Сая төгрөгийг сонгуулиас өмнө шийдвэрлэхийг үүрэгджээ | News.MN

Сая төгрөгийг сонгуулиас өмнө шийдвэрлэхийг үүрэгджээ

Хуучирсан мэдээ: 2012.04.10-нд нийтлэгдсэн

Сая төгрөгийг сонгуулиас өмнө шийдвэрлэхийг үүрэгджээ

УИХ дахь МАН-ын бүлэг ээлжит хуралдаанаа өчигдөр хийсэн ч, үдээс хойш үргэлжлүүлэн хуралдсан тул хэвлэлийнхэнд хараахан мэдээлэл хийж амжаагүй юм. Харин сая бүлгийн дарга Ө.Энхтүвшин сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ. УИХ дахь МАН-ын бүлэг нь ээлжит хуралдаанаараа хэд, хэдэн асуудлыг авч хэлэлцсэний дотор иргэн бүрт олгох хувьцаа хамгийн их цаг хугацаа шаардсан байна. Учир нь УИХ-ын гишүүдийг тойрогтоо ажиллах хугацаанд нь иргэн бүрт олгох Тавантолгойн 1072 ширхэг хувьцаа хэзээ чухам дансанд орох, хувьцааны оронд сая төгрөгөө сонгох иргэд хэдийд чухам бэлэн мөнгөө гар дээрээ авах вэ гэдгийг голчлон асууж байсан. Тиймээс ахмад настан, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдээс бусад иргэдийн нэг сая төгрөгийг ирэх тав, зургадугаар сард багтаан шийдвэрлэх шаардлагатай, энэ чиглэлээр Засгийн газар шаргуу ажиллаж, ойроын хугацаанд тодорхой шийдэл гаргах ёстой гэсэн чиглэлийг бүлгээс өгчээ.

Засгийн газраас өнгөрсөн гуравдугаар сард ахмад настан, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд олгох нэг сая төгрөгийг гурав хуваан олгох шийдвэрийг гаргасан юм. Ингэхдээ дөрөвдүгээр сараас эхлэн олгохоо амласан билээ. Нийт 334 тэрбум төгрөг шаардана. Харин үлдэж байгаа 2.3 сая иргэн яах вэ гэдэг нь тодорхойгүй байгаа юм. Тиймээс УИХ дахь МАН-ын бүлгээс ийнхүү шахжээ.

Хоёр дахь хэлэлцсэн асуудал нь Орон нутгийн сонгуулийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төсөл аж. Хэдийгээр УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгээс УИХ болон орон нутгийн сонгуулийг ирэх зургадугаар сард хамт зохион байгуулах ёстой хэмээн байр сууриа илэрхийлж, мөн Монгол Улсын Ерөнхий сайд С.Батболдод хандан шаардлага хүргүүлээд буй ч УИХ дахь МАН-ын бүлгийн хувьд хоёр сонгуулийг салгаж явуулах ёстой гэсэн өмнөх байр сууриа хадгалсан байна. Мөн бүлэг нь Үндсэн хуулийн цэцийн дунд суудлын хуралдаанаар авч хэлэлцсэн УИХ-ын сонгуулийн тухай хуулийн зарим заалт Үндсэн хууль зөрчсөн гэх дүгнэлтийг хүлээж авчээ.

Тус бүлгээр хэлэлцсэн дөрөв дэх асуудал нь иргэний ухаалаг үнэмлэхтэй холбогджээ. Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн мэдээллээр бол цахим үнэмлэх хэвлэх ажил цаг хугацаандаа амжихгүй байх тал руу оржээ. Шалтгаан нь, ухаалаг үнэмлэхийн бэлдэцийг бэлтгэж буй Америкийн компанийн зүгээс өмнө тохирсон хугацаагаар ажлаа гүйцэтгэхэд бэрхшээл тулгарсан тул дахин 14 хоногоор сунгах хүсэлтээ илэрхийлсэн байна. Хоёр талын тохиролцсоноор зургадугаар сарын 11-н гэхэд хамгийн сүүлчийн үнэмлэхийн бэлдэц ирж, хэвлээд, иргэдэд тараахад зургадугаар сарын 21-н гэхэд энэ ажил цэгцрэх ёстой байсан. Гэтэл дахин 14 хоногоор сунгах хүсэлтийг тавьсан нь цаашид яах вэ гэдэг дээр Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл, УИХ, Засгийн газар санал солилцож, шийдэл гаргахаас аргагүйд хүрсэн байна.

