Сая төгрөг авах иргэдийн материалыг 9-нөөс авна | News.MN

Сая төгрөг авах иргэдийн материалыг 9-нөөс авна

Хуучирсан мэдээ: 2012.04.03-нд нийтлэгдсэн

Сая төгрөг авах иргэдийн материалыг 9-нөөс авна

Засгийн газрын хуралдаанаар Хүний хөгжил сангаас олгох хувь хишгийн тухай асуудлыг авч хэлэлцээд ахмад настан болон хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд бэлнээр олгох нэг сая төгрөгийг энэ сараас зургадугаар сарыг дуустал олгохоор шийдвэрлэсэн. Тодруулж хэлбэл, дөрөвдүгээр сард 330 мянга, тавдугаар сард мөн 330 мянга, зургадугаар сард мөн 330 мянган төгрөгөөр тус бүр олгохоор болсон билээ.

Сая төгрөгийн хувь хишиг хүртэх иргэдийн бүрдүүлбэл зохих материалыг Хөдөлмөр, халамжийн үйлчилгээний газрын Халамжийн үйлчилгээний хэлтсийн дарга Д.Чойжилсүрэнгээс тодрууллаа.

-Иргэд хэзээнээс мөнгөө авч эхлэх вэ?

-Бидний тооцож буйгаар иргэд энэ сарын 20-ноос эхлэн эхний ээлжийн 330 мянган төгрөгийн хувь хишгээ авч эхэлнэ. Үүнээс өмнө бүрдүүлэх материалаа сум, хороондоо бүрдүүлж өгөх ёстой.

-Хороод дээр материал авч эхлээгүй гэсэн. Хэзээнээс иргэдийн материалыг авах бол?

-Энэ долоо хоногт манайхан семинартай байгаа. Сургалтад сууж байгаа ажилтнууддаа өргөдлийн маягтаа өгч явуулна. Тиймээс ирэх долоо хоногийн даваа гаригаас эхлэн сум хорооддоо хандах хэрэгтэй.

-Иргэд ямар материал бүрдүүлэх шаардлагатай вэ?

-Өндөр настнууд сум хороод дээр байгаа өргөдлийн маягтыг бөглөн  иргэний үнэмлэхний хуулбартай хамтатган өгөх хэрэгтэй.  Харин хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд иргэний үнэмлэхний хуулбар, хөдөлмөрийн чадвар алдалт тогтоосон акт хоёрыг дээрхи өгөдлийн маягтыг бөглөн өгөхөд л хангалттай байгаа юм. Өөр ямар ч зүйл нэмж бүрдүүлэх шаардлагагүй.

-Хөдөлмөрийн чадвар алдалт тогтоосон актыг хаанаас авах вэ?

-Хаа нэг газраас авахгүй. Хөгжлийн бэрхшээлтэй бүх иргэдийн гар дээр буюу өөрт нь энэхүү акт байх ёстой.

                            Д.Жаргалсүрэн

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

өндөр настнууд 2012-04-03 202.179.10.150

Бидэнд хүн тус бүрт 1 сая төгрөг өгнө гэсэн,сая ЗГ хуралдаад 4 сард 330,0төг 5 сард 330,0төг 6 сард 330,0 төг бүгд 990,0 төгрөг өхөөр шийдэж,үлдэх 10,0 төгрөгийг хаанахын хэн авах юм бэ? хариу өх арга чарга байна уу

Avatar

tede 2012-04-03 202.170.93.12

ene man nam nyamdorj 2 uhej mongol orniig amraagaasai

Avatar

mungu 2012-04-03 202.170.68.162

mungu taraah geed buun yadargaa bolchih yumaa. uguuguin deer sanagdaj bna

Avatar

эрүүл хүн 2012-04-03 202.179.20.159

ану-аас ирсэн дархдаа тэнцвэржүүлэгч гал уураг трансферфактор зарна утас 95265660

Avatar

saran 2012-04-03 202.126.91.200

тэгээд бас бүртгүүлэхэд 5000төгрөг авсан байна лээ. ингээд л нэг юм хийх нэрээр эргээл бааахан мөнгө авчхийн байна л даа. тэхээр энэ төнгийг өгөх ёсгүйи байна гэж ойлголоо.

Avatar

Зочин 2012-04-03 202.180.218.27

Mungu taraah nereer heden yadarsan hugschuuliig ingej dahin dahin yavuulah yamar hereg bgaa yum be?????? tertei tergui tetgever avdag burtgel n bsaar btal. Munguu avah gesen bish hul garaa gemteej harvaj marvaval yana. Zarim n barag yavahad hetsuu humuus bgaa sh de. Neg yum uguh bolohooroo davhar davhar tsaas bugluuleed buun oocher dugaar bolgod ajlaa heze bolih bol. Tertee tergui iim humuus tanaid burtgeltei biz de. muu teneguud.

Avatar

Зочин 2012-04-03 182.160.20.131

гутаранг сэтгэлтэй , муу амтай хүмүүс минь дуугүй л өгснийг хүртээд сууж бай . олдсоноо зөв зарцуулаад байвал болоо ш дээ .төр засгаа хараанаа гэдэг өөрийгөө харааж буй хэрэг . муу амьдарч байгаа бол залхуурсны чинь гай .

Avatar

Зочин 2012-04-03 202.179.2.11

say tugrug avmaar bna,bas huvitsaagaa avmaar bna. MAN-yn amalsan 1,500,000 tug-nii 1,000,000 uldsen ene munguu avmaar bna.Amalsan bol amalsan shuu dee.Hervee amalsan munguu uguhgui bol minii Mongoliin ard tumen odoo 2sariin daraa boloh songuulidaa MAN-nhany heniig bitgii songooroi!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dandaa hudlaa yridag hulgaich nar bdag um shig

Avatar

sogty mongol 2012-04-03 202.70.39.253

ashgvi dee bvgdengeer xantlaa saihan yyndaa hogshnteige mysain lyiwarchid songyyli og gej ogoj songyliin eeljit ajilaa ene sayaar xalxalaj baiga um taminee estoi xytswaaa! odo xyyrtaxgui ee! sanlaa ch ogoxgui ene mongoor ni yynaa! ta narch yy taminee xarin xariihniign sogtyyrxaj agsam tawina yyaxuu alhuu adalhuu ta nar? saindaal ervvljvvlhed hiine biz tgd gargan garad DAXIAAD L YYNA ENE BOL SOGTYY MONGOLIIN EMEGNEL,!!!

Avatar

zochin 2012-04-03 202.55.186.20

burhan bolson hogshchuuldee ogohiimuu tiim bol heden saraas ehelj tootsoh be

Avatar

Zochin 2012-04-03 49.0.197.237

Emee ni ene ZG taa gunee blj bnaa Mengegui ydaj bsan bhaa Ard tumen gahsthan l amlaltiig ta naraas nehdeg sh dee menge Odoo mengenees eer zui l amlaarai Bayarlalaa ta nartaa

Avatar

Зочин 2012-04-03 182.160.36.122

Овоо чатны эмээ байна. Оюун-Эрдэнээ болио чи хөгийн юм.

Avatar

zochin 2012-04-03 119.193.49.4

novch ene 2 namiin hiij baigaa ajil ard tumnee aimar belencheluulj bna.daa hairan mungu ene munguur chini uildver buhel buten horoolol bosgohl baihdaa mongol ingeed damfuurah zamruugaa ugaasa yvj baigaa yum bna

Avatar

дорж 2012-04-03 60.31.198.139

Энэ ертөнцийн түмэн жаргалан. Түүний доторх чухам жаргалан. Эрүүл энхийн нэгэн жаргалан. Эмчилгээний зардлаа 100 хувь биш юм гэхэд шинжилгээний зардлаа 100 хувь олсондоо баяртай байна

Avatar

дорж 2012-04-03 60.31.198.139

Энэ ертөнцийн түмэн жаргалан. Түүний доторх чухам жаргалан. Эрүүл энхийн нэгэн жаргалан. Эмчилгээний зардлаа 100 хувь биш юм гэхэд шинжилгээний зардлаа 100 хувь олсондоо баяртай байна

Avatar

Зочин 2012-04-03 202.9.44.187

дэлхийн талыг эзэлж байсан Чингис өвөө маань энэ их уудам дэлхийгээс аль нутгийг нь үр хүүхэд хойч үедээ мэдэж л байсан байна.Гэтэл өнөөдөр тэр ач гуч нь төрөөсөө гуйлга гуйн арчаагүй дорой амьдарцгаах ч гэж дээ

Avatar

Зочин 2012-04-03 202.9.44.187

хятадын засгийн газар эзэлдэгээ эзэлчихээд Богда Ар гэх хятадын засгийн газрын тусламжаар ч билүү хөнгөлөлттэй зээл нэрээр хотынхоо төвөө алдан гадагш тэлсээр Оюу Толгой Таван Толгой гм баялагаа хүртэл цөлмүүлж байна.Арчаагүйдээ малаа барсан ажилгүй гуйлгачингууд хотод ирэн зуданд хамаг буруугаа чихэн амаа ангайн хоол нэхэж,ходоодоо түлэгдтэл хор долоохын оронд хөдөлмөр эрхэлж төрөөс өгч байгаа 21мянга сая төг гм тусламжаас татгалзаж чадвал 5 жилийн дараа бид өндөр хөгжилтэй орны иргэд болцгоон гаднаас ирэх жуулчидын нүдийг нь бүлтийлгэн амыг нь ангайлган хэтэвч дүүрэн мөнгөтэй,хөргөгч дүүрэн хоолтой,хөнжил дүүрэн хүүхэдтэй,хүний сайхан сэтгэлийг цээжин дотроо багтааж ядсан монгол ноёд хатад болцгоох жамтай.

Avatar

зочин 2012-04-03 202.126.91.74

Хөөрхий хаанаас гуйж авчирсан мөнгөө цацах гэж байгаа бол доо Төр ялзарчээ

Avatar

Зочин 2012-04-03 202.179.10.6

Хөгшид хөл муутай хүмүүсийг очерлуулж зовоох нь дээ

Avatar

Зочин 2012-04-03 202.9.44.187

бэлэн мөнгө жоохон жоохноор тараасаар байгаад улс нь ч хөгжисөн юмгүй,ард түмэн нь ч баяжсан юмгүй,дахиад энэ янзаараа 5 жил яваад л улс нь ч хоосон ардууд нь ч хоосон.Тэгээд яахуу гэжүү,тэгээд мөнгөтэйгөөрөө хятадууд орж ирэн улсыг маань худалдаж аван монголчууд хятад данжаадын угаадсыг зөөн,эмс охид нь энд тэндгүй тийчлэн хэвтэж эх оронд минь монгол цус үгүй болно

Avatar

Зочин 2012-04-03 182.160.48.202

Хятадаас авсан 300 сая -ын зээл ингээд будаа болов оо хөөрхий.

Avatar

Зочин 2012-04-03 182.160.48.202

Хятадаас авсан 300 сая -ын зээл ингээд будаа болов оо хөөрхий.

Avatar

Зочин 2012-04-03 202.179.27.254

dansand ni hiigeed uuugchihuuchee..

Avatar

Зочин 2012-04-03 74.214.72.227

Шууд дансанд нь хийгээд өгчихөөч…оочир дараалал үүсгэж тэнэгтэв.

Avatar

Зочин 2012-04-03 182.160.35.163

Hogshiig oocherluulj alatsuulahnidee hoorhiis

Avatar