв тахал таны бизнест нөлөөлсөн бол тэдэнтэй холбоо барина уу
ECTBANCING@HOTMAIL.COM хаягаар амжилт хүсье

Avatar

ESUIGEN 2013-06-28 102.89.2.158

Прадхан үндэсний эмнэлгийн ачаар Прадхан эмч миний бөөрийг 2.223.746.107.44 төгрөгөөр (780.000 доллар) худалдаж авсны дараа би Хятадад байрладаг Монгол улсаас Есүйген Есү байна. Хэрэв та бөөрөө зарахыг хүсвэл тэдэнтэй шууд холбоо бариарай DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM +91424323800802.
Одоо хэрэгжүүлэх.
Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?

Avatar

ECT BANK 2013-06-28 197.210.8.220

Энэ нь манай Засгийн газар 150 мянган долларын үнэгүй буцалтгүй тусламж олгож байгааг олон нийтэд мэдээлэх зорилготой юм.
ECT BANK INTERNATIONAL-ээр дамжуулан COVID 19-д өртсөн хувь хүн бүрт.
сонирхсон өргөдөл гаргагч дараахь байдлаар өргөдөл гаргах ёстой.
ECT_BANCO@OUTLOOK.COM

Avatar

Max Bent 2013-06-28 197.210.77.115

Сайн уу хатагтай нар аа, танд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна уу? Би Макс Бент. Би зээлдүүлэгч, санхүүгийн зөвлөх мэргэжилтэй.

Өр төлбөрөө барагдуулахын тулд яаралтай зээл хэрэгтэй юу эсвэл бизнесээ сайжруулахын тулд үл хөдлөх хөрөнгийн зээл хэрэгтэй юу? Банкууд болон бусад санхүүгийн агентлагууд таныг гологдсон уу? Танд зээлийн нэгтгэл эсвэл моргежийн зээл хэрэгтэй юу? Санхүүгийн бүхий л асуудлаа өнгөрсөнд үлдээхийн тулд бид энд байгаа тул цаашид хайх хэрэггүй. Бидэнтэй имэйлээр холбоо бариа

Avatar

Зочин 2013-06-28 105.112.124.168

АЗ ЖАРГАЛТАЙ БАЯРЛАЛАА Би байна

БИДНИЙ ЖИНХЭНЭ ЗЭЭЛЭЭС ХЭРХЭН ӨӨРИЙН ЗЭЭЛИЙГ ЗЭЭГДСЭНИЙГ МЭДЭГДЭЛИЙГ УНШААРАЙ
КОМПАНИЙГ ЖОЗЕ ЛУЙС ЗЭЭЛИЙН КОМПАНИ гэж нэрлэжээ, би өнөөдөр маш их баяртай байна
BLESS JOSE LUIS ЗЭЭЛИЙН КОМПАНИ.

Намайг Даримаа гэдэг. Би Улаанбаатарын иргэн, гэр бүлтэй, жинхэнэ зээлийн компани хайж сүүлийн 5 сарын хугацаанд хайж олсон бөгөөд надад итгэж найдаж байсан өдрийн л эцэст нь олон тооны луйвар хийсэн. тэд хариуд нь юу ч өгөхгүйгээр миний мөнгийг авсан, миний бүх итгэл на

Avatar

klkm 2013-06-28 105.112.124.168

АЗ ЖАРГАЛТАЙ БАЯРЛАЛАА Би байна

БИДНИЙ ЖИНХЭНЭ ЗЭЭЛЭЭС ХЭРХЭН ӨӨРИЙН ЗЭЭЛИЙГ ЗЭЭГДСЭНИЙГ МЭДЭГДЭЛИЙГ УНШААРАЙ
КОМПАНИЙГ ЖОЗЕ ЛУЙС ЗЭЭЛИЙН КОМПАНИ гэж нэрлэжээ, би өнөөдөр маш их баяртай байна
BLESS JOSE LUIS ЗЭЭЛИЙН КОМПАНИ.

Намайг Даримаа гэдэг. Би Улаанбаатарын иргэн, гэр бүлтэй, жинхэнэ зээлийн компани хайж сүүлийн 5 сарын хугацаанд хайж олсон бөгөөд надад итгэж найдаж байсан өдрийн л эцэст нь олон тооны луйвар хийсэн. тэд хариуд нь юу ч өгөхгүйгээр миний мөнгийг авсан, миний бүх итгэл на

Avatar

aaa 2013-06-28 185.189.113.62

танд баталгаатай, баталгаатай зээл хэрэгтэй байсан бол LA RBC (Канадын хааны банк) rbcbanquecanada.fr@gmail.com танд зөвлөж байна

Avatar

RANDOLPH WILLIAMS 2013-06-28 102.89.3.205

Одоогийн байдлаар бид зөв иргэний үнэмлэхтэй, 2% -ийн хүүтэй, хөвөгч зээлийн схемийг санал болгож байна. Та шаардлагатай бүх зээлээ авах хүсэлтээ илгээж болно. Бид хамгийн багадаа 5,000.00 долларын зээл санал болгож байна. $ 50,000,000.00 USD Макс. Бид хамгийн дээд тал нь тав (тав) -аас тавин (50) жилийн хугацаатай зээлтэй. Бид дараахь төрлийн зээлийг олгож байна: төслийн зээл, дахин санхүүжүүлэх зээл, бизнес, автомашин, тээврийн хэрэгсэлд хөрөнгө оруулах зээл. Зээл, оюутны зээл, өр төлбөрийг нэ

Avatar

RANDOLPH WILLIAMS 2013-06-28 102.89.3.205

Одоогийн байдлаар бид зөв иргэний үнэмлэхтэй, 2% -ийн хүүтэй, хөвөгч зээлийн схемийг санал болгож байна. Та шаардлагатай бүх зээлээ авах хүсэлтээ илгээж болно. Бид хамгийн багадаа 5,000.00 долларын зээл санал болгож байна. $ 50,000,000.00 USD Макс. Бид хамгийн дээд тал нь тав (тав) -аас тавин (50) жилийн хугацаатай зээлтэй. Бид дараахь төрлийн зээлийг олгож байна: төслийн зээл, дахин санхүүжүүлэх зээл, бизнес, автомашин, тээврийн хэрэгсэлд хөрөнгө оруулах зээл. Зээл, оюутны зээл, өр төлбөрийг нэ

Avatar

Зочин 2013-06-28 102.89.3.205

Одоогийн байдлаар бид зөв иргэний үнэмлэхтэй, 2% -ийн хүүтэй, хөвөгч зээлийн схемийг санал болгож байна. Та шаардлагатай бүх зээлээ авах хүсэлтээ илгээж болно. Бид хамгийн багадаа 5,000.00 долларын зээл санал болгож байна. $ 50,000,000.00 USD Макс. Бид хамгийн дээд тал нь тав (тав) -аас тавин (50) жилийн хугацаатай зээлтэй. Бид дараахь төрлийн зээлийг олгож байна: төслийн зээл, дахин санхүүжүүлэх зээл, бизнес, автомашин, тээврийн хэрэгсэлд хөрөнгө оруулах зээл. Зээл, оюутны зээл, өр төлбөрийг нэ

Avatar

Rodriguez 2013-06-28 197.234.221.206

Сайн уу
Бид Францын санхүүжилтийн бүлэг тул санхүүгийн бэрхшээлтэй хүмүүст хувь хүмүүсийн хоорондох зээлийг санал болгодог.
Та сайн зан чанартай, шударга, өгөөмөр нэгэн юм.
Өр төлбөрөө барагдуулах, төлбөрөө төлөх эсвэл агуу бизнес эхлүүлэхэд танд зээл хэрэгтэй юу?
Бид 5,000-1,000,000 еврогийн хоорондох зээлийг санал болгодог бөгөөд хүссэн дүнгийн хувьд жилийн 3% -ийн хүүтэй жилийн хүүтэй байдаг.
Хэрэв та хувийн зээл хайж байгаа бол
Бидэнтэй холбоо бариарай: doresrodriguez17@gmail.com

Бид танд т

Avatar

Зочин 2013-06-28 203.91.115.47

Holboo barij dugaar bna u

Avatar

dores 2013-06-28 197.234.221.206

Сайн уу
Бид Францын санхүүжилтийн бүлэг тул санхүүгийн бэрхшээлтэй хүмүүст хувь хүмүүсийн хоорондох зээлийг санал болгодог.
Та сайн зан чанартай, шударга, өгөөмөр нэгэн юм.
Өр төлбөрөө барагдуулах, төлбөрөө төлөх эсвэл агуу бизнес эхлүүлэхэд танд зээл хэрэгтэй юу?
Бид 5,000-1,000,000 еврогийн хоорондох зээлийг санал болгодог бөгөөд хүссэн дүнгийн хувьд жилийн 3% -ийн хүүтэй жилийн хүүтэй байдаг.
Хэрэв та хувийн зээл хайж байгаа бол
Бидэнтэй холбоо бариарай: doresrodriguez17@gmail.com

Бид танд т

Avatar

Paul Moritz 2013-06-28 223.237.215.72

Сайн байна уу, хатагтай минь

Бид хувийн болон арилжааны байгууллагад жилийн 3% хүүтэй, 1 жилээс 25 жилийн хугацаатай зээлийн хүүг санал болгож байна. Бид ямар ч хэмжээгээр зээл олгодог. Энэ нь Bad Credit-ийн өсөн нэмэгдэж буй түүхийг арилгах, мөн манай компани болон үйлчлүүлэгчдэд тогтвортой ашиг олох явдал юм.

Шөнийн цагаар зээл авах талаар санаа зовж нойр алдаж байна уу? Холбоо барих: Пол Зээлийн Агентлагийг одоо имэйлээр: paulhelpfund@yahoo.com эсвэл WhatsApp: +91 963 289 2493

Бид 3 хувийн

Avatar

ALBAKER 2013-06-28 77.81.167.242

Hola, esto es para informar ** público en general que José Luis, un prestamista de préstamos privados, ha abierto una oportunidad financiera a cualquiera que necesite asistencia financiera. 5000 euros a 100,00 euros Proporcionamos préstamos con un interés del 2% a personas, empresas y empresas de forma clara y comprensible. contáctenos hoy por correo electrónico a (albakerloanfirm@gmail.com

Avatar

alberts odias 2013-06-28 23.105.170.178

Танд зээл хэрэгтэй юу, төлбөрөө төлөх үү, эсвэл хувийн бизнесээ эхлүүлэх үү? Хэрэв сонирхож байвал миний WhatsApp дугаар: 1 (817) -385-1921: alberts.odias111@gmail.com хаягаар бидэнтэй холбогдоорой.

Avatar

terry 2013-06-28 102.89.1.189

ТА ЗЭЭЛ хэрэгтэй юу? Сайн байна уу. Намайг ноён Жефферсон Валлс гэдэг. Би хувийн болон аж ахуйн нэгжид зээл олгодог хувийн зээлдүүлэгч. Таныг маш олон банк татгалзсан уу? Бизнесээ эхлүүлэхэд танд санхүү хэрэгтэй юу? Бизнесээ өргөжүүлэхэд танд санхүү хэрэгтэй юу? Эсвэл танд хувийн зээл хэрэгтэй юу? Миний зээлийн хүрээ. хувь хүнээс бизнесийн зээл. Миний хүүгийн хүү маш хямд бөгөөд манай зээлийн үйл явц маш хурдан явагдаж байгаа. Таны бүх санхүүгийн бэрхшээлийг өнгөрсөн үеийнх болгож өөрчлөхөд би м

Avatar

Jurgita Pranckiene 2013-06-28 196.53.0.65

Чиний зөв Галина Коцева, өчигдөр би мөн suntrustfinancialhome@gmail.com сайтаас 15,000 долларын хувийн зээлийг авсан бөгөөд тэд 100 хувь хууль ёсны байна

Avatar

Galina Kotseva 2013-06-28 196.53.0.65

Хөөх би өнөө өглөө suntrustfinancialhome@gmail.com хаягаас 44,000 долларын зээл авлаа. Тэдэнтэй холбоо барь.

Тэр надад 44,000 долларын зээл олгосноор ээжийг минь аварсан. Би маш их талархаж байна.

Avatar

MARY MASON 2013-06-28 197.210.227.91

Sky Wealth зээлийн фирм, бид 0f3% -ийн хүүтэй зээл олгодог.

Өдрийн мэнд эрхэм ээ.

Бид хувийн хэвшлийн компани тул бизнесийн хөгжилд зориулж 1,000 еврогийн зээлийн 100 сая зээлийн заалт: зах зээл / бизнесийг өргөжүүлэх өрсөлдөх чадварыг тодорхойлохдоо бага хүүтэй зээл санал болгож байна.

(Whatsapp дугаар: +79652625435)

Email: skywealthloanfirm@gmail.com

Avatar

katia zzo lo 2013-06-28 105.112.114.245

Бид 5000 еврогоос 50000 еврогоос 50000 еврогоос 300,000 еврогоос жилийн 2% -ийн хүүтэй зээл олгодог.
Хэрэв танд тусламж хэрэгтэй бол төлбөрийн эцэс төгсгөлгүй стрессийг хэлээрэй.
  бидэн рүү имэйлээр (rannerloan565@gmail.com)

Avatar

katia zzo lo 2013-06-28 105.112.114.245

* Сайн байна уу, бүгд яаж намайг олж авсан тухай сайхан гэрчлэлээ өгч байгаадаа баяртай байна
миний хүсэх зээлийн хэмжээ
Компани, би энэ боломжийг хурдан ашиглан бүх дэлхийд мэдэгдэхийг хүсч байна
энэ талаар Ноён хатагтайн МОНГОЛ би адислах зээл авахаар хайж байсан
өөрийн бизнесийг дэмжих зардлаар өөрийн бизнесээ эхлүүлэх, тиймээс би явсан
хуурч байгаа зарим зээлдүүлэгчтэй уулзах үед онлайн зээл хайх
миний тэр үед жаахан мөнгөө үрэн таран хийж эргэлзэж үгүй ​​хийж байсан
бага мөнгөтэй байсан тул

Avatar

Ronald Scott 2013-06-28 197.210.84.236

та найдвартай зээл хүсч байгаа бол
бид таны төлөө энд байна, бид найдвартай итгэж, сайн нэр хүндтэй.
 бид 500 доллараас 35,000 доллар хүртэлх хүүтэй зээлийг ердөө 5% хүүтэй зээл олгодог.
   Дараах үйлчилгээнүүд байна.
     байшингийн зээл
     автомашины зээл
     бизнесийн зээл
     гэрээний зээл
     фермийн зээл
     оюутны зээл гэх мэт.
Сонирхож буй хүмүүс бидэнтэй rapidoloan@gmail.com хаягаар имэйл хаягаар ирүүлнэ үү
   эсвэл +1 352 388 5486 дугаараар бидэнтэй whatsapp-тай холбогдоорой
    

Avatar

mared 2013-06-28 105.112.120.52

Жозе Луис зээл, Бид 5000 еврогоос 50000 еврогийн хооронд бэлэн мөнгөөр зээл олгохоос гадна зээл авах шаардлагатай байгаа аливаа компани, компанид жилийн 2% -ийн хүүтэй 50000-30000 еврогийн төслүүдийг санхүүжүүлдэг. тэдний зарим хэрэгцээг хангах мөнгө.

Хэрэв танд тусламж хэрэгтэй бол танд хэр их хэрэгтэй байгаа болон эргэн төлөх хугацааг хэлж өгнө үү. Хурдан зээл ба төлбөрийн эцэс төгсгөлгүй стресс.
  эсвэл бидэн дээр (citybankloans10@aol.com) хаягаар имэйл илгээнэ үү. (citybankloan123@gmail.com

Avatar

MARY MASON 2013-06-28 41.203.78.161

Sky Wealth зээлийн фирм, бид 0f3% -ийн хүүтэй зээл олгодог.

Өдрийн мэнд эрхэм ээ.

Бид хувийн хэвшлийн компани тул бизнесийн хөгжилд зориулж 1,000 еврогийн зээлийн 100 сая зээлийн заалт: зах зээл / бизнесийг өргөжүүлэх өрсөлдөх чадварыг тодорхойлохдоо бага хүүтэй зээл санал болгож байна.

(Whatsapp дугаар: +79652625435)

Бид олон төрлийн зээлийг санал болгож байна

* Хувийн зээл (баталгаатай, баталгаагүй)
* Бизнесийн зээл (баталгаатай, баталгаагүй)
* Нэгтгэх зээл

Урьдчилан төлбөр хураамж авахг

Avatar

Sébastien Lemaire 2013-06-28 197.234.221.116

Сайн байна уу, эцэст нь санхүүгийн асуудалтай тулгарах бүх мөнгөөр ​​шийдэх шийдэл юм … Одоо олон улсын зээл санал болгодог манай банкаар дамжуулан ямар ч төрлийн зээлийг аваарай. 3000-2000.000 еврогийн хооронд бодит хэрэгцээтэй байгаа бүх хүнд ногдох зээлийн хүү нь жилд 3% байдаг. Банк санхүүгийн зээл, үл хөдлөх хөрөнгийн зээл, хөрөнгө оруулалтын зээл, автомашины зээл, хувийн зээл олгодог. өргөдлийн маягтыг хүлээн авснаас хойш 03 хоногийн хугацаа.
Маш ноцтой мессежүүд тул хэн ч үл тоомсорлохо

Avatar

Эсен 2013-06-28 46.244.29.144

Бүгдээрээ сайн уу!
Би бол Эсен, одоо Улаанбаатарт амьдардаг. Би одоо хоёр хүүхэдтэй бэлэвсэн эхнэр бөгөөд долоодугаар сард санхүүгийн байдал хүндэрсэн тул төлбөрөө дахин боловсруулж, төлөх шаардлагатай болсон. Би хувийн болон корпорацийн аль алиных нь зээлийн байгууллагуудаас зээл авахыг хичээсэн боловч хэзээ ч амжилтанд хүрээгүй бөгөөд ихэнх банкууд миний зээлээс татгалзсан. Гэхдээ бурхан надад таалагдсан шиг, надад 80,000 долларын зээл олгосон, хувийн бизнес эрхэлдэг хувийн зээлдүүлэгчдийн хам

Avatar

MARY MASON 2013-06-28 197.210.29.243

Тэнгэрийн баялаг зээлийн компани, бид зээлийн хүүг 0f 3% -ийн хүүтэйгээр зээлээр олгодог.

Сайн өдөр эрхэм ээ.

Бид хувийн компани юм. Бизнесийн хөгжилд зориулж 1000 еврогийн зээл 100 сая төгрөгийн зээлийн нөхцлийг тодорхойлохдоо бага хүүтэй зээлийг санал болгож байна. Үүнд: зах зээл / бизнес өргөжүүлэх өрсөлдөх чадвар.

Бид төрөл бүрийн зээлийг санал болгодог

* Хувийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Бизнесийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Нэгтгэсэн зээл

Урьдчилгаа төлбөр байхгүй
  

Avatar

Cavanagh Wesley 2013-06-28 209.95.56.54

Сайн байна уу, би хувийн зээлийн зээл олгодог ноён Весли байна. Зээл авахын тулд чиний мөрөөдөл биелүүлэхийн тулд энд байна. Зээл яаралтай хэрэгтэй юу? Таны өрийг төлөхөд зээл хэрэгтэй байна уу? Бизнесээ өргөжүүлэх эсвэл бизнесээ эхлэхэд зээл хэрэгтэй юу? Бид та бүхэнд 2 хувийн бага хүүтэй, та хамгийн ихдээ 1,000-10000 $ -ын зээлийн дүнтэй зээл авч, 40 хүртэлх жилийн хугацаатай зээл авах боломжтой. Бидэнтэй холбоо барина уу: globalinvestmentfinancing@gmail.com

Avatar

Damian scott 2013-06-28 197.210.55.21

Сайн өдөр Эрхэм хүндэт зээлдэгч танд яаралтай санхүүгийн зээл хэрэгтэй юу? * Банкны дансанд маш хурдан, шууд шилжүүлэг хийдэг * Зээлийн эргэн төлөлтөөс хойш 8 сарын дараа мөнгөн хадгаламж авдаг * Бага хүүтэй 3% * Урт хугацааны эргэн төлөлт (1-30 жил) Өндөр * Уян хатан ** дараа сарын төлбөр *. Хэрхэн санхүүжигдэх вэ? Өргөдөл гаргасны дараа ** Таны урьдчилж ирсэн хариултыг 72-96 цагийн дотор санхүүжилтийг 24 цагээс бага хугацаагаар авах боломжтой.

Холбоо барих мэйл: arrowfinance@gmail.com
Холбоо

Avatar

MARY MASON 2013-06-28 197.210.55.169

Тэнгэрийн баялаг зээлийн компани, бид зээлийн хүүг 0f 3% -ийн хүүтэйгээр зээлдүүлдэг.

Сайн өдөр эрхэм ээ.

Бид хувийн компани юм. Бизнесийн хөгжилд зориулсан 1000 еврогийн зээлийн 100 сая зээлийн заалтыг тодорхойлохдоо бага хүүтэй зээлийг санал болгож байна. Үүнд: зах зээл / бизнесийн тэлэх өрсөлдөх чадвар.

Бид төрөл бүрийн зээл санал болгодог

* Хувийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Бизнесийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Нэгтгэсэн зээл
  
Урьдчилан төлбөр төлөхгүй.

Энэ зарыг унши

Avatar

SARAH WILLIAMS 2013-06-28 197.210.55.66

Sky World зээлийн компани, бид 0f 3% -ийн хүүтэйгээр зээл олгодог. skyworldloanfirm@gmail.com
 

Сайн өдөр эрхэм ээ.

Бид хувийн компани юм. Бизнесийн хөгжилд зориулж 100 сая ам. Долларын зээлийн 1000 ам. Долларын зээлийн хоорондох зээлийн хэмжээг тодорхойлохдоо бага хүүтэй зээлийг санал болгож байна. Үүнд: зах зээл / бизнес өргөжүүлэх өрсөлдөх чадвар.

Бид төрөл бүрийн зээл санал болгодог

* Хувийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Бизнесийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Нэгтгэсэн зээл

Avatar

SARAH WILLIAMS 2013-06-28 197.210.55.66

Sky World зээлийн компани, бид 0f 3% -ийн хүүтэйгээр зээл олгодог. skyworldloanfirm@gmail.com
 

Сайн өдөр эрхэм ээ.

Бид хувийн компани юм. Бизнесийн хөгжилд зориулж 100 сая ам. Долларын зээлийн 1000 ам. Долларын зээлийн хоорондох зээлийн хэмжээг тодорхойлохдоо бага хүүтэй зээлийг санал болгож байна. Үүнд: зах зээл / бизнес өргөжүүлэх өрсөлдөх чадвар.

Бид төрөл бүрийн зээл санал болгодог

* Хувийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Бизнесийн зээл (баталгаат болон барьцаагүй)
* Нэгтгэсэн зээл

Avatar

ADRIANA 2013-06-28 207.244.77.172

Сайн байна уу, миний нэр Adriana Хавьер, залилан зээлдүүлэгч гарт залилангийн хохирогч юм. Би том нийслэл 570.000 $ шаардлагатай, учир нь би-ий тухай 45,000 $ алдсан байна. Би бараг л би явж хаана ч байсан, нас барсан юм. Миний бизнес устгаж, үйл ажиллагаанд би хүү минь алдсан байна. Би энэ тохиолдож болох зогсож чадахгүй. 2014 оны арванхоёрдугаар сард би сайн ээж, хатагтай Camila Pedro, би компанид зээл хангах эцсийн эцэст тусалсан намайг танилцуулсан нэг найз уулзав. сайн ээж, би баярлалаа гэж, Бурхан та нарыг адисалж байна энэ боломжийг ашиглахыг хүсдэг. Би ч бас тэнд олон scammers байна гэж миний санаат зөвлөгөөг энэ боломжийг өгөх дуртай, тиймээс та зээл хэрэгтэй бол, мөн тэд 24hours нь хурдан зээлийн баталгаа нь зөвхөн и-мэйлээр ноён Дэвид үнэнч байх нь дамжуулан бүртгүүлэх хүсэж байна: fidelityloans1995 @ gmail.com залуус 2% -ийн хүүтэй болох бага байна. fidelityloans1995@gmail.com: Та энэ и-мэйлээр дамжуулан надтай холбоо барьж болно. Хэрэв та ямар нэг эргэлзээтэй байгаа бол. уу, цорын ганц хүн нь найдвартай, найдвартай байна. Та бүхэнд баярлалаа.

Avatar

Mr Barry 2013-06-28 23.27.13.216

Би ноён Барри James нь хууль ёсны, нэр хүндтэй мөнгө зээлдэх газар нь гэрээний байна. Бид санхүүгийн тусламж хэрэгтэй, бид муу зээл байгаа, эсвэл мөнгө хэрэгтэй байгаа бизнесийн хөрөнгө оруулалт хийх, төлбөрөө төлөх хүмүүст зээл олгох хувь гарч хөрөнгийг зээл. Та зээл хайж байсан уу? Хэрэв та санаа зоволтгүй байж та зөв газарт байна, учир нь би 2% -ийн бага хүүтэй зээлийг санал болгож танд би та зүгээр л энэ и-мэйл хаягийг дамжуулан надтай холбоо барихыг хүсч байгаа зээл хэрэгтэй байгаа бол маш: wongafinancesloans@gmail.com Тэмдэглэл: Та зээлийн өргөдөл мэдээллийг бөглөнө үү тул буцах байна бид энэ зээлийн дамжуулах тухай чиний тухай дэлгэрэнгүй мэдээлэл байх юм.                                      Зээлийн өргөдлийн МАЯГТ.                                   * Өргөдөл гаргагчийн нэр: * Хаяг: * Хот: * Төрийн: * Улс: * Хүйс: * Гэр бүлийн байдал: * Мэргэжил: * Сарын орлого: * Утас: * Гар утас: * Зээлийн зориулалт: * Зээлийн хэмжээ Шаардлагатай: * Зээлийн хугацаа: * Та өмнө нь хэрэглэж байх:

Avatar

Mr Barry 2013-06-28 23.27.13.216

Би ноён Барри James нь хууль ёсны, нэр хүндтэй мөнгө зээлдэх газар нь гэрээний байна. Бид санхүүгийн тусламж хэрэгтэй, бид муу зээл байгаа, эсвэл мөнгө хэрэгтэй байгаа бизнесийн хөрөнгө оруулалт хийх, төлбөрөө төлөх хүмүүст зээл олгох хувь гарч хөрөнгийг зээл. Та зээл хайж байсан уу? Хэрэв та санаа зоволтгүй байж та зөв газарт байна, учир нь би 2% -ийн бага хүүтэй зээлийг санал болгож танд би та зүгээр л энэ и-мэйл хаягийг дамжуулан надтай холбоо барихыг хүсч байгаа зээл хэрэгтэй байгаа бол маш: wongafinancesloans@gmail.com Тэмдэглэл: Та зээлийн өргөдөл мэдээллийг бөглөнө үү тул буцах байна бид энэ зээлийн дамжуулах тухай чиний тухай дэлгэрэнгүй мэдээлэл байх юм.                                      Зээлийн өргөдлийн МАЯГТ.                                   * Өргөдөл гаргагчийн нэр: * Хаяг: * Хот: * Төрийн: * Улс: * Хүйс: * Гэр бүлийн байдал: * Мэргэжил: * Сарын орлого: * Утас: * Гар утас: * Зээлийн зориулалт: * Зээлийн хэмжээ Шаардлагатай: * Зээлийн хугацаа: * Та өмнө нь хэрэглэж байх:

Avatar

Mr Barry 2013-06-28 23.27.13.216

Би ноён Барри James нь хууль ёсны, нэр хүндтэй мөнгө зээлдэх газар нь гэрээний байна. Бид санхүүгийн тусламж хэрэгтэй, бид муу зээл байгаа, эсвэл мөнгө хэрэгтэй байгаа бизнесийн хөрөнгө оруулалт хийх, төлбөрөө төлөх хүмүүст зээл олгох хувь гарч хөрөнгийг зээл. Та зээл хайж байсан уу? Хэрэв та санаа зоволтгүй байж та зөв газарт байна, учир нь би 2% -ийн бага хүүтэй зээлийг санал болгож танд би та зүгээр л энэ и-мэйл хаягийг дамжуулан надтай холбоо барихыг хүсч байгаа зээл хэрэгтэй байгаа бол маш: wongafinancesloans@gmail.com Тэмдэглэл: Та зээлийн өргөдөл мэдээллийг бөглөнө үү тул буцах байна бид энэ зээлийн дамжуулах тухай чиний тухай дэлгэрэнгүй мэдээлэл байх юм.                                      Зээлийн өргөдлийн МАЯГТ.                                   * Өргөдөл гаргагчийн нэр: * Хаяг: * Хот: * Төрийн: * Улс: * Хүйс: * Гэр бүлийн байдал: * Мэргэжил: * Сарын орлого: * Утас: * Гар утас: * Зээлийн зориулалт: * Зээлийн хэмжээ Шаардлагатай: * Зээлийн хугацаа: * Та өмнө нь хэрэглэж байх:

Avatar

Mr Barry 2013-06-28 23.27.13.216

Хэрэв та бизнес эсвэл хувийн зээл хэрэгтэй юу? Хэрэв та өөрийн компанийг дахин санхүүжүүлэх хүсэлтэй байна уу? Манай компани нь Ази, Африк, Европ тулгуурласан байдаг. Бид жил бүр 2% хүүтэйгээр ямар ч хувь хүн болон компанид зээл өгч байна. Gmail @ Дэлгэрэнгүй мэдээллийг и-мэйл wongafinancsloans нь Зээлийн хэмжээ ……….. зээлийн хугацаа ……….. утасны дугаар ……. бүтэн нэр нь …….. та нар өмнө нь хэрэглэж байх: ……………. сарын орлого: ………….. Мэргэжил: …………… .Gender ………… Улс ………… төрийн ………..

Avatar

Mr Barry 2013-06-28 23.27.13.216

Хэрэв та бизнес эсвэл хувийн зээл хэрэгтэй юу? Хэрэв та өөрийн компанийг дахин санхүүжүүлэх хүсэлтэй байна уу? Манай компани нь Ази, Африк, Европ тулгуурласан байдаг. Бид жил бүр 2% хүүтэйгээр ямар ч хувь хүн болон компанид зээл өгч байна. Gmail @ Дэлгэрэнгүй мэдээллийг и-мэйл wongafinancsloans нь Зээлийн хэмжээ ……….. зээлийн хугацаа ……….. утасны дугаар ……. бүтэн нэр нь …….. та нар өмнө нь хэрэглэж байх: ……………. сарын орлого: ………….. Мэргэжил: …………… .Gender ………… Улс ………… төрийн ………..

Avatar

Mr Barry 2013-06-28 23.27.13.216

Хэрэв та бизнес эсвэл хувийн зээл хэрэгтэй юу? Хэрэв та өөрийн компанийг дахин санхүүжүүлэх хүсэлтэй байна уу? Манай компани нь Ази, Африк, Европ тулгуурласан байдаг. Бид жил бүр 2% хүүтэйгээр ямар ч хувь хүн болон компанид зээл өгч байна. Gmail @ Дэлгэрэнгүй мэдээллийг и-мэйл wongafinancsloans нь Зээлийн хэмжээ ……….. зээлийн хугацаа ……….. утасны дугаар ……. бүтэн нэр нь …….. та нар өмнө нь хэрэглэж байх: ……………. сарын орлого: ………….. Мэргэжил: …………… .Gender ………… Улс ………… төрийн ………..

Avatar

hollings oz 2013-06-28 197.210.227.120

Хэрэв та өөрийн өрийг төлөх зээл хэрэгтэй юу, та өөрийн байгууллагын арилжааны сайжруулахын тулд мөнгө зээлэх хэрэгтэй юу? Эсвэл та нэг болон түүнээс дээш шалтгаанаар, эсвэл үгүй нь банк, санхүүгийн байгууллагаас авсан зээлийн үгүйсгэж байгаа юм бэ? Та зээл болон орон сууцны ачааллыг хуваалцах хэрэгтэй вэ? Та энд өөрийн өр зөв байрлалыг байна! Холлингс Oz алдартай хүмүүсийн зээлийн компани зээл – алдартай. Үр ашиг нь бага байдаг бөгөөд colerteral ч 2% хүлээн авсан болно. Hollingsozloanfirm@gmail.com: Та И-мэйл urget зээл хэрэгтэй бол бидэнд эдгээр өдрүүдийг И-мэйлээр бидэнтэй холбоо барина уу.

Avatar

Aasimah Aadila 2013-06-28 197.210.226.50

хүн бүрт сайн, шинэ Aasimah Aadila зээлийн компанийн захирал нь ТУЗ-ийн одоогоор гарч бидний бүх өндөр хүндэтгэх өргөдөл гаргагчид зээл 2% -ийн хүүтэй, энэ шинэ жил танд бид та нараас хэрэгтэй санхүүгийн needs.All хангаж өгч байгаа талаар зарим нэг мэдээлэл юм та хэрэв та сонирхож байна. Ямар ч хэлбэр нь хураамж, stress.There бага онлайн факс Цалин буусан өдөр цалингаа зээл нь хурдан, үргэлж бэлэн шийдэл юм. Муу зээлийн Цалин буусан өдөр цалингаа зээл Хэрэв та ийм эмчилгээ шаардлагатай байгаа нь малын эмч нь таны нохойг авах нь таны жижиг санхүүгийн үүргийг шийдвэрлэх хувьд боломжтой болгодог. хамгийн сайн хэсэг нь та нар мөнгөний төлөө эцэг эх нь хаалга тогших байхгүй байна байна. гэх мэт Хэрэв та сонирхож байгаа нь манай портал / харилцагч дээр бидэнтэй холбоо барина уу хэрэгтэй бол … aasimah aadila ahmed.loanfirm@gmail.com . бид танд хүсэлт авч үзнэ амлаж байна. бүх Сонирхсон бол зээлийн компанийг шууд нөлөө нь шалгаж болно .Энэ нь дүүргэх бүхнийг чадагч Аллах таныг адислах болтугай.

Avatar

Aasimah Aadila 2013-06-28 197.210.226.50

хүн бүрт сайн, шинэ Aasimah Aadila зээлийн компанийн захирал нь ТУЗ-ийн одоогоор гарч бидний бүх өндөр хүндэтгэх өргөдөл гаргагчид зээл 2% -ийн хүүтэй, энэ шинэ жил танд бид та нараас хэрэгтэй санхүүгийн needs.All хангаж өгч байгаа талаар зарим нэг мэдээлэл юм та хэрэв та сонирхож байна. Ямар ч хэлбэр нь хураамж, stress.There бага онлайн факс Цалин буусан өдөр цалингаа зээл нь хурдан, үргэлж бэлэн шийдэл юм. Муу зээлийн Цалин буусан өдөр цалингаа зээл Хэрэв та ийм эмчилгээ шаардлагатай байгаа нь малын эмч нь таны нохойг авах нь таны жижиг санхүүгийн үүргийг шийдвэрлэх хувьд боломжтой болгодог. хамгийн сайн хэсэг нь та нар мөнгөний төлөө эцэг эх нь хаалга тогших байхгүй байна байна. гэх мэт Хэрэв та сонирхож байгаа нь манай портал / харилцагч дээр бидэнтэй холбоо барина уу хэрэгтэй бол … aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com . бид танд хүсэлт авч үзнэ амлаж байна. бүх Сонирхсон бол зээлийн компанийг шууд нөлөө нь шалгаж болно .Энэ нь дүүргэх бүхнийг чадагч Аллах таныг адислах болтугай.

Avatar

Margret Buchna 2013-06-28 207.244.78.13

Не использовать все эти частные деньги кредитор here.They расположены в Нигерии, Гане, Турции, Франции и имя Israel.My является Маргрет Бьюкен, я из Соединенных государства. Вы искали кредит? Вам нужно срочно ничего или бизнес-кредит? Свяжитесь с Моррис и Компания Целевой фонд с ограниченной он помочь мне с кредита в размере $ 800.000 несколько дней назад, после обманул на $ 12000 от женщины, претендующей на кредит кредитор но я благодарю Бога, что сегодня я получил мой кредит в размере $ 800.000.Feel можете связаться с компанией для подлинного финансового service.Website: http://www.morristrustfundlimited.com E-mail: morristrustfundlimited@hotmail.com~~HEAD=pobj США Флорида +18503666201

Avatar

Margret Buchna 2013-06-28 199.115.114.229

Do not use all of these Private Money Lender here.They are located in Nigeria, Ghana ,Turkey, France and Israel.My name is Margret Buchan, I am from United State. Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal or business loan?contact Morris And Company Trust Fund Limited he help me with a loan of $800.000 some days ago after been scammed of $12000 from a woman claiming to be a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $800.000.Feel free to contact the company for a genuine financial service.Website: http://www.morristrustfundlimited.com Email:morristrustfundlimited@hotmail.com USA Florida +18503666201

Avatar

Mr Lukas 2013-06-28 197.211.53.6

Христийн Мэндэлсний Баярын зээл санал болгох нь одоо хэрэглэж !!! Та удахгүй Xmas тэмдэглэх зээл хайж байна уу? эсвэл та ноцтой, таны үнэт цаас, өрөө төлөх өөрийн бизнесээ эхлүүлэх нь зээл хэрэгтэй байна ?? Таны мөрөөдөл зээлийн зээлдүүлэгч таны санхүүгийн хэрэгцээг хангах ирсэн билээ .., ямар ч нэмэлт хайх lukasmatovickreditoffer@gmail.com нь бидэнд өнөөдөр холбоо барина уу

Avatar

mark 2013-06-28 175.142.129.237

Сайн байна уу Би ноён Марк, 2 хүүтэй зээл олгодог зээл, хувийн зээлдүүлэгч байна %, Би ард түмний хувь нь зээл, компаниуд, эсвэл бүлэг санал болгож байгаа санхүүгийн доош байна. Энэ нь таны хаалгыг алхам нь санхүүгийн боломж юм Өнөөдөр, тэнд зээлийн хурдан харах авах болно. Тэнд маш олон санхүүгийн боломж байна, бүх талаас нь туслах, одоо ч тоолох. Гэхдээ энэ нь босгон дээр санхүүгийн боломж байна, , хуурай улирал нь төгсгөл ирж байна, энэ ер бусын санаж чадахгүй байгаа боломжтой. Та санхүүгийн тусламж хэрэгтэй юу? Хэрэв та зээл хэрэгтэй юу бизнесээ өргөжүүлэх? Хэрэв та том нь бизнес эхлэх зээл хэрэгтэй юу хэмжээний? Та өөрийн амьдрал, одоогийн өөрчилж болно зээл хэрэгтэй Санхүүгийн байдал? Та зүйлсийг тавих яаралтай зээл хэрэгтэй юу зөв газар вэ? Таны зээлийн таны мөрөөдөл учраас Дараа нь, ямар ч нэмэлт харах Хаалганы алхам today.The үйлчилгээ нь хувь хүн, аж ахуйн нэгж өгөх нь болон бизнесийн хүмүүс. $ хүрээнд байгаа зээлийн хэмжээ 1,000.00 $ 500,000,000.00 АНУ-ын эсвэл таны сонгосон нь би зээл өгнө Төсөл, бизнес, татвар, үнэт цаас болон бусад олон шалтгаан, бидний зээл хялбар бөгөөд * дэлгэрэнгүй мэдээллийг цензур * и-мэйл бидэнтэй холбоо барина уу : Markander121@gmail.com Зээл авах ================================ Нэр: ………………. Хоёр дахь нэр: ……………… Холбоо барих хаяг: …………….. Одоо харагдаж байгаа Улс ………………. Нас: …………………….. Хүйс: ……………….. Утасны дугаар: ………….. Статус: …………….. Мэргэжил: …………… байрлал: …………….. сарын орлого: ………….. Зээлийн хэмжээ: …………….. Зээлийн хувьд Зорилго: …………… хугацаа: ……………….. Хэрэв та өмнө нь зээл авах хүсэлт гаргасан байх: ………… Та англи хэл ойлгож: …………….. Асууна зарим нэг асуултууд (Түгээмэл асуултууд) Бид энгийн байдаг Та зээлийн өргөдөл гаргах дүүргэх нь бий. Энэ бөглөн, түүнийг илгээх надад. програм нь дараах сэдвүүдийг хамрах болно. * Эрх бүхий * Зээлийн Зээлдэгч information1. Зээлийн хүү гэж юу вэ? хүүгийн хэмжээ нь төслийн хамаарна. хэмжээ 2% -ийн ашиг сарын цорын ганц жилийн зээлийн хүү төлөх юм. 2. Миний зээлийн хамаагүй гэж үү? ороогүй байна 3. Та хаана зээл вэ? Бид Дэлхийн зээл 4. Хэр удаан энэ санхүүжүүлэхэд зарцуулдаг вэ? Зээл оруулах дараа програм, та урьдчилсан хариулт-аас бага 24 цаг хүлээж чадна Бид шаардлагатай мэдээллийг хүлээн авсан өдрөөс хойш 72-96 цагийн дотор, санхүүжилт та нар байна. 5. Миний төлбөр нь ямар байх вэ? Аль нь та нарт тооцож болно, Зээлийн нөхцлийн дагуу эргэн төлөлтийн хуваарийн дагуу та нарт илгээсэн байна. Бид та нартай хамт хүчтэй бизнесийн харилцаанд тэсэн ядан хүлээж байна. Хүндэтгэсэн, тэмдэг Андерсон мөнгөн loanfirm.

Avatar

эээээ 2013-06-28 202.179.20.89

яаралтай бол 0,1% яаралгүй бол 0,05% гэж байна тэгүүл яаралгүйгээр шимтгэл бага төлүүл хэр удах вэ? . Энэ үйлчилгээний шимтгэлийг банк авдаг юмуу улс авдаг юмуу .

Avatar

saak 2013-06-28 180.149.78.26

bi jiriin bagsh 8 hubiin urdchilgaa hezeech bosohgui ene taliig bodoj uzsen humuus b.na uu bidnii tsalin denduu baga ard tumnii dund bagshiin tsalan ondor gej oilgdog bi zeeltei zeeldee sardaa 388000 togrog toldog 100000 ulddeg nadshig tsalin abdag olon hun b.gaa tegeer iim humuus 8 hub burduulj chadahuu enetei sanal negtei humuus b.na uu

Avatar

Зочин 2013-06-28 202.179.11.107

жилийн 19,2% н хүүтэй зээлийг 20 жил төлж чадна гэж зээл олгочихоод жилийн 8% болохоор орлого баталгаажихгүй гээд хасчихлаа. орон нутагийн банкууд өөрсдөө хэдэн төгрөгт багтаан шийддэг юм бэ?

Avatar

баагий 2013-06-28 202.179.11.107

авсан зээлээ 6 сар тасралтгүй төлөөд 8% ийн зээлд шилжих гээд бүтсэнгүй. дахиж хэдий хугацааны дараа материал өгөх вэ? банк нь одоо өндөр хүүгээр төлөхөөс өөр аргагүй гэх юм. нэг буцсан материал ахиж болдоггүй юм уу?

Avatar

zochin 2013-06-28 202.21.120.178

humuusee bi yaj 8 huwiin zeeld hamragdah we tsalingiin zeeltei bgaa zowolgoo ogoh hun bna uu

Avatar

oron suuts 2013-06-28 202.126.94.127

цалингийн зээлээ төлж дуусгаад дараа нь 8 хувийн зээлд хамрагдах болно

Avatar

ххрхр 2013-06-28 202.131.242.238

80м2 гэж яагаад хязгаарлаж байгаа юм бол? Өөрсдийн боломжоороо мкв-аа сонгож болохгүй байгаа нь том талбайтай таунхаус мэт барьж байгаа барилгын компаниудын лобби орсон байх.

Avatar

hmm 2013-06-28 202.55.191.76

80m2 hyazgaarlaltaa avch hayachee heniig zaaglaad heniig tusgaarlaad bgaan chadaltai ni chadliinhaa hemjeer bair awna bizdee. ***** hyazgaarlalt 80m2 deesh bair awsan ni minii hohi yum uu ERH TEGSH baidal geed baidag haana bna. Zah zeeliin niigemd chadaltai chadamjtai hereeree bairaa songomoor baih yum.

Avatar

болормаа 2013-06-28 203.194.117.130

хувиараа нийгмийн даатгал төлдөг хүн ипотекийн зээлд хамрагдах боломж байна уу жич хувиараа бизнес хийдэг боловч татварын албанд хувь хүний орлогын албан татвар л төлдөг

Avatar

A 2013-06-28 112.72.13.42

BUSHXUUGHIINULGER IRGEN ANDAA A

Avatar

Зочин 2013-06-28 112.72.13.159

javascript:void(0);

Avatar

гэгэ 2013-06-28 202.179.11.42

болоош дээ

Avatar

asuult 2013-06-28 103.26.194.153

Zeel avahad tetgevert garah nas hamaatai yu? esvel hamaagyi 20 jileer avj boloh yum uu?

Avatar

асуулт 2013-06-28 103.26.194.63

Зээл авахад тэтгэвэрт гарах нас харгалзах уу? эсвэл ямар ч насны хүн хамаагүй 20 жил юмуу?

Avatar

ZEEL HUSEGCH 2013-06-28 103.26.194.82

HOE bairniihaa orderiig avahdaa haana ochih ve orderoo avchaad ahiad UBEG-t material burduulj ogoh ymuu

Avatar

ууу 2013-06-28 202.179.20.89

ордерыг дүүргээсээ авна

Avatar

zeel AVAGCH 2013-06-28 103.26.194.167

YU VE BANKNAASAA ZEEL OGNO GESEN HARIUGAA AVSNII DARAA 30 HUVI URIDCHILGAAGAA OGNO GEJIINSHDE, TEGSEN ENE BANKNUUD CHIN EHLEED 30 HUVI TOLSON ZAHIALGIIN GEREEGEE AVAAD IR GEED BNSHDE

Avatar

Иргэн 2013-06-28 203.91.117.4

Байрны үнэ өндөр ЦАЛИН БАГА өдөр ирэх тусам бараа материалын үнэ нэмэгдэж байхад энэ төр засаг гэж юу хийдэг газар вэ? Хэлсэн үг хийсэн үйлдэл 2 нь тэнгэр газрын зөрүүтэй. Ард иргэдийг хууран мэхэлж ганц л өөрсдийнхөө эрх ашгийг боддог луйварчид байрны үнээ буулгаачээ хүссэн нэг нь байр барьж хүссэнээрээ үнээ тогтоож байна ш дээ. Ийм байхад яаж монгол хөгжиж, бүх нийтээрээ орон сууцжиж, хэзээ утаанаасаа салах юм бэ? Ёстой жинхэнэ үлгэр гэгч нь байлгүй.

Avatar

наймааин 2013-06-28 103.26.194.49

уг жилийн 14,4 хувийн зээлтэй.одоо нийгэмийн даатгал төлдөггүй.сар болгон зээлээ төлдөг ийм хүмүүсийг автмотаар шилжүүлж болдоггүй юм байх даа.төлдөг мөнгөө багасгмаар байна.?????????????????????????????

Avatar

зочин 2013-06-28 103.10.22.242

урьдчилгаа 30 хувийг буулгаачээ

Avatar

зочин 2013-06-28 103.10.22.242

урьдчилгаа 30 хувь хэтэрхий чангадаж байна шдээ.Жил ирэх тусам байрны үнэ нэмэгдээд байхад дундаж орлоготой иргэдэд дэндүү асуудалтай зээл байна даа

Avatar

өгчөөчээ наад зээлээ 2013-06-28 202.131.235.2

түрээсийн бизнес эрхэлдэг гээд хавчаад байх юм. бас болоогүй урьдчилгаа мөнгө бэлэн байнаа гэхээр яахаараа бэлэн байдаг юм бэ дансаар хийсэн гүйлгээ байхгүй бол болохгүй гэх юм. сард ганц сая төгрөг төлөөд байх чадвар байхад үхсэндээ өөрийнх нь мөнгийг авах гээд байгаа юм шиг загнах юм энэ банкууд. хүн ер нь яаж мөнгөө хадгалах яаж олсон нь бас тийм чухал юм уу. би заавал банкинд мөнгөө хадгалах ёстой юу ? өгчөөчээ наад зээлээ…

Avatar

urantsetseg 2013-06-28 202.179.11.178

хувийн байгуулагт ажилдаг бага цалинтай хүмүүс яаж байр авах бэ сая төгрөг зээлий гэхээр л хамтран эзэмшигч гээд л ёстой хэцүү юм аа

Avatar

urantsetseg 2013-06-28 202.179.11.178

хувийн байгуулагт ажилдаг бага цалинтай хүмүүс яаж байр авах бэ сая төгрөг зээлий гэхээр л хамтран эзэмшигч гээд л ёстой хэцүү юм аа

Avatar

МӨНХӨӨ 2013-06-28 112.72.12.225

tom zuil morood tom deerees dund dr unadag bhgu yu gdg shig ard irgediig huurch bh shiw dee……zah zeeld 500 tugrugiin unetei gutliig 1000d zaraad borlohgui bolhoor 700d gj hymdrulad ard irgediig huurch bn da. medehgui mani met n hymdarlaa geed bulaatsaldaad awahiin

Avatar

medemxiiregch 2013-06-28 49.0.128.240

bank bolgonii tawij bga shaardlaga oor, zarim bank tuxain baiguullagadaa 1 jil gsn bxad zarim n NDD tasralgui neg jil bx gd sudalgaa xiiwel gaigui bolomj bgaa,

Avatar

Зочин 2013-06-28 180.235.181.2

ene 2 chin yamar yalgaatain

Avatar

medemxiiregch 2013-06-28 49.0.128.240

“Төрийн албан хаагчдыг орон сууцны зээлд хамруулах журам” болон “Иргэдийг жилийн 6 хувийн хүүтэй орон сууцны хөнгөлөлттэй зээлд хамруулах харилцааг зохицуулах журам”-ын дагуу авсан орон сууцны зээлгүй байх; —————- ene buruu shuu, zeelgui baix bish, ene zeeliin oriin uldegdelgui bx gsn zaalt bga, neg ug geexed buruu oilgolt torno shdee

Avatar

medemxiiregch 2013-06-28 49.0.128.240

1. 8 xuwiin zeeliig dundaj orlogotoi irgeded zoriulsa, uridchilgaa bagasgawal bairnii une saynii uned ordgoos iluu xurdan uned orno 2. buren xorgodox xuu gedeg n sar buriin togtmol tololtoos tuxain sariin zeeliin xuugee awaad uldseniig n zeelruu toloxiig xelne, ene n xugatsaa ywax tusam tanii undsen zeeliin tololt nemegdej, xuunii tololt bagasaxiig xelj bgaa 3. ta xezee ch xorin jil zeelee tolno gj bxku, onoodriin 50 sayiin zeeliig awaad ta sardaa 430,0 togrog tolj bgaad magadgui 5 jliiin daraa ene mongo 43,0 bolson bna 4. neg ger buliin 2 batalgaajsan 1 sayiin orlogoti bxad 53,0 sayiin zeel awna, 10 jliin 2 bagshid bol tom bolomj, neg yosondoo 2 oroo bair awax zeel, uridchilgaa bol ax duu naraasaa neg udaagiin butsaltgui tuslamj awna biz

Avatar

buyka 2013-06-28 202.70.46.206

mal malaldag hvn baival yahuu

Avatar

BAIRNII UNIIG BUULGAJ UG!!! 2013-06-28 202.55.190.6

ARD TUMNEE SHULAHAA BOLIYOO, BAIRNII UNIIG BUULGAJ UG, BUULGAJ UG!!!!!!

Avatar

байр сууц 2013-06-28 203.91.118.190

Найман хувийн зээл ч яах вэ, авчих байх. Орон сууц сонгоно, чанарыг нь танина гэж айхтар ажил бий. Үүнд тусалж чадах хороолол хотхоны бодит мэдээлэл бүхий bairsuuts.mn сайт нээгджээ.

Avatar

ыбй 2013-06-28 203.91.118.190

Найман хувийн зээл ч яах вэ, авчих байх. Орон сууц сонгоно, чанарыг нь танина гэж айхтар ажил бий. Үүнд тусалж чадах хороолол хотхоны бодит мэдээлэл бүхий сайт нээгджээ.

Avatar

йыөйыө 2013-06-28 203.91.118.190

йөый

Avatar

k 2013-06-28 182.160.3.138

Minii ajillasan jil 8n sar sariin orlogo 1400000 b. yagaad uguxgui bga yu be bainga orlogoi gee biz dee

Avatar

zochin 2013-06-28 202.126.89.177

30 % gedeg bol denduu changa bn

Avatar

zochin 2013-06-28 202.126.89.177

30% gedeg bol zaluus bidend arai l changadaj bn

Avatar

Zoo gin 2013-06-28 112.72.12.90

Энэ талаар ард олонд зuв ойлголт хэрэгтэй урьдчилгаа 10%-рас хэтрэхгуй Баймаар байна олон хумуусийг байртай болгох зорилготой гаргасан шийдвэр юм байгаа биз дээ туунээс mungutei Hun олон Байр худалдаж авчихаад бусад нь яах болж байна tureeslehe гэсэн уг юм уу тайлбар чайн хийгээч гэмээр байна 1кв.м унэ нэг сая tugrugnuus дээш гарахгуй гэсэн заалт оруулж болгох уу

Avatar

Mongol hun 2013-06-28 202.70.46.199

Ter 30g oiriin yes bagasgahgui Bol mongotei humuus ehelj baahan bair awaad tureesluulj ashig olood shineer get bul bolj bgaa urged n Tureesend shuluulad mongoo huraaj chadq shuu de neg ail neg l udaa Hyamd zeelchxee awah yum shig haragdaj bgaach yaj olniig awj boldgiig tsaaduul chin nadaar heluultq medej bgaa bh

Avatar

Зочин 2013-06-28 49.0.136.65

БАЙРНЫ ҮНЭ АРАЙ ДЭНДҮҮ БАЙНА. ДЭЭР НЬ УРЬДЧИЛГАА 30 ХУВЬ ГЭДЭГ БОЛ ХЭТЭРХИЙ ЧАНГАДСАН ШАЛГУУР ШҮҮ. ЭНЭ БАЙДЛУУДЫГ АРИЛГАСАН ХОЙНО ЭНГИЙН АРД ИРГЭД БАЙР АВАХ БОЛОМЖ ОЛДОНО. ҮГҮЙ БОЛ ЭНЭ ХООСОН ШОУ, ТӨР БАНК БИЗНЕССМЕНУУДЫН МӨНГӨ ОЛОХ БАШИР АРГА БАЙЖ, АРД ОЛНЫ ХУВЬД ЯЛАНГУЯА ЗАЛУУСЫН ХУВЬД ХООСОН ХӨӨС Л БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2013-06-28 112.72.12.53

Больчихож болох сонголт танд нээлттэй байгаа шүү дээ… Надад болон манай гэр бүлийнхэнд маш их таалагдаж байгаа.

Avatar

Зочин 2013-06-28 122.201.18.131

Байрны үнийг дахин хөөсрүүлж дэлхий дээр байхгүй өндөр үнэд хүргэж байгаа наад балай шоугаа боль Ерөнхийлөгч минь. Берлинд гэхэд л шинэ орон сууц м2 нь 1 сая 900 мянга, Сөүлд гэхэд л м2 нь 1 сая 800 мянга, Сиэтлд м2 нь 2 сая байна, тэдний авдаг цалин нь бидний авдгаас 2-оос 10 дахин их цалинтай хүмүүс шүү дээ. Хүүний хувьд 8-+1 хувь чинь хүн гайхаад байхаар тийм бага хүү юм уу. Энэ барьцаа 30 хувь чинь маш том хаалт болж байна. Уг нь энэ ипотекийн зээлийн үндсэн бодлого нь 1 сая төгрөг орчим өрхийн орлоготой 10 орчим сая төгрөг урьдчилгаандаа бэлдсэн гэр бүлд зориулсан байх ёстой биш үү.Ажилжааны банкуудыг мөнгөний хүүгийн бодолгоор МОНГОЛ БАНК дэмжээд өгөх юм бол 10 орчим хувийн хүүтэй зээлийг банкууд 1 мкв нь 0,8-1,2 сая төгрөгийн үнэтэй орон сууцнуудад та нарын шоутай шоугүй олгох бүрэн боломжтой. Банкнуудад ч ийм сонирхол байгаа.Учир нь өндөр үнэтэй/хөөстэй үнэтэй/ орон сууц барьцаалах нь банканд маш эрсдэлтэй шүү дээ би банкир хүний хувьд сайн мэдэж байна. Энэ бодлого бол үнийн хөөрөгдөл, 30 хувь гэх маш том 2 хаалт таьсан л бодлого болсон. Үнэ 1 кв дутамд 400 0000 төгрөгөөр өссөн гэвэл 50 м кв байр авсан хүн 20 жилд 40149123.12 төг илүү төлж сар бүр 170000 төг нэмж төлнө, Та нар өөрсдөө бодоорой л доо. Үнийн өсөлтгүй 10 хувиа урьдчилгаанд өгөөд 10+-1 гэдэг арилжааны зээлээр орон сууцтай болвол ямар үр дүн гарахыг хараарай. Би ямар нэг намын харяат бус энэ нийгэмд шудрага ёсыг л хүсэж явдаг нэгэн залуу сэхээтэн тиймч болохоор аль нэг нам бүлэглэлийн эрх ашигт харьялагддаггүй. Энэ сонгуулиар Элбэгдоржийг ямар ч үнээр хамаагүй улайран гаргаж ирэхийн тулд ард түмнийг золигт гаргахаа болиоч ээ л гэж хүсэх байна. Орон сууцны хөөсөрсөн үнийг хагалах гэж л барилгын компаниудад Чингис бондоос 380 млрд төгрөг өгсөн биз дээ. Байрны м2-ийн үнэ 1 сая байх гэсэн заалтыг гэрээнд оруулах бүрэн бололцоотой, ард түмэн бид үүнийг шаардах ч эрхтэй. Орон сууцны үнийг төрөөс хатуу тогтоох гэсэн аливаа оролдлого бол зах зээлийг эвдэж гажуудал үүсгэхгүй, хэрэв гажуудал үүсгэх гээд байгаа бол барилгын компаниудад Чингис бондоос 380 млрд төгрөг, барилгын материалын үнийг тогворжуулахад олгосон 379 млрд төгрөг ч гэсэн зах зээлийг эвдэж гажуудуулж буй зүйл болно. Ерөнхийлөгчийн сонгууль угтан боловсруулсан ард иргэдийн саналыг худалдаж авах гэсэн ипотекийн зээлийг олгохдоо байрны м2-ийн үнэ 1 сая байх гэсэн заалтыг гэрээнд зайлшгүй оруулж өгөх хэрэгтэй. Хэрэв энэ заалтыг оруулах сонирхол танд болон танай Засгийн Газарт байхгүй бол энэ зээл нь зөвхөн өөрсдийн мэдлийн барилгын болон үл хөдлөх зуучийн компаниудыг дэмжсэн Ерөнхийлөгчийн сонгуулиар ард иргэдийн саналыг худалдаж авсан ЦЭВЭР ШОУ болж хувирна гэдгийг энгийн ард ч ойлгохоор байна.

Avatar

Зочин 2013-06-28 112.72.12.224

yaag zow

Avatar

chan 2013-06-28 203.194.114.30

ipotekiin zeeliin unshij medlee ter morganii zeeliin huu tologdoj duusah jiliin hugatsaa oor bas bus medeelel heregtei bn sonirhoj bsn zuileer medee medeelel gargaj tavisan tanai saitiin hamt olond ajliin ondor amjilt huseed talarhsan setgegdelee ilerhiilii

Avatar

zogii 2013-06-28 122.201.18.195

80m2 ihgui geech. Huuchin bairni une usuud haih yumaa ashiglaltin hugatsaa duusah geed baihad

Avatar

.... 2013-06-28 202.70.46.200

80% s bagagui gj yu yriad bgn be ?

Avatar

emch 2013-06-28 112.72.12.4

Manai injenervvd chin harin aimar ediin zasagch yum bishvv.

Avatar

Алим жимс мод чулуу 2013-06-28 182.160.18.205

Бүрэн хорогдох тогтмол хүү гэж асуусанд зөвлөхөд : сарын хүү тогтмол жилийн хүү тогтмол гэсэн л үг . жилийн 8% тогтмол гэсэн үг. Эхлээд банкууд тухайн сарын хүүгээ л авна . Тэр хүү бүхий графикаас үргэлж илүү төлөлттэйгээр урьдчилж төлөөд байвал хугацаанаасаа хамаагүй эрт дуусдаг. За би жирийн инженер тиймээс нарийн ширийнийг нь банкинд очиж эдийн засагчаас нь асуудаа .

Avatar

Алим жимс мод чулууг бичигч 2013-06-28 182.160.5.30

15 жил байраа барьцаанд тавих асуудал бишээ . Хүүний хүү бодвол 30 сая төгрөг зээлснээ 227 сая болгоно . Хүүний хүү бодогдохгүй бол 31. 5 сая төгрөгийн цэвэр ашиг гарна. 4 өөр хүн буюу Алим Жимс гэсэн ах дүү хоёр Мод Чулуу гэгч ах дүү 2 той нийлээд 4 үүлээ 1 өрөө байрнуудаа хоорондоо бүрэн солин төр засгийн банкны ачаар хүн бүр хамгийн багадаа 31. 5 сая төгрөг болно гэсэн үг . Хүүний хүү бодвол 197 сая ашиг . юу хэлэх гээд байна вэ гэхээр жирийн инженер хүнд ингэж харагдаж байгаа юмыг эдийн засагчид нь шударга зөв тогтолцоонд нь оруулж банкууд хоорондоо зарим мэдээллээ хуваалцаж нягталсны үр дүнд зээлээ олгож байгаасай гэснийх юмаа. Ашиг гаргасан биш жинхэнэ гэр хорооллын иргэд минь байранд ороосой гэснийх юм шүү.

Avatar

irgen 2013-06-28 122.201.18.184

Ah duu 2 yaj hoorondoo bairaa zarhiin Zaragdsan hudaldaj avsan bairni orderuud ni ter zeel avsan bankniha baritsand 20 jilin tursh zeele tulj duustal bna gejeelee mangaruudaa. Hichneen ah duu ch gesen bairaa 20 jil baritsaand taviulaal baijeehuu.

Avatar

irgen 2013-06-28 122.201.18.148

Ah duu 2 yaj hoorondoo bairaa zarhiin Zaragdsan hudaldaj avsan bairni orderuud ni ter zeel avsan bankniha baritsand 20 jilin tursh zeele tulj duustal bna gejeelee mangaruudaa. Hichneen ah duu ch gesen bairaa 20 jil baritsaand taviulaal baijeehuu.

Avatar

асуулт байна 2013-06-28 202.179.20.160

Орон сууцны Ипотекийн зээл нь бүрэн хорогдох тогтмол хүүтэй байна. гэжээ. Бүрэн хорогдох тогтмол хүү гэдгийг тайлбарлаад өгөөч. Банкнууд эхлээд хүүгээ төлүүлээд дараа нь зээлрүүгээ ордогоос арай өөр юм байна уу үгүй юу?

Avatar

Зочин 2013-06-28 202.9.47.133

Байрны үнэ өсчихөөр 8%-ийн зээлээр үнэтэй байх авсан 1,5%-ийр хямд байр авсан яг ижил болж байнаоо байрны үнэн дээрээ ажиллаачээ энэ зээл гарахаас өмнө хуучин байрнууд хямд байсан одоо бол шинэ байртай зэрэгцээд юмуу илүү үнэтэй байна манай монголчууд жаахан юман дээр л нэгийгээ шулж ашиг олохыг бодох юм даа тэр нь бодвол хоол болдог л байх даа

Avatar

Иргэн Тайлбар өгөөч гэсэн хүнд 2013-06-28 182.160.23.204

Ах дүү 2 бас ондоо ах дүү 2 той 4 үүлээ яг ижил 1 өрөө бүхий байртай байсан гэж үзвэл эхний ах дүү 2г Алим , Жимс гэж нэрлэе , дараагийн ах дүү 2 г Мод , Чулуу хоёр гэе. Тэгвэл Алимаас Модруу , Модоос Жимс рүү , Жимсээс Чулуу гэх залуу руу байраа 50 сая гэж зарвал 30 саяыг банкнаас зээлээд банкинд жилд 8 хувийн хүүгийн өртэй болох ба 30 саяаа хадгаламж банкинд жилийн 15 хувийн хүүтэй хадгалуулаад жилийн 7% ийн ашиг гарах ба жилийн ашиг 2,100,000 болох ба 15 жилийн ашиг хамгийн багадаа 31,500,000 болно. 4 өөр банк 4 өөр хүн гэсэн үг. Ийм хачин юманд орооцолдож хэрэггүй ээ андаа. Би лав зүгээр л жирийн инженер хүн , хүмүүст 2лаа элдвийн дэмий юм зөвлөөд яахав. Тэр эдийн засагч тэр банкууд нь эрхбиш эдийн засагч хүмүүс урьдчилан сэргийлнэ биз.

Avatar

Losol 2013-06-28 58.37.238.110

Bairnii une uschihluuu shte . Zeelee garsan bol bairniha uniig togvorjuulaladaa yaj iim untei brig chini avahiim bee

Avatar

Зочин 2013-06-28 133.11.238.57

Ах дүү 2 хоорондоо байраа заралцсан нэрээр материал бүрдүүлээд хэн хэн нь 8 хувийн хүүтэй зээл авах боломжтой болчихож байгаа юм биш үү. Тэгээд тэр мөнгөө 15 хувийн хүүтэй банкинд хадгалуулаад, зүв зүгээр байж байгаад 7 хувийн ашиг хүртэх боломж гарж ирээд байгаа юм биш үү. Энэ талаар хэн нэг нь тайлбар өгөөч!

Avatar

shal demii zeel gargaad .. 2013-06-28 202.21.106.169

bairnii une ergeed oschihlooshdee…shal demii zeel gargaad

Avatar