Төмөр замын сүлжээнд бүрэн автоматжуулалт нэвтрүүлэх нь илүү үр ашигтай, хямд арга замаар өсөн нэмэгдэж буй Азийн зах зээлд эзлэх тус компаний байр суурийг хадгалахад туслах ажээ. Харин автомат галт тэрэгний шугам ашиглалтад орсноор 500 орчим ажлын байрыг цомхотгоход хүргэнэ гэсэн түгшүүр ажиллагсдын дунд гарч байна. Өнгөрөгч сард мэдээлснээр жилийн нийт орлого нь 5.8 тэрбум долларт хүрч буй тус компанийн автоматжуулалтын төслийн хүрээнд жолоочгүй том хэмжээний 150 тэргэнцэр, алсын удирдлагатай өрөмдлөгийн төхөөрөмжүүдийг байгуулна гэж мэдэгджээ.
Одоогийн байдлаар тус компани төмрийн хүдэр тээвэрлэх зориулалттай 9400 тэргэнцэр, 148 зүтгүүрийг тус тус оролцуулаад нийт 41 галт тэргээр уурхайгаас боомт хүртэлх 1500 км урт бүхий сүлжээгээр тээвэрлэлт явуулж байна. Дэлхийн төмрийн хүдрийн хамгийн том үйлдвэрлэгчдийн нэг Рио Тинто баруун австрали дахь уурхайн бүсийн олборлолтын жилийн хүчин чадлыг ирэх оны дунд үе хүртэл 230 сая тонноос 283 саяд хүргэхээр төлөвлөж байгаа бол 2015 оны дунд үе гэхэд хүчин чадлыг 353 сая тоннд хүргэхээр төлөвлөжээ.