Зарим гишүүний бүрэн эрх хөндөгдөх үү? | News.MN

Зарим гишүүний бүрэн эрх хөндөгдөх үү?

Хуучирсан мэдээ: 2012.07.17-нд нийтлэгдсэн

Зарим гишүүний бүрэн эрх хөндөгдөх үү?

Төрийн ордонд шинэ УИХ-ын зарим гишүүний бүрэн эрх хөндөгдөж магадгүй гэсэн яриа дуулдаж байна. Тангаргаа өргөж, гишүүний бүрэн эрхээ эдэлж эхэлсэн зарим нь шүүх, прокурорын “харьяат” болж магадгүй гэсэн яриа ам дамжин яригдаж эхэлжээ.

Гишүүн С.Дэмбэрэлийн эгчийнхээ хүүгийн нэр дээр өөрийн болгосон газрын асуудал, гишүүн Н.Номтойбаярын хөрөнгө мөнгөний асуудал, гишүүн З.Баянсэлэнгийн өнгөрсөн хавар прокурорын биед халдсан хэрэг зэргийг энд нэрлэж байна.

Д.ОЮУН
"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ard tumen 2012-07-17 202.70.46.204

ene Nomtoibayar gej mangar bacaaniig zailuulaachee Selenged amraltiin gazariin uilchilegch ohiniig 3 laa huchindsen unen shuu.Ter ohind 3 say tugrug uguud amiig n taglasan gesen shuu!!! bas 2 iher bambaruushtai baavgaig buudaj alsan Esgii hiih gazar nohoi hereggui !!!

Avatar

Ard tumen 2012-07-17 202.70.46.204

ene Nomtoibayar gej mangar bacaaniig zailuulaachee Selenged amraltiin gazariin uilchilegch ohiniig 3 laa huchindsen unen shuu.Ter ohind 3 say tugrug uguud amiig n taglasan gesen shuu!!! bas 2 iher bambaruushtai baavgaig buudaj alsan Esgii hiih gazar nohoi hereggui !!!

Avatar

Ard tumen 2012-07-17 202.70.46.204

ene Nomtoibayar gej mangar bacaaniig zailuulaachee Selenged amraltiin gazariin uilchilegch ohiniig 3 laa huchindsen unen shuu.Ter ohind 3 say tugrug uguud amiig n taglasan gesen shuu!!! bas 2 iher bambaruushtai baavgaig buudaj alsan Esgii hiih gazar nohoi hereggui !!!

Avatar

Narankhuu 2012-07-17 27.123.214.100

Ene jaahan ohiduug bieiig uneluuldeg unen, bas Hotiin hamag goyo gazariig m enhboldtoi niilj 1 ga gazariig 1 say dollaraar zarj bayjsan unen shuu.

Avatar

das 2012-07-17 122.201.28.98

Энэ номтойбаяр арай бишээ юуч мэдэхгүй мөнгөтэй айлын эрх дурак хүүхэд

Avatar

Лхагважав 2012-07-17 203.160.52.21

Номтойбаяр чинь зөвхөн баян айлын эрх хүүхэд болохоос биш улс төрийн тогоонд тэнцэх хүн биш. Номтойбаярыг зүгээр нэг сумын багийн даргаар ажил хийлгэж байж л хуулиа мэддэг болтол сургах нь зөв. Мөнгөний асуудалтай гэдэг нь тэнэг хүн л мөнгөндөө хуйлрахдаа улс төрийн холионы хүн болдог шүү дээ. Энэ мэтийн пацаан юу ч юм билээ дээ.

Avatar

2012-07-17 182.160.33.143

Bayanselenge yavj shal ugaa yu ve haanaasaa garaad irevee onigootoi yumaa. Naizuudiigaa yu bolohov surguuliin zahiral hiihuu ch genuu tenegtej baigaa suragtai naad avgai chin

Avatar

bi 2012-07-17 182.160.63.186

buruu

Avatar

zugeerl hun 2012-07-17 212.165.141.235

enhbayrin yu ch medehgui hel muutai sheeseer mongolin tur dutah bailgui arail gutamshig bolj baigaa ym bishuu bayanselengech geneuu neg uls turiin ***** abgai yamaan tolgoi yamband bagtahgui yantgar awgai zarga shuuhgui gej ug baidag ym daa medwel taarna

Avatar

zugeerl hun 2012-07-17 212.165.141.235

enhbayrin yu ch medehgui hel muutai sheeseer mongolin tur dutah bailgui arail gutamshig bolj baigaa ym bishuu bayanselengech geneuu neg uls turiin ***** abgai yamaan tolgoi yamband bagtahgui yantgar awgai zarga shuuhgui gej ug baidag ym daa medwel taarna

Avatar

zugeerl hun 2012-07-17 212.165.141.235

enhbayrin yu ch medehgui hel muutai sheeseer mongolin tur dutah bailgui arail gutamshig bolj baigaa ym bishuu bayanselengech geneuu neg uls turiin ***** abgai yamaan tolgoi yamband bagtahgui yantgar awgai zarga shuuhgui gej ug baidag ym daa medwel taarna

Avatar

zugeerl hun 2012-07-17 212.165.141.235

enhbayrin yu ch medehgui hel muutai sheeseer mongolin tur dutah bailgui arail gutamshig bolj baigaa ym bishuu bayanselengech geneuu neg uls turiin ***** abgai yamaan tolgoi yamband bagtahgui yantgar awgai zarga shuuhgui gej ug baidag ym daa medwel taarna

Avatar

bat 2012-07-17 202.170.69.227

YAVAA TA NAR GARIG GAZAR 2 OO ANDUURAAD BGA SH TE UGAASA HEREGGUI NAAD BULHIAGAA IH HURLAAR DARAH GJ L BGA BIZ DE ERTHEN YAV YAV DA

Avatar

zochin 2012-07-17 202.179.20.178

ter naranhuug shalgaachee gazriin naimaachin hunii naimaachig

Avatar

бөабөабөа 2012-07-17 202.126.89.176

баянсэлэнгэ нь зайлаад, номгүйбаяр нь хүн зодож дээрээс нь шээсэн болон хүүхэн цуварч хүчиндсэн хэргийнхээ ялыг авбал таарна. дэмбэрэл нь буруутай бол араас нь шоронгийн камерт очно биз.

Avatar

2012-07-17 122.201.18.155

ashguidee hurdan tudgelzuuleesei tegeesee ch gej husej bailaa

Avatar

зочин 2012-07-17 202.9.47.130

Тоон дотор үсэг гэдэг шиг энэ хүүхэн бишээ.

Avatar

зочин 2012-07-17 202.9.47.130

Энэ 3 яагаад ч ГИШҮҮН харагдахгүй л байнадаа.

Avatar

2012-07-17 72.83.138.41

yaaj yavaad adgiin, bolovsrolgyi,low class iin xymyys parlament ad suux boldog bainaa.naad songuuliin xuulia oorchil.bas ter namiin jagsaalt gej zygeer baij baigaad songogddog jurmaa solio.

Avatar

2012-07-17 72.83.138.41

niigmiin ***** bolson dood davxargiin xymyysee butsaan tatdag xuuli baina uu

Avatar

2012-07-17 72.83.138.41

gudamjnii avgai ix xurliin gishyyn bolj mongol orniig icheej baina

Avatar

njut 2012-07-17 202.179.10.150

Баянсэлэнгэ гэгч авгай прокурорын эрхчөлөөнд халдаж шүүхээс 1,8 жилийн хорих ял авсан гэж хэвлэлд бичсэн байна энэ үнэн бол уу хэрэвээ энэ үнэн бол МАХН,түүний дарга Энхбаярын нөгөө шудрага ёс хаагуураа явав,шүүхээр шийтгэгдсэн ялтаныг намын жагсаалтаар УИХ-д оруулсан нь шудрага ёс мөн үү,Энхбаярын ам ажил хоёр алд дэлэм зөрж байнаа,нөгөө СЕХ юуг хянаж үхсэн үлийгээ хийж байваа,хэрэвээ энэ асуудал үнэн бол гэм буруутантай хатуу хариуцлага тооцох хэрэгтэй,манай УИХ-д ялтан орж суух болж байна уу,хэрэвээ үнэн бол шүүдээ.

Avatar

zochin 2012-07-17 122.201.18.135

Yag vnen hervvlch abgaigaar UIH dutav gej. Ichmeer yum aa. yamar garuud ni vvnd sanalaa ugdug bn aa. Aimaariin Hajuud ni Baasan avgai ilvv geed bod doo

Avatar

UCHIR OILGODOG ULSAA BID 2012-07-17 203.169.53.98

TIIM YUM BOL BUSHUUHAN ZAIGAA TAVIAD OGOOCHEE ICHIJ AMIDRAH SAIHAN SHUU

Avatar

СОНГОГЧ 2012-07-17 122.201.28.100

ХОЁР ТОМЫН НЭГЭНД ХАРЪЯАЛАГДАХГҮЙ БОЛ ЮМ СОНСЧ МЭДНЭ ШҮҮ ХАРИН АН ЭСВЭЛ МАН-Д ДАНС БҮРТГЭЛТЭЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БОЛ ЯМАР ХЭРЭГ ХИЙСЭН Ч ШИЙТГЭХДЭХГҮЙ, АРГАГҮЙН ЭРХЭНД ШИЙТГЭСЭН Ч ӨРШӨӨЛД ХАМРУУЛАХ ТОГТООЛЫГ НЬ ЦУГ УНШДАГ БИЗ ДЭЭ ЕР НЬ ХУУЛЬ БУСААР ӨӨРИЙН БОЛГОСОН ХӨРӨНГӨӨ ХАМГААЛАХ ГЭЖ УИХ-Д ҮХЭН ХАТАН ЗҮТГЭДЭГ ТУХАЙ СОНССОН

Avatar

mongol 2012-07-17 114.31.70.106

ovoo shdeee

Avatar

2012-07-17 202.131.236.234

энэ гурав даанч монголын төрд хэрэггүй юм байхаа гэж эргүүлэн татах хэрэгтэй.Эсгий хийх газар нохой хэрэггүй гэж өвөг дээдэс маань яаж онож хэлээ вэ

Avatar

Нээрэн Эрх Чөлөөг хэрэгжүүлэгч намын дарга 2012-07-17 49.0.158.103

Эрх Чөлөөг хэрэгжүүлэгч намын дарга Шоовдорын ТӨМӨРСҮХИЙГ сонгочихгүй яасан юм бол доо

Avatar

2012-07-17 49.0.158.103

Эд нарын оронд эх орныхоо төлөө цогтоо тэмцэгч зөндөө байгаа шүү дээ

Avatar

hi 2012-07-17 202.70.45.138

Gemt xeregtenyydiin TAL ni Gants xudagt Tal ni UIX d suudag shyy dee

Avatar

2012-07-17 202.5.202.130

голыг нь олоод хэлжээ. Хичнээн инээд хүрэв ээ

Avatar

2012-07-17 71.232.45.127

jijig herguudeer l ard tumnii anhaarliig oor tiish ni handuulah geed bainaadaa yanz ni? ter bayanselenge iin prokroriin bied gar hureh ntr gesen teneg hun huurch baigaam shig shaltag gargaj irhee boliod ter shinhen tom luivarchidaa barij hiigeech terii chen l ard tumen huleej bn

Avatar

2012-07-17 71.232.45.127

TER UVSIIN 2 LUVIARCHIN KHURELBAATAR CHOIJILSUREN 2OOS AVHUULAAD ENE IH HURAL CH HOLION BANTAN BOLJE HOORHII, NOMTOIBAYAR, SODBILEG, NARANKHUU MONGOTEIN L GARDIIM BN GEEL UNEHEER TORD ITGEL ALDARJIINAA

Avatar

2012-07-17 203.194.115.251

edgeer 3 deer nemeed Uvsin 2 luivarchid za tegeed Hongorig horduulagch p***a,Uvurhangain 2 komunist,zuuni manlai luivarchni huu sodbileg narig yallaj shorond ilgee!

Avatar

2012-07-17 71.232.45.127

ovorhangai harin ch zugeer yum bishu? batkhuu zorigt 2-iig aldartai luivarchid gedgiin oorsdoo mongo taraagaad yvjiisaniin uls dayara l mediishd

Avatar

2012-07-17 124.158.70.8

Зөв л сэдэв байна. Шударга л хүн УИХ хэрэгтэй шүү. Готов

Avatar

2012-07-17 202.21.106.6

uvsiin 2 l geed baixii teriig chin shuux shiidex bolxoos cham shig n shiidexgyi.tegeed ch Nyamxyy ch 5000 taraasan shuu dee zailuul

Avatar

2012-07-17 121.66.108.250

ELBEGDORJIIH BODBOL ARAI DEER

Avatar

2012-07-17 124.158.68.62

монголын төрд эрээвэр хурааврууд хэрэггүй. эргүүлэн тат.

Avatar

2012-07-17 71.232.45.127

uvsiin 2 luivarchin bas baigaa bizde??? ter 2 gemt heregteng avha bodooch!

Avatar

2012-07-17 85.0.252.36

Nomtoibayar, Bayanselenge 2 iin baih yostoi gazar bol shoron sh dee

Avatar