Г.Дарь

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2012-04-10 103.11.192.34

MAN shiniig sanaachlagch shudarga nam gj bi huvidaa boddog MAN eh ornoo hugjuulj chadah gants nam ni unen gj bodoj bna MAN d amjilt husie Hyalalzah tusam ni gyalalzaj yavaarai MAN ii zaluusaa AMJILT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2012-04-10 103.11.192.34

MAN shiniig sanaachlagch shudarga nam gj bi huvidaa boddog MAN eh ornoo hugjuulj chadah gants nam ni unen gj bodoj bna MAN d amjilt husie Hyalalzah tusam ni gyalalzaj yavaarai MAN ii zaluusaa AMJILT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2012-04-10 103.11.192.34

MAN shiniig sanaachlagch shudarga nam gj bi huvidaa boddog MAN eh ornoo hugjuulj chadah gants nam ni unen gj bodoj bna MAN d amjilt husie Hyalalzah tusam ni gyalalzaj yavaarai MAN ii zaluusaa AMJILT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2012-04-10 103.11.192.34

MAN shiniig sanaachlagch shudarga nam gj bi huvidaa boddog
MAN eh ornoo hugjuulj chadah gants nam ni unen gj bodoj bna
MAN d amjilt husie
Hyalalzah tusam ni gyalalzaj yavaarai MAN ii zaluusaa
AMJILT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2012-04-10 103.11.192.34

MAN shiniig sanaachlagch shudarga nam bi huvidaa boddog
MAN eh ornoo hugjiilj chadah gants nam ni unen gj bodoj bna
MAN d amjilt husie
Hyalalzah tusam ni gyalalzaj yavaarai MAN ii zaluusaa
AMJILT

Avatar

Зочин 2012-04-10 103.11.192.34

MAN shiniig sanaachlagch shudarga nam bi huvidaa boddog
MAN eh ornoo hugjiilj chadah gants nam ni unen gj bodoj bna
MAN d amjilt husie
Hyalalzah tusam ni gyalalzaj yavaarai MAN ii zaluusaa
AMJILT

Avatar

Зочин 2012-04-10 103.11.192.34

MAN shiniig sanaachlagch shudarga nam bi huvidaa boddog
MAN eh ornoo hugjiilj chadah gants nam ni unen gj bodoj bna
MAN d amjilt husie
Hyalalzah tusam ni gyalalzaj yavaarai MAN ii zaluusaa
AMJILT

Avatar

zzzzzzz 2012-04-10 202.131.232.227

uneheer l ugdug yum bol 1000000 tugruguu avsan ni hojino doo

Avatar

хоцрогдол 2012-04-10 202.55.191.57

монголд нам яриад гарцыг олж харахгүй——–мэдлэггүй 2 хөлтэй малууд хөгжилдөөд байж бай одоохон дампууралыг чнь харна

Avatar

хоцрогдол 2012-04-10 202.55.191.57

монголд нам яриад гарцыг олж харахгүй——–мэдлэггүй 2 хөлтэй малууд хөгжилдөөд байж бай одоохон дампууралыг чнь харна

Avatar

хоцрогдол 2012-04-10 202.55.191.57

монголд нам яриад гарцыг олж харахгүй——–мэдлэггүй 2 хөлтэй малууд хөгжилдөөд байж бай одоохон дампууралыг чнь харна

Avatar

unen 2012-04-10 203.91.117.4

NYMDORJ-g tetgewert gargah sonirhol AN bolon eruug-nhend uneheer bii.MONGOLD heden jil duraaraa durgih gehed ni saad bolson huul-n humuus b.dag NYMDORJ,SANDAG-OCHIR,PUREW general g.m ene darga naraas hoish AN,ERuug-nhen ta nar-g untuulahgui de durakuudaa

Avatar

unen 2012-04-10 203.91.117.4

NYMDORJ-g tetgewert gargah sonirhol AN bolon eruug-nhend uneheer bii.MONGOLD heden jil duraaraa durgih gehed ni saad bolson huul-n humuus b.dag NYMDORJ,SANDAG-OCHIR,PUREW general g.m ene darga naraas hoish AN,ERuug-nhen ta nar-g untuulahgui de durakuudaa

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.72.89

novshuud mongogui baij xaanaas or tavix geed novshiin kommunistuud

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.72.89

novshuud mongogui baij xaanaas or tavix geed novshiin kommunistuud

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.72.89

novshuud mongogui baij xaanaas or tavix geed novshiin kommunistuud

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.72.89

novshuud mongo baij xaanaas or tavix geed novshiin kommunistuud

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.72.89

novshuud mongo baij xaanaas or tavix geed novshiin kommunistuud

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.72.89

novshuud mongo baij xaanaas or tavix geed novshiin kommunistuud

Avatar

huuchirsan muusai huvalzuudiig ustgii 2012-04-10 198.228.194.27

Boslog garghad bid bas bilen baigaa

Avatar

fucking 76 2012-04-10 198.228.194.27

Muu lalriin novshnuud.huvitsaa gej hudlaa shaaj ard tumniig huurch uursduu tsaaguuraaa zavshij bna muu lalriin hugshin tugtsugnuud uheed dald oroosoi

Avatar

fucking 76 2012-04-10 198.228.194.27

Muu lalriin novshnuud.huvitsaa gej hudlaa shaaj ard tumniig huurch uursduu tsaaguuraaa zavshij bna muu lalriin hugshin tugtsugnuud uheed dald oroosoi

Avatar

Freedom 2012-04-10 27.123.214.100

Ardyn namynhaniig 4 jil amraahgui bol bolohoo bj dee,songuulid yalj l bval uls orny ediin zasag suireh ed nart hamaagui yum bna l daa.

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.65.158

АМЛАСАН МӨНГӨӨ ӨГӨХГҮЙ БОЛ ТА НАРЫГ ГАРГАХГҮЙ, МЭДЭЭЖ АХ ДҮҮ ТӨРӨЛ САДАНГААРАА ЭНЭ АСУУДЛЫГ ХЭЛЭЛЦЭЖ БАЙЖ СОНГУУЛЬД ХЭНИЙГ ДЭМЖИХЭЭ ШИЙДЭХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖ БАЙНА. ТА НАР ЗӨВХӨН ХӨГШДИЙН САНАЛЫГ АВААД ЯЛНА ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА БОЛ ГОНЖИЙН ЖОО ГЭДЭГ БОЛНО ДОО. СОНГУУЛЬ ТҮРГЭН БОЛООСОЙ. ТА НАР ТҮРГЭН УНААСАЙ.

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.65.158

АМЛАСАН МӨНГӨӨ ӨГӨХГҮЙ БОЛ ТА НАРЫГ ГАРГАХГҮЙ, МЭДЭЭЖ АХ ДҮҮ ТӨРӨЛ САДАНГААРАА ЭНЭ АСУУДЛЫГ ХЭЛЭЛЦЭЖ БАЙЖ СОНГУУЛЬД ХЭНИЙГ ДЭМЖИХЭЭ ШИЙДЭХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖ БАЙНА. ТА НАР ЗӨВХӨН ХӨГШДИЙН САНАЛЫГ АВААД ЯЛНА ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА БОЛ ГОНЖИЙН ЖОО ГЭДЭГ БОЛНО ДОО. СОНГУУЛЬ ТҮРГЭН БОЛООСОЙ. ТА НАР ТҮРГЭН УНААСАЙ.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.23.26

МАН-ын луйварчидын амьсгал хураах цаг нь ойртсоор л байна даа.

Avatar

ц 2012-04-10 202.72.241.71

ХАДГАЛАМЖ ЗЭЭЛ БОЛ- ЖИЛИЙН ЄМНЄ БОЛСОН ЇЙЛ ЯВДАЛ

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.69.200

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа
Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.69.200

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа
Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа

Avatar

Зочин 2012-04-10 180.149.69.200

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа
Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа

Avatar

Зочин 2012-04-10 83.250.48.192

МАН-ын бүлгийн хурал шинэ дуулиан тарилаа
Өнөөдөр 10 цаг 17 минут
c4417273cc67558fbig МАН-ын бүлэг өчигдөр бүтэн өдөржин хуралдаж оройн 10 цагт өндөрлөв. Хурал ширүүхэн болж байгаа талаар ордныхон өдөржин өөр хоорондоо хөөрөлдөв. Хамгаалагчид ч сэтгүүлчдийг ойртуулахгүй байх үүргээ сайн гүйцэтгэсэн юм. МАН-ын бүлгийн хурлаар олон асуудалд хэлэлцсэн ч тэд нэгдсэн шийдэлд хүрээгүй бололтой. Бүлгийн хурлаар гишүүд тойрогтоо очиж ажилласан тайлангаа тавьж, 1.5 сая төгрөгийг өгөхгүй бол байдал хүндрэх талаар ярилцжээ. 1.5 сая төгрөгийг өгөх талаар Засгийн газар санаачлагагүй ажиллаж байгаа талаар Ц.Даваасүрэн, Д.Тэрбишдагва, Д.Загджав, Ч.Улаан нар шүүмжлэл өрнүүлжээ. Харин намын дарга С.Батболд оюутнууд, ахмадууд, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэддээ сонгууль гэхэд 1.5 сая төгрөгөө өгөөд дуусгах талаар тайлбар хийж байр сууриа илэрхийлсэн байна. Энэ үеэр шинэ сангийн сайд Д.Хаянхирваа хариуцлагагүй ажиллаж байгаа талаар Н.Ганбямба гишүүн баримт сөхөн ярьж эцэстээ бараг зодооноор өндөрлөсөн аж.

Avatar

Зочин 2012-04-10 83.250.48.192

МАН-ын бүлэг өчигдөр бүтэн өдөржин хуралдаж оройн 10 цагт өндөрлөв. Хурал ширүүхэн болж байгаа талаар ордныхон өдөржин өөр хоорондоо хөөрөлдөв. Хамгаалагчид ч сэтгүүлчдийг ойртуулахгүй байх үүргээ сайн гүйцэтгэсэн юм. МАН-ын бүлгийн хурлаар олон асуудалд хэлэлцсэн ч тэд нэгдсэн шийдэлд хүрээгүй бололтой. Бүлгийн хурлаар гишүүд тойрогтоо очиж ажилласан тайлангаа тавьж, 1.5 сая төгрөгийг өгөхгүй бол байдал хүндрэх талаар ярилцжээ. 1.5 сая төгрөгийг өгөх талаар Засгийн газар санаачлагагүй ажиллаж байгаа талаар Ц.Даваасүрэн, Д.Тэрбишдагва, Д.Загджав, Ч.Улаан нар шүүмжлэл өрнүүлжээ. Харин намын дарга С.Батболд оюутнууд, ахмадууд, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэддээ сонгууль гэхэд 1.5 сая төгрөгөө өгөөд дуусгах талаар тайлбар хийж байр сууриа илэрхийлсэн байна. Энэ үеэр шинэ сангийн сайд Д.Хаянхирваа хариуцлагагүй ажиллаж байгаа талаар Н.Ганбямба гишүүн баримт сөхөн ярьж эцэстээ бараг зодооноор өндөрлөсөн аж.

Үүнтэй зэрэгцэн Ц.Даваасүрэн гишүүн намын дарга С.Батболдтой нэлээд сөргөлджээ. Мөн

Avatar

Зочин 2012-04-10 49.0.151.216

ноднин юугаа хийж байсан лалрууд вэ

Avatar

Зочин 2012-04-10 203.91.119.242

Хурдан амласан мөнгөө өгөөд торны цаана суух бэлтгэлээ хангаж байвал таарна

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.170.81.10

free-english.net – АНГЛИ ХЭЛЭНД ӨДӨР БҮР 30 МИНУТ

Avatar

Зочин 2012-04-10 203.91.119.242

Хурдан амласан мөнгөө өгөөд торны цаана суух бэлтгэлээ хангаж байвал таарна

Avatar

Зочин 2012-04-10 203.91.119.242

Хурдан амласан мөнгөө өгөөд торны цаана суух бэлтгэлээ хангаж байвал таарна

Avatar

xoxirogch 2012-04-10 188.155.115.206

Deermchdee songuulia xoishluulax l xeregtei.7sariin 30nd

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.170.66.27

ганц нэгээрээ тэнэгтэж байсан хүнийг би харж байсан хэсэг бүлгээрээ ингэж тэнэгтэхийг анх удаа харж байна

Avatar

zulaa 2012-04-10 203.91.118.58

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа

Avatar

Mongol Uls Mandan Badrag 2012-04-10 202.55.182.82

Ee burhan min, burhnaa duudahaas uur arga alga daa, ene muusain novshnuud dahij zasgiin erhiig avahiin tuld yu ch hiihees butsahguinee, ard tumen min ene 21000, 1 say tugrug bidend yamar uneer irj bgaag uhaj oilgoosoi, asar ih ur, asar ih baigaliin baylgiig uneguiduulj, hyatadiin avarga kompaniudad hesegchlen zarj, baritsaalj bna shuu, h** tenger min, gazar shoroo min uhaangui munhag, hulgaich, luivarchdaas eh ornoo avrah huch chadal, oyun uhaaniig ard tumend min hairlaach…
Eleg negtnuud min songoltoo zaaval hii. Uhaantai, ul suuritai, orsdiigoo b** hudald, oroold b** doromjluul

Avatar

Mongol Uls Mandan Badrag 2012-04-10 202.55.182.82

Ee burhan min, burhnaa duudahaas uur arga alga daa, ene muusain novshnuud dahij zasgiin erhiig avahiin tuld yu ch hiihees butsahguinee, ard tumen min ene 21000, 1 say tugrug bidend yamar uneer irj bgaag uhaj oilgoosoi, asar ih ur, asar ih baigaliin baylgiig uneguiduulj, hyatadiin avarga kompaniudad hesegchlen zarj, baritsaalj bna shuu, h** tenger min, gazar shoroo min uhaangui munhag, hulgaich, luivarchdaas eh ornoo avrah huch chadal, oyun uhaaniig ard tumend min hairlaach…
Eleg negtnuud min songoltoo zaaval hii. Uhaantai, ul suuritai, orsdiigoo b** hudald, oroold b** doromjluul

Avatar

Buhimdaltai zaluu 2012-04-10 202.170.66.27

Yayaya 340 terbum tugrug. Ene munguur chini bidnuusiin nerviig barj uuriig hurgej nasiig mini boginosgoj baigaa haltaisan har zamiig hoyor dahin zasch, metro barichih hemjeenii mungu baina sh dee. Ichsen hun hun **** gegch bolj baih shig baina. Am aldval barij boldogguin jishee dee. Amlahaasaa umnu bodoh yostoi baij dee.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.180.220.86

МОНГОЛ ТӨРИЙГ ОДОО ЦАГТ ТОЛГОЙЛЖ БАЙГАА НӨХДИЙН АЖИЛ ИЙМ Л БГАА ЮМ ИЙМ БАЙЖ ЯАЖ ДООШОО ХАРИУЦЛАГА ЯРИХ ЮИ ВЭ. ЗАЛУУЧУУДАД ЗАЙГАА ТАВЬЖ ӨГӨХ ЦАГ НЬ БОЛСОН БАЙНА.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.72.245.190

10000 хятад ажилчин оруулна гэж ярьдаг УИХ-ын гишүүн бөгөөд засгийн газрын гишүүн байна гэж бодохоос дотор харанхуйлж байна. Ийм зүйл ярьдаг заваан сайд байхад иргэний шинэчилсэн үнэмлэх цаг хугацаандаа гарна гэж байхгүй. Цаадах чинь бас л нэг цаас олоод барьчихсан хэвлэлийн хурал зарлаад санаа алдаад сууна дөө.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

Сонгуульд өрсөлдөх улсууд яаахаараа сонгуулийг зохион байгуулдаг юм бэ Ээ дээ мэдэхгүй дээ Энэ улс ер нь юу болох гээд байгаа юм болоо

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

Сонгуульд өрсөлдөх улсууд яаахаараа сонгуулийг зохион байгуулдаг юм бэ Ээ дээ мэдэхгүй дээ Энэ улс ер нь юу болох гээд байгаа юм болоо

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

Сонгуульд өрсөлдөх улсууд яаахаараа сонгуулийг зохион байгуулдаг юм бэ Ээ дээ мэдэхгүй дээ Энэ улс ер нь юу болох гээд байгаа юм болоо

Avatar

Ajaa taij 2012-04-10 49.0.135.50

Saya tugrugiig chini avna gej uilagnaagui shuu. Saya tugrugiig xuvitsaataa mini xutgaad bitii idchixeeree.Saya tugruguu avsan xugshchuul grupiin sularsan xuvitsaag undesni busad aanegjid zarj neg sumaar 2 tuulai budax gej baival yostoi UXiin tsetsed zargaldana shuu.

Avatar

зочин 2012-04-10 182.160.4.236

МАН сонгогдож л байвал юу ч хамаагүй болжээ Эдийн засгийг сүйрүүлэхнээ Монгуулийн дараа Монгол яг л Грек болох юм байна

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.21.112.202

Hyatadiin tagnuul yum bol Tsagaan Herem davuulaad nohoid hayj ogson ch bno.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.21.112.202

Ene mengetei yravgar ovgoniig Uvs ruu ni shidchiheech ee.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.21.112.202

Songuuli dohood ireheer MAN nam yamar ch huuliig ulandaa gishgedeg. 2008 ond, songuuli bolohod 10-aad honog uldeed baihad ted yamar ch uneer hamaagui yalahiin tuld huuli zorchij 1.5 say togrog ogno gej moriin hotolbortoo baihgui zuil hii amlan batlamjiin bichig geechiig taraasan. Odoo busad nam, ylanguya ardchilsan nam iimerhuu luivraas tuiliin ih bolgoomjilj, mash chand hyanalt tavih heregtei.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.19.34

Монгол Төрийн дайсан мохоо мулгуу Ц.Нямдоржийг нэн даруй төрөөс зөйлуулах ёстой

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.21.112.202

Ene bol Nyamdorj terguuntnuudiin songuuli luivardah arga ni yum aa. Yagaad Nyamdorj gedeg horchin nohriig tsahim unemlehnii asuudal erhelsen ajliin hesgiin dargaar tavisan gej bodoj bna. Zugeer l huuli zuin said uchraas uu.. Ugui l baihgui yu daa. Tsahin unemleg helvlej, taraaj amjihgui bolloo gedgiig tuugeer heluulj bgaad songuuliig mashinaar toolohoo boliulah gej bna. Tegeed huuchnaaraa songuulia yvuulj, MAN nam luivraa hiidgeeree hiih gej bna. Uunii logikiig 1-r angiin huuhed ch oilgohoor bna.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

Бүгдээрээ тэмцэе л дээ Алийн болгон эд нарыг харж насыг элээх юм бэ

Avatar

Зочин 2012-04-10 182.160.41.7

Нямдорж гуай тэтгэвэрт гарвал дээр юм биш үү.Нэр нүүрээ барьж байна шүү. Будаач будаач гэхээр нүүрээ будав гэдэг шиг байх юм.Одоо болно шүү дээ

Avatar

Зочин 2012-04-10 124.158.110.62

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа

Avatar

Зочин 2012-04-10 124.158.110.62

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа

Avatar

Зочин 2012-04-10 124.158.110.62

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа

Avatar

Зочин 2012-04-10 203.194.115.200

Коммунистууд сонгуулийн пиарт тааруулж нэг саяаар олон хүныг горьдоох юм даа

Avatar

Зочин 2012-04-10 124.158.110.62

Бэлдэцийг Ардчмлсан намын алданхуяг байхдаа хугацааг хойшлуулсан шүү

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.126.91.145

nyamka heregeer altanhuyagiin buruugaar gej haragduulahiig husej bn, ene hunees 1 ch shirheg constructive setgelgee garahgui dandaa huniig horloh shantaajlah yum l garna

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.170.83.202

4 jil tsahim unemlehiig hariutsaj hiilgeh bsan Altanhuygaas asuu daa

Avatar

naiz 2012-04-10 122.201.17.10

Чи тийм мөнгө хэрэггүй юм бол дуугүй л байж байж бай за. Бид нар мөнгөө ч авмаар байна. ажиллаж чадахгүй байгаа нэгийг ч явуулмаар байна за. Чи л дут

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

тэгвэл чи чамд ирэх сонгуулийн сүүэлэр 10 саяыг хүн бүрт өгий гэвэл чи эх орноо хэнд ч хамаагүй худалдах шаар юм байна л даа Чи мөнгөө ч авч чадахгүй Зайлуулж ч чадахгүй Битгий горьд Горьдсоор насыг барна Тэгсэний оронд улс орноо төвхнүүлэхэд нэг ч гэсэн хуруугаа худалга Муу бэртэгчин

Avatar

Зочин 2012-04-10 203.91.112.35

Ene arai dendnee XU giixan songuuliig luivardaxaar byyr il tsagaandaa garchixsan bn shdeee yu bolox boldoo burxan min

Avatar

тэрслүүт 2012-04-10 203.169.53.119

Нямдорж хэзээ ажил хийж чадаж байсын.зайлааа.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.23.154

Өнөөдөртөө Ц.Нямдорж шиг үнэнийг баримт нотолгоотой ярьж байгаа улс төрч нэгч алга.Хил,гааль,цагдаа дээр илэрсэн бүх хэрэг, хэрэгтэнүүд шүүх прокурор дээр очоодол энхийн цагаан тагтаа болж хувирдаг нь үнэн шүүдээ.Харин ядуусыг бол мянган төгрөгний хэргээр 10 жил шоронд хийнэ. Үүнийг бүх хүн ард түмэн мэдэж байгаа шүүдээ. Одоо бүр даварч байна.Тэр нийслэлийн шүүгч Сарангэрэл гэж нэг эмээ мөнч олон хүний амь амьдралаар олон жил тоглож байна даа.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

Нямдорж өөрөө бүх юманд хутгалдсан болохоороо л сайн мэдэж байгаа байхгүй юу хахаха зайлаад өгөө

Avatar

bayarlagch 2012-04-10 203.169.53.119

O zailuul.yostoi ed nar bajigdaj bnaa.ta nar odoo yu ch xiij chadaxaa ungursun.ertxen ali shorond ochixoo songoj baisan n deer.

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.131.231.130

Монголыг элгээр нь хэвтуулэх нээ энэ хэд

Avatar

Амлалт нэхэгч 2012-04-10 203.169.53.119

Ам алдвал барьж болдоггүй. Сонгуулиас өмнө өгөхгүй бол та нарыг дахин хэзээ ч гаргахгүй за юу…

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

Өгч чадна Харин чиний нэг кармаанаас 2 саяыг аваад нөгөөдөхөд нь 1 саяыг хийхээ эд нар мэднээ Талхны үнэ 5 мянга болохыг чи удахгүй харнаа

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.20.220

Мөнгө авахгүй ээ Харин оронд нь зайлаад өг Бид өөрсдөө төрөө төвхнүүлэе

Avatar

Сая төгрөгөө өөрөө б**с рүүгээ чих 2012-04-10 202.179.20.220

Наад новшийн мөнгийг чинь авахгүй ээ Эх орноо сая төгрөгөөр худалдахгүй харин ард түмэнд сайн сайхан зүйл хиймээр байвал өөрсдөө зайлаад өг Бид тан нартай та наргүй өөрсдөө болгоно зүгээр л МАНАН та нар зайлаад өг Одоо өчнөөн ууж идлээ болоо юм биш үү Зүгээр зайлаад өгвөл цаашид мөшгин мөрдөхгүй буянаараа л болог гээд орхиоё Засгийн эрхийг ард түмэн өгөөдөх Ард иргэдийн амьдрах орчинг сайжруулаахад Эмнэлэг сургуулийн үйлчилгээг сайжруулаадах Хүүхдийн тогломын талбай эрүүл цэвэр утаагүй орчин талхлагдаагүй бэлчээр онгон дагшин байгаль эхийг минь буцаагаад өгөөдөх Ширгэж сайртсан гол горхийг минь Шинээр мэндэлж байгаа үр удмыг минь эрүүл төрүүлэх орчинг бүрдүүлээдэх Авилгал тэгш бус байдлыг арилгаадах Замын түгжрэл там болсоныгоо харцгаа Балиар новшнууд минь

Avatar

Зочин 2012-04-10 49.0.164.148

4 jil yu hiisen be. tsagiig ni tulgagdag archaagui

Avatar

Зочин 2012-04-10 203.91.117.4

ene ukheji baisan p***a nyamdorji amarsanaa khoyor jyag iim yum khiikh geed baisan yum man sunuwul taarna

Avatar

зочин 2012-04-10 202.21.119.130

Та нөхдийн хийж байгаа ажил мөн дөө Хурдан амласан мөнгөө өгөөд торны цаана суух бэлтгэлээ хангаж байвал таарна

Avatar

Зочин 2012-04-10 202.179.23.154

БҮҮ ГОРЬД МУУ ФАСИСТ.

Avatar

nuun daragch 2012-04-10 202.55.191.57

Mongol oron nymdorjgui baij uzeh ymsan.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж