Төмөр замын шинэчлэлд юу хэрэгтэй вэ? | News.MN

Төмөр замын шинэчлэлд юу хэрэгтэй вэ?

Хуучирсан мэдээ: 2010.05.28-нд нийтлэгдсэн

Төмөр замын шинэчлэлд юу хэрэгтэй вэ?

УИХ-ын бүтцийн байгууллагуудаар Монголын төмөр замыг шинэчлэх, Төмөр замын тээврийн талаар төрөөс баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэж байна. УИХ-аар хэлэлцэж эхлээд удаагүй байгаа Төмөр замыг шинэчлэх, Төмөр замын тээврийн талаар төрөөс баримтлах бодлогын төслийн талаар гишүүд ямар байр суурьтай байгааг цувралаар хүргэж байна. Тодруулбал, УИХ-ын гишүүд төмөр замын сүлжээ буюу хойшоо, урагшаа чиглэл болон өргөн, нарийн царигийн аль нь Монголд ашигтай вэ гэсэн асуултад хариулт өгөх юм.

Уншигч танд сануулахад, манай сайт Төмөр замын бодлого, шинэчлэлийн асуудлаар нээлттэй хэлэлцүүлэг явуулж байгаа бөгөөд үүнд хүн бүхэн нээлттэй оролцож, www.ardiin_mongolnet.mn болон info@news.mn гэсэн цахим хаягаар санал бодлоо ирүүлэх боломжтой юм.

УИХ-ын гишүүн Д.Энхбат:

-Монгол Улс төмөр замын нэгдсэн сүлжээтэй байх ёстой. Бид хоёр том хөршийн дунд байгаа. Хоёр хөршийн аль аль руу төмөр замаар гарах боломжтой. Миний бодлоор өргөн царигаар ч, нарийнаар ч сэлгээ ачилт хийгээд бүтээгдэхүүнээ хоёр хөрш рүүгээ гаргаж чаддаг байх ёстой. Заавал нэг цариг барина гэх шаардлага байхгүй. Улсдаа ашигтай хувилбарыг л барих ёстой.

Дэлхийн нүүрсний нөөцийн бараг тал хувь нь ОХУ-д бий. ОХУ бол энэ талаараа манай маш том өрсөлдөгч. Гэхдээ бид хоёр зүйлийг бодох ёстой. Нэг нь БНСУ, Япон хоёр Оросын нутгаар хойд талаараа нүүрс авах боломжтой. Нөгөө талаас БНХАУ манайхаас нүүрс авах боломжтой. БНСУ, БНХАУ, Япон гурвуулаа манай том хэрэглэгч. Миний ойлгож байгаагаар Монголын төмөр зам Хятад руу ч явж чаддаг байх ёстой. БНСУ, Япон руу ч явж чаддаг байх ёстой. Өргөн, нарийн хоёулаа Монголд байж болно. Сэлгэн ачих цэгүүд нь ч Монголд байх ёстой.

Тавантолгойн орд дээр л гэхэд өргөн зам ч, нарийн зам ч очсон байг л дээ. Манайд ажлын байр бий болно. Тавантолгойд Оросын, Хятадын , Монголын вагоны аль аль нь очиг. Олон эгнээ замтай байдаг шүү дээ.

Манайхан нарийн зам тавьбал Хятадууд манай бүтээгдэхүүнийг түүхийгээр нь зөөчихнө. Өргөн замтай бол дотооддоо боловсруулах үйлдвэртэй болно гээд байх юм. Гэтэл зөөхдөө хүрвэл ямар ч зам байсан зөөнө, зөөхгүйдээ хүрвэл ямар ч замтай байсан зөөхгүй шүү дээ.

Монголд өргөн, нарийн хоёр зам хоёулаа байг, сэлгэн ачих талбай нь манайд байг. Боловсруулах үйлдвэр хатуу Монголд байг. Би ийм л бодолтой байна.

  Д.ОЮУН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

монгол 2010-05-28 202.70.36.46

ямар төмөр замыг монголоос өөр оронд бол хөрөнгө оруулагч нар л шийддэг өнөөдөр монголд хшн болгон төмөр зам бөрих гэж байгаа хүн шиг л ярих юм
одоо монголд ашиглаж байгаа төмөр замаа ямар байдалд оруулчихаад шинэ төмөр замыг одоогийн байгаагаар сэтгээд барина гээд байгаа юм бэтөмр замд 1992 оноос одоог хүртэл эрхзүйн шинэчлэл хийж чадахгүй байгаагаад гарц яагаад олж чадахгүй байгаа2009 онд ОХУ-тай хамтарсан компани шинээр байгуулах шийдвэр гаргасан удирдлага маань юу бодсон ОХУ одоо байгааг шинэчлэх хөрөнгө гаргахгүй байгаа юм чинь хэзээ дэлхийн жишгийн төмөр зам барих юм бэ
монгол улсыг хөнгжлийг яагаад төмөр замын хөгжил хойш татаад байгаа юм бэ1992 оноос 4 засгийн газрын бүрэн эрхийн хугацаанд
юу хийж чадаагүйг юугаар тайлбарлах вэ 1996 2007 оны төмөр замын хуулийг хэрэгжүүлэхгүй байгааг яах вэ1949 оны ЗГ хоорондын гэрээг л хуулийг ч орлоод хөгжлийг хойш татаад байгааг хэн монголд өөрчлөхийг хүсэхгүй байна вэ УБТЗ-ыг шахааны бизнес болгосон бүлэглэл л саад болоод байна уу

Avatar

Зочин 2010-05-28 202.131.235.66

үндэсний майхан асар захиалгаар шуурхай чанартай хямд оёж өгнө Утас 94139312 99802482

Avatar

Зочин 2010-05-28 183.81.169.2

за больё оо Энхбат Хятадыг Дэлхийд хамгын том нүүрсний ордтой гаднаас нүүрс авах ямар ч шаардалагүй орон гэдгийг хэлээч Хужаагын шээс чинь яах нь вэ нарийн зам тавихүги тэрийг Ард түмэн шийддэг юм чи ч чиний нөхөд ч ах дүү х***а нар ч хэн ч биш юу ч биш

Avatar

Зочин 2010-05-28 182.160.22.27

Тэнэгт

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж