Сурагчдын амралтыг сунгах нь зөв үү? | News.MN

Сурагчдын амралтыг сунгах нь зөв үү?

Хуучирсан мэдээ: 2012.12.09-нд нийтлэгдсэн

Сурагчдын амралтыг сунгах нь зөв үү?

Цаг агаар эрс хүйтэрч, олон жилийн дунджаас хүйтэн байх төлөвтэй байгаа тул дулаан цахилгаан, хот нийтийн аж ахуйн үйлчилгээ үзүүлж буй байгууллагуудыг 2013 оны 3 сар хүртэл өндөржүүлсэн бэлэн байдал тогтоож ажиллах талаар Нийслэлийн Засаг даргын Захирамж гаргахаар болжээ.  Зайлшгүй шинэчлэх, өргөтгөх шаардлагатай цахилгааны дэд станцад шаардагдах хөрөнгө оруулалтын нарийвчилсан тооцоог Засгийн газар болон,  Эрчим хүчний яам, НИТХ, Нийслэлийн Засаг даргад танилцуулж, шийдвэрлүүлэхийг  Улаанбаатар хотын Ерөнхий менежерт өнгөрсөн баасан гаригт болсон Удирдлагийн зөвлөлийн хурлаас мөн үүрэг болгосон байна.  Баасан гаригт болсон хуралдааны үеэр хөндөгдсөн өөр нэг асуудал нь шаардлагатай тохиолдолд бага сургуулийн сурагчдыг ид хүйтний үеэр амраах асуудлыг судалж, холбогдох яамтай нь зөвшилцөх хэрэгтэй гээд, энэ асуудлыг судлан шийдвэрлэхийг Нийслэлийн Засаг даргын  Нийгмийн хөгжлийн бодлогын асуудал хариуцсан орлогч Ц.Баатархүүд үүрэг болгосон байна.

Боловсрол, шинжлэх ухааны яам ч мөн сурагчдын өвлийн амралтын хугацааг сунгах асуудлыг хөндөж байсан юм. Тиймээс хүйтний улиралд хүүхдүүдийг өмнөхөөс урт хугацаанд амруулах асуудлыг холбогдох газрууд ойрын үед шийдэх бололтой.

Нийслэл өвөлжилтөд бэлэн үү? Энэ асуудлыг нилээд өргөн хүрээнд авч хэлэлсэн Удирдлагын зөвлөлийн хуралд “Улаанбаатар цахилгаан түгээх сүлжээ” ХК-ийн захирал С.Төмөрхүүгийн танилцуулснаар Улаанбаатарын цахилгаан ачаалал 11–р сарын байдлаар 410 мВт ачаалалтай байгаа юм байна. 2012 онд их засвар, техник зохион байгуулалт, хөрөнгө оруулалтын ажлаар нийт 38 нэр төрлийн 2.59 тэрбум төгрөгийн ажил хийж, үүний үр дүнд 2011-2012 оны өвөл хэт ачаалагдаж байсан 35 кВ-ын 2 трансформатор, 6(10)кВ-ын 97 дэд станцийн хүчин чадлыг нэмэгдүүлсэн байна. Одоогийн байдлаар 35 кВ-ын 2 дэд станц хэт ачаалалтай, 5 дэд станц их ачаалалтай, 5(10)-ийн дэд станцийн 188 трансформатор 80-аас дээш хувийн ачаалалтай ажиллаж байгаа бөгөөд 100 ба түүнээс дээш ачаалалтай 50,  90-100 хувийн ачаалалтай 57, 80-90 хувийн ачаалалтай  81 дэд станц байгаа тухай тэрбээр танилцуулав. Одоо  нэн яаралтай шийдвэрлэх ёстой 90-ээс 100 хүртэл хувийн ачаалалтай 57 трансформаторт, 400 кВА-ын 10 кВ-ын трансформатор 20 ширхэгийг шинээр авахад  380 сая төгрөг,  шугамын утас авахад  195 сая төгрөг нийт  575 сая төгрөг шаардлагатай байгаа аж. Харин эдгээр 57 дэд станцийг шинэчлэх асуудлаар салбарын яам ямар нэг байдлаар төсөв шийдээгүй гэдгийг тэрбээр хэлж байв.

Засаг дарга Э.Бат-Үүл “Өвөлжилтийн бэлтгэл хангах тухай Захирамж гаргаж, албан даалгавар өгөх үед, цахилгаан, дулааны хүрээнд өвөлжилтөнд бэлэн, шаардлагатай ажлуудыг хийсэн гэж хэлж байсан. Харин ид хүйтний үеэр гэнэтийн зайлшгүй шийдэх асуудлууд гарч ирлээ гэж байгаа нь урдчилан сэргийлэх чиглэлээр ямар нэг бэлтгэл ажил хийгээгүйг харуулж байна гэж би ойлгож байна. Тиймээс, цаашдаа дулаан болон цахилгаан ханамжийг тасалдуулахгүй байх тал дээр онцгой анхаарч, урдчилан сэргийлэх чиглэлээр томоохон ажлуудыг хийх нь чухал” гэдгийг онцолжээ.

Иргэдийн дунд энэ жил дулаан хангамж сааталтай байна, зарим хорооллын халаалт муу байгаа гэх гомдол их байгаа ч энэ асуудлыг ямартай ч нийслэлийн удирдлагууд анхааралдаа авч эхэлж байна.

Б.МАРАЛ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

enkh zul 2012-12-09 202.179.17.141

amralt tawih n zuw

Avatar

enkh zul 2012-12-09 202.179.17.141

amralt tawih n zuw

Avatar

enkh zul 2012-12-09 202.179.17.141

amralt tawih n zuw

Avatar

Зочин 2012-12-09 202.179.17.141

bi demdej bna

Avatar

hongoroo 2012-12-09 112.72.13.146

suragchdiig amraah ni zow2 tegeed ch tsagaan sar oirtoj bn hicheel orood hoeriin hoorond doloohon honog ywaad l hagasain butensaind shiniin 1;2; shuu dee

Avatar

yes 2012-12-09 202.179.7.2

demjij vnen shvv vnende bol like like like like like

Avatar

yes 2012-12-09 202.179.7.2

demjij vnen shvv vnende bol like like like like like

Avatar

yes 2012-12-09 202.179.7.2

demjij vnen shvv vnende bol like like like like like

Avatar

miiga 2012-12-09 122.201.18.165

unen shuu demjij bna –

Avatar

ichinhorloo 2012-12-09 122.201.18.198

amraaxn zuw gej bodoj bnaa 1 sar aimr huiten geed bgaashd !!

Avatar

buyaa 2012-12-09 122.201.18.219

axlax bolon dund angiin huuhduudin amraltiig bas sungaachee ted narch bas huuhduud shuudee baga angiihniig ch bas

Avatar

2012-12-09 122.201.18.154

Bolovsroliin yam gargah shiidveree huviin huvisgaliin buh surguulid uilchildgeer gargaarai daa. Tehgui bol durtai uedee amardag, durtai uedee ordog, durtaiuedee karantildag geh metchilen tom tolgoitoi huviinsurguulid zondoo bna. Oros 3 surguuliin huvid huuhduud ni ihenh ni iluudel jintei, ihenh ni haraa muutai bdag um bilee. Huuhed eruul bh ni chuhal gedgiig soronzon zahiral uhamsarlamaar l um daa. Surguuli er ni ogloo 8.30 ehelj bval bolomjiin sanagddag. Er ni huuhdiin surguuliig songohdoo negent l huuhed vunderkind bish l bol neeh ondor tolbortei esvel oros 3 metiin daramt shalalt ihtei surguulid ogoh hereggui, harin bolomjiin uneteibolomjiin orchintoi tolbortoo taarsan surgalt ogchihdog tiim l surguulid ogoh ni zugeer gej minii huvid bodoj bna. Daan ch ………….

Avatar

оролмаа 2012-12-09 202.179.20.173

Дулааны улиралд хичээлэлдэг болгох хэрэгтэй ш дээ. Дэмжиж байна.

Avatar

иргэн 2012-12-09 202.179.20.173

ЕР НЬ МАНАЙХ ШИГ ИЙМ ХҮЙТЭН ӨВӨЛТЭЙ УЛС ЯАГААД ЗААВАЛ ХАМГИЙН ХҮЙТЭНЭЭР ХҮҮХДҮҮДИЙГ ЦЭЦЭРЛЭГ СУРГУУЛЬД ЯВУУЛЖ ХАР БАГААС НЬ ОЛОН СУУРЬ ӨВЧТЭЙ БОЛГОН ӨСГӨЖ БАЙДГИЙГ БИД ОГТ ОЙЛГОХГҮЙ БАЙНА. ЦАГ АГААРЫН БАЙДАЛДАА ТААРУУЛААД АРАЙ ГАЙГҮЙ ХАВРЫН 3 САР БОЛОН НАМРЫН 3 САРД ХИЧЭЭЛЛЭЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМ БАЙХДАА ????? ҮҮНИЙГ ГАДААДЫН ХҮМҮҮС Ч ГАЙХАН ХЭЛЖ ЯРЬЖ БАЙХЫГ ОЛОНТОО СОНССОН БИЛЭЭ.ГАДНЫХАН МОНГОЛЧУУД ЯАГААД ЗААВАЛ ИЙМ АЙМШИГТАЙ ХҮЙТНЭЭР ХҮҮХДҮҮДЭЭ ЦЭЦЭРЛЭГ СУРГУУЛЬД ЯВУУЛДАГ БАЙНАА?? ЯАГААД ДУЛААНЫ УЛИРАЛД БОЛОХГҮЙ ГЭЖ ЯАГААД ЯАГААД ???? ГЭЖ МАШ ИХ ГАЙХАН АСУУДАГ.

Avatar

burne 2012-12-09 122.201.18.140

zuw2

Avatar

rr 2012-12-09 122.201.18.130

zuw2

Avatar

tamira 2012-12-09 122.201.18.134

xuuxduudiig amraaxn zuw bas dund bolon axlax angiin huuhduud 1 sard doloo honog amardagshd ydaj ahlax angiin huuhduudiig 14 honog amraagaajdee baga angiin huuhduudiigj bas

Avatar

38tai aav 2012-12-09 122.201.18.143

Huitnii ulirald huuhduudee ahiuhan hugatsagaar amruulah n zov oo!!! Yadaj l haniad tomuunaas holuur baig de

Avatar

2012-12-09 202.21.106.125

DEMJIJ BAINAA DEMJIJ BAINA

Avatar

zochin 2012-12-09 202.21.106.126

HUUHDUUDIIG ENE AIMAAR UVLIIN HUITEND AMRAAH HEREGTEI.YADAJ 1-R SARD BUTEN AMRAAH HEREGTEI SHUUDEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AMRAAHDAA BUR YAMAR CH DAALGAVAR UGUULEHGUI BAIH HEREGTEI. YADAHDAA HANIAD HUREH N BAGASNA SHUU DEE . ARAI L HUITEN BAIGAA SHUU.

Avatar

AB 2012-12-09 202.131.230.187

Saya namar 7 honog l amraah estoi b/san yumaa. Harin uvliin uliraliin amraltiig sungah ni zuv. Uvul hooloi hamar horsgoson utaan dund, deer ni hyitnii erch changarsan, haranhuid, haltirgaa gulgaa ihtei ene yed yamarch etseg eh hyyhdiinhee eruul mendiig bodood yavuulmaargyi b/dag. Deer ni hicheeliin programm ni hynd achaalal ihtei b/na. Amidrald ni nemertei heregtei yum zaamaar b/na. Davtlagga nereer 5000 tugrug abvch b/na.Zaah estoi yumaa hicheel deeree zaaval yasam yum ?

Avatar

bat 2012-12-09 202.21.111.34

Ugluunii mend. Manai huuhed 52r surguuliin 1r angid suraltsdag.Ugluu 08.00 tsagaas hicheel ni eheldeg. Huitnii ulirald baga angiin huuhduuded ugluu ert bosoh,yavah hundreltei bdg. Iimd uvul,dulaanii uliraliin yalgaatai tsag baimaar sanagdaj bna. Uvul ugluu 09.00,dulaanii ulirald 08.00 tsagaasaa yavj boldoggui um uu. Shiidej bolmoor l asuudal bhiin.

Avatar

ЭЦЭГ 2012-12-09 202.131.226.86

ӨВЛИЙН ИД ХҮЙТНЭЭР БАГА АНГИЙН ХҮҮХДҮҮДИЙГ АМРААХ НЬ МАШ ЗӨВ ЮМ. ЭЦЭГ ЭХЧҮҮД ЭНЭ ТАЛААР БАЙНГА ЯРЬЖ БАЙДАГ ЮМ. АДАГЛААД ХАНИАД ТОМУУНААС ХҮРТЭЛ ХОЛ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ЯДАХДАА НЭГ САРД 3-Н ДОЛОО ХОНОГ АМРААЧИХАЖ БОЛОХ. ДЭЭР ҮЕД МАЛ ТӨЛЛӨХ ҮЕЭР СУМЫН СУРГУУЛЬ ХАВАР 1 САР АМАРДАГ БАЙСАН. БОЛООД БАЙДАГ БАЙСАН ДАА.

Avatar

2012-12-09 122.201.28.4

дугаарын хязгаарлалтыг больчихвол өдөр болгон одооныхоосоо илүү түгжрэнэ шүү дээ. хотод амьдрах гэж байгаа л бол нийтийн эрх ашигийн төлөө гаргасан журам шийдвэрийг хүндлэж дагаж мөрдөх хэрэгтэй. тэгэхгүй бол энэ сая илүүтэй хүн амтай болсон том хотод чинь байх аргагүй болж байна шү дэ

Avatar

зочин 2012-12-09 124.158.93.71

зөв шийдвэр гаргалаа хотын дарга аа

Avatar

лллллр 2012-12-09 103.11.194.68

12 жил юугаа сурдан байнаа

Avatar

оооооо 2012-12-09 103.11.194.68

Монгол -Оросын 3 сургуулийн хичээл их орой тарах юм.Орой 19,20-д тараад гэртээ очих гэсээр байтал 21,00 цаг болно Хүүхдүүд их ядарч байна. Хэрэггүй хичээлүүдийг багасгаж болохгүй юм уу гэхээр -Бид нар яг Оросын сургуулийн программаар явж байна Хэзээ ч зөвшөөрөхгүй хээд гэдийчих юм. Тэгсэн мөртөө хүүхдүүд нь ангиараа F дүн аваад байх юм. Оросууд ямар ирээд та нар яг хэдэн цагт тарах нь вэ гээд шалгах юмуу хаашаа юм.

Avatar

2012-12-09 122.201.28.4

таныг хүүхдээ заавал орос сургуульд өг гэж хэн ч албадаагүй биз дээ ?! гаргаад Монгол сургуульд оруулахад болохгүй нь юу байна ?

Avatar

XXXMAN 2012-12-09 202.170.65.137

Үхсэнээ хийж тийм сургуульд өгсийн хохь чинь хахаха

Avatar

ллл 2012-12-09 103.11.194.68

Холоос явдаг хүмүүст дугаарын хязгаарлалт их хэцүү байна. Өлзийтөөс дугаар хязгаарласан өдөр өглөө хүүхдээ 5,00 цагт босгоод 7,0 цагаас өмнө хотод орж байна .Энэ асуудлыг бас харах л хэрэгтэй байна. 7,00-20,00 хүртэл хязгаарлалтын цагийг тогтоох

Avatar

Бат үүл 2012-12-09 202.170.65.137

За бас байж болох л юм судлаад хариу өгөмз. ер нь тэндээ сургуульд өгч болохгүй байгаам уу.

Avatar

kkk 2012-12-09 122.201.18.141

mashinii dugaar hyzgaarldag odor hvvhdee hvrgej avah gej estoi lai bolj bna da neg um hiiheeree havtgairuulaad haychih um daa todorhoi hesegchilbel yasan um be darga naraa

Avatar

Бат үүл 2012-12-09 202.170.65.137

Өөр арга байхгүй.

Avatar

2012-12-09 122.201.18.160

Энэ ямар тэнэг нь ийм санал гаргаад байгаа юм бэ Угаасаа энэ их утаанд хотод байх нь ямар ч утгагүй учир манайх хүүхдүүдээ аваад зусланд өвөлждөг Яаж ийж байгаад л хүүхдүүдээ хүргээд өгчихдөг Харин энэ балай дугаарын хязгаарлалтаа больчихвол яасийн бэ Ээж аав хоёр нь ажилтай хүмүүс хүүхдүүдээ ганцааранг нь харах хүнгүй хөдөө хээр явуулчих юм уу Эсвэл гэрт нь өдөржин түгжээд амьсгалыг нь боогоод орхих уу? Хөдөө өвөл байтугай зун явдаггүй улсууд зөндөө ш дээ Хөдөө очоод байх айлгүй хүмүүс яах вэ? Угаасаа өвөлдөө зутруухан байдаг хөдөөний айл дээр баахан юмнууд хүүхдүүдээ дагуулаад очих уу? Ээж аав нь ажил хийхгүй тэгээл хотын дарга нарыг хараад л ангайгаад сууж байх уу? Даарч зутраад байвал хувцасаа тохируулж өмсөөч дээ Утаа яриад байвал хотоос гараад амьдраач дээ Энэ их машинтай улсууд зөвхөн хот дотор ажил гэрийн хооронд үсрээл нэг талдаа 5 км явах юман дээр машинаар яах гэсийн Тэр машинаа хотоос гадна амьдрахад зориулаач дээ Харин дугаарын хязгаарлалтаа л больчих хэрэгтэй тэгвэл л их буян болох гээд байна Угаасаа хотын төв руу машинтайгаа ордог тэнэг байхгүй Ер нь хотын төв л их түгжирдэг шүү дээ Бусад газраа гайгүй шүү дээ Дугаар хязгаарлалтаа наад хотын төвдөө л тогтоо л доо Өглөө зуслангаас хүүхэд хүргэж өгөхөд маш их саад болж байгаа шүү

Avatar

Negen eej 2012-12-09 180.235.176.133

Zub zub amraah heregtei huuhdee abaad hedee hed honog agaart garmaar bn utaanaas hil

Avatar

Negen eej 2012-12-09 180.235.176.133

Zub zub amraah heregtei huuhdee abaad hedee hed honog agaart garmaar bn utaanaas hil

Avatar

Negen eej 2012-12-09 180.235.176.133

Zub zub amraah heregtei huuhdee abaad hedee hed honog agaart garmaar bn utaanaas hil

Avatar

hi 2012-12-09 180.149.78.26

ZOV ZOV

Avatar

sain eej 2012-12-09 180.149.78.26

TUN ZOV GEJ BODOJ BNA.HUITEN BAS UTAA UNIARTAID HUUHDEE BOON BAGLAJ UNAAND SUUJ TUGJIRCH ARAI GEJ GERTEE IRXED ALI HEDIIN 7,8BOLJ OVOL BOLHOOR ERT HARANHUI BOLCHDOG.HUUHEDCH,OOROOCH YDARCH HURDAN AMRAXIIN TUUSL BOLDOGDOO,HUITEN UTAA ARILTAL BAGA ANGIIXNIIG AMRAAVAL HUUHDUUD HANIAD TOMUU TUSAX N BAGA BX GEJ BODOJ BNA.BOLCHDOGH

Avatar

sain eej 2012-12-09 180.149.78.26

TUN ZOV GEJ BODOJ BNA.HUITEN BAS UTAA UNIARTAID HUUHDEE BOON BAGLAJ UNAAND SUUJ TUGJIRCH ARAI GEJ GERTEE IRXED ALI HEDIIN 7,8BOLJ OVOL BOLHOOR ERT HARANHUI BOLCHDOG.HUUHEDCH,OOROOCH YDARCH HURDAN AMRAXIIN TUUSL BOLDOGDOO,HUITEN UTAA ARILTAL BAGA ANGIIXNIIG AMRAAVAL HUUHDUUD HANIAD TOMUU TUSAX N BAGA BX GEJ BODOJ BNA.BOLCHDOGH

Avatar

Zochin 2012-12-09 27.123.214.109

Amraltiig songox ni ene jiliin xuvid zov shuu

Avatar

demjigch 2012-12-09 202.179.23.166

Ovol urt amrah ni zuitei. Ogloo ert har utaan dund bandaitlaa bagluulaad noirmoglocon, eej aavdaa chiruuleed "hurdan yavaach chi, bi ajlaasaa hotsroh geed bn" gej zagnuulaad alhaag ni guitsehgui bonjignoj yavaa huuhduudiig haraad orovddog. Haniad tomuutai ene ih huitend amraaj bval sain bhaa. Harin zun ajil, surguulia ert ehleed ert duusch udriin gerliig sain ashiglaj baimaar yum.

Avatar

eej 2012-12-09 122.201.18.170

zuv gj bodoj bn.minii huu 3 r angid surdag.ugluu 7 d hicheeldee yavdag.mash ih yadarch irehees gadna bainga haniadtai.uvliin huitend amraasan n deer.ugluu 7 d gadaa yamar huiten haranhui bdg bile

Avatar

2012-12-09 180.235.179.64

8-р сарын 15-нд хичээлийн шинэ жилийн 1-р улиралыг эхлүүлээд, 12-р сарын 15-наас 2-р сарын 15-ныг дуустал өвлийн амралтыг зохион байгуулах хэрэгтэй. 2-р улиралын хичээлийг 6-р сарын 15-нд дуусгах хэрэгтэй. Ингэснээр маш их санхүү эдийн засгийн хэмнэлтийг гаргаж болно. Энэ хүний санал маш зөв санал байна дэмжиж байна.

Avatar

2012-12-09 122.201.18.185

яаж хэмнэнэ гэж

Avatar

Zochin 2012-12-09 180.235.163.3

Ed huiterch baihad baga angiin huuhduudiin amraltiin hugatsaag ni sungaj amraah ni zuw gej bodoj bn. Gaduur haniad tomuu ih bga uchraas ter ni deer bolow uu gej bodoj bn. Amraahiig demjij bn

Avatar

2012-12-09 78.129.109.82

Uvul id huitend haniad tomuu hureh ni gaigui bdag. Harin 4, 5, 11,10 saruudad haniad mash ih hurdeg sh dee. Zunii 3 sardaa l amarsan ni deer dee. Gertee bh huuhdiig hen harah bolj bn. Zun nozoorood yum surah ch ugui. USA, Europiin ornuud bugd l 9 sariin 1nd hicheel ni ordog sh d

Avatar

Буянхүү 2012-12-09 202.179.15.117

Хүйтэн яахав ээ болдог юм болдгоороо л болоо биз, харин тэр онцгой байдлын хүрээнд хүүхдийн амралтыг цаг агаарын хүйтрэлтээс бус утааны гамшигаас хамгаалах зорилгоор амралтыг сунгамаар байна. Нөгөө талаар тэр цахилгаан станцын онцгой дэглэмээс гадна энэ хотын тээврийн автобусныхаа хөдөлгөөний хуваарьт бас онцгой байдал тогтоомоор байна шүү.

Avatar

Иргэн 2012-12-09 202.126.89.160

Их л амархан юм ярих юм даа. Дулаараад ирэхээр хүүхдийн сэтгэл санаа тогтдоггүй, тэгээд ч халуунд ном үзэх хамгийн хэцүү шүү дээ. Нөгөө талаар эцэг эх нь бага насны хүүхдээ яах болж байна. Бас дагаад амрах уу. Цэцэрлэгийн хүүхдүүд яахав гээд олон юмыг бодох хэрэгтэй байна даа.

Avatar

Ds 2012-12-09 202.70.46.204

Hotiin utaa uniar shiidtel uvliin 3 sar hicheellehgui baisan ni deer. Ur huuhdee eruul enh bailgamaar bna. Deer Ene olon surguuliin dulaan tognii zardliig hemnene, Gemt hergiin too ch ers bagasna. Ene sanaliin mash iheer demjij bna.

Avatar

2012-12-09 122.201.18.185

хехе хичээл хийхээр амьгалаад байгаа юм биш шүү дээ Тэгээд хүүхдээ гэртээ түгжээд агаарт гаргахгүй байна гэсэн үг юм уу

Avatar

Zochin 2012-12-09 202.21.106.134

Amraah ni zov oo ovliin ulirald hicheeluudee 9 tsgaas oruuldag bolgovol buur sn bn ogloo ih haranhui baih yum

Avatar

2012-12-09 202.179.20.228

8-р сарын 15-нд хичээлийн шинэ жилийн 1-р улиралыг эхлүүлээд, 12-р сарын 15-наас 2-р сарын 15-ныг дуустал өвлийн амралтыг зохион байгуулах хэрэгтэй. 2-р улиралын хичээлийг 6-р сарын 15-нд дуусгах хэрэгтэй. Ингэснээр маш их санхүү эдийн засгийн хэмнэлтийг гаргаж болно.

Avatar

2012-12-09 202.21.106.127

gui neeree heregtei hereggui mash ih hicheel oroh yumaa eruul mend hun orchin hun baigal tehnologi yuu yuu genvee nugdiin neg bolgood baga tsagaar medeelel uguhudl bolooshdee ingeed bagasgachhval hicheeliin tsagch bagasna

Avatar

unshigch 2012-12-09 49.0.160.186

amraah ni zoboo

Avatar

amar 2012-12-09 202.126.91.152

1-3 angiin huuhed amrah heregtei sh de har huiten ymar albatai bish tiin biz de amraah ni zov

Avatar

багш 2012-12-09 182.160.34.232

Сая сонгууль явуулж байна гэж сурагчдыг 7 хоног илүү амраасан. Тэрний оронд өвлийн амралтыг уртасгах байсан юм. Сургалт гэдэг тодорхой хугацаанд явагддаг үйл явц, хэн нэгний санаан зоргоор өөрчлөөд байж болохгүй. Боловсролд алсын хараатай бодлого л хэрэгтэй. Олон олон хөтөлбөрөөр боловсролыг бүрэн өөрчилж чадахгүй. Сая бүх аймгуудад боловсролын шинэчлэлийн асуудлаар 3 хоногийн сургалт хийсэн. Очсон багш нар нь хүний бэлтгэсэн слайдыг хараад ярьсан болсон гэж оролцогчид ярьж, дүгнэж байна лээ. Сургалтад хамрагдсанаар хүн үнэхээр хөгждөг бол аль хэдийн онцгой болох байсан. Бүтээлч хөдөлмөрөөр, зүтгэл оролдлогоор, хүмүүнлэг туслалцаа дэмжлэгээр хөгждөг гэдгийг санавал илүүдэхгүй.

Avatar

Зочин 2012-12-09 180.149.97.122

Үнэн шүү дээ. Дуртай үедээ өөрчлөөд байхаар багш бид сургалтаа жигд явуулж чадахгүй. Энэ олон баяр, баярын амралт арай л дэндүү байна. Сурагчийн амралтыг тодорхой өдөр заалгүй, баяртай уялдуулж тааруулах хэрэгтэй. Намар нэг долоо хоног, өвөл он солигдох үеэр хоёр 7 хоног, цагаан сараар нэг 7 хоног, хавар хоёр 7 хоног гэх мэт. тэгвэл баярын өмнө хойно чөлөө авч сургалт цалгардахгүй шүү дээ. Шинэ жилээр баярлаж нийлж их мөнгө зарцуулахгүй. Амьдралд ойрхон бодолтой, ашигтай, сургалт жигд явахаар хууль дүрмээ гаргах хэрэгтэй.

Avatar

анхаа 2012-12-09 203.194.115.120

нэг их зөв алхам биш шүү дээ, зуны дэлгэр цагт хүүхдүүд амарч байсан нь дээр, тэгээд ч халуунд залхуу нь хөдлөөд сурах ч үгүй,

Avatar

Tsemaa 2012-12-09 82.145.209.160

Xeregtei xereggvi ni medegdexgvi olon xicheelee tsomxon bolgood xvnd xeregtei xeden xicheel sydalj ajil amraltiig zoxitsyylaachee. Yum uurchlugduj baixad bolnoshv .xeden jil ingej baixaa yum be?

Avatar

2012-12-09 122.201.18.196

mash zuv, huuhduud uvul hicheeldee irj ochihdoo l haniad shuuhitnaa hurch, bas surguuli deereesee ene uvchnuudiig avch bgaa shuu, bolj ugvul uvliin huitend amraaj baih heregtei

Avatar

сэдэв.мн 2012-12-09 122.201.18.117

сэдэв.мн Үр дүн, үр өгөөжтэй жиргэж бусдад өөрийгөө илэрхийлэх, мэдлэг, мэдээллээ хуваалцах үндэсний форум

Avatar

zov oo zov 2012-12-09 180.149.80.247

xyyxdyydiig -30 xyrengyyt krantilj bx xeregtei surguuliud ch gesen ix lxyiten bdag um bilee

Avatar

2012-12-09 182.160.4.243

ENE TSAGIIN HUVAARI UGAASAA SOTSIALIZMAAS ZUVLULT ULSAAS TER CHIGEER N HUULSAN HUVAARI SHUU DEE. UURCHILJ YAGAAD BOLOHGUI GEJ. YADAJ 9 EHLEED DUUSTAL GARGAXGUI BH NI ZUV

Avatar

boloh uu? 2012-12-09 111.192.137.29

Buh sharnii surguuliig 15/YIII -aas ehelj 15/XII hurtel hicheelleed 16/XII-15/II hurtel amarch 15/II-15/-20/YI nii ued amarch baival ih zugeer baina. Ovliin id huiten utaanaar oyutan suragchid amraad hodoo gadaa yavah, amralt ene ter gej baival huitend hodolgoonii achaalald baga bolovch hongoloh geed. Urin dulaan oirhon gazart ol yamar neg unaand hurdhan shig hol duujilehiig boddog sh dee.

Avatar

Bat-Uul ee 2012-12-09 111.192.137.29

Dun ovol ehelj baihad ovliin beltgel hangah tuhai yaridagui yum.Ovliin beltgeliig 7,8,9 sard hiij 10 sar gehed ovliin beltgeliig buren hangachihsan dulaahan dumbain suudag yum aa.Bat-Uulee omnohoo shuumjleh hamgiin amar terdnii hiij buteesniig ajliig tsaash ni saijruulan avch yavah ajil 2-iin hooron ovoo zai baigaa biz!!!! Bat-Uulee amargui baigaa bizdee he he

Avatar

2012-12-09 182.160.4.243

chi hen yum. munkhbayar yumuu? chamaas, tanai namaas iluu ajillaad chi buur ataarxaad udur bolgon shees aldaad bnuu tee

Avatar

2012-12-09 182.160.31.224

бас бага ангийнхныг өглөө оруулдгаа больмоор юм… өглөөд -30 хэмийн хүйтэнд бага ангийн хүүхдүүд хичээлдээ явж бна ш дээ… дээр үед их хүйтэнд крантилдаг бсан даа..

Avatar

2012-12-09 122.201.18.193

Huuhduudee id ovliin huitend ahiuhan hugatsaagaar amruulah n zov oo zov demjij bn

Avatar

ZUVHUN AMERIKAAS 2012-12-09 183.81.169.21

"ene medeeg ynshaad ingej bodloo…..hyrdhan shig hamgiin hyamd, orgon songolttoi, amerik notebook, ipad-nii delguur oroyo. computer land-321 toot."

Avatar

Hunnu 2012-12-09 122.201.18.165

Agaaryn bohirdol yu bilee, deerees ni mash huiten bn… er ni yahlaaraa uurchilj boldoggui programm be… amraah ni zuv…

Avatar

Hunnu 2012-12-09 122.201.18.154

Agaaryn bohirdol yu bilee, deerees ni mash huiten bn… er ni yahlaaraa uurchilj boldoggui programm be… amraah ni zuv…

Avatar

Hunnu 2012-12-09 122.201.18.189

Agaaryn bohirdol yu bilee, deerees ni mash huiten bn… er ni yahlaaraa uurchilj boldoggui programm be… amraah ni zuv…

Avatar

Зочин 2012-12-09 202.170.69.228

Агаарын бохирдлыг бууруулах гэж тэртэй тэргүй хүрч ядсан цахилгааны ачаалла нэмж байгаа нь буруу даа. Өвөл их хүйтрэнэ гэж ямар нь донгоссон юм бол доо

Avatar

zochin 2012-12-09 131.112.125.217

Demjij baina, huuhduudiig huitnii ulirald urt hugatsaand amraan,zunii dulaan ulirald hicheelluuleh heregtei.

Avatar

Bek 2012-12-09 27.117.232.11

Uvliin huitend surguuliin huuhduudiig urt hugatsaagaar amraagaad, 5-6 sard nuhuud hicheeluulbel zugeer dee! Bolovsrol Shinjleh Uhaanii Yam er ni surgaltiinhaa programmiig ergej neg haraasai!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж