NEWS.MN: Төмөр замын шинэчлэлээр хэлэлцүүлэг явуулж байна | News.MN

NEWS.MN: Төмөр замын шинэчлэлээр хэлэлцүүлэг явуулж байна

Хуучирсан мэдээ: 2010.05.25-нд нийтлэгдсэн

NEWS.MN: Төмөр замын шинэчлэлээр хэлэлцүүлэг явуулж байна

NEWS.MN: Төмөр замын шинэчлэлээр хэлэлцүүлэг явуулж байна
төмөр зам
УИХ-ын бүтцийн байгууллагуудаар Монголын төмөр замыг шинэчлэх, Төмөр замын тээврийн талаар төрөөс баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэж байна. УИХ-аар хэлэлцэж эхлээд удаагүй байгаа энэ асуудал дээр намын бүлгүүд нэгдсэн тохиролцоонд хүрч чадаагүйн улмаас хэлэлцүүлгийн явц удаашраад байгаа билээ. Төмөр замын тээврийн талаар төрөөс баримтлах бодлогын асуудал дээр гишүүдийг талцуулаад байгаа хоёр сэдвийн эхнийх нь төмөр замын сүлжээ буюу хойшоо, урагшаа чиглэл, хоёр дахь нь өргөн, нарийн царигийн аль нь Монголд ашигтай вэ гэдэг асуудал. Тиймээс маргаантай байгаа энэ сэдвээр NEWS.mn сайт нээлттэй хэлэлцүүлэг явуулж байна. Хэлэлцүүлэгт хүн бүхэн нээлттэй оролцож, www.ardiin_mongolnet.mn болон info@news.mn гэсэн цахим хаягаар санал бодлоо ирүүлэх боломжтой. Түүнээс гадна манай http://economy.news.mn салбарт сайтад байршуулсан санал асуулгад оролцохыг урьж байна.
NEWS.MN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bataa 2010-05-25 59.154.22.30

Nariin suhiar TT geh metiin muhar zamd bol nariiniig tavihaas uur argagui harin busad tohioldold urgun ni deer bizdee Harin shiljuuleh baiguulamjaa mongoldoo barih heregtei baihShiljuulehed uchirgui ih mungu tuldug gee bizdee Odoo manaih ingej tumur zamd hurungu oruulah gej baigaa yum chini Orosoos 50 iig ni garguulah heregtei harin ugui gevel uunteigee adiltgaj ezemshilee nemeh ni zuitei tumur zam dahi

Avatar

Зочин 2010-05-25 180.149.95.134

Энд нэг л зүйлийг хэлэхэд хамгийн түрүүнд 1949 оны гэрээг өөрчилөх дараа нь төмөр замын Монголын талын хувьцааг ядаж 51 хувь болгох ажлыг эхэлж хийх нь зүйтэй Гэтэл манай зарим төрийн томчууд эсрэгээр нь Оросод тусалж байгаа юм шиг Төмөр замд Монголоос оруулсан жаахан хөрөнгөө төрийн юм гээд буцааж аваад байх юм Ингээд байвал Монголын талын хөрөнгө багасаж Оросууд 51 хувийг авахад дөхөм болно биз дээОрос 125 сая долларын хөрөнгө оруулалт хийсэн тэгвэл Монгол оруулсан хөрөнгөө буцааж аваад байдаг Ж нь Замын Үүдийн шилжүүлэн ачих газрыг төр авлаа гээд л авсан Шилэн кабелиа төр авлаа гээд л авсан Ингэж байгаад 51 хувь Оросод очиж бид оросоос хараат болно доо Анхаарч үзээч энэ талаар

Avatar

!!!! 2010-05-25 183.81.169.2

20 жил Хятадад саалгаж арьс нүүрс ноолуур нэфть гээд л зөндөө л дээрэмдүүллээ одоо бүр төмөр замаар зөөх юм байх аа х***а хямд ажиллах хүчтэй тул бүтээгдэхүүн нь хямд байдаг Манайх Сайншандад боловсруулах үйдлвэр барьсан ч х***а манай түүхий эдийг үнэ цохиж аваад цалин багатай ажилчдаараа хямд бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэж монголын Сайншандыг унагаана биз Яг л ноолуур ноолуурын үйлдвэрүүдийн зовлон давтагдаж Монгол улам ядуурна

Avatar

Зочин 2010-05-25 183.81.169.2

Хятадын цэргийн зардал дэндүү өсч байгаа болон ирээдүйд Хятад Орос хооронд дайн болно гэж Барууны ч Азийн ч eр нь Олон улсын түвшинд аль хэдийн яригдаад эхэлсэн асуудал Манай цэргүүд Афганд онгоцны буудал хамгаалдаг Дэлхийн 2-р дайнд төмөр зам гүүрний төлөө асар ширүүн тэмцэл явагдаж байсан гэхээр Төмөр замыг Монгол өөрийн өргөн замаар тавих нь хамгийн зөв Урагш зам тавьна гэдэг ирээдүйд тэр замаар хэн ирэх нь тодорхой ш тээ төмөр зам ч тэр засмал зам ч тэр тун аюултай болж өгвөл Хөшөөтөөс тавьж байгаа авто замыг зогсоох нь зөв байх шүү

Avatar

Зочин 329 2010-05-25 202.126.92.5

Шинэ төмөр замыг өргөн царигтай тавих нь зөв Яахав Сайншандад нарийнд шилжүүлэх байгууламж бариад тэндээс Эрээн хүртэл нарийн төмөр зам тавьж болно Үүнийг л дэмжих хэрэгтэй Бусад газраар Хятад уруу нүүрс зөөх санаа нь дандаа хятадад худалдагдсан улс төрчдийн санаа юм

Avatar

Самдан 2010-05-25 202.70.36.90

Гашуунсухайт-ОюуТолгой-Тавантолгой-Сайншанд-Сүхбаатар-Матад чиглэлийн
төмөр замаа нарийн царигтай тавиж 2 хөршийнхөө ашиг сонирхолыг тэнцүүлж дундаас ньхожоо гаргах хэргтэй

Avatar

Данко 2010-05-25 202.70.36.90

Тавантолгойгоос Гашуунсухайт-Ганцхудаг хүртэл НАРИЙН төмөрзам тавих нь зөв Ингэж чадвал Тянжинаар дамжин дөт замаар далайд гарч чадна
Төр хөрөнгөө босгоод 400км өргөн царигтай төмөрзамаа тавитал ямар
хугацаа өнгөрөх бол Бээжин-Москвагийн тз Нүүрстэй вагоноор гацвал
хэн хариуцах бэ Баттулга уу Хятадруу 700км тойрч нүүрс тээвэрэлвэл
хэн авах бэ

Avatar

Д.Сүхбаатар 2010-05-25 202.170.67.36

11949 оны гэрээг шинэчилж монголын тал төмөр замын 51 хувийг эзэмших эрхээ олж авах нь чухал байнаТөмөр замын шинэчлэл хийгдээгүйсүүлийн 20 жил ОХУ ямар ч хөрөнгө оруулалт хийгээгүйоросын мафийн шахсан өндөр түрээстэй хуучин зүтгүүр вагон нь орчин үеийн стандарт хангахгүй монголыг хохироосоор 60 жил боллооОдоо оросын мафиас хагацах цаг болжээ
2Хойшоо урагшаа 2 дахь давхар төмөр зам яаралтай тавих хэрэгтэй
3Тавантолгой-Сайншанд-Чойбалсан чиглэл нь өргөн царигтай Тавантолгой-Гашуун Сухайт болон Чойбалсан-Матад-Бичигтийн чиглэл нь нарийн царигтай байх нь хамгийн зөв хувилбар

Avatar

Энхбаяр 2010-05-25 202.131.239.18

Аль нь ч яадаг юм нэг юм хийхээр хийсэн эссэн юм болох юм Нарийн байна уу өргөн байна ууАмаараа ярихаас өөр ажил хийдэг хүн байна уу нэг юм хийх гэхээр нь энд тэндээс үймүүлээд байх юм Нэртэйгээр нь хийх ажилгүй байгаа ард түмнээрээ хэлэлцүүлээчМэргэжлийн хүмүүс нь шийдсэн бол өөр юу ярих юм бэ

Avatar

Эрдэнэ 2010-05-25 202.70.44.66

Өргөн ба нарийн царигийн аль аль байх нь зөв Тухайн төмөр замыг барихын өмнө техник эдийн засгийн нарийвчилсан үндэслэл хийж эдийн засгийн үр өгөөжийг тооцон аль царигаар барихаа шийдэх хэрэгтэй Түүнээс биш УИХ-ын гишүүд тооцоогүйгээр Оросын цариг барина гэдэг нь утгагүй Төрөөс баримтлах үзэл баримтлалд ийм царигтай байна гэж бичих нь буруу гар утасны систем олон байдгийн адилаар цариг янз бүр байна

Отгондэмбэрэл Жигжиднямаа нар шиг өргөн цариг яриад Оросын Якунинийг шүтээд Оросоос өөр оронд төмөр зам байхгүй юм шиг Хуучин хүү царайлаад дэмий юм яриад сууж байгааг харахад тэд дэндүү өрөвдөлтэй байна

Avatar

urguniig ni tavival mongold ashigtai. 2010-05-25 210.82.53.65

mongold tumur zam bol tom stratek tiim bolohoor manai mongol ornii tumur zam urgun bh ni mongold deed zergiin ashigtaiurgashaa hujaa nar bol nariin tumur zamiig ashigaldagtiim bolohoor manai tumur zam enenees esreg bh urgun zamtai bh ni undesnii ayulgui bdald ch bas mongoliin tsaashdiin hugjild ch ashigtai

Avatar

äîðæ 2010-05-25 203.169.55.226

îäîî íýã ýðõ ÷ºëºº ãàð÷ áàéõàä þóí ò¿ð¿¿í Îðîñûí òºìºð çàìààñ ñàëàõ öàã áîëñîí ÓÁÒÇ Îðñóóä Ñòàëèíû ãýðýýã 1949 îíû Õóãàöààã¿é ãýðýýã ººð÷ëºõã¿é ìàíàé óëñûã ìºí ÷ îëîí æèë äýýðýëõýæ áàéíà äàà ¯ëäñýí á¿õ çàìàà Ìîíãîë óëñ 100 õóâü ººðèéí êîìïàíèéð áàðèóëàõ õýðýãòýé ÓÈÕ-ûí ãèø¿¿ä ºðãºí íàðèéí ãýýä ìàðãààä áàéõ þì Ýõëýýä þìàíäàà ýçýí áîëîòõîî÷ äýý Õàëçàí Ãàíáîëä óóë íü èõ çºâ áè÷ñýí áàéí ëýý ÿàãààä ÓÁÒÇ-ûí àñóóäëûã øèóäýýã¿é áàéæ äýä á¿òýö ÕÕÊ ãýýä áàñ íýã îðîñûí ÒÇ êîìïàíè áàéãóóëæ áàéãàà þì áý Áàÿðàà Îäîî áàéãóóëàõ ÿìàð÷ òºìºð çàìûã ÓÁÒÇ-ûí ìýäýëä ºã÷ áîëîõã¿é ø¿¿ 90 îíä áèäíèé íýã àëäàà òºìºð çàìàà îðîñîîñ ñàëãàæ àâàõ áàéæ äýý òýð ¿åä îðñóóä ÷èõ 纺ëºí áàéñàí Îäîî îðîñûí ìàôè îëèãàðõóóä îðîîä èð÷èõñýí áàéíà ø¿¿ Îðñóóäûí ãàð õºë áîëæ áàéãàà óëñóóä ìºí㺠îëíî ãýæ èõ ë ãýíýí áîäîæ áàéíà äàà îðñóóä ç¿ãýýð ë áóóä÷èõäàã áèç äýý

Avatar

Батаа 2010-05-25 202.70.36.46

УИХ-аар хэлэлцэж байгаа төсөл нь тун хариуцлагагүй ЗГ ТЭЗҮ-гүй хөрөнгө оруулалт нь шийдэгдэж баталгаажаагүй түүхий байхад хийгдэх гэж байсан ажлыг саатуулах л ажилллагаа явагдаж байна гэхдээ
эцсийн эцэст монголын нийт иргэд л хохирно доо

Avatar

YNEN 2010-05-25 202.131.226.98

Uragshaa nariin hoishoo urgun baival boloo um bish yy Demii umand margah um Haana ali zamiig ni tavih ni ashigtai bna tendee l ter zamaa tavina sh t Tyynees bish MRBATTULGIIN yariad bgaa shig urguniig taviad ali neg ornii tyyhii ed niilyyleed tusgaar tigtnol aldagddag ch um bishediin zasgiin yr ashig ni haanaa aliig ni tavina ter l gargalgaa ni shyy dee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж