Бяцхан хүүг хэн өмөөрөх ёстой вэ? | News.MN

Бяцхан хүүг хэн өмөөрөх ёстой вэ?

Хуучирсан мэдээ: 2012.12.08-нд нийтлэгдсэн

Бяцхан хүүг хэн өмөөрөх ёстой вэ?

Хойд эцгийнхээ түрийвчнээс зайрмагны 300 төгрөг хэлэлгүй авсан хүү эхийнхээ, хойд эцгийнхээ гарт хоёр цаг гаруй харгис хэрцгийгээр тамлуулсан хэрэг олон эхийн сэтгэлийг өмрүүлж, өр нимгэн нэгний сормуусыг норгов. Бяцхан биедээ багтамгүй их шарх авсан долоон настай бяцхан хүү өдгөө Гэмтэл согог судлалын үндэсний төв /ГССҮТ/-д хэвтэн эмчлүүлж буй. Ингээд бид ГССҮТ-ийг зорьсон юм.

Хүүхдийн тасагт эмчлүүлж буй хүүг ээж, нагац эгч нь сахиж буй ажээ. Үүдэнд зогсох зуураа тавхан алхмын цаана байгаа бяцхан хүүтэй уулзаж, учир шалтгааныг нь лавлахын сацуу сэтгэлийн дэм хайрлахыг хэчнээн хүссэн ч эс чадав. Гэр бүлийнхэн нь зөвшөөрөөгүй тул тэр л дээ. Эмчлэгч эмч нь ч мөн өвчтний биеийн байдлын талаар мэдээлэл өгөх эрхгүй тул хүүгийн биеийн байдлын талаар тодруулах боломж гарсангүй. Ингээд Эмчилгээ эрхэлсэн дэд захирал Б.Баттөгстэй уулзлаа. Тэрбээр “Хувь хүний нууцад хамаарах учир бид эмчлүүлэгчийн биеийн байдлын талаар мэдээлэл өгөх боломжгүй. Гэр бүлийнхэн нь зөвшөөрсөн тохиолдолд өгч болно. Гэвч Э хүүгийн ээж сурвалжлагчдыг байтугай хүний эрхийн байгууллагын ажилтныг ч оруулахгүй байгаа. Манай эмч нар хүртэл өрөөнд орж, эмчилгээ хийхэд бэрхшээлтэй байна” гэсэн юм.

Эмнэлгийн сувилагчаас хүүгийн талаар асуутал “Нүүрний нэг тал тэр чигтээ хөхөрсөн харагдсан. Арайхийж ариун цэврийн өрөө рүү орж байна лээ. Ээж, нагац эгч нь хоёр нь хүүг хэн нэгэнтэй уулзчих вий гэж санаа нь зовсон байдалтай ариун цэврийн өрөө рүү хүртэл дагаж орж байгаа" гэв. Харин Хүүхдийн төлөө Үндэсний төвийн нийгмийн ажилтнууд хүүгийн өрөөний гадна 24 цагаар сахиж байгаа гэнэ.

Хүүхдийн төлөө Үндэсний төвөөс гадна ГССҮТ-ийн дэргэдэх Хүүхдийн эрхийг хамгаалах төв байдаг. Зорилго нь гэр бүлийн хүчирхийлэлд өртсөн хүүхдүүдийн эрхийг хамгаалах. Тус төвийн ажилтантай уулзаж, хүүгийн талаар тодруулахад “Анх Яаралтай түргэн тусламжийн төв 103-ын эмч нарыг дуудлагаар очиход хүүгийн биеийн байдал тун муу байсан гэсэн. Хүүгийн толгой хагарч, толгойдоо хүнд бэртэл авсан, биедээ зөөлөн эдийн гэмтэл авсан, бие нь энэ тэндгүй хөх няц болсон байгаа. Өчигдөр толгойд нь оёдол тавьсан. Анх ирэхдээ босч чадахгүй байсан, өнөөдрөөс л өндийж, босч, явж эхэлсэн. Бид өрөөнд нь орж хүүтэй ярилцах гэсэн боловч ээж нь бидэнтэй уулзуулахаас эрс татгалзаж байгаа” гэсэн юм.

Долоохон настай бяцхан хүүд эр бяраа гаргаж, хэвтэрт ортол нь зодсон хойд эцгийг Сонгинохайрхан дүүргийн цагдаагийн хэлтэст саатуулсан байгаа гэнэ. Хүүг зодож байгааг анх сонсч, орж аварсан гэх гэрч “Хүүг аврах гэтэл ээж нь чамд ямар ч хамаагүй гэж байсан. Хүүг унахад ээж нь “Босооч гээд орилж байсан” хэмээн ярьсан байсан. Мөн бусад хөрш айлынхан нь ч ээж нь хүүгээ зоддог байсныг хэлсэн байна. Энэ мэдээллийн дагуу СХД-ийн цагдаагийн мөрдөн байцаагчид хүүгийн ээжээс мэдүүлэг авчээ. Тодруулбал,

-Таны хүүг зодож байх үед та юу хийж байсан бэ, яагаад хүүгээ аврах гэж оролдоогүй юм бэ?

-Тэр үед миний утасны цэнэг дууссан байсан.

-Та хүүгээ зодсон уу?

-Үгүй.

Ийм л яриа өрнөжээ.

Ямартай ч хүү өөрөө ээж, аавтайгаа амьдрахаас татгалзвал асрамжийн төвд хүргэнэ гэдгийг Хүүхдийн төлөө Үндэсний төвийн нийгмийн ажилтан бүсгүй хэлж байсан. 

Харгислал, хүчирхийлэл гэдгийг зурагтаар харах биш бяцхан биеэрээ мэдэрсэн хүүгийн шарх нэг өдөр аньж, өвчин зовиур үгүй болно. Гэвч бүх биед нь ором ортол ташуурдах хойд эцэг, аврал гуйж хэдий их уйлж, дуудавч үл тоох ээжийн хүйтэн хөндий сэтгэл хүүгийн цээжинд үлдээсэн шархыг анагааж үл чадах.

Д.ЖАРГАЛСҮРЭН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

batsuuari 2012-12-08 202.179.20.244

zevyyn novs be

Avatar

tsetsgee 2012-12-08 182.160.46.96

hunii erhiin baigyyllagatai holbogdmoor bhiin,yaj haanaas asyyj bolohyy, ene talaar yamar ch medehytasoldohgui bhiin,tyslaach

Avatar

2012-12-08 124.158.74.171

iim humuusiin zurgiig ni olon niited taraaj jigshuuleh heregtei bh

Avatar

zochin 2012-12-08 112.72.12.19

iim humuusiin zurgiig ni olon niited taraaj jigshuuleh heregtei bh

Avatar

2012-12-08 202.70.40.162

araichdeeeeee

Avatar

2012-12-08 122.201.18.132

alaad ogoh yumsan,ter hoid etseg,eh 2 -n

Avatar

2012-12-08 202.21.106.117

hargis avgaaaaa ve!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Avatar

2012-12-08 202.21.106.117

zevuun yum be yasan yun svrtei avgaa veyadag 3han nastai hvvhdiig uuriig ni tegvel uursduu yah boldoo harhiimsan

Avatar

Zochin 2012-12-08 202.131.229.34

Teneg humuus ymdaa byatshan uree ingeh gj uursdiig n ter huu shig zodood hayh ymsan teneg avgai eh ni baij

Avatar

suvdaa 2012-12-08 122.201.18.30

eh hun chini uree budereed unahad ni hurtel yasan be geed sandardag tiim l humuus ug ni baidag bizdee .heleh ug uneheer algaaaa aimshigtai ………..

Avatar

suvdaa 2012-12-08 122.201.18.59

ene eejiinh ni medreliig shalgah heregtei baihaaa.arai ch iim eej gej baihgui bailguidee.tursun uree iim boltol ni zoddog zodoj baigaag haraad zogsoj baidag .unehweer sertgeld buuhgui bnaaa.iim hunii eh baih erhiig ni hasah heregtei. tsaashdaa huuhed gargahgui arga hemjee algadan avah heregtei .tursun uree hairlahgui iim hun dahij huuhed gargaad ch yahiin .dahiad l iim baidald hueishdee .

Avatar

2012-12-08 202.170.85.9

Гадаадад бол эх байх эрхий нь хасах гэх мэт арга хэмжээ байдаг байх манайд яадаг бол доо. нялх амьтан ээжтэйгээ байна л гэх байх даа.

Avatar

bi mongol hun 2012-12-08 103.9.88.114

ene araich heterch bnaa hunii ami 300han togrogon deer togtdog bolson yumuu ter eej gd bgaa yumand hun bh erh bnuu yuunii tuld eej gdg hun bdg blee eej gdg tsol denduu denduu tomdson bna ter hoid aaw n mongol hun monuu ted nart er n setgel zurh alga

Avatar

nomin 2012-12-08 202.9.47.130

eej gedeg hvn yunii toloo baih heregtei ym be eej hvn bol hvvhdiinhee toloo baih heregtei ooriin hvvhed bisn geheer zodoj nvdej baih heregtei ymuu odoo ter omnoh eej gedeg hvn ni haachihsan ym boldoo

Avatar

nomin 2012-12-08 202.9.47.130

eej gedeg hvn yunii toloo baih heregtei ym be eej hvn bol hvvhdiinhee toloo baih heregtei ooriin hvvhed bisn geheer zodoj nvdej baih heregtei ymuu odoo ter omnoh eej gedeg hvn ni haachihsan ym boldoo

Avatar

otgonoo 2012-12-08 202.9.47.130

ymar aimar ym be mongol hun monuu hen ingej huuhdee zodohow dee ingej huuhdee jodohgej garagadag ym bol yr ni yahgej garagdag baina bidnuus ingej baigaa humuusiig ***** heregtei shd neg bol shorond suulgah heregtei bizdee bi baisan bol law ingeh baisan daa ene yronhiilogch yuch hiihgui zugeer suugaad ym ideed gedes ni odoo hagarah baigaa biz dee yronhiilogch gej ym baigaagui bol alaad haychih guu yu zailaasai yronhiilogch ulsiin mongo ideed handag gui yu elbeg dolj malaa gahaj tsadaj uheerei gahai mini mal mal mal mal mal mal mal mal mal mal mal mal mal mal mal ,

Avatar

Light 2012-12-08 182.160.60.220

Er ni ene huuhdiin tuluu yu ch hiij chadaagui yum bishuu. Hudlaa l TV-eer shugiad bsan. Ter eh gedeg ner zuuh yamar ch erhgui hunees holduulaachee. Huuhed bol yu ch bolj bsan eejiigee l gene gehdee huugiinhee tuluu huraagaa ch hudulguugui ter muu eriinhee uuduus huugee hamgaalahaas aisan huuhniig hashraahiin tuld bas huug ayulgui orchind hun bolgohiin tuld tednii garaas huug avah heregtei. Huuhdiin erhiig hamgaaldag gazruud tiim buren erhtei baij chadahgui bol yamar ch utga alga. Iimerhuu hunii orontsguud niigemd huuhdee baitugai uuriiguu ch avch yavj chadahgui shd. Hoid etseg ni gecheed huuhdee zodoj ch bolohguin bn l daa gej yarihaasaa icheesee uuriinh ni huuhed bish bolohoor l ingej zodoo bailgui de.

Avatar

Light 2012-12-08 182.160.60.220

Erhiig ni hamgaalah erh ni baihgui baihad ene baiguullaguud yu hiij chadahiin be. Huuliar zohitsuulj ogohgui bol huuhdee zodson eej aav yamar ch hariutslaga huleedeggui gedgiig l haruulsan uil yavdal bolloo shdee. Huuhdiin erhiig unduruur hamgaaldag zarim ulsad shuud aav eejees ni tusgaarladag shdee. Ene bol bodit arga hemjee gj bodoj baina.

Avatar

2012-12-08 115.187.88.74

Хїїгийн ээжид хариуцлага хїлээлгэх ёстой шїї дээ

Avatar

bidnii ireedui huuhed 2012-12-08 202.170.94.230

yamar aimar yum be, 300 togrog dutlaa geed ter ail suirlee yu, bolohgu geel oilguulna bizdee. Ter eej odoo huuhdee seheend ortol ni zodoj zoduulchihaad yaj haraad suuj bj chadaj bnaa!!

Avatar

bidnii ireedvi huuhed 2012-12-08 202.179.20.144

huuhediig butsaaj gert in yavuulch bolohgvi. dahiad l zodno ter huuhedee zodooj tamaldag gaj dontonguudiig shuud bariad horih heregtei tsaachid iim muuhai setgetsiin ovchtei ulsuudad ch anhaarulga uguh heregtei.

Avatar

d 2012-12-08 203.91.119.100

хөөрхий дөө энэ хүүг би маш их өрөвдөж байна. ээж нь ямар тэнэг юм бэ гэрт яасан ч гаргаж болохгүй. энэ хүүг эргэх юмсан

Avatar

2012-12-08 69.136.5.122

Монгол улсын иргэн бяцхан хуугийн,эруул-мэнд,сэтгэл санаа болон хуухдийн эрх хохирсонд сэтгэл эмтэрч байна.Сайхан сэтгэлтэй буянтай эмч сувилагч нарын ачаар хурдан сайхан эдгэрэхийг хусэн ерээе. Ерээнхий боловсролын сургуулийн багш нарийг /ангийн багш нар/ хуухэдтэй хамгийн ойр,итгэлтэй хайртай хун нь байж,хэнд хэлж чадахгуй зовлон,жаргалаас нь хуваалцаж,зэвлеж их буян хийж,хуухдийн эрхийн тэвтэй холбоотой байхыг хусч байна. Ингээд сайхан сэтгэлтэй хумуустэй болон,Их хурлийн гишуун ,эрхэм хундэт Батзана танд баярлалаа. Монголын хуухдууд эруул саруул,аз жаргалтай амьдрах болтугай.

Avatar

sar 2012-12-08 202.179.10.150

ter xvvgiin torson etseg n xaa bna aa bas aawiix n ax dvv nar gj bdagvi l ym bx daa ter muu 2 nowsiig shorond xiij xulgaich naraar ***** bolgowol taarna ex geed bga ter xvvriig tusgaarlaj erxiig n xasax xeregtei ter xvvg boldog bol orgoj awax ywmaar bna

Avatar

2012-12-08 202.21.111.98

ene ch estoi adgiin eh bna daa getel zarim ni yaj bna huuhdee tevreed uehen hatan zutgeed mustei usand huuhdiinhee tuluu aia aldaj bna shdee

Avatar

yanad aa 2012-12-08 202.21.111.98

odoo tegeed huug yah vee gert uguhuur zoduur hool und geed buh yumaar ni havchina daramtlana eejtei ni bailgahgui geheer eejiigee sanad betgerene oird ene medeeg sonsood sanaa ih zovj bna

Avatar

chimge 2012-12-08 202.131.226.86

Ene huug gert ni gargaj bolohguin bna. Gertee ochvol amia aldah yum bna daa. Ter zerleg ehiig ni hajiinaas ni holduulaachee. Tsagdaa nar yu hiij bnaa. Odoo huuhed yum bolohoor huuraad gerluugee avaad yavna daa. Tegeed yah bol. Huurhii amitan eej namaig zodoj duussan bolob uu gesen gej bna leesh dee. Iim huniig eejee gej bgna geheer ur uvduud shunu untaj chadsangui. Ochih gazargui bol manaih avaachii.

Avatar

эрчүүдэд 2012-12-08 202.126.91.171

тэр залууг мэдэх хүн байвал зарлаач ухамсрын шанаа өгөх юмсан адгуустай хүчээр л ярихгүй бол ойлгохгүй схд 18-р хороо гэхээр 5 шард л байгаа даа

Avatar

эрчүүдэд 2012-12-08 202.126.91.171

тэр залууг мэдэх хүн байвал зарлаач ухамсрын шанаа өгөх юмсан адгуустай хүчээр л ярихгүй бол ойлгохгүй схд 18-р хороо гэхээр 5 шард л байгаа даа

Avatar

ankhaa 2012-12-08 202.131.226.194

etseg eh bh erhig hasah heregtei

Avatar

bb 2012-12-08 202.131.228.174

Zodson gologiig n ochij tsom ***** ymsan s**-g jinhene hvvriig n taraah bsn ym

Avatar

bb 2012-12-08 202.131.228.174

Zodson gologiig n ochij tsom ***** ymsan s**-g jinhene hvvriig n taraah bsn ym

Avatar

Доржбал 2012-12-08 124.158.107.56

Энэ нөхөр арай хэтэрсэн байна. Мань мэт хүрэх нь хүрдэг л юм. Суран ташуураар хааяа гуяадах ч буруугүй л санагддаг шүү.

Avatar

2012-12-08 202.55.191.57

Hunii oromtsog ter eejees huug yamar ch baisan avah heregtei.Hunii erhiig deedeldeg uls orond bol huuhed 1-rt baidag,huuhdee tamlaj zovooh baitugai shiruun duugarah um bol uls shudd l asramjindaa avdag.Ene 2 hunii oromtsogoos yamar ch baisan ter huug amid mend deer ni avah avrah yostoi.Tegsen ch ter nyalh huuhed nyalh biendee baimgui ih setgeliin hezee ch edgereshgui sharh avsan baigaa.

Avatar

2012-12-08 202.55.191.57

ИЙм аймаар ээж гэж байх уу? Хүний адаг.Хүний эрхийг дээдэлдэг газар бол хүүхэд хамгийн 1-рт байдаг.Хүүхдээ зодож зовоох байтугай ширүүн дугарах л юм бол улс шууд асрамжинд авдаг.Ийм хөөрхөн жоохон нялх үрийг тэр хүний 2 оронцогоос хамгаалж улс асрамжинд авах ёстой.Эх гэх тэр аймшигаас холдсон ч энэ нялх амьтан,нялх биендээ багтамгүй их гомдол шаналалтай үлдэж байгаа.

Avatar

gerel 2012-12-08 202.179.19.4

Ter eejiig ni ch gsn yagaad xorixgui bgaa yum be? Xamt zodson ni gerchiin meduulgeer notlogdood bxad tegeed ch yamar ch ex xun xuuxdee zoduulaad xamt bj bgui ene ugaasaa setgetsiin ovchtei yum bna iim yum bj boloxgui xuuxdiig xargis xertsgii zoduurchnii gart uldeej yasan ch boloxgui naadax chin tsaashdaa bieiin bus yumaa gexed setgeliin ix daramtiig ene xuud zuuulseer bx bno.

Avatar

Оюун 2012-12-08 72.52.96.33

Хүүг ээж гэсэн авгайд өгч болохгүй. Хүүхдэд хайртай гэр бүлд өргүүлэх хэрэгтэй

Avatar

zochin 2012-12-08 202.131.235.2

hunii orontsoguudiig zugeer l buudah heregtei

Avatar

1 2012-12-08 202.126.89.170

юун ээж нь эгч нь хоёр вэ муу хоёр хулгайчаар сахиулаад байхдаа яадаг юм бэ Хүний эрхийн комисс Хүүхдийн төлөө төвийн ажилтнууд ээлжилж сахих хэрэгтэй БАТЗАНДАН гишүүнээ та л энэ бүхнийг хийж чадна.

Avatar

хх 2012-12-08 202.180.218.244

Эцэг эхээс нь тусгаарлаач ээ. Тэр муу хүүхэд юугаа мэдэх юм бэ? Ээж аав нь яаж ийгээд авч үлдээд дараа нь ***** шүү дээ. Насанд хүрээгүй хүүхдийг төр өөрөө хамгаалж болдоггүй юм уу? тэнэг юм ярьж суусаар бас нэг хүүхдийн амийг бүрэлгэх гээ юү??

Avatar

zochin 2012-12-08 103.11.192.34

hvvg etseg ehed n ogch bolohgvi neg l odor ***** eswel hvv setgetsiin owchtei bolj amia horloh bh iim jishee olon bii bodohoor setgel emtereed bna hvn araatanguud

Avatar

би 2012-12-08 125.246.142.66

тэнэг эхэд нэг их мэдэл өгөөд хүүг хүнтэй уулзуулахгүй байхдаа яадаг юм бэ тэр хүүхнийг бас хориоч тэр хүүхэн тэгж байх эрх байхгүй шоронд хийгээчээ жигшиж бна дургүй хүрч бна алахад ч багадна ямар нүүрээрээ байж чадаж бнаа

Avatar

2012-12-08 202.72.245.123

Харин Хүүхдийн төлөө Үндэсний төвийн нийгмийн ажилтнууд хүүгийн өрөөний гадна 24 цагаар сахиж байгаа гэнэ. ҮҮД САХИЖ ҮЛИЙГЭЭ ХИЙЖ СУУГАА ЮМ БОЛ БАРИМТ НЭГЭНТ БАЙГАА БОЛ ЦАГДААГИЙН АЖИЛТНУУД ДАГУУЛЖ ОРООД ЭХ ЭЦГИЙГ НЬ БАРИВЧИЛЖ СААТУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ХҮҮХДИЙГ АСРАМЖИЙН ТӨВД АВААЧИХ ЁСТОЙ, ХОЙД ЭЦГИЙН ГАРТ ҮХСЭНЭЭС ДЭЭР БАЙХ

Avatar

2012-12-08 92.41.251.243

Huug etseg, ehed ni ogch bolohgui. Anglid iim tohioldold huug ulsiin halamjind avna. Manaih huulia oorchloh heregtei bn. Ter hoid etseg eh adguusiig shorond hiih heregtei

Avatar

2012-12-08 122.201.18.227

Ээж нь ч гэсэн хойд насандаа үр хүүхэдгүй шаналах болно. Үрийн заяа гомдсон доо.

Avatar

2012-12-08 122.201.18.217

шөнөжөн бодогдоод унтаж чадсангүй ээ. Одоо өглөө 5 болж байна. Хүүхэд хамгаалалынхан тэр хүүг ээжид нь битгий буцааж өгөөрэй. Аягүй бол дарамтнаасаа болоод амиа хоролчих вий. Одоо толгой нь их өвддөг болно, тийм дарамтыг дийлэхгүй ш дэ. Тэр хойд эцгийг нь өөрийг нь үхтэл нь зодчих хүн гарахгүй л юм байх даа.Ер нь бол үйлийн үрээрээ өөрөө хүний гарт үхэх л болно доо.

Avatar

Zochin 2012-12-08 184.1.96.82

Busad orond bol xertsgii xaritssan l bol shuud uls ne xamgalaltdaa avdag. Amerikad bol ene 2 yal sonsox ne gartsaagui. Manaix xuli baidaggui um shig baina. Ene bol ix auyltai. Xuuxdiig yadag ch baisan ene xumuustei bailgaj boloxgui. Bur zurkh ovdchixloo

Avatar

Chimgee 2012-12-08 122.201.18.168

Ene hvvg bushuuhan awaraa.ter etsegiin oromtsogiig ne sulaltsan gesen vnen ym uu ?tegej bolohgvi yaliin deed hemjee ogoh heregtei.ter hvnii vriig hairlahgvi bnashdee ter zuragtaar yarij bgaag ne sonsoo biz dee ymarch gemshsen shinj bhgvi bsan terend.ter eh geed bga shulamiig ne eej bh erhiig ne bas has.ymar aihtar ulsuud we.hvvhed l ym hoino chiher idmeer sanagdaa l biz.etsesiin etset ta nariin hvmvvjil za.p***a ***** chi hvnii etseg bj chadahgvi chamd tiim hvmvvjil bhgvi geed ***** bsan tiim l ym bol salchaach naad gichiigeesee.g**** chine bas gantsaara vldcheed hvvgee zowoohiim bolowuu?hvvgiin torson etseg gej hvn ene bvhniig medsen bol ene nylah vree amid servvn deer ne oor deer awaach guiy.etsesd ne helhed hvn hvneeree l dutadgiim shvv hvn mongoor dutahgvi guiy hvvgee oor deeree awaach

Avatar

oldschool 2012-12-08 124.158.69.236

h**** idsen ***** niigmiin hog ***** bugdii ni buudval taarna

Avatar

***** 2012-12-08 203.194.115.216

ter hoid aawiig zaawal shorond hiih heregtei tegeed shorongiin atamanuudaar yhtel daramtluulah heregtei

Avatar

bbbb 2012-12-08 180.235.163.3

yoo bolichmoor ym ene eej odoo yu be yaj oorigoo xvnii ex gj xelj chadaj bnoo ene awgaid exiin setgel gj bna uu

Avatar

bbbb 2012-12-08 180.235.163.3

yoo bolichmoor ym ene eej odoo yu be yaj oorigoo xvnii ex gj xelj chadaj bnoo ene awgaid exiin setgel gj bna uu

Avatar

bbbb 2012-12-08 180.235.163.3

yoo bolichmoor ym ene eej odoo yu be yaj oorigoo xvnii ex gj xelj chadaj bnoo ene awgaid exiin setgel gj bna uu

Avatar

461 dugeer angiin ataman S 2012-12-08 202.55.191.35

naad hulgaichaa minii kamert oruulaad ir, bi alaad ugii ard tumee

Avatar

2012-12-08 86.83.18.209

Хүүхдийн төлөө Үндэсний төв, ГССҮТ-ийн дэргэдэх Хүүхдийн эрхийг хамгаалах төв gazruudiin ajiltnuud yuu hiideg yum be? Hii hudlaa tsalin avaad hudlaa report tsaas hiigeed suuj baidag yum uu? Ongorson hoino n" ochij haalga sahiad yah ve dee. Idevhtei ajillaj horshuud ba oir haviin medej baigaa ulsuudiig iim tov ruu erthen medeelledeg ajil zohioh yostoi biz dee. Hudlaa hayagiin door iim baiguullaguudad yah gej ulsiin tosloos mongo ogdog yum. Hun am bagatai manai orond edgeer baiguullaga idevhtei ajllaj bolno shuu dee. odoo haana heden huuhed iim huchirhiilliin dotor am"darch baigaag ted nar medej baigaa yum uu? Edgeer ulsuudtai hariutslag tooshoh heregtei. Bagsh nartai ch holbootoi ajillah heregtie shuu dee. Hohohrson bietei huuhed hicheeldee irvel tuuniig bas medeeldeg baih yostoi. Gadaad orond l iim jurmaar ajilladag.

Avatar

Ene bol aimaar eej bna 2012-12-08 122.201.18.144

Dagvar huuhedtei hun hetsuu l dee nuhur ni ekhneree daramtlana za tegeed l agsan tavina salj uguhgui laitai . Gehdee ene eej huug tiim ch amar uguud yavuulchih chutgur besh odoo teneg gar huugee hun ergeed olon anhaaral tavihaar od geed anduuraad zovoltgui amidrah ni humuus anhaaral taviad geed yaj mungjuh ve geed huugeer buun business bodoj bj boloh yum yaduu deer ni usan teneg huuhen yu bodoj suugaag hench taashgui

Avatar

2012-12-08 122.201.18.152

Hvvhdig awar emnelges garad ireheern ahij zodohgvi geh batalgaa bihgvi ulum bvr aij emeej cetgelin daramttai bn, er em 2s calgaj hvvhdin erhin tow hynaltandaa awah n zow hvmvvc hvvhede hailay hvv hurdan edgererei zow hvn bolj hvmvvjih heregtei

Avatar

busgui 2012-12-08 202.126.91.177

oo yasan aimar eej we eej n gaiguin bh gej bodson jini eej aaw2uulang n zohih yaliig n ogoo arai ch de huhdiig zodoh n buruu yagad hun oruulahgui bga n todorhoi shuu de zawaan hugiin yumnuudiig shorond hii hunii erhiig hamgaalah heregtei hurhii huug hairlah eej aaw bish bn

Avatar

2012-12-08 202.9.47.130

эх эцгийн 2. ланг нь шоронд хийвэл таарна хүүхдээр гарын зугаа гаргасан ийм юмнуудыг өөгшүүлж болохгүй. хүүг асрамжинд өгөх хэрэгтэй мэдээж наадуул чин хүүг дарамтлаад эцэг эхтэйгээ цуг байна гэж хэлүүлнэ тийм болхоор шууд асрамжид өгөх хэрэгтэй эцэг эх шүү 2 юмыг нь шоронд хорь цаашид ийм зүйл давтагдахгүй болтол арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

Avatar

2012-12-08 202.126.89.162

hoid etseg bol gemt heregten, huuhdee zoduulahiig n haraad zogsoj bsan ene avgai ter gemt heregtnii ham heregten. shuud etseg eh bh erhii n hasaad shorond hiih heregtei.

Avatar

зочин 2012-12-08 122.201.18.195

Үнэхээр аймшигтай…олонд ил болсон нь л энэ болохоос далд ийм гэр бүл зөндөө байгаа. Эцэн эхээсээ алганы амт үзэж байж хүн болно гэсэн тэнэг шалтгаанаар хэн нэгэн бяцхан хүү охин зодуулж л байгаа. Үүнтэй хэн ч маргахгүй. Нөгөө талаас нь харахад энэ нийгмийн Монголын ард иргэдийн амьдрал ямар доогуур байгааг харуулж байна шүү дээ. Өнөөдрийн идэх хоолны төлөө юу ч хийхээс буцахаа больсон дорой ухамсар, ялзрал. Хүүхдийн гэх тодотголтой байгууллагууд үндсэн үүрэг зорилгоо мартсан, ашгийн төлөө л байгууллага болж дээ.

Avatar

2012-12-08 122.201.18.140

ehe huuhed negent setgel zuin huvid hund trauma(gemtel) avsan baigaa, naad 2 araatnaas n ehleed salgaad setgel zuichid emchleed daraa n boloh baihaa. minii Mongolchuud ur nimgen dee

Avatar

Unshigch 2012-12-08 202.131.228.92

Ene asuudliig bur etssiin shiidverlelt hurtel ni medeelj olnii anhaarald oruulah heregtei. Manaid neg um surjin ehleed darjin tag boldog muu zurshil ih baidag. Ene huugiin asuudlaas ulbaalaad nyalh balchir huuhduudiig zoddog araatan avirtai nuhduuded anhuurla, bas bolohguin baina shu gedeg bodol turuuleh heregtei. Ingej medegdeegui dalduur zoduulaad yavj baigaa zunduu huuhed baihiig uguisgehgui. Huvi hunii nuuts gesen baina, huuhdiin erh ni haachsiin be, ene zodson etseg ehiig zoriud arga heljee avch medegdeh ni zuv. tehgui bol daraa ni ger buliin nuuts geed l hichneen huuhdiig zodson asuudal zamharana sh de. Arga hemjee avaad niited medeeleed busdad sanuulga, seremjluuleg uguh ni zuv.

Avatar

zochin 2012-12-08 122.201.18.170

Huuhdiin erhiin Tev ter 7 nastai huug hamgaaltandaa avah heregtei.Huulinhan.tsagdaa nar huug eej geh nertei yargachinaas tusgaarlaj urd emne zodson herguig ileruuleh heregtei.Tegeed eruu uusge,shiitge!

Avatar

зочин 2012-12-08 202.72.247.244

хоолгүй хүмүүсийн ядуурал, дээр нь оюун санааны ядуурал болоод араатны орон болж байгаа юм байна даа

Avatar

2012-12-08 202.179.11.42

Ene huuhdiig etseg ehees n tusad n meduuleg awah heregtei. Umnu n tamlaj baisniig n hund helchihne gehdee yas n hawtalzaad hunteu uulzuulahgui bhgui yu. Huuhdee zodson muchuus tuunii eh baih erh n ergelzeetei bolson yum chin naad g i chii geesee asuuj yadiin shuud hucheer orood huutei uuzlah heregtei. Uur olon yum yarih bh shuu. Tegeed naad teneg eh etseg 2t n hoyuland n eruu uusgeh heregtei

Avatar

2012-12-08 202.21.106.132

ter ex geed bgaa shulmasnaas ni salgaachee ter chine odooch gesen daramtalj bgaa hs dee. eldev ym yrichixvii geed bainga dagaad xvn amitantai uulzuulaxgvi geed. shuud exees ni tusgaarlaad yg xvvxdiig uuruur ni daramtgvi bdalaar emchleed daraa ni yaxii ni asuux xeregtei

Avatar

461 2012-12-08 202.179.11.42

Naad muu eh shuu gichiig n 461-d avaachaad jinhene gichiinuud dund oruulaad jangiig n iduuleed shaliig n ugaalga. Eh geed baigaa yum shuu hugiin ***** chin

Avatar

2012-12-08 182.160.54.46

Хүүг гэр бүлд нь өгч болохгүй аягүй бол 2 зайрмагны мөнгө өгч хүүхдээ хужурч гэртээ аваачаад дахиад л зодоод бүүр ***** байх яасан ч ээжид нь өгч болохгүй.

Avatar

Hoorhon hyyg avarya mongolchyydaa 2012-12-08 202.179.26.84

hi hyyg ter 2 myyhai hynd ogch bolohgyi shyy. Ter 2 bol shyyd alahad belen bna. Hyn tsagdaad medegdeegyi bol ali ert yhsen baisan baihaa. Hyyg ter 2 bitgii ogoorei.

Avatar

avraarai ard tymen 2012-12-08 202.179.26.84

hyyg bitgii ter 2 myyhai hymyyst ogoorei. Naad 2 chin eryyl hymyys bish shyy. Odoo ter 2 hyyg avbal alahad belen baigaa shyy. Hyyg bitgii ogoorei.Ene ynen yg shyy

Avatar

111111 2012-12-08 202.179.26.84

hyyhdiin baigyyllaga yi hiij bna aa. Ter eej aav 2 ni odoo naad hyyg avah yim bol shyyd alahad belen baigaa shyy. Hyyg shyyd oor gazar avaad yavaarai. 2 alyyrchdad bitgii ogoorei. ter 2 bol hyn bish.

Avatar

Одбаяр 2012-12-08 180.235.163.3

Би тэр хүүгийн төлөө зогсоё. Яаж туслах боломжтой вэ? Бид бүгдээрээ оролцъё. Монголын нэг хэсэг ингэж тарчилж байхад хүний хэрэг хөндлөнгөөс хэрэггүй гэж бодохгүй байна. 99048322

Avatar

2012-12-08 202.131.233.59

Ter Eh geed baigaa hund davhar arga hemjee noogduulah heregtei.iim yvdaliig taslan zogsooh heregtei!!!

Avatar

ээ халаг гэж 2012-12-08 202.126.89.179

МОНГОЛД ТӨР ЗАСАГ ГЭЖ БАЙНА УУ? ЭНЭ ХҮҮХЭД БОЛ МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН. ТӨР ИРГЭНЭЭ ТЭГЭХ ТУСАМАА ИРЭЭДҮЙ ХОЙЧ ҮЕ БОЛСОН ХҮҮХДҮҮДЭЭ ХАМГААЛАХ ЁСТОЙ. ТЭР ЭМ ЭНЭ ХҮҮХДИЙГ ТӨРҮҮЛСЭН НЬ ЯМАР ХАМАА БАЙНА. ТЭР ЭЭЖ БАЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА. ОДОО УЛС ЖИНХЭНЭ ЭЭЖ БАЙЖ ЧАДАХ ХАРИУЦЛАГАТАЙ ХҮНД ӨГ. ҮГҮЙ БОЛ ЭНЭ ХҮҮГИЙН ЗҮРХ СЭТГЭЛ ЦААШДАА Ч ШАРХАЛСААР БАЙХ БОЛНО.ЭНЭ ХҮҮХДИЙГ ЗААВАЛ САЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ҮР ХҮҮХДЭДЭЭ ХАРГИС ХАНДАЖ БОЛОХГҮЙ ГЭДЭГИЙГ БУСАД ХҮЧИРХИЙЛЭГЧДЭД ҮҮГЭЭР СУРГАМЖ БОЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ БОЛ ГЭР БҮЛИЙН АСУУДАЛ ГЭДЭГ ҮЗЛИЙГ АРИЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ УЛС ҮНДЭСТНИЙ АСУУДАЛ. ЭНЭ БОЛ МОНГОЛЫН НИЙГМИЙН АСУУДАЛ. БИД БОЛ НЭГ Л ҮНДЭСТЭН.БИД ҮҮНИЙГ ШИЙДЭХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА.

Avatar

red 2012-12-08 202.126.89.246

муу ***** эцэг ухаантай амьсгаа чаддаг юм бол эр хүншиг эр хүмүүстэй үзэлдээ. алаад өгий муу пиздагааг муу гичийтэй нь хамт

Avatar

hunaa 2012-12-08 124.158.93.49

муу балиар харгси ээжийг нь бас шоронд хийж захиргааны арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

Avatar

иргэнээс 2012-12-08 183.100.33.17

сонгино хайрханчуудад хайртай эрхэм гишүүд хаана байна аа. 300 бил үү хэдэн зуугаараа очоод хүнийг оймстой нь хөлийг нь гозойлгоод аваад явдаг цагдаа нар маань хаана байна аа

Avatar

монгол хүн 2012-12-08 183.100.33.17

Монгол улсын хамгийн үнэт баялаг бол Монгол хүн тэр дотроо хүүхэд гэж би боддог. тэр үнэт баялаг болох монголийн үрс маань эрүүл саруул энэрэнгүй сайхан сэтгэлтэй байх ёстой. гэтэл яаж байна аа энэ ***** МОНГОЛ УЛСЫН ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛД санаатайгаар халдсан б.а ЭНЭ ЛАВ МОНГОЛ хүн биш ээ.

Avatar

freedom 2012-12-08 203.160.55.2

hvvg aaw eejees n salgah heregtei dahiad l zodno setgel zvin daramttail bna

Avatar

Tuka 2012-12-08 182.249.195.187

Enemuu 2 uhdeliig hyataduudad ogood amidaar ni arisiig ni huulah yumsan tgd hog deer hayaad nohoi shuwuu hoolloy

Avatar

2012-12-08 202.70.46.205

Хүүг орж аварсан залууд баярлалаа. Иргэний үүргээ нэр төртэй биелүүлцгээе.

Avatar

2012-12-08 122.201.18.184

Mongolchuud bid shal demii internet huudsand demii buhimdahiin orond bodit ajil hiij bolohgui baigaa yumaa taivan jagsaal hiij turd shahalt uzuuldeg baival yaasan yum bee end setgegdel bicheed ene huugiin eej aav unshiihgui oilgohgui l hii demii bid buhimdaad l unguruh l bolj bna daa

Avatar

Элч 2012-12-08 202.170.83.211

Арай ч дээ, тэр хойд эцэг нэртэй П, эх нэртэй чөтгөр хоёр. Тэр муу хоёрыг өөрсдийг нь хумсруу нь хулс шааж, мүгдэнд суулгаж тарчлаавал таарна. Үйлийн үр гэж юм байдгийг мэддэггүй л юм бна да. Тэр нг л өдөр ингэснийх нь хариуг тэдэнд барих болно.харин хүү сайхан амьдрана аа

Avatar

anu 2012-12-08 109.23.167.79

enenn ham heregten avgaig ch horih heregtei yun eej ni gej huugiinhee torson etsgiinch medehgui bgaa j useg bur haraamaar sanagdchihlaa

Avatar

baagii 2012-12-08 180.235.163.3

uursdiin niilvvlj bgaad iim boltlon zodoh yumsan muusain archaagvi yumnuud

Avatar

huuhed 2012-12-08 202.9.47.130

ene huuhdiig ene 2oos salgahgui bol ireedui gej bhgui ene 2iin gart uhne gesen ug batzandan gishuun ovoo ym yarij bn lee ene nylh amitniig salgaj bh estoi taivan orchond osogvol mongol chuudiin jargal ter

Avatar

killer 2012-12-08 202.131.233.59

2 LANGIIH NI ZURGIIG OLMOOR BN BI NEG 2 TSAG GARUI JAAHAN TAMLAADHAY SHUDII NI NEG NEGEER NI SUGALAJ ZOOSNII NUHEER MAHIIG NI OGTOLMOOR BN

Avatar

Aldar 2012-12-08 202.21.120.114

Setgetsiin gajigtai 2 nowshid 300t ogch bgaad hewtert ortol ni balbah ymsan.

Avatar

Aldar 2012-12-08 202.21.120.114

hoid etsegtei huuhduudiig hamgaalah towtei bolchihmoor ym!

Avatar

mongol 2012-12-08 68.38.36.174

2 huuriig alchih yumsan

Avatar

mongol 2012-12-08 68.38.36.174

dood tarhiaraa udirduulsan munhag shulmas, torson uree hulgaichtai niilj ingeh ch gej dee. iim hog shaarnuudiig ene hund garuud tugdailgaad baidaggui yum baih daa. nadad erhiig no ogvol ch ter 2t neg neg tugla shiveed ogohson

Avatar

Warta 2012-12-08 68.144.211.141

Ямар хөгийн гар вэ? гэрээсээ гадна золбин нохой шиг гөлөгнөсөн юм байгаадаа. 300 төгрөгөн дээр голоо цохиод шөнөжин хүүхэд тамлана гэж байх уу? Хүүхдээ хайрлаад буруу явчих вий гэж хаа нэг гар хүрэх, зэрлэгээр зодох 2 өөр шүү дээ.

Avatar

Mgl 2012-12-08 202.21.106.132

Хүний эрхийг хамгаалдаг газарт бол ийм тохиолдолд шууд л эцэг эхийг нь тусгаарлаад хүүхдээс ганцаарчлан тодруулга авдаг юм байна лээ. Мэдээж наад эх нь хүүхдээ тэгж зодсон байж хүнтэй уулзуулахгүй, мэдүүлэг өгүүлэхгүй гэж зүтгэх нь ойлгомжтой. Одоо хэргээ нууж далдлах гээд хүүхдийг яаж дарамталж, ятгаж байгаа бол. Ийм ойлгомжтой юмыг хууль хяналтынхан анхааралдаа авмаар юм. Аягүй бол дараа нь хүүхэд өөрөө хальтарч унасан болж, бусад нь зодоогүй, айгаад л орилж хашгирсан болж таарна даа

Avatar

ergetsehui 2012-12-08 122.201.18.192

Bidnii bichij buig ter munhag eh unshihgui, bas uhaarahgui gedeg aimshig Ene arilsan dotortoi ehiin eh baih erhiig hasah heregtei. Uuriiguu hamgaalah chadvargui bytshan urs ingeed darluulaad baihuu? Yagaad huuhdiin eruul, amid baih erhiig zurchsun ene hunii unergui eh erhee edleed huug hentei ch uulzuulahgui baij bolood baigaa? Iim nuhtsuld huu ter 2 araatantai tsaashid amidrah eseh talaar zuv shiid gargaj chadahuu HUNIIERHIIG HAMGAALAGCHDAA??!!!! Bid zugeer bicheed,haraad suuhuu

Avatar

uunaa 2012-12-08 180.235.163.10

daraa ni shuud guitseene l gesen ug.huuhdiig ***** og.ter ehiig horihgui yu hiigeed bga yum.alham tutamda daramtand bga huu bn da chaavaas.uund torson etseg,eh,hoit etseg bugd buruutai.huuhed zolioslogdoh yosgui e.

Avatar

mongol 2012-12-08 93.211.47.168

huuliar huchindeed orooch. ehiin hevliid burdesenees ehelj huuli uilchilne shuu de. odoo shuud gazar deer ni hereg uusgeh heregtei. mongotei ch boloosoi olon saihan ursiig hun shig hundelj hairlaj tom hun bolgodog asramjiin gazar baiguulah yum san unshihaas aimar yumaa bur nulims goojood baih yum bi ter huutei holboo barih yum san hend handah ve

Avatar

Mgl boy 2012-12-08 82.145.216.7

Aimshgt. Eh hun mun v? Huuge hoid etsgn garar zowoj bas tgd zodulad bhad n toohgui bn gdg chn yu gsn vg w. Harn ch mana mongol huuhduudn setgehui est huurhun.ene n iim huchirhiileld urtuh bolomjg n ulam ih needg bh lda.gadaad n ornuudad bol huuhd halit etsg ehde algaduulla l bol tgl shuuh ntr gd ywchdg. Huude bayrla bas etsg eh 2 n huugese urshuul eren nasan turshda nugle namichil. Ter huug harn burhan iweeg!

Avatar

Mgl boy 2012-12-08 82.145.216.7

Aimshgt. Eh hun mun v? Huuge hoid etsgn garar zowoj bas tgd zodulad bhad n toohgui bn gdg chn yu gsn vg w. Harn ch mana mongol huuhduudn setgehui est huurhun.ene n iim huchirhiileld urtuh bolomjg n ulam ih needg bh lda.gadaad n ornuudad bol huuhd halit etsg ehde algaduulla l bol tgl shuuh ntr gd ywchdg. Huude bayrla bas etsg eh 2 n huugese urshuul eren nasan turshda nugle namichil. Ter huug harn burhan iweeg!

Avatar

2012-12-08 202.9.47.130

хүн төрүүлсэн үрээ 8 цагийн турш хөлдүү мөсөн дээр чанга дуугарвал цочиж айна даарчих вий өлсөх вий гэж амьнаасаа илүү хайрлан тэмцэж байхад энэ ичгүүргүй эмэгтэй араатан амьтанаас дор авир гаргаж байдаг,араатан хүртэл хүнээс дээр хүний нялх үрийг тэжээж өсгсөн домог яриа улс бүрд байдаг шүү дээ.энэ ойртуулахгүй байна гэдэг нялх амьтаныг өөр олон зүйлийг нь илчилнэ гэж үхтэлээ айж дарамталж байгаа л даа.зүгээр л төр иргэнээ аврах хэрэгтэй.аюгүй бол авгай нөхөр 2 тэр өдөр хүүхдийнхээ 21 мянгаар нь архи уучихаад хүүхдэдээ агсан тавьсан ч байж мэднэ.хүүхдээрээ тэжээлгэж байж,хүн хогнууд

Avatar

tuul 2012-12-08 180.149.76.30

eejd nch bas yal ogvol taarna.yaaj haluun suugee oghch eh bolson durak be

Avatar

t 2012-12-08 180.149.76.30

bzhahssh

Avatar

zochin 2012-12-08 71.229.173.213

huuhdiin erhiin tub umuuruh yoctoi. ter eejiig huuli yocoor eej baih erhiig hacmaar yum. huu gertee ochood baidal hebeerei l baina . eej bol yumtai bac tegeed er yumnaac calahgui uuriiguu, huuhdee abch yabj chadahgui baij er yum tai baih durtai he he he he mangar

Avatar

zochin 2012-12-08 122.201.18.141

ene eej butehgui ee tursun etseg ni zodoj bgaa bol ch yahuu huchtei dalaisan ch zuulun buuna hoid etseg bol hoid shuu dee yr ni ene hergees harlaa umnu ni 10 nastai huu hoid etsgeesee aigaad amia horloj bn shuu manai uls huulindaa huuhdiig hamgaalah talaar iim etseg ehed ymar shiitgel onooj bh talaar huuliin togtool batlah heregtei bhaa

Avatar

2012-12-08 80.171.120.215

he he torson n zodoj boldog gej yu ***** bna, uneheer zoolon hatuu buuhiig hun yalgah uu , zodoh l bol zodoh, yun torson etseg n hayad alga bolson bhad

Avatar

2012-12-08 84.52.73.173

эцсийн эцэст гэр бул салгадаг янхнууд энэ бухэнд буруутай л даа.. ямар нэг янхнаас болоод эхнэр хуухдээ орхидог эцгууд нэгийг бодох естой бхаа.

Avatar

2012-12-08 80.171.120.215

eregteichuud l hayad yavdag, ayagui bol ene huug dongoj gedsend bhad n sonsood yavaad ogson bgaa

Avatar

daanch de 2012-12-08 202.9.47.131

daanch de huug ***** ug tsohih esnii shiitgeliig in 2aimshigt uguh heregtei .yamar niigemd yaj usuj humuujij bna da

Avatar

2012-12-08 85.182.37.45

aav eejdee zoduulj ossonguud n sanaa zowoltgui bicheerei!

Avatar

2012-12-08 85.182.37.45

manai ulsad huuhdee zoddog aav eejuud ch ih bii dee, neriig n bichih uu bugdeeree

Avatar

saraa 2012-12-08 182.160.63.60

yaasan muuhai hvmvvs be hvvhdee zoduulj bgaag haraad suuj bga emegteig yamar eh hvn gehiin be 1har yumnii tald orood hvvhdee zodjil bdag heleh ch vg alga ene ***** hvmvvs jaahan ch gesen niigemshmeer yumaa

Avatar

2012-12-08 182.160.4.195

ter hoid etseg shuu uymiig n 2 tsohiod avbal aluulah gej bgaa uym shig uy boloh bol doo

Avatar

2012-12-08 182.160.4.195

Gertee butsaj ochivol dahiad gariin shuus bolno Tegj bgaad aluulah bh daa yamar uiltei amitan be dee Huuhed asrah gazar ugvul alaltsaj bgaa eh shuu uymand n ch gesen deer baihdaa

Avatar

buruu 2012-12-08 180.235.163.3

en durakiig shuuh heregtei busad ni oilgohn heregteu shte ymar zebuun durak be yl ogoh ni zuid niitsenee chi yltan za durakaa 300 todrod u um be

Avatar

buruu 2012-12-08 180.235.163.3

en durakiig shuuh heregtei busad ni oilgohn heregteu shte ymar zebuun durak be yl ogoh ni zuid niitsenee chi yltan za durakaa 300 todrod u um be

Avatar

2012-12-08 112.214.164.136

araichdee iim teneg eh bh gej ter etseg eh nertei hun sugnuudees n hurdan salgaj avaa. aigaad eej aavtaigaa bn l gej helneshdee. ter daramtnaas hurdan gargaach gyue!!!!!!!!!!! ur zurh mini uvduj bn!!!!!!!!!

Avatar

2012-12-08 122.201.18.192

хүүхэд ингэтэл нь зодчихоод байхад тайлбар өгөхгүй , мэдээлэл өгөхгүй хүний эрх гэж юу яриад бна аа. зодож байхдаа тийм юм яриагүй л байлгүй дээ. шууд шоронд хатаа хүүхдийн эрхийн байгуулга энэ тал дээр хатуу байр суурь баримтлах хэрэгтэй

Avatar

2012-12-08 202.170.85.9

naad eej aab geed bga 2 novshiig ne gudamjind tal talaas ne chuluugaar shidseer bgad zodoj albal taarna

Avatar

2012-12-08 202.21.106.125

mordon baitsagcn n nohriig sul tavisan bna tegeed bas 2 nastai hiihdiin tolgoi tasarhiig harsan ene yuch bish geed bgaa bol yahav

Avatar

Zochin 2012-12-08 182.160.60.9

TSAHIAGIIN ELBEGDORJ "HUUHED BURIIG HAMGAALYA" GEJ SAYAHAN SHOUDSAN DAA, SHOUDAHIIN OROND BODIT UR NULUU BUHII BODLOGO YAVUULAH HEREGTEI BAINA

Avatar

2012-12-08 202.21.106.136

ugui bailgui dee iim humuus horvoo deer yaj amid yavj bnaa tsagdaa nar iim holduu baij bolohgui biz dee arai ch dee

Avatar

zochin 2012-12-08 89.100.164.122

Yamar muuhai hogiin ***** ve ter eej. uuriinh ni uriig hargis balmad etgeed zodoj bhad yaj haraad suuj bdag bnaa. eo eo bur ur uvdchihluu. heleh ch ug alga

Avatar

saraa 2012-12-08 122.201.18.131

Naad 2 nowshiin durakdaa yl ogch shorond xataa zewuun yum be. termuu teneg ***** gichiid xuug bitgii ogooroi xuuxdiin toloo baiguulga gej bdiin bol odoo l ajlaa xii xuug shuud xuraaj aw ene teneg ulsuudad er n medruul. ur xuuxdee xairlaj chadaxgui bol chaddag xumuus n orgoj awaad osgono doo ur xuuxdiin une tsene medexguu malnuud nasnii etsest noxoin uxleer uxwel taarna

Avatar

2012-12-08 218.7.49.3

eoe boliosoi ene eej

Avatar

2012-12-08 202.179.28.13

тэр ээж хүүгээ ***** юм байна эцэг гэх алуурчинг шоронд хийх ёстой хүүг тэр алуурчидтай гэртн гарган гэж байна зурагдаар гарж байн арайчдээ энэ төр засаг юу хийдэг юм бэ монгол улс мөхөж байна

Avatar

Eej 2012-12-08 218.7.49.3

Ene zuiliig ynshaad mash ih setgel ezmeglej bna. Huuhdee zodoj bgaa edgeer humuusiig shiitgebel taarna. Yagaad huulind huuhdee tamlaj zobooson etseg ehiig shiitgeh, erhiig ni hasah zuil bhgyi gej… Ter byatshan amitnii haana ni zoddog bnaa. Hoid etseg gedeg chini hun bish araatan yumyy? ehiig nihairlaj bgaa yum bol huuhdiig ni yagaad hairlaj bolohgyi gej. Bi ter eejiig uneheer uzen yadaj bna . Bich gesen eh hun. Bi huugee hairlaad zodoj, zagnah ni baitygai myy ug ch helj uzeegyi. Bid ur huuhdee zobooh gej bish jargaah gej turuuldeg . Ter huu horboo deer zoduulj tamluulah gej turuugyi bh eej ni ch gesen hairang umbuulj az jargaltai ineediig ni sonsoh gej gej l turuulsen bailgyi dee. Eej ta huugee hairaar usguurei. Etseg ni gej bdag bol huugee ochij abaachee, Manai erchuud iim hun myytai ur huuhdee toohoo bolichihson yumyy

Avatar

2012-12-08 85.182.37.45

etseg eh bh-iig hasah zaalt bh-iin huvid bgaa, deernii ohinoo zoddog emegteig erhiig n hasaad shorond yavuulaa biz dee

Avatar

2012-12-08 85.182.37.45

etseg n hayasan bolood ene biz dee

Avatar

2012-12-08 202.9.47.130

Àðâàí åñä¿ãýýð ç¿éë Õ¿¿õýä á¿ð ýöýã ýõ, õóóëü ¸ñíû àñðàí õàìãààëàã÷ áîëîí õ¿¿õäèéí òºëºº àíõààðàë õàëàìæ òàâèõ áóñàä õ¿ì¿¿ñèéí ç¿ãýýñ õ¿÷èðõèéëýë, õàéõðàìæã¿é õàðüöàõ çýðýã á¿õ õýëáýðýýñ õàìãààëóóëàõ ýðõòýé. Õîõèðîë ¿çñýí õ¿¿õýä á¿ð áèå áÿëäàð áîëîí ñýòãýë ñàíààíû õóâüä çàñàë àâàõóóëàõ, íèéãìèéí õýëõýý õîëáîîãîî ñýðãýýõýä íü äºõºì ¿ç¿¿ëýõ øààðäëàãàòàé á¿õ àðãà õýìæýýíä õàìðàãäàõ ýðõòýé.

Avatar

2012-12-08 202.9.47.131

Õ¿¿õýä á¿ð òºðñºí öàãààñàà ýõëýí õ¿íèé ÿçãóóð ýðõ, ýðõ ÷ºëººã ýäëýõ ¸ñòîé. Ýíý áîë äýëõèéí õ¿¿õýä áàãà÷óóä áîëîí òýäíèé ãýð á¿ëèéí ñàéí ñàéõàí àìüäðàëûã áàòàëãààæóóëñàí îëîí óëñûí õ¿íèé ýðõèéí áàðèìò áè÷èã áîëîõ Õ¿¿õäèéí ýðõèéí òóõàé Êîíâåíöèéí ¿íäñýí çàð÷èì þì.

Avatar

2012-12-08 202.9.47.131

хүүхдэдээ одоо л их хайртай болждээ.элээний сүүдэр ч тусгахгүй ХАМГААЛААД Л ХЭ ХЭ ЭСВЭЛ ХҮҮГЭЭ ӨӨРСДИЙНХ НЬ ТАЛААР ХАМАГ БУЛАЙ БУЛХАЙГ НЬ ИЛЧИЛЧИХНЭ ГЭЭД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ ГЭЭД ХҮН ОЙРТУУЛАХГҮЙ БАЙНА УУ.ХОЙД ЭЦГИЙГ НЬ ХОРЬСОН ЮМ БОЛ ЭХИЙГ НЬ БАС ХОРИХ ХЭРЭТГЭЙ.ХҮҮХДЭЭ ЯРГАЛЖ ТААШААЛ АВЧ БАЙХДАА ХАЙРЛААГҮЙ БАЙЖ ОДОО НЭГ ИХ НИНЖИН СЭТГЭЛТ ЭХ ХҮН БОЛЧИХНО ГЭЖ БАЙХУУ.

Avatar

JAVKHAA 2012-12-08 203.194.115.230

SHUUD BUUD

Avatar

1 2012-12-08 202.70.46.205

Ene heregiig ilchilj medeegui bsn bol bur amia aldah baijee hoorhii min ymar ih owdson boloo ter hoid etseg gsn yargaching n ooriig n uhtel n zodoh yumsan eh geed bga adguus n hogshirson hoinoo yah bodoltoi hun boloo zowson huuhed n toohgui hen ch toohgui tarchilj uheesei bilee

Avatar

moogii 2012-12-08 103.9.88.18

nadad geriig n zaagaad ogooch? sanaa niilsen heden zaluuchuud baiwal ter hogiin nowshiig uhtel n zodood ogooch. ehiig n ch bas. hoorhii huug bur bagaas n l zoddog baisim bn shde. yamar muuhai buzar nowshnuud we.

Avatar

gadaadaas 2012-12-08 91.52.243.85

bi ter bichlegiig uzeed uneheer shokond orloo. Bas ter huuhdiig avarch hamgaalsan egchid uneheer bayarlalaa. Odoo uyed chini tiim humuus tsoon shuu, ter egchiig bas shagnaj uramshuulmaar ymaa, ih er zorig gargasan bna sh de. Her bargiin hun tegej yu bolood yagaad bna geed haalgiig ni nudeed asuuchih er zorig hunleg chanaraar dutuu shuu.Gadaadad bol etseg eh baih erhiig ni hasdag ym bilee, end bas tegehed buruu ym baihgui, Huuhdiin toloo tov ene ter geed gazruud sain anhaaral tavih heregtei ym bna,bas tor ene talaar sain changa huuli ene ter gargaasai, mordoosei. Yag ter huuhed mongo hulgailsan ch ymuu da, hoid etseg ad uzehdee hudlaa tegej jujig zohioj ter muu jaahan huuhdiig zodoj daramtalj adag suuld ni iim baidald oruulj bgaan. Ene bol neg bish udaagiin uildel baihaa, bainga l zoddog bsan biz muuhai har ym chini. Za tegeed 300-n togrog hulgailsan bailaa gej bodohod tegej zodood baihdaa yadag ym. Huuhdiin neg hogjiin uye shat baidag sh de, helehguigeer avchihdag, teriig ni etseg ehchuud ni sain oilguulaad l ogoh heregtei sh de, ternees tiim joohon nyalh amitniig zodoj berteedeg uhamsar muutai muuhai hun bna, unshaad durgui deed tsegtee hurlee, boldog bol ooriig ni hevtert oruultal zodmoor bna. Ner us, tsarai zusiig ni olon tumend uzuulj ner toriig ni gutaah heregtei..

Avatar

unshigch 2012-12-08 103.9.88.18

yor n iim humuus n yagad uhdeggui yum be? ter hoid etseg n barilgad ajilladag gee bizde. barilga deereesee unaad uhchihwel deer bh bsin. ingehed Batzandan gishuun yu gsim be?

Avatar

2012-12-08 122.201.18.176

muu novshiig araichdee 7 nastai huuhdiin haana tsohidog bn. eejdee helj huuhdiig urguj avay l tur gej bg bol iimerhuu yumnuud tumur nuuree gargaach

Avatar

2012-12-08 202.126.89.110

EEJ gej ene horvood uree buhnees hamgaalj hairlah jinhen AGUU gegdh humuus baidag shuu dee 99% harin ene eej 1% bagtah buzar avgai bna huuhed zodno gdg hamgiin urshuulgi buzar hereg odo ene muuhai avgai ter har wmig shorond hiichihvel bas ene muu huug zodoh baih daa gansraad ch bolov asrah gazar baival amind halgui wm daa ug n tursun eej n amid baihad HOEVOOGIN HAMGIIN ZEVUU HURGEM ZUIL BOL HUUHDED HALDAH BAS UREE HAIRLAHGUI BAIH iim humiisiig bi lav yamr ch tohilodold uruvduhgui burhan ch adilhan baih daa

Avatar

***** 2012-12-08 103.10.23.56

archagvi er biraa jaahan hvvhded gargadag ***** shorond ni hatagasai yahlara iim muu muuhai nowshnuudad vr hvvhed zayadag bna aa uul ni eleg bvten gedeg bolowch ter ger bvl ahiad neg hvchirhiilegchiig osgoj bna shvv de9sar hewlide teej zowj tvrvvlcheed yaj engej chaddag bna aa arai dendvv ium iwii de

Avatar

2012-12-08 202.179.3.134

Etseg,eh n huuhdee hulgaich bolchino gej bodood amindaa ingej arga hemjee avch bgaa um sanj.Ene bol dagavar huuhedtei emegteid tohoildog amidraliin negen shaltgaaniin neg gej bi bodoj bna.Humuusee yaval bugdeerei huuhduudee eleg buten saihan amiduulah argachlaa bue,buendee helj zaaj surgaj,tuslaj boldoggui yum be!!!!!!!!!Tegeed deer n gerbuliin huuliig mash hatuu bolon ug useg bureer n ard olond meduuleh heregtei bnaa.Odoo ene huug yah bolj bnaa.Nuguu etseg heden tug-uuo torguuliad,bas hed honog suugaad garch irne.

Avatar

huuli gj guuli boljde 2012-12-08 182.218.22.254

iim asuudal garsan ued yaraltai arga hemjee avdag shuurhai yum gj bn uu? todoruulna l ghiin… yargalj zodoj bsn hun ni hajuud ni amiig ni dartsan suuj bj boldog yum u? setgel zuich, huuli hyanaltiinhan hajuud holbogdoltoi buh barimtiig tsugluulj ni bh estoi bish uu? iim hereg hiisen huniig etseg eh bh ehriig ni huuhedtei boloh chadvartai ni hasah heregtei shde. Iim hunii bii bolgoj usgusun hun niigemiin eruul irgen bolj chadah uu???

Avatar

оюука 2012-12-08 124.158.64.77

Цагдаа дуудаж хүүхдийн амийг амарсан сайхан сэтгэлт эмэгтэйд баярласанаа илэрхийлье

Avatar

2012-12-08 124.158.64.77

Хүүхдийн эрхийг хамгаалах байгууллагын ажилтнууд цагдаагийхан эхээс нь хүүхдийг хол байлгаач наад хүүхэд энэрэх сэтгэлгүй хүн чинь өвчтэй байхад нь ахиад зодох вий дээ тийм жижиг хүүхдийн хаана нь цохиж болдог юм болоо Нагац эгч нь ч гэсэн эхийнх нь адил хүн байх Хойд эцэг эх 2-ыг нь хоёулангий нь шийтгэ.Батзандан гишүүнд баярлалаа.Ээжид нь буцааж өгч болохгүй шүү ХТГ-ын ажилтан гэрт байлгах асуудлыг судлана гэж битгий тэнэг юм яриад бай

Avatar

2012-12-08 202.9.47.130

Батзандан бас яагаа вэ

Avatar

2012-12-08 202.72.243.229

ter avgaig huuhded oirtuulah yosgui shude tsaaziin yaliig halna malna gej soliorch bhaar iim odor tutam huuhded uchirdag aimshgaas sergiileh bodlogo huulichlaach ee

Avatar

hi 2012-12-08 202.70.46.205

Eh baih erhiig ni hasaache. Hyyhdee tiim boltol zodyylj bhad hamgaalaagui um chin hamtarsan gesen yg tsagda nar yagaad ehiig ni baitsaahgu baigaa um be

Avatar

zaya 2012-12-08 182.160.21.33

yu vee huuhdiin erhiin baigullaga davuu erhtei bdgumu huuhdee zodson ehiig shuud horih heregtei shd medreliin gajigtai avgai ym biluu eruul hun huhde zodhuu hevtert ortol ni

Avatar

2012-12-08 85.182.37.45

medeej ugui sh dee, gadaadad bol manaihaar bol huuhdiin bguullaga gej gazar ail bolgonii huuhduudiig (horoo horin shig) hariutssan bdag. ted nar n ulsiig toloolood etseg ehees n huuhdiig n shuuhtei hamtraad avah erhtei tuunees zugeer erh hamgaalah gesen sain duriin gazruud bol tegeh erhgui.

Avatar

hi 2012-12-08 202.70.46.205

Эх байх эрхийг нь хасах хэрэгтэй харсаар байж хүүхдээ тийм болгосон хүн хамтарсан гэсэн үг шүү дээ.

Avatar

зочин 2012-12-08 93.219.156.222

хүүхдээ ***** гээд байсан ***** эхээс зөвшөөрөл аваад доошоо орж жижгрээд байдаг манайханч мөн тэнэг юмаа. Хүүхдийн эрх ашиг чухал болхоос биш тэр авгайн эрх чухал мюуу? Данчдээ?? Шууд орж асууулт тавих ёстой. Наад ***** эх нь одоо гэртээ очоод улам чангланадаа. амыг нь боож байгаад дуу гаргахгүйгээр зодож талана гэдэг нь ямарч хүнд ойлгомжтой боллоо шүүдээ. Тийм байхад зөвшөөрөл өхгүй байнач гэх шиг за яршигаа. өчүүхэн арх уусан хүнийг шууд барьж томордог дээрэнгүй тэнэг цагдаа нар хайчсан юм бэ? та нар Иймл яригачингуудад томрох хэргтэй шдээ. Тэгсэн харин айгаад яажч чаддагүй малнууд байнашдээ. манай цагдаа нар ингэжл доошоо орж таараа.

Avatar

babe 2012-12-08 124.191.152.91

sayahan Usad negen yargachin eh 2 nastai hvvhdee hertsgiigeer zodood 99 n jiliin yal awsan naad muu 2 nowshoo nasaar n hori

Avatar

Зочин 2012-12-08 49.0.170.158

Өнөөдөр монголд гэр бүл салалт их байгаагаас үр хүүхдүүд зовж байна. Мэдээж энэ хүүгийн төрсөн эцэг гэж нөхөр байгаа л байх даа. Цус махны чинь тасархай иймэрхүү л амьдарч байна шүү дээ. Аавууд минь төрсөн үр хүүхдүүдээ хойд эцгийн царай битгий харуулаач

Avatar

Зочин 2012-12-08 49.0.170.158

Өнөөдөр монголд гэр бүл салалт их байгаагаас үр хүүхдүүд зовж байна. Мэдээж энэ хүүгийн төрсөн эцэг гэж нөхөр байгаа л байх даа. Цус махны чинь тасархай иймэрхүү л амьдарч байна шүү дээ. Аавууд минь төрсөн үр хүүхдүүдээ хойд эцгийн царай битгий харуулаач

Avatar

2012-12-08 85.182.37.45

gehdee zov l doo, yamar ch ovchtonii biyeiin bdal-iin tuhai hondlongiin hund heleh erh emchid bhgui. Gantshan ovchton ooroo alban yosoor bichgeer emchiig ene chimeegui bh uurgees n choloolson tohioldold emch helj bolno gedeg yum. Bid nar zarimdaa shalgaltaa hoishluulahiin tuld emchiin bichig avdag daa. Tegtel university uurlaad yag yamar ovchnoor ovdsoniig n act-n deer bichuuleh durem gargasan yum. ter n medeej emchiin chimeegui bh uurgiig zorchih tul oyutnuud (buh surguuliin) niileed negdsen orgodol gargaad shuuhdeed shuuh surguuliig tiim yum shaardah erhgui gesen shiidver gargaj bsan. Oooroor helbel surguuli emchiig yugaar ovdsoniig zaaval bichuuleh albagui

Avatar

2012-12-08 85.182.37.45

manaid iim asuudliig shiideh huuliin zaalt bdag yum uu? ug n bol huuhdiin bguullaga l oroltsood iim barimttai bhad alban yosoor orgodol gargaad aav eejiinh n erhiig shuuheer tur hasuulchih heregtei adaglaad edgereh hurtel n. tegeh yum bol ene eej huuhdee emnelegt harah erhgui bolno. Huuhed edgersnii daraa tsaashid etseg eh bh-iig n hassan heveer bh esehiig n huuhdiin handlagiig hargalzaj uzej bj shiideh heregtei, adaglaad 6 saraar huuhdiig n avaad amidruulj uzuuleh heregtei, daraa n zasarsan ene ter gevel basd huuhed n husvel butsaaj bolhoor shiiddeg bol, gehdee bainga haraa hyanaltan door bainga hun ochij shalgaj bhaar. iimerhuu zarchimtai blgaj aav eej nart anhaaruulga ogson n deer. Huuhdee zoddog n gants ene 2 bish shuu. Gadaadiin huuhduud shig aav eejteigee muudaltsah bolbol huuhdiig hamgaalah tov ruu utasdlaa gedeg boltol n huuhduudiig surgah heregtei. Ene huuhed zoduulaad etseg n yalgui ongorno gesen. getel hen negen tom huniig zodohod ter hun yal avdag. huuhed ch gesen hun shuu. Zoduulahgui bh erhtei, hichneen buruu zuil hiisen ch zodoj bolohgui

Avatar

hen negnii eej 2012-12-08 203.91.117.4

Burhan mini huuhed yamar ch buruugui shdee. huuhdiig avraach!!!Iim muuhai etseg eh huuhdiig araatan bolgoj usgunu. Er ni huuhed tamladag doroi uhaan muutai humuusiin huuhdiig tusgaarlaj baimaar bnaa.Ted nar chin aigaad l etseg ehteigee baina gej l helne.HUUHDIIG L CHIN SETGELEESEE HAMGAALMAAR BNA.

Avatar

Orhid.N 2012-12-08 202.55.191.35

Хүний амьдралын хамгийн жаргалтай үе, балчир нялхаасаа ийм зовлон амсаж байгааг бодоход зүрх шимшрэхгүй байхын арга алга. Тэр хүү ингэж зовсон үрсийн эхнийх нь ч биш, сүүлчийнх нь ч бас биш. Аймшигтай байгаа биз дээ. Үрээ хамгаалахгүй байгаа эхийг яалтай. Уг нь эцэг,эх байх эрхийг нь хязгаарлах, хасах хуулийн боломж бий. Эх нь өөрөө бусдын дарамтанд байдаг л эс бол, тэгээд хүү татгалзахгүй бол шүү дээ. Гэхдээ хүнд төрүүлсэн эхтэйгээ, төрсөн гэртээ байх шиг жаргал байдаггүй. Хүү л мэдэх хэрэг шүү дээ. Хойт эцгийн хувьд эрүүгийн хэрэг үйлдчихээд байна. Тэр шугамаараа хариуцлагаа хүлээнэ биз. Хүүг хэн өмөөрөх вэ, гэж үү. Бидний хэн ч өмөөрч болно. Бас хүүхдийн байгууллага.

Avatar

z 2012-12-08 27.123.214.113

ej bh erhiig ni hasaad nohor shv yumtaiga naad balai avgai zovj yavag hvvg awaa. Dahiad l zodno. Eh hoid eh 2t udahgvi h**** ochino!!!!!!!

Avatar

naya 2012-12-08 202.55.191.35

Хүний амьдралын хамгийн их жаргалтай үе, балчир нялхаасаа ийм зовлон амсаж байгааг сонсоход зүрх шимшрэхгүй байхын аргагүй. Тэр хүү ингэж зовсон, шаналсан үрсийн эхнийх нь биш, бас сүүлчийх нь ч биш гэж бодоход аймшигтай. Үрээ хамгаалахгүй байгаа эхийг яалтай … Уг нь эцэг, эх байх эрхийг нь хязгаарлах, хасах хуулийн боломж бий. Эх нь өөрөө бусдын дарамтанд байдаг л эс бол, тэгээд хүү хүсвэл эхийнх нь эх байх эрхийг хасахад болохгүй юмгүй. Гэхдээ хүүд төрүүлсэн эхтэйгээ хамт, төрсөн гэртээ байх шиг жаргал байх болов уу. Хойт эцгийн хувьд эрүүгийн хариуцлага хүлээх ёстой. Хүүг хэн ч өмөөрч болно. Иргэд, хүүхдийн эрх хамгаалах байгууллага …

Avatar

2012-12-08 86.42.222.239

Ene eej geed baigaa yargaching yund hajuud n bailgaj zuvshuurul avdagiin tusgailan horoichee.

Avatar

zochin 2012-12-08 223.134.36.112

ter eejid bol turuulsun hyyhdees n ilyy nuhur heregtei bnaa. 2lang n hyzyygeer n holboj bgaad hashraagaad ugdug boloosoi

Avatar

3 hyyhdiin eej 2012-12-08 202.21.106.132

iim muuhai hargis hymyysiin nyyr tsaraig end tendgyi tom tomoor taviad byh hymyyseer jigshyylbel taarna. neg udaagiinh um dara dahij ingehgyi biz dee gej orhilgyigeer shuud l hyyhdiig uls haraa hynaltandaa avaad etseg eh baih erhiig n hasah heregtei. tegvel hoid urdah n baig gehed torson n ydaj hyyhdeesee salj hagatsahiig hysehgyi bailgyi dee. iimerhyy hychirhiileld avtsan hyyhdyydiig herhen hamgaalah talaar dorvitoihon shig arga hemjee avmaar um daa

Avatar

kk 2012-12-08 202.131.235.2

mongol uls hvmvvs ni yduurliin tuulid hvrtsen bolohleer iim neerevtei bgaa yum daa ,ene uls orniig udirdaj yvaa uls turchidiig h**** ideesee ,niigem iimerhvv yum zunduul bgaashdee ,

Avatar

2012-12-08 202.21.111.98

ter odooo eh hun monuu har yumniihaa agand orson avgai yum bn ter muu hoid etseg ni 300 tognood bolj uhlee shtee

Avatar

Nehel hatuu... 2012-12-08 202.21.114.10

Ene 2-n nuur tsaraig niigemd il gargaasai buh humuus jigsheed taarsan gazar burtee zeremdegleed ireheer yu hiisnee oilgoh biz ichihgui uursdiiguu umuuruud bga yuma

Avatar

Ò.Á 2012-12-08 103.9.90.98

Ìîíãîëûí íèéãýì ãýð á¿ë¿¿ä ìààíü èéì ë ¸ñ ñóðòàõóóíû äîðîéòîëä îð÷èõñîí áàéíà. Ãýð á¿ëèéí áîëîí àõóéí õ¿ðýýíä àðõèäàëòûí àñóóäàë ãàìøãèéí õýìæýýíä õ¿ð÷èõñýí áàéõàä òºð çàñãèéí ç¿ãýýñ þó ÷ õèéõã¿é áàéãàà íü õàðàìñàëòàé. Áèäíèé èðýýä¿é áîëîõ ¿ð õ¿¿õä¿¿äèéí ìààíü èõýíõ õóâü íü èéì ë îð÷èíä õ¿í áîëæ òºëºâøèæ áàéíà. Ýíý áàéäëûã òºðèéí çàñãèéí òýðã¿¿í¿¿ä àíõààðàëäàà àâàà÷. Õàðèí ñýòã¿¿ë÷èäûí õóâüä àæëàà ñàéí õèéæ áàéãààä áàÿðëàæ áàéíà àà. Òà á¿õýí

Avatar

Ò.Á 2012-12-08 103.9.90.98

Ìîíãîëûí íèéãýì ãýð á¿ë¿¿ä ìààíü èéì ë ¸ñ ñóðòàõóóíû äîðîéòîëä îð÷èõñîí áàéíà. Ãýð á¿ëèéí áîëîí àõóéí õ¿ðýýíä àðõèäàëòûí àñóóäàë ãàìøãèéí õýìæýýíä õ¿ð÷èõñýí áàéõàä òºð çàñãèéí ç¿ãýýñ þó ÷ õèéõã¿é áàéãàà íü õàðàìñàëòàé. Áèäíèé èðýýä¿é áîëîõ ¿ð õ¿¿õä¿¿äèéí ìààíü èõýíõ õóâü íü èéì ë îð÷èíä õ¿í áîëæ òºëºâøèæ áàéíà. Ýíý áàéäëûã òºðèéí çàñãèéí òýðã¿¿í¿¿ä àíõààðàëäàà àâàà÷. Õàðèí ñýòã¿¿ë÷èäûí õóâüä àæëàà ñàéí õèéæ áàéãààä áàÿðëàæ áàéíà àà. Òà á¿õýí

Avatar

№ 2012-12-08 202.179.20.177

ТЭНЭГ ХҮҮХЭНҮҮД ӨӨРИЙНХӨӨ БӨГСИЙГ НЭГДҮГЭЭРТ ТАВИАД АЛАГ ҮРЭЭ АЛАХ ГЭЖ БАЙДАГ МАНГАР ХҮҮХЭН ЮМ БИШ ҮҮ.

Avatar

unen ug 2012-12-08 103.9.90.98

ýíý õ¿¿ã ºìººðºõ ¸ñòîé ãàçàð íü òºð. Õ¿¿õäèéí òºëºº ãàçàð ãýæ ìàø òîì áàéãóóëëàã, õ¿¿õäèéí ýðõèéã õàìãààëàõ áàéãóóëëàãóóä, íèéãìèéí õàìãààëëûí ÿàì íü àæëàà õèéãýý÷ýý. Ýíý õ¿¿ áóöààä ãýðòýý î÷âîë ýíý áàéñíààñàà äîð áàéäàëä äàðàìòàíä îðæ áîëíî îî. Õ¿¿õäèéí òºëºº èõ ç¿éë õèéæ áàéíà ãýæ ãàäààä äîòîîä òýíýõèéí îðîíä ÿã àìüäðàëä áàéãàà àñóóäàë ðóóãàà îðæ àæëàà õèéãýý÷. Òóõàéí áàëìàä ýòãýýäèéí ýöýã ýõ áàéõ ýðõèéã íü õàñóóëàõ àðãà õýìæýý àâ÷ íýã ÷ ãýñýí ìîíãîë õ¿íèéõýý ýðõèéã õàíãàà÷.

Avatar

unen ug 2012-12-08 103.9.90.98

ýíý õ¿¿ã ºìººðºõ ¸ñòîé ãàçàð íü òºð. Õ¿¿õäèéí òºëºº ãàçàð ãýæ ìàø òîì áàéãóóëëàã, õ¿¿õäèéí ýðõèéã õàìãààëàõ áàéãóóëëàãóóä, íèéãìèéí õàìãààëëûí ÿàì íü àæëàà õèéãýý÷ýý. Ýíý õ¿¿ áóöààä ãýðòýý î÷âîë ýíý áàéñíààñàà äîð áàéäàëä äàðàìòàíä îðæ áîëíî îî. Õ¿¿õäèéí òºëºº èõ ç¿éë õèéæ áàéíà ãýæ ãàäààä äîòîîä òýíýõèéí îðîíä ÿã àìüäðàëä áàéãàà àñóóäàë ðóóãàà îðæ àæëàà õèéãýý÷. Òóõàéí áàëìàä ýòãýýäèéí ýöýã ýõ áàéõ ýðõèéã íü õàñóóëàõ àðãà õýìæýý àâ÷ íýã ÷ ãýñýí ìîíãîë õ¿íèéõýý ýðõèéã õàíãàà÷.

Avatar

2012-12-08 194.230.155.250

Huuhdiig ni huraagaad avaachee. Gadaadad ol shuud hamgaalaltand avdag

Avatar

amraa 2012-12-08 202.179.10.70

tursun huuhduu tiim bolgoj bdag ter eej munuu adguus ch hurtel uree hairaldag .. hunii yosnoos gaj erguu tengen duursen mal yum.heleh muu ug oldohgui bna ter eej aau geh 2 zauaan umnuudad malnaas door uhamsartai hunii adguud.

Avatar

***** 2012-12-08 180.235.163.3

Nowshoo uuriig chini yg ingej zeremdeglenee harj baigaarai chi arao ch dee 7hon nastai bytshan huu sh dee

Avatar

2012-12-08 202.55.183.242

Mash ih haramsaj bna.tv.8-tsaashid yasan tuhai survaljlaarai.

Avatar

2012-12-08 202.55.183.242

Mash ih haramsaj bna.tv.8-tsaashid yasan tuhai survaljlaarai.

Avatar

tuvshin 2012-12-08 180.235.171.11

arai ch de valair yumnuud

Avatar

tuvshin 2012-12-08 180.235.171.11

arai ch de valair yumnuud

Avatar

туяа 2012-12-08 202.55.186.20

хүүхдийн байгууллага энэ хүүхдийн нэхэмжлэгчээр орох хэрэгтэй ээж нь бол тэр хар юмаа өмөөрөөд хүүгээ гарзанд нь гаргах юм байна тиймээс хуулийн дагуу шийтгэл оногдуулах хэрэгтэй яасан зэвүүн амьтан вэ

Avatar

Jek*** 2012-12-08 203.194.115.135

araichdeeeee!!! 300n togrogniix ni orond ene muu exiig ni 300 xonog xori!!! xoid etsegiig ni etseg ch gejdee ter lalariig 3n jil xorison ch bagadna shuu!!! ter survaljlaga ogoxgui bga exiig ni zaiuulaachee. olon niited il bologsnoor ene metiin nuuts xerguud ers bagasna!!!

Avatar

туяа 2012-12-08 202.55.186.20

манай шүүх тэрэнд заавал ял өгөх хэрэгтэй ээж нь худлаа өмөөрөөд тэр яргачинг суллана даа тиймээс хүүхдийн байгууллага насанд хүрээгүй хүүхэдээ асран хамгаалагчаар орж нэхэмжлэл гомдол гаргах хэрэгтэй шүү,Монголын хүүхдүүд гэр бүлийн хүчирхийлэлд маш их өртөж байна хичирхийллээс хичирхийлэл үүсдэг тиймээс хуулийн дагуу яллах нь зөв,

Avatar

irgen 2012-12-08 202.179.20.134

yu ve ter eej ged bga hvnii irhiig ni hasval taarna esvel setegtsiin ovchteig ni bas shalga eh hvn chin hvvhdee hvneer zoduulah ni bitgii hel hanginuulahaasch harmalgad shvv dee

Avatar

eh hun 2012-12-08 202.70.46.200

Iimerhuu ger buliin salaltand etssiin etsest huuhduud l nasan turshiin setgeliin gun sharhtai ulddeg hund zodoj bish helj oilguulbal hun negiig boddog ene niigemd hun setgelgui araatnaas dor awirlaj bgad haramsaj bn araatan ch gsn ur toloo busdaas hamgaaldag reflekstei bhad ene emegteig hun geh u araatan gehu ali n ch bish blj bn tghr zowshoorol awah eos bhgui yum bishu yu chuhal u ter huuhed ugee heleh erhtei neg esondoo hunii ugee heleh erh choloog haaj hunii erhiig zorchij bgan bishu bur olon erhiig n zorchson bie hamgaalj chadahgui huuhdiig tamlan zodson ter tusmaa hoid etseg uhaantai yum n tiim bhd ene huuhded ooriigoo hamgaalj ugee heleh erh bii ter sahiad bga nugeliin huuheng ch bas hamt horih estoi oor asran hamgaalagch sahih estoi yumU bishuu arai ch bishee humuusee

Avatar

eh hun 2012-12-08 202.70.46.200

Iimerhuu ger buliin salaltand etssiin etsest huuhduud l nasan turshiin setgeliin gun sharhtai ulddeg hund zodoj bish helj oilguulbal hun negiig boddog ene niigemd hun setgelgui araatnaas dor awirlaj bgad haramsaj bn araatan ch gsn ur toloo busdaas hamgaaldag reflekstei bhad ene emegteig hun geh u araatan gehu ali n ch bish blj bn tghr zowshoorol awah eos bhgui yum bishu yu chuhal u ter huuhed ugee heleh erhtei neg esondoo hunii ugee heleh erh choloog haaj hunii erhiig zorchij bgan bishu bur olon erhiig n zorchson bie hamgaalj chadahgui huuhdiig tamlan zodson ter tusmaa hoid etseg uhaantai yum n tiim bhd ene huuhded ooriigoo hamgaalj ugee heleh erh bii ter sahiad bga nugeliin huuheng ch bas hamt horih estoi oor asran hamgaalagch sahih estoi yum bishuu arai ch bishee humuusee

Avatar

2012-12-08 211.211.79.29

medrel muutai avgai bleesh dee ugaasaa.buh eejuud saihan humuus gedegtei sanal niildeggui bsiim .eej geheer l ter jaaliin dotor mangaa haragddag bhdaa ***** ch yumuu.

Avatar

Huuli Haan baidag ym be Ter Eej eej baih erhgui shvv dee Ter novshiin zaluug olon tvmend il haruulaa 2012-12-08 67.188.198.182

Huuli

Avatar

Huuli Haan baidag ym be Ter Eej eej baih erhgui shvv dee Ter novshiin zaluug olon tvmend il haruulaa 2012-12-08 67.188.198.182

Huuli

Avatar

Huuli Haan baidag ym be Ter Eej eej baih erhgui shvv dee Ter novshiin zaluug olon tvmend il haruulaa 2012-12-08 67.188.198.182

Huuli

Avatar

2012-12-08 182.160.32.45

гэр бүл салалт эр, эм аль алинаас л болж байгаа, эмэгтэйчүүдээс л эсвэл эрчүүдээс л болж байгаа юм гэж ярих хамгийн тэнэг хүний яриа, тэгээд ч хүүхдээ тэвэрч хоцорсон ээжүүдийг чиргүүлтэй энэ тэр гэж доромжлох хэрэггүй шүү дээ, гэр бүлийн хариуцлагаа ухамсарлах чадвар эрчүүдэд илүү дутагдалтай байдаг нь нууц биш

Avatar

gerelee 2012-12-08 124.158.77.8

ene huugiin hereg deer huuhed hamgaalah toviinhen yum hiih heregtei bn. humuus bugd yaj shiidegdehiig ni harj huleej bn. huug avrah heregtei bn. yagaad iim jaahn huug zodoj bga yum bol. aimshigtai bn. aaw eejiig ni shiitgehees gadna hamgiin gol ni ene huug eruul saruul amid yawah erhiig ni hamgaalaachee huuhdiin toloo toviinhen min ta nar!!!!!!!!!!!!!! bi ch bas hamtarch ajillahad belen bn.

Avatar

2012-12-08 202.131.233.130

ene zodson xoid aab iig nadad zaagaad ogbol ooriig ne adilhan bolgood ogox yum san myy lalariig

Avatar

пизадаааа 2012-12-08 103.11.193.10

пизадаааа ***** ид та 2ыг яаж чаджийнаа

Avatar

2012-12-08 202.21.106.128

хүүхдийн төлөө үндэсний төвийнхөн гаднаас нь битгий яваарай.тэр тэнэг хүүхнээс зөвшөөрөл аваад байхдаа яадаг юм.ийм эх гэж хаа байнаа

Avatar

2012-12-08 124.158.65.78

Тэр ээж аав 2-нх нь зургыг олонд нийтэлчих би өөрөө очоод хоёуланг нь хэвтэрт ортол нь зодоодохы нээрээ шүү.

Avatar

Arai ch dee 2012-12-08 115.187.89.2

Ter ehiin eej baih erhiig ni hasah heregtei! Huuhed teej turuulchiheed hunii gariin shuus bolgoj baidag erguu mal. Eej gej duuduulj yadag ym? Ter hargis eriigee dagaad l yvj bn biz…

Avatar

unshigch 2012-12-08 103.9.88.18

huuhdiin toloo baiguullaga yor n ter teneg yargachin eejees n zovshoorol awah yamar heregtei yum be? ugaasaa barimt notolgootoi gerchtei tgd ch eruu uusgeh heregtei zuil bn shude. shuud l hamgaalaltandaa awah heregtei. gudamjind hun zodson huniig bariwchilj horij shorond hiideg bizde. tegul naana chin huuhed uhtlee zoduulchaad bn. ene bol harin mash tom asuudal. yun ter uul uurhai, oyu tolgoi!!!!!??? bid ireedui bolson ur huuhduudee awarch hamgaalah heregtei bn. iim baidlaar araatnaas dor aimshigtai humuus toron garna shude. eswel ene huu tom bolood hoid etseg. eh 2oo zodoj bas ur huuhdee ch ingej humuujuuldeg bolwol yahin be. tom hunii buruugaas bolj gemgui byatshan huuhduud mani hohiroh yosgui.

Avatar

=( 2012-12-08 103.9.90.254

eh hvn yaj iim bj jaddag bnaaa aimr ym emegtei hvn ghed hetsvv l ym 300han tugruguur hvvgee vneljihsn bnshd araichdeee =((

Avatar