Маркетингийн удирдлага
гэдэг нь хувь хүн болон байгууллагын зорилгыг хангахуйц солилцоо бий
болгохын тулд бараа үйлчилгээ, санааг бий болгох, үнэлэх, идэвхжүүлэх,
хуваарилах явцыг төлөвлөх, гүйцэтгэх үйл ажиллагаа юм. Маркетингийн
удирдлагыг хэрэгжүүлэгч дунд шатны удирдах ажилтанд барааны менежер,
сурталчилгааны менежер, зах зээлийн менежер нар орно. Маркетингийн эхний
зарчим бол үйлчлүүлэгчийн шинж чанар, зан төлөвийг сайн мэдэж зах зээлд
түүний хэрэгцээг судлах. Маркетингийн удирдлага нь зорилгод чиглэж,
хэрэглэгчийн хэрэгцээ хүсэл шаардлагыг хангаснаар байгууллага нь
зорилгодоо хүрч ашиг, орлого олох нөхцөл бүрдэнэ.
Үргэлжлэл
гэдэг нь хувь хүн болон байгууллагын зорилгыг хангахуйц солилцоо бий
болгохын тулд бараа үйлчилгээ, санааг бий болгох, үнэлэх, идэвхжүүлэх,
хуваарилах явцыг төлөвлөх, гүйцэтгэх үйл ажиллагаа юм. Маркетингийн
удирдлагыг хэрэгжүүлэгч дунд шатны удирдах ажилтанд барааны менежер,
сурталчилгааны менежер, зах зээлийн менежер нар орно. Маркетингийн эхний
зарчим бол үйлчлүүлэгчийн шинж чанар, зан төлөвийг сайн мэдэж зах зээлд
түүний хэрэгцээг судлах. Маркетингийн удирдлага нь зорилгод чиглэж,
хэрэглэгчийн хэрэгцээ хүсэл шаардлагыг хангаснаар байгууллага нь
зорилгодоо хүрч ашиг, орлого олох нөхцөл бүрдэнэ.
Үргэлжлэл