Одоогоор энэхүү аймшигт хэргийн тухай дуулиан Хятадын хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл болон цахим ертөнцөд хүчтэй өрнөж байгаагийн зэрэгцээ хүрээнээс хальж, Хятадын Ардын Их Хурлыг хүртэл тус хэрэгт хамруулан шүүмжлэлийн бай болгоод байгаа гэнэ. Хятадын “Twitter” гэгддэг “Sina Weibo”-д 400 мянга гаруй хүн зөвхөн энэ хэрэгийн талаар шуугиж байгаа бол “Tencent Weibo”-д гурван сая хүн дээрх хэргийн талаарх жигшил зэвүүцэл, уур бухимдлаа илэрхийлжээ.
ВВС-ийн мэдээлснээр ихэнхи хүмүүс нярай хүүхдийн амийг хөнөөсөн балмад этгээдийг хараан зүхэж, цаазаар авахыг шаардаж байгаа бол зарим хүмүүс хүүхдэдээ хараа хяналт тавиагүй эцэг эхийг буруутган зэмлэж байгаа юм байна.
Үүний зэрэгцээ “Buick” тансаг зэрэглэлийн автомашин борлуулагч компанийн зүгээс нярай хүүхдийн үхлээр “PR” хийсэн нь олон нийтийн дургүйцлийг төрүүлжээ. Тус компани цахим хуудсандаа өөрийн автомашинаа “GPS”-тэй тул хулгайлагдсан тохиолдолд хаана байгааг нь илрүүлэх боломжтой хэмээгээд амь үрэгдсэн хүүгийн зургийг ашиглан хэрэглэгчдийн анхаарлыг татах оролдлого хийсэн байна. Гэхдээ компанийн зүгээс дээрх зохисгүй үйлдэлдээ хүлцэл өчжээ